KentOve`s Stue Stereo - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 153 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så du har bestemt deg for at det blir stativ høyttaler? Har du også bestemt deg for B&W, eller vurdere du også denne Dynaudio modellen, som hadde en førpris på 10k, men som nå er satt ned til 6k ??

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestemt meg for stativ ja. Vurderer Dynaudio ja. Men tipper det blir B&W

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! Okei. Blir ofte det man først ser seg ut

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hva F skjer med Audiovectorenen mine? Noen som har vært her, mens jeg har vært borte å tunet de mer rocka? Det nyeste Disturbed albumet ruller å går nå, og jeg ER sjokkert! Drar på litt med volumet, og det spiller som aldri før. Det rocker faktisk

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei der folkens

Ja, da ble det utenlands tur på meg alikevel i sommer. Reiser til Oslo i morgen kveld, før jeg fortsetter reisen til Bulgaria Lørdags morgen, nærmere bestemt Albena. Blir i det glade utland til 12 Juli. Kommer da hjem igjen, og blir hjemme noen dager, før jeg reiser videre til Bergen 15 Juli, der blir jeg til 17 Juli. Pokker så fort ukene går når du først er på reise fot. Allerede 21 Juli er det klart for to nye uker offshore. Kommer da, mest sannsynlig til å komme hjem igjen 4 August.

Det er først da hifi moroa begynner for min del. DA blir det endelig bestilt nye høyttalere, og viss kontoen tillater det, bestiller jeg også i samme slengen litt kabel snacks, for å ha kabler på samme nivå som mine allerede innkjøpte signal kabler. Jøss, som jeg gleder meg! Dette prosjektet har jeg skikkelig tro på, og jeg er ganske så sikker på at resultatet til slutt blir kjempe bra for meg, og mine preferanser

Så da folkens, for dere som følger med her i tråden min får dere bare smøre dere med enda litt tålmodighet, for denne gutten forhaster seg sjeldent

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer da folkens? Noe action hjemme? Tenkte jeg maatte innom og sjekke hvordan stemningen var paa forumet fortiden!

Her er hvertfall det meste topp. Sol og 30-35 i skyggen, BILLIGE drinker og masse lett kledde deilige jenter

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da er jeg tilbake til gode gamle Karm0y i morgen. I og med at jeg slengte meg paa denne syden turen i all hast, reiser jeg med rutefly fra Bulgaria til Oslo-Gardemoen, og videre til Helganes-Karm0y. Lander paa Gardemoen 14.15 norsk tid, og flyet til Karm0y gaar ikke f0r 20.05.. Saa her kommer sp0rsmaalet.. Er det noen hyggelige avforumere som vil holde meg med selskap noen timer?? :grin: :grin:

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du kan le :grin: :grin: Jeg har f... meg gruet meg til de 6 timene paa gardemoen siden jeg reiste ned her for 2 uker siden. Sitte aa vente er det aller verste jeg vet! fyyyf...

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ja du kan le :grin: :grin: Jeg har f... meg gruet meg til de 6 timene paa gardemoen siden jeg reiste ned her for 2 uker siden. Sitte aa vente er det aller verste jeg vet! fyyyf...
    Du har PM!

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så er det utallige muligheter på OSL:

Bevingede muligheter

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for pm Mor10. Du har fått deg ett svar nå. Seint, men bedre seint enn aldri

Når det gjelder presten du linket til, fant jeg noe mye artigere å gjøre på! Baren var ett fint sted å få timene til å gå

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når blir det høytalerer da? Jeg får lønn neste uke, men har ikke helt bestemt meg enda. Var hos hifiklubben en times tid sist uke, der jeg fikk høre diverse høytalere. Og jeg må si at B&W 685 til 4300kr spiller ufattelig bra til prisen. Hørte B&W CM1, IKON 2, B&W 684, på mange forskjellige forsterkere. Men B&W 685 pluss Nad C372 knuste alt. Men skal ned og lytte igjen. 685 mot IKON 6.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Når blir det høytalerer da? Jeg får lønn neste uke, men har ikke helt bestemt meg enda. Var hos hifiklubben en times tid sist uke, der jeg fikk høre diverse høytalere. Og jeg må si at B&W 685 til 4300kr spiller ufattelig bra til prisen. Hørte B&W CM1, IKON 2, B&W 684, på mange forskjellige forsterkere. Men B&W 685 pluss Nad C372 knuste alt. Men skal ned og lytte igjen. 685 mot IKON 6.
    Så da blir det snart kjøp på deg også da? Stilig å se hva du havner opp med.

Høyttaler valget er sånn ca tatt. Viss jeg er heldig, så kan det også hende jeg bestiller før jeg reiser i Nordsjøen Mandag 21 Juli, men det tror jeg ikke. Blir nok ikke noen bestilling før jeg er hjemme igjen 4 August, men det vil kun tiden vise.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God Kveld

Da var jeg plantet med beina i Norge igjen. Hva jeg syns om det? HUUUFF!! Første som møtte meg, i det jeg steg ut av flyet var regn, regn og faktisk enda mer regn. Tempraturen var grei nok, men sine 17 grader. Uansett, det kunne ikke sammenlikne seg med Bulgaria på noen måte. Jaja, nok om den slags.

Som sikkert mangen ivrige Metallica fans og mange fler vet, er det tid for konsert i Bergen på førstkommende Onsdag, og jeg er KLAAAR!!! I den anledningen reiser jeg bort med en kamerat tidlig på Tirsdagen, og hjem igjen Torsdags kveld.

Det jeg lurte på da, var om noen her kunne muligens tipse meg om det er noen hifi sjapper i gode Bergen by jeg bør sjekke ut, mens jeg først er der mener jeg? Tenker ikke da på Soundgarden og Hifi Klubben som stort sett finnes i de andre store norske byen også, men kanskje enkelt butikker som selger andre gode merker. Det er høyttalere jeg er på jakt etter, så er det noen som vet om en hifi butikk som selger kvalitets utstyr i Bergen, så skrik ut da vel

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var faktisk Audiovectorene mine for salg

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt hemmelig hva de skal erstattes med?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre, ja. Vil ikke si noe før alt er 100 %

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen Bulgarske sleggekastere som vet det heller.

Side 23 av 153 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •