KentOve`s Stue Stereo - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 153 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 3052
    Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Moahaha, du vet du trenger H10, P10 og en svart cdp4a Når får du høyttalerne i hus forresten? Jeg må jo komme og høre på galskapen!

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Moahaha, du vet du trenger H10, P10 og en svart cdp4a
    Om jeg trenger det vet jeg ikke helt, men at sikle faktoren er stoooor, det skal jeg vel ikke nekte på

Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Når får du høyttalerne i hus forresten? Jeg må jo komme og høre på galskapen!
    Hm. Det kunne visst ta sin tid sist jeg sjekket. Leveringstiden var ikke den korteste. Det sto ett par i Sverige, når jeg bestilte dem, men lurer på om de var reservert til Danmark eller hva det var snakk om. Jeg hørte ingenting fra Soundgarden før jeg reiste, og de skulle kontakte meg på mail, viss de fikk de inn mens jeg var her. Men, uansett så får jeg dem jo når jeg kommer hjem 4 August, har jo fire uker fri da så. Da må du få deg over brua en liten tur vettu

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg lagt ut AKG K301XTRA hodetelefoner til salgs på torget. Syns selv at prisen på 400kr er veldig grei. Og som det også står i annonsen, skulle det være noe, så ikke nøl med å ta kontakt på mail, eller PM om dere vil

http://avforum.no/avtorget/showprodu...?product=34374

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett kjapt spørsmål. Nå når jeg la ut hodetelefonene mine for salg på torget, skulle jeg forandre signaturen min, slik at det sto "akg hodetelefoner for salg, blabla".. Men så, når jeg skulle lagre den "nye" signaturen, fikk jeg opp at jeg hadde for mange tegn?? Hvorfor det?? Jeg har jo sett mangen brukere her på forumet med mye mer tegn enn meg i sine signaturer??

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg har lagret den opprinnelige signaturen i en notepad fil slik at jeg kan ordne den tilbake når jeg evt har solgt komponenten.

Tror nok at når du legger inn en link så blir mengden tegn veldig stor, mye mer enn de flestes signaturer selvom de er lang.

Skal være samme på alle brukerkontoer såvidt jeg vet.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RoKo f.eks jukser ved å bruke en bildefil.
    Det er i utgangspunktet ikke lov med grafikk i signaturene i følge reglene.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg har lagret den opprinnelige signaturen i en notepad fil slik at jeg kan ordne den tilbake når jeg evt har solgt komponenten.

Tror nok at når du legger inn en link så blir mengden tegn veldig stor, mye mer enn de flestes signaturer selvom de er lang.

Skal være samme på alle brukerkontoer såvidt jeg vet.
    Ja, link eller du skal ha "skeive" bokstaver, gjerne større/mindre, fargelegge dem eller med feitere skrift. Da blir det straks ganske mange tegn, når du legger alt dette til. Jaja, jeg bare reagerte litt på det, men er nok sånn du sier.. At når du fikser å pynter veldig på en signatur, som egentlig er ganske liten, blir det fort mange tegn.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    RoKo f.eks jukser ved å bruke en bildefil.
    Det er i utgangspunktet ikke lov med grafikk i signaturene i følge reglene.
    Ah, okei! Da skjønner jeg. Det var faktisk RoKo jeg først kom på, når jeg tenkte på brukere som hadde lange signaturer

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo bare korte ned litt...

Min Hifi | Pioneer S-1EX | Hegel CDP4A | Hegel P4A | Hegel H4SE | Nordost Heimdall | Nordost Shiva | Min Tråd

Husk at farger & linker regnes med i det totale antallet tegn.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det Marantz SA7001 på meg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom ikke på at farger, linker å alt du pynter signaturen din med, kom på det totale antall tegn. Men, det sier seg jo nesten selv når jeg tenker meg om. Hifien er uansett så god som komplett nå, så det skal ikke så veldig mye mer inn i den signaturen likevel.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Da ble det Marantz SA7001 på meg
    Gratulerer med nye sacd spiller da Vegamannen

Dette skal være en kjempe god spiller. Den har fått mye bra kritikk, og vant jo EISA prisen både i 2006 og 2007. Hva skjer med Jungson spilleren nå da? Svart eller sølv forresten?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les i tråden min

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I sølv seff

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo også benytte anledningen til å skryte av kakehode sitt anlegg. Bedre stereoløsning er det vel neppe mulig å få til den prisen - maksimal utelling for gryna slik jeg vurderer det

Men angående S-1EX, har du begynt å planlegge layouten til oppsettet ditt i den nye leiligheten?

Ser at den buede fronten på S-1EX (den såkalte "precision curve") er konstruert for en sweet spot nøyaktig 3m unna. Greit å ha i mente ved plassering av primær lytteposisjon

Dette er hva Pioneer skriver om "Precision curve" på det amerikanske nettstedet:
    In traditional speaker systems, several speaker drivers are aligned on a flat front baffle. Because the sounds from each driver reach the listener from different distances, this composition inevitably leads to a small degree of confusion in the overall sound. With Pioneer's EX Series, a revolutionary baffle with a precise curved surface has been realized to solve this problem. This is the “precision curve.” By positioning the speaker drivers on a three-meter radius sphere centered on the listener, the time it takes for the sound to reach the listener's ears from each of the drivers is precisely adjusted.
    Og her er en skisse fra Pioneer som illustrerer anbefalt oppsett:

Infoen er sakset ifra denne adressen.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av X3MHC
    Må jo også benytte anledningen til å skryte av kakehode sitt anlegg. Bedre stereoløsning er det vel neppe mulig å få til den prisen - maksimal utelling for gryna slik jeg vurderer det

Men angående S-1EX, har du begynt å planlegge layouten til oppsettet ditt i den nye leiligheten?

Ser at den buede fronten på S-1EX (den såkalte "precision curve") er konstruert for en sweet spot nøyaktig 3m unna. Greit å ha i mente ved plassering av primær lytteposisjon

Dette er hva Pioneer skriver om "Precision curve" på det amerikanske nettstedet:

Og her er en skisse fra Pioneer som illustrerer anbefalt oppsett:

Infoen er sakset ifra denne adressen.
    Takk for grei info, det skal jeg "lagre" på minnet, til jeg flytter anlegget over til den nye leiligheten. Tror ikke jeg klarer 3 meter fra høyttaleren til sweetspot i det rommet jeg har nå, men er jeg heldig skal jeg pokker meg klare det også.

Hehe. Egentlig morsomt at du spør om akkurat dette. Før jeg reiste offshore på Mandag, tok jeg meg en liten tur ned til tomta hvor leiligheten min bygges, bare for å se litt. Og da planla jeg litt for meg selv i hode, hvordan jeg skulle møblere og ha det. Så jada, her har jeg allerde begynt å planlegge det ene og det andre

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis ikke hodetelefonforsterker er kjøpt inn, så anbefales det å se på Meier's hjemmeside.
    Klikk deg inn på amplifi's delen og gå ned til opera utgavene. Hyggelige priser :-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja Takker for tips!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda et tips her.

Side 30 av 153 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •