KentOve`s Stue Stereo - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 153 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Ja, det var jo en passelig vekt. Hvordan spiller Audiovectorene dine da? De fristet litt. Ikke galen pris heller.
    Audiovectorene er hvertfall ikke så tunge Jeg syns egentlig de spiller kjempe bra til prisen jeg betalte. Blir nok ikke samme bassen som mine kommenende Pioneer høyttalere, men de spiller ganske bra i bassområdet men en god forsterker. Mellomtonen er luftig å veldig behagelig. Viss det skal være noe jeg skal si er "minus" må det kanskje være diskanten som av og til virker litt dau, eller henger litt etter. Men, dette føler jeg også kommer helt ann på cd kvaliteten. Det kan muligens bare være meg, det vet jeg ikke.

Newcomer kyrie neslie sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gratla

Gratulerer så mye med nye ht skal si at du slår på stortromma.Jeg tror ikke du kommer til og angre på at du går for denn største av bukkene bruse he he:smile: Uansett går ut i fra at du kommer med fyldig rapport når ht er i hus hilsen Olav

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. Var foressten på Maxwell i gårhehe.. Der jeg fikk lytte til Opera Mezza tror jeg. Fikk ganske god service må jeg si. Fikk høre en del italienske høytalere pluss noen engelske han mente var perfekte til meg. De kostet 14000kr, men i de likte jeg ikke lyd i i det hele tatt. Opera Mezza likte jeg veldig godt. Men fortsatt ikke helt det store. Føler faktisk at B&W 685 er bedre der også. Kan være elektronikken han brukte, men de spillte iallefall veldig stramt og fyldigt.
    Mezza

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrie neslie
    Gratulerer så mye med nye ht skal si at du slår på stortromma.Jeg tror ikke du kommer til og angre på at du går for denn største av bukkene bruse he he:smile: Uansett går ut i fra at du kommer med fyldig rapport når ht er i hus hilsen Olav
    Takk for det Ja, må slå litt på stortromma også i blant! Høhø

Tror heller ikke jeg kommer til å angra på at jeg får for den største modellen. Eller ja, største modellen direkte under navnet Pioneer da. Vi har jo også TAD R1. Det skal komme rapporter så snart som mulig. Det blir nok ikke før i begynnelsen av August uansett, da jeg reiser offshore på Mandag

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. Var foressten på Maxwell i gårhehe.. Der jeg fikk lytte til Opera Mezza tror jeg. Fikk ganske god service må jeg si. Fikk høre en del italienske høytalere pluss noen engelske han mente var perfekte til meg. De kostet 14000kr, men i de likte jeg ikke lyd i i det hele tatt. Opera Mezza likte jeg veldig godt. Men fortsatt ikke helt det store. Føler faktisk at B&W 685 er bedre der også. Kan være elektronikken han brukte, men de spillte iallefall veldig stramt og fyldigt.
    Mezza
    Maxwell ja Skal ikke klage på servicen der, men er det den rette servicen viss du skjønner meg?! Har dessverre ikke hørt Opera Mezza som du nevner, men at den hadde ett glimrende utseende skal jeg ikke nekte på! Kostet Opera Mezza 14k? Eller var det de du ikke likte i det hele tatt som kostet det?

Newcomer kyrie neslie sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tad r1

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Takk for det Ja, må slå litt på stortromma også i blant! Høhø

Tror heller ikke jeg kommer til å angra på at jeg får for den største modellen. Eller ja, største modellen direkte under navnet Pioneer da. Vi har jo også TAD R1. Det skal komme rapporter så snart som mulig. Det blir nok ikke før i begynnelsen av August uansett, da jeg reiser offshore på Mandag
    TAD R1 ja men vi er jo ikke plattform sjef noen av oss så taden må nokk ligge;-)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror også det

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Maxwell ja Skal ikke klage på servicen der, men er det den rette servicen viss du skjønner meg?! Har dessverre ikke hørt Opera Mezza som du nevner, men at den hadde ett glimrende utseende skal jeg ikke nekte på! Kostet Opera Mezza 14k? Eller var det de du ikke likte i det hele tatt som kostet det?
    Det var de jeg ikke likte som kostet 14k. Mezza koster 7995. Utrolig pen høytaler med gjennomsiktig elementer. Om det er rett type service jahehe..
    Han virka ikke helt fornøyd når jeg ikke likte hans anbefalinghehe

Jeg var bare innom for å spør om han solgt Supra strøm kabler i metervare, men da han ikke hadde kunne jeg ikke dy meg for å spør om han hadde noe spennende inne. Men jeg må si jeg likte høytalerene veldig bra faktisk, en utrolig klar diskant. Og meget god på stemmer. Men vet ikke om de er verdt de 3700kr ekstra i forhold til B&W 685, da jeg hadde en enda bedre følelse når jeg hørte 685.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var de jeg ikke likte som kostet 14k. Mezza koster 7995. Utrolig pen høytaler med gjennomsiktig elementer. Om det er rett type service jahehe..
    Han virka ikke helt fornøyd når jeg ikke likte hans anbefalinghehe

Jeg var bare innom for å spør om han solgt Supra strøm kabler i metervare, men da han ikke hadde kunne jeg ikke dy meg for å spør om han hadde noe spennende inne. Men jeg må si jeg likte høytalerene veldig bra faktisk, en utrolig klar diskant. Og meget god på stemmer. Men vet ikke om de er verdt de 3700kr ekstra i forhold til B&W 685, da jeg hadde en enda bedre følelse når jeg hørte 685.
    Ahh, nå er jeg med. Hah, nei han var vel ikke helt fornøyd da kan jeg tenke meg! Off.. jaja! Så da har du kanskje fått en utfordrer til B&W eller likte du ikke godt ?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke helt. Litt spennende å prøve noe som ikke alle har. Men tror nok jeg kommer til å gå for B&W. Der jeg synes du får utrolig mye høytaler for prisen. Men Operaen var jo veldig god den også da.

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med riktig valg, KentOve!

Du bør glede deg til disse kommer i hus ja! Og da mener jeg "kommer i hus", da de er ganske tunge og uhåndterlige:-D Det er et must å ha med en til for bæring og flytting/justering!
    Men, fyttikatta, for en lyd. Tar nok litt tid før du får lyden til å sitte, men når den gjør det, så låter det himmelsk....

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hah, var det jeg sa, selvfølgelig kjøpte du S-1EX Og nå slipper jeg å ete hatten min

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke helt. Litt spennende å prøve noe som ikke alle har. Men tror nok jeg kommer til å gå for B&W. Der jeg synes du får utrolig mye høytaler for prisen. Men Operaen var jo veldig god den også da.
    Blir spennende å se hva du havner opp med tilslutt da. Det kan jo hende du tester enda noen høyttalere som du liker veldig godt. Når skal valget tas forresten?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Gratulerer med riktig valg, KentOve!

Du bør glede deg til disse kommer i hus ja! Og da mener jeg "kommer i hus", da de er ganske tunge og uhåndterlige:-D Det er et must å ha med en til for bæring og flytting/justering!
    Men, fyttikatta, for en lyd. Tar nok litt tid før du får lyden til å sitte, men når den gjør det, så låter det himmelsk....
    Takker så mye for det Mor10

Jeg gleder meg som en liten unge til de kommer i hus, det skal bli moro! Lurer på hva vekten pr stk blir med embalasjen på. Uansett så har jeg mange venner som alltid pleier å stille opp viss det skulle være noe, så det skal nok gå fint.

Det skal bli spennende å se om jeg må jobbe mye med dem, for å få det til å spille optimalt. Noe sier meg at det egentlig skal gå bra, vi får se. Nå i den første tida blir det nok ikke noe kjempe resultat, da rommet jeg har er jo så forbannet lite. Men men, får smøre meg med tålmodighet å kose meg i mens

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Hah, var det jeg sa, selvfølgelig kjøpte du S-1EX Og nå slipper jeg å ete hatten min
    Ja, følte dette var det rette for meg. Etter at jeg hørte S-3EX hos deg, følte jeg at denne var en mer komplett høyttaler enn Arrayene, så jeg tror nok jeg skal bli veldig fornøyd når jeg får S-1EX.

Når det gjelder hatten din, skal du være gla. Snickers-Is var veldig klar for å se deg spise hatten haha

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var telefonen til Soundgarden tatt, og endelig bestilling gjort. Jeg fikk vite av selgeren at han hadde sjekket med levering på Pioneerene, og at dette muligens kom til å ta litt tid, var ikke helt avklart enda. Gjør ikke noe for meg uansett, reiser offshore 2 uker på Mandag. Så da går tida litt fortere også. Når det gjelder alle kablene var ikke dette noe problem, da alt var på lager!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen kanskje. Begynner å bli veldig veldig lei av å ikke ha høytalere. Hvis det blir B&W kjøper jeg nok kanskje i morgen. Blir det noe annet dyrere venter jeg på august lønna. Men har lyst på effektforsterker også så jeg får se. B&W er det jeg har likt best til nå uten tvil.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg bare vente å se hva det blir til med deg. Regner med det kommer noen ord i tråden din, når en avgjørelse er tatt

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.. Eneste som er dumt er at jeg jobber i stavanger nå, og er langt unna komponentene mine. Så egentligt haster det ikke så veldig mye. Er ferdig 1 aug.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer stemmer. Skal du flytte tilbake til Karmøy, eller fortsette å bo på andre siden av dammen?!?

Side 25 av 153 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •