KentOve`s Stue Stereo - Side 45

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 45 av 153 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 ... SisteSiste
Viser resultater 881 til 900 av 3052
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Til opplysning; Norsk HiFi Center i Drammen har sluttet å eksistere, og ettersom jeg skjønner har resten av firmaet blitt oppkjøpt av Maxwell. Om de fortsetter med Spendor derimot, har jeg ikke fått nyss i.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Norsk Hifi Center: Norsk HiFi Center

Jeg hørte Spendor S8e hos dem men likte ikke det i det hele tatt. Hadde også hørt at de var sååå mye bedre enn alt annet. Triangle falt mye mer i smak for min del. Så uansett hva folk sier så må du bare høre først...
    Kan ikke si at jeg heller ble noe særlig overbevist av Spendor. Har selv hørt Triangle ved flere anledninger, og det er slettes ikke det verste det

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallvar Rostad selger vel unna en del lager så det stemmer nok som du sier. Firmaet er ikke oppløst eller solgt, det er i alle fall ikke registerert hos Brønnøysundregisterene.

Ellers har du jo "Spendor Spesialisten" som holder til utforbi Kent Ove?
    Det virker uansett som om det er uaktuellt for ham, så jeg skal slutte å gnåle om det.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det må være helt på trynet å ikke få solgt disse høytalerne, som sagt tidligere kan du prøve finn.no. Folk tør ikke å bruke penger slik den økonomiske situasjonen til mennesket. Lykke til med salget i hvertfall, håper den kan gå unna. Jeg har prøvd å selge ting her på avforum som er et rent H.e.l.v.e.t.e, men tiden går så er det faktisk vært kjøpere på finn som har kjøpt sakene mine.
    Ja, jeg er selv litt forundret hvorfor jeg ikke får solgt de. Jeg syns også jeg har satt dem til en meget god pris, pluss jeg er villig til å forhandle dem enda litt ned! Men det går grenser for meg også.

Får se om jeg ikke får de ut på Finn i løpet av morra dagen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Det er fullt mulig å kjøpe noe som gjør seg i rommet du har nå, som ikke faller i fisk i et større rom slik at du må svi av alle pengene i en fart når du flytter inn, må selge igjen i en fei og... sånn går nu dagan...
    Altså.. Jeg har jo sagt tusen ganger at jeg IKKE skal kjøpe noe nytt før jeg har fått flyttet inn i den nye leiligheten, så det blir ikke noe problem!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ja, jeg er selv litt forundret hvorfor jeg ikke får solgt de. Jeg syns også jeg har satt dem til en meget god pris, pluss jeg er villig til å forhandle dem enda litt ned! Men det går grenser for meg også.

Jeg ser han Skrotnisse selger toppkomponenter til en grisebra pris, og han sliter også med å få solgt. Jeg ville gjerne slått til på tilbudet hans om pengene hadde vært tilstede, men det er litt over budsjettet mitt for å si det slik.

Prisene dine er det ikke noe å si på, håper du får bra med respons på finn i hvertfall. Jeg har lykkes med å få solgt mine saker der, her inne har jeg kun fått pruting og null int. egentlig og masse gnål. Finn eller forsvinn.. :*)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Hallvar Rostad selger vel unna en del lager så det stemmer nok som du sier. Firmaet er ikke oppløst eller solgt, det er i alle fall ikke registerert hos Brønnøysundregisterene.

Ellers har du jo "Spendor Spesialisten" som holder til utforbi Kent Ove?
    Det virker uansett som om det er uaktuellt for ham, så jeg skal slutte å gnåle om det.
    Nei, jeg tror ikke Spendor er helt aktuelt for meg, desverre. Men jeg syns det er topp at folk kommer med forslag

Hva mente du med " Ellers har du jo "Spendor Spesialisten" som holder til utforbi Kent Ove? " , Gwandarion?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert Dali Mentor 8 ? Den rocker så det er helt jævli, hørte på den forrige uke og skal si den overrasket stort. Rocka så det holdt på bassen, veldig oppløst og fint lydbilde.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser han Skrotnisse selger toppkomponenter til en grisebra pris, og han sliter også med å få solgt. Jeg ville gjerne slått til på tilbudet hans om pengene hadde vært tilstede, men det er litt over budsjettet mitt for å si det slik.

Prisene dine er det ikke noe å si på, håper du får bra med respons på finn i hvertfall. Jeg har lykkes med å få solgt mine saker der, her inne har jeg kun fått pruting og null int. egentlig og masse gnål. Finn eller forsvinn.. :*)
    Jeg har samme erfaringene som deg. Enten er budene latterlig små, eller er det snakk om en byttehandel eller mas om pruting. Huff

Jeg ser forresten at en MortenVH er intressert i utstyret til Skrotnisse, han kjenner jeg jo godt, så da får jeg hørt JC1 hos han viss det blir aktuelt med ett kjøp

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert Dali Mentor 8 ? Den rocker så det er helt jævli, hørte på den forrige uke og skal si den overrasket stort. Rocka så det holdt på bassen, veldig oppløst og fint lydbilde.
    Jeg har hørt ganske mye Dali hos Klubben. Jeg syns det blir litt flatt! Men greit utseende og sånn. Rocke kan de også gjøre!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har samme erfaringene som deg. Enten er budene latterlig små, eller er det snakk om en byttehandel eller mas om pruting. Huff

Jeg ser forresten at en MortenVH er intressert i utstyret til Skrotnisse, han kjenner jeg jo godt, så da får jeg hørt JC1 hos han viss det blir aktuelt med ett kjøp
    Det er slikt jeg opplevde med salg av mine komponenter også, men det er bedre å prøve finn siden det er flere folk som kjenner det stedet enn avforum. De høytalerne du har skal være skikkelig bra, flahggskipet til Pioneer og all tingen. Håper bare på bedre respons enn det du har opplevd her, å selge noe her inne har jeg nesten gitt opp. Litt synd for jeg digger dette forumet.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor skal jeg bytte da?!?!? Jeg vil jo stå friere enn å bare velge produkter fra SG. Array 1400 er ikke aktuel lengre, men jeg skal høre på Dynaudio. Men jeg har andre kanditater som er mye "heitere" for å si det sånn!
    Jo, det har du sikkert. Men pris er ikke alt, Contur 3,4 låt i mine ører langt bedre enn f.eks array, som en gang kostet mye mye mer.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Jo, det har du sikkert. Men pris er ikke alt, Contur 3,4 låt i mine ører langt bedre enn f.eks array, som en gang kostet mye mye mer.
    Pris er slettes ikke alt, det er sant! Men når jeg skal handle nå, skal jeg gjøre det "skikkelig". Gjerne det blir litt dyrt, men jeg er ikke den typen som skifter ut hver måned. Så, det går opp i opp

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde du skulle handle inn med en gang

Tror du skal høre på Dynaudio Contour 3.4/5.4 og Confidence C1(er ikke det stativ høyttalerne til 50-60k?)

Har du fortsatt de gamle frontene??

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Jeg trodde du skulle handle inn med en gang

Tror du skal høre på Dynaudio Contour 3.4/5.4 og Confidence C1(er ikke det stativ høyttalerne til 50-60k?)

Har du fortsatt de gamle frontene??
    Jeg ser det er mangen som tror jeg skal handle inn nytt med en gang, selvom jeg har sagt det hauevis med ganger at jeg ikke skal kjøpe høyttalere før jeg flytter i leiligheten!

Jeg skal ikke ha meg stativ høyttalere i den nye leiligheten, men tenker litt på å kjøpe Klipsch RB-81 på stativer til jeg flytter, da kan jeg bruke Klipschene som lydformidlere på soverommet sammen med plasmaen

Jo, jeg har fortsatt de gamle frontene i hus, selvom Pappa har kjøpt dem. Får nok bruke de, selvom det egentlig er hans hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sats på finn!

Reklame kampanjen du har hatt her for pioneerene tror jeg ikke har drevet opp prisen, ei heller at du underbyr deg selv... Dvs ikke gjør det samme på finn :-)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Sats på finn!

Reklame kampanjen du har hatt her for pioneerene tror jeg ikke har drevet opp prisen, ei heller at du underbyr deg selv... Dvs ikke gjør det samme på finn :-)
    Satser på at de ligger på Finn iløpet av dagen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er den nyeste utgaven av Hjemmekino det med testen av Monitor Audio PL300?

Jeg så også at Lyd og Bilde hadde hatt en svær subwoofer test, med JL Audio sin Fathom F113 i spissen. Personlig syns jeg det var litt merkelig å sammenligne subwoofere som er så langt fra hverandre prismessig.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er den nyeste utgaven av Hjemmekino det med testen av Monitor Audio PL300?

Jeg så også at Lyd og Bilde hadde hatt en svær subwoofer test, med JL Audio sin Fathom F113 i spissen. Personlig syns jeg det var litt merkelig å sammenligne subwoofere som er så langt fra hverandre prismessig.
    Stemmer det med PL300, men skulle visst komme en fullstendig test med 5.1 oppsett i neste utgave tror jeg.

Testen i L&B kan umulig ha vært for å sammenligne.
    Tror det bare var for å ta gode subber i forskjellige størrelser, prisklasser og ytelsesnivå.
    Velodynes MicroVee kan umulig sammenlignes mot F113

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men skulle visst komme en fullstendig test med 5.1 oppsett i neste utgave tror jeg.
    Korrekt

Testen i L&B kan umulig ha vært for å sammenligne.
    Tror det bare var for å ta gode subber i forskjellige størrelser, prisklasser og ytelsesnivå.
    Velodynes MicroVee kan umulig sammenlignes mot F113
    Okeeei. Kan være jeg har forleste meg da, så kjapt gjennom på Narvesen Samme det da, mange gode subwoofere var hvertfall med.

Side 45 av 153 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •