KentOve`s Stue Stereo - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 153 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Haha. Tenkte jeg nesten Det er mye Vidar, Rune, Torbjørn, Christian, Svein Rune og en liten gjeng fra Molin jeg henger mest med

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, kjenne ikke til resten der. Men vett kin Vidar er.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei

Det var da som pokker. Ikke hørt noe fra Soundgarden idag heller. Så da får jeg ikke Pioneerene og kablene før jeg kommer hjem igjen!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, men sånn er det bare. I mellomtiden får jeg surfe litt på nettet, og se om jeg finner en hodetelefonsforsterker som kan matche AKG K701 og nye gulvstående cd stativer

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hela!

Off, endelig tilbake fra ferie og ørtenhundreogsnørrogførti interresante tråder med enda flere innlegg. For å komme kjapt tel poeng: gratulerer så mye med bestillinga av s1-ex og nordost snackset. Da var jo endelig mange måneder med spekulasjoner og nsygjerrighet over for denne gangen, og vi kan endelig begynneå glede oss til å høre hvordan dette faktisk låter. Med dette på plass har iallefall anlegget ditt planta røven godt inni high end land!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hela!

Off, endelig tilbake fra ferie og ørtenhundreogsnørrogførti interresante tråder med enda flere innlegg. For å komme kjapt tel poeng: gratulerer så mye med bestillinga av s1-ex og nordost snackset. Da var jo endelig mange måneder med spekulasjoner og nsygjerrighet over for denne gangen, og vi kan endelig begynneå glede oss til å høre hvordan dette faktisk låter. Med dette på plass har iallefall anlegget ditt planta røven godt inni high end land!
    Hola!

Velkommen hjem igjen Nisse

Ja, valget er tatt og bestillingen er gjort. Dessverre fikk jeg ikke utstyret, før jeg reiser offshore på Mandag. Så jeg må enda vente noen uker. Jeg føler meg veldig sikker på at dette er det rette valget, så det er bare å vente på å få koblet det opp, slik at jeg får innfridd mine forventninger. Gøy skal det bli.

High End land ja :-D Vet ikke helt hvor grensen går for om det er High End eller ikke, men at dette kommer til å kicke rimlig hardt ass, det er jeg vel veldig sikker på. Og som du kanskje leste i innlegget hvor jeg forteller om valget mitt, skal vi ikke se bort fra at det gjerne kommer en Fathom F113 og to på nyåret viss ikke Pioneerene leverer nok bass i leiligheten

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hola!

Velkommen hjem igjen Nisse

Ja, valget er tatt og bestillingen er gjort. Dessverre fikk jeg ikke utstyret, før jeg reiser offshore på Mandag. Så jeg må enda vente noen uker.
    "den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves" har vel aldri passet bedre enn hva det gjør akkurat her!

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    High End land ja :-D Vet ikke helt hvor grensen går for om det er High End eller ikke, men at dette kommer til å kicke rimlig hardt ass, det er jeg vel veldig sikker på. Og som du kanskje leste i innlegget hvor jeg forteller om valget mitt, skal vi ikke se bort fra at det gjerne kommer en Fathom F113 og to på nyåret viss ikke Pioneerene leverer nok bass i leiligheten
    komplett hegel rigg med nordost kabling av meget god kvalitet og pioneer s1-ex? er du ikke i high end land nå skal iallefall jeg legge inn årene og bytte ut lyd&bilde til fordel for hekling for da har jeg ette skjønt bæra!

En Fatom F113 eller to, jo jo, hvorfor ikke, som prima vera så elegant sa det; de gærne har det godt. Så du klager vel ette
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves" har vel aldri passet bedre enn hva det gjør akkurat her!
    Det har du helt rett i

"komplett hegel rigg med nordost kabling av meget god kvalitet og pioneer s1-ex? er du ikke i high end land nå skal iallefall jeg legge inn årene og bytte ut lyd&bilde til fordel for hekling for da har jeg ette skjønt bæra!
    Hehe. Nei, du har vel kanskje rett i det. Når jeg tenker meg om, så er alle ledd i stereoen min temmelig heftig akkurat nu :-D

"En Fatom F113 eller to, jo jo, hvorfor ikke, som prima vera så elegant sa det; de gærne har det godt. Så du klager vel ette
    Vi får se hva det blir til. Jeg har hvertfall lagt av penger til en stk Fathom F113 først Så får den andre komme til sommeren, viss jeg trenger en til.

Newcomer kyrie neslie sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fathom F113

Hei Kent Ove hvem selger Fathom F113 i norge?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener at Resonans lyd & bilde i Stavanger fører JL?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er korrekt som BGuarden sier. Det er nok Resonans Lyd & Bilde i Stavanger.

Resonans Lyd & Bilde

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Resonans ja

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ok

Greit fint:-D

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med å endelig ha tatt et høyttalervalg, KentOve! Pioneer S-1EX er knallgode høyttalere, og jeg vet rimelig godt hvor bra de matcher Hegel-riggen din

Det blir svært interessant å høre hvordan du får til bassen i nåværende, og ikke minst det nye rommet du skal ha anlegget i. Én ting vet jeg, og det er at S-1EX krever plass (dette er også grunnen til at jeg selv ikke kunne velge disse til mitt oppsett, desverre).

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrie neslie
    Hei Kent Ove hvem selger Fathom F113 i norge?
    Bare for å presiere; Audiocom er importør i Norge, Resonans Lyd & Bilde er en av flere forhandlere.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Gratulerer med å endelig ha tatt et høyttalervalg, KentOve! Pioneer S-1EX er knallgode høyttalere, og jeg vet rimelig godt hvor bra de matcher Hegel-riggen din

Det blir svært interessant å høre hvordan du får til bassen i nåværende, og ikke minst det nye rommet du skal ha anlegget i. Én ting vet jeg, og det er at S-1EX krever plass (dette er også grunnen til at jeg selv ikke kunne velge disse til mitt oppsett, desverre).
    Takker så mye for det kenti

Jeg er svært spent selv på hvordan dette skal gå. Som jeg har sikkert har sagt før, er jo dette hølet jeg bruker nå barra 16-17 m2.. Å det er jo ingenting. Men, det går vel kanskje ann å få ett noe lunde resultat utav det. Vi får se, og håpe på det beste Når jeg flytter anlegget, og meg selv over i ny leilighet vil jeg nok bruke mer tid og energi på å få det til å lytte bra. Håper jeg kan få noen som har mer peiling enn meg til å hjelpe til å få ett flott resultat da!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Bare for å presiere; Audiocom er importør i Norge, Resonans Lyd & Bilde er en av flere forhandlere.
    What. Jeg visste at Audiocom var importør. Men, jeg har fått oppgitt at det KUN er Resonans Lyd & Bilde som selger disse i Norge. Hm...

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

flytting

Når er det egentlig du flytter i ny leilighet og hvor mange kvadrat er stuen i den nye krypinnet?:???:

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cd hylle

Her er det mulig:-D at du finner deg cd hylle her er litt for enhver smak Home Theater Furniture

Side 28 av 153 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •