KentOve`s Stue Stereo - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 153 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 3052
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De S-3EX på Megastore står satt opp med Yamaha Z11. Dvs. det er en egen stasjon der du kan velge hvem forsterker/receiver som skal brukes, men så langt jeg kunne se så var Z11 det eneste "dyre" der. Slik jeg har forstått så er ikke S-3EX *så* kresen på elektronikk som S-1EX, så en skulle tro det var mulig å få bra lyd ut av en Z11.

Problemet er at S-3EX ikke står der alene, så det er lite (ingenting?) gjort i forhold til plassering. Ser også ut som det også er alt for langt mellom høyttalerne. Videre er jeg litt skeptisk til hva denne computeren (som gjør at du kan kombinere nær sagt hva som helst sammen) gjør med signalet.

En ting er sikkert.....det låt ikke nevneverdig imponerende når jeg var der. Tror Elkjøp burde ha bygget et eget lytterom som yter rettferdighet for utstyr med ambisjoner.

Newcomer kyrie neslie sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Say no more
    Hi hi fine den hadde jeg sansen for:-D

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da nærmer det seg Mandag og jeg er ferdig med 2 veker på jobb. 4 uker fri er det neste som står på menyen

Jeg trodde dette kom til å bli nok en "vanlig kjedelig" fri, med sløving hjemme å egentlig ikke masse fornuftig. Eneste høydepunktet jeg hadde utenom å komme hjem, var Metallica konserten i Bergen, som slettes ikke er noe hvilket som helst høydepunkt. Men, nå har jeg akkurat fikset meg to uker til Bulgaria, som jeg også er sponset. Er ikke livet herlig da?! :-D :-D

Utenom Metallica, og to uker til varmere strøk, er også nye høyttalere snart klar for bestilling. Hadde tenkt å gjøre dette når jeg kom hjem nå, men tror jeg utsetter det til neste måned da denne friperioden kommer til å bli blåst bort ganske så fort. Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves? Tror det er noe sånn

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det dermed slik å forstå at du har fattet noe i nærheten av en beslutning, eller funderer du fremdeles på denne mystiske høyttaleren som ingen får vite noe om?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    ...er også nye høyttalere snart klar for bestilling. Hadde tenkt å gjøre dette når jeg kom hjem nå,
    Hm, hvis høytalerne så å si er klare til bestilling, så bør jo valget være tatt, snart på tide å slutte å leike luremus?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Er det dermed slik å forstå at du har fattet noe i nærheten av en beslutning, eller funderer du fremdeles på denne mystiske høyttaleren som ingen får vite noe om?
    Jeg hadde bestemt meg for å gå for denne "mystiske" høyttaleren, viss jeg fikk ett godt tilbud. Jeg skulle rett å slett hive meg i det, å bare gjøre det uten å tenke meg for mye om. Som sagt tidligere vil jeg ha noe som ikke er hverdagskost for lyd elskere.

Dessverre, så ble prisen litt i det høyeste laget for meg. Det er en ganske dyr høyttaler egentlig, så prisen ble litt over hva jeg har budsjett til nå, når jeg rekner med frakt og alt. Det var egentlig veldig synd, for høyttaleren ser rå ut, kan ikke fatte annet at den også låter rått og den blir roset opp i skyene av både norske og utenlandske hifi blader.

Så, om jeg har tatt ett valg? Tja, jeg har vel egentlig det :-D Men, jeg kjenner meg selv så godt at jeg kommer til å tenke så det knaaaaaker helt til jeg gjør bestillingen.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hm, hvis høytalerne så å si er klare til bestilling, så bør jo valget være tatt, snart på tide å slutte å leike luremus?
    Jepp, valget er midlertidig tatt. Men, dessverre velger jeg å leke luremus en pitteliten stund til

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag ankom en ny pakke fra CDON. Pakken inneholder for det meste musikk av sjangeren Hardrock og Metall. Følgende cder har kommet:

- Disturbed - Indestructible
    - Disturbed - Ten Thousand Fists
    - Disturbed - Believe
    - Disturbed - The Sickness
    - Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire
    - Bullet For My Valentine - The Poison
    - Trang Fødsel - De Aller Beste

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når blir det nye høytalere? Sitter å kikker på nye selv

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde egentlig tenkt å bestille denne uken, men dette ble utsatt da jeg reiser til Bulgaria i morgen. Og når jeg kommer hjem fra Bulgaria 12 Juli, om jeg ikke husker feil, reiser jeg videre til Bergen 15 Juli, og blir der til 17 Juli. Så reiser jeg offshore to nye uker den 21 Juli til 4 August. Så når jeg kommer hjem da, den 4 August blir de nye høyttalerne nok bestilt

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hadde egentlig tenkt å bestille denne uken, men dette ble utsatt da jeg reiser til Bulgaria i morgen. Og når jeg kommer hjem fra Bulgaria 12 Juli, om jeg ikke husker feil, reiser jeg videre til Bergen 15 Juli, og blir der til 17 Juli. Så reiser jeg offshore to nye uker den 21 Juli til 4 August. Så når jeg kommer hjem da, den 4 August blir de nye høyttalerne nok bestilt
    Ok, hvilken plattform er du på?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Ok, hvilken plattform er du på?
    Jeg jobber for BIS Industrier. Vi har kontrakt med BP, og jeg er på plattformen Valhall

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. Greit der da? Gammel plattform?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. Greit der da? Gammel plattform?
    Det er veldig greit der. Kjempe gjeng jeg jobber med, å miljøet tror jeg ikke noen annen arbeidsplass kan konkurrere mot. Skikkelig bra! Det er som du sier en gammel plattform, som startet sin produksjon i 1982-83 trooor jeg, men det gjør jo at den igjen trenger mye vedlikehold, som igjen betyr myyyye overtid

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes bra ut. Hvordan er lugarene da?

Blir kanskje B&w på meg nå. Men den Dynaudio stativ høytaleren soundgarden har på tibud frister også 6000kr

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes bra ut. Hvordan er lugarene da?

Blir kanskje B&w på meg nå. Men den Dynaudio stativ høytaleren soundgarden har på tibud frister også 6000kr
    Tja. Det er vel det som er det negative. Det er kun Valhall igjen nå, på norsk sokkel som har sammsoving. Helt elendig egentlig. Men, som regel deler vi rom med de vi jobber sammen med om dagene så det går stort sett bra! I September nå, kommer Flotellet Safe Skandinavia, denne blir etter en stund erstattet av ett annet Flotell jeg ikke husker navnet på. Dette flotellet blir liggende der ute, til vi får den splitter nye produksjons/bolig riggen PH på plass

B&W ja, hvorfor ikke? Skal du kombinere den med NAD da? Eller, blir det også nye elektronikk? Har ikke hørt den stativ høyttaleren du nevner fra Dynaudio, men har hørt det er flere som liker den!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal kombineres med Nad Skal kjøpe meg stativ høytalere først nå. B&W 685 eller CM1. Tror jeg kommer til å gå for 685 da denne kanskje er litt mer rocka. Har ikke hørt CM1 enda, men det skal jeg gjør med en gang lønna kommer nå i juli Kanskje bytter jeg cd spiller. Men først kommer en C272 og nye høytalerkabler.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal kombineres med Nad Skal kjøpe meg stativ høytalere først nå. B&W 685 eller CM1. Tror jeg kommer til å gå for 685 da denne kanskje er litt mer rocka. Har ikke hørt CM1 enda, men det skal jeg gjør med en gang lønna kommer nå i juli Kanskje bytter jeg cd spiller. Men først kommer en C272 og nye høytalerkabler.
    Høres bra ut, resultatet blir nok kjempe! Godt å høre det er andre enn meg som også har store planer for hifien nå i sommer sesongen

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, sitter å ser etter stativv nå

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer litt på et som kan sand fylles. F.eks dynaudio stand 2.

Side 22 av 153 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •