KentOve`s Stue Stereo - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 153 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 3052
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hela.

da har jeg fått et slags svar, totalt intetsigende og standarisert desverre:

Array serien har vi jo hatt i butikkene våre en stund. I kombinasjon med at det er sommer og vi ønsker å få ned lager kostnadene kjører vi tilbud på disse. Vi driver og ser på nye ting selvsagt, men dette er ikke helt klart enda. Disse prisene gjelder kun utstillingsmodeller. Veil priser er som før.
    For å si det slik, jeg har hele tiden nevnt der inne at om det komer en mk2 av array, så er jeg bøtte interressert og hvis det skulle vise seg å stemme og de nå selger ut demopara for 50k, noe som virkelig ødelegger for oss som da kanskje skal selge våre, så skal jeg sørge for å finne denne selgeren på byen og forklare han nøyaktig hva jeg synes - på trøxas vis!!

Men det kan jo være mange muligheter. Det at de ikke vil sitte med bundet kapital iform av disse høytalerne som har blitt rævspilt ganske så lenge nå er jo forståelig. Men det kan også hende at de selger for få til å synes noe om det, slik at det blir en typisk bestillingshøytaler. Eller rett og slett at de har fått tak i noe bedre.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrie neslie
    Stemmer det det er jo ikke for mange som har denne sære interessen he he uansett du får ha lykke til med høyttalervalg. selv er jeg jo veldig interessert i pioneer s-1 ex eller s-3ex men tiden vil vise.Kom ikke på at Morten var sykemeld før du sa det. (skrev det) hilsen Olav kyrie neslie:-D
    Hehe. Jo, takk for det! Gleder meg til jeg får nye høyttalere, da skal det bli mange gode timer med musikk fremover Du får kose deg videre på Ula, så kanskje vi møtes her på Valhall, eller gjerne Ula en gang!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hela.

da har jeg fått et slags svar, totalt intetsigende og standarisert desverre:

For å si det slik, jeg har hele tiden nevnt der inne at om det komer en mk2 av array, så er jeg bøtte interressert og hvis det skulle vise seg å stemme og de nå selger ut demopara for 50k, noe som virkelig ødelegger for oss som da kanskje skal selge våre, så skal jeg sørge for å finne denne selgeren på byen og forklare han nøyaktig hva jeg synes - på trøxas vis!!

Men det kan jo være mange muligheter. Det at de ikke vil sitte med bundet kapital iform av disse høytalerne som har blitt rævspilt ganske så lenge nå er jo forståelig. Men det kan også hende at de selger for få til å synes noe om det, slik at det blir en typisk bestillingshøytaler. Eller rett og slett at de har fått tak i noe bedre.
    Takker for info Skrotnisse.

Jeg har liten tro på at det er en mk2 av Array. Enten så selger de demopara ut til 50k, for de kan gjøre det budsjett messig. Eller, så vet jeg sannelig ikke? Fordi om de har funnet noe bedre, slutter de jo ikke å selge Array. De har fremdeles JBL, og det betyr jo at de til enhver tid kan skaffe Array når som helst en kunde skulle ønske det!

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer inte att bli nån Mk2 av Array. Ringer du inte
    och köper dom för 50 000 så är du sinnessjuk!!!!!!!!!!!!!!!!

Risken är väl stor att dom redan är sålda. Vill köpa nytt..
    Herregud ett par demokörda högtalare är det bästa du
    kan köpa. Nu blir jag nästan förbannad på dig:-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Kommer inte att bli nån Mk2 av Array. Ringer du inte
    och köper dom för 50 000 så är du sinnessjuk!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sinnsjuk? Jeg har da vel aldri nektet på det heller :-D

Risken är väl stor att dom redan är sålda. Vill köpa nytt..
    Herregud ett par demokörda högtalare är det bästa du
    kan köpa. Nu blir jag nästan förbannad på dig:-D
    Tja, jeg er bare sånn at jeg ikke liker å kjøpe brukt. Tror ikke du trenger å være redd for at de er utsolgt. Og som nevnt tidligere, skulle det være at jeg bestemmer meg for Array 1400, får jeg uansett en god pris. Jeg blir ikke stresset, eller må løpe og kjøpe fordi om butikkene lokker med gode tilbud. Jeg holder meg heeelt rolig

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger et sett Array 1400 på AVTorget nå også!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Ligger et sett Array 1400 på AVTorget nå også!
    Se der ja

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, snåljåpen inom mig blir helt svag i knäna
    Tänk om jag hade fått mina för 50000 NOK......

Måste vara ett av årets rövarköp. Du ska ha credit
    för att du håller dig så cool.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kommentarfeltet på det ene Array paret på torget mener WOLB at disse "demoparene" er nye! Kanskje de ikke er brukt til demo likevel?

Da utgår jo argumentet om at du ikke vil ha brukte KentOve....

Føler det brenner litt i foret ditt til tross for at du vil ha oss til å tro du er rolig

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder annonsen til wolf så mener han vel demopara på soundgarden hvor han foreslår at to personer spleiser, altså 25k hver, får en høytaler hver seg og bruker denne som senter. Hadde jeg hatt et dedikert hjemmekinorom med projector og sånn perforert lerret hvor centeren kunne ha stått bak hadde jeg slått til med en gang. array 1400 som center bør jo rocke litt
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, snåljåpen inom mig blir helt svag i knäna
    Tänk om jag hade fått mina för 50000 NOK......

Måste vara ett av årets rövarköp. Du ska ha credit
    för att du håller dig så cool.
    Jeg har mange erfaringer på at forhaster jeg meg med noe, går det stort sett dårlig. Derfor holder jeg meg "cool" inntil videre

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    I kommentarfeltet på det ene Array paret på torget mener WOLB at disse "demoparene" er nye! Kanskje de ikke er brukt til demo likevel?

Da utgår jo argumentet om at du ikke vil ha brukte KentOve....

Føler det brenner litt i foret ditt til tross for at du vil ha oss til å tro du er rolig
    Joda SannaX, jeg skal vel ikke fornekte at det brenner litt, eller litt.. ganske så mye da! Meeen, noen sjanser må en ta i livet.. Derfor velger jeg å vente til jeg kommer meg på landjorda igjen, sjekker om kontoen er villig til å sprute ut litt penger, før jeg gjør noe mer

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder annonsen til wolf så mener han vel demopara på soundgarden hvor han foreslår at to personer spleiser, altså 25k hver, får en høytaler hver seg og bruker denne som senter. Hadde jeg hatt et dedikert hjemmekinorom med projector og sånn perforert lerret hvor centeren kunne ha stått bak hadde jeg slått til med en gang. array 1400 som center bør jo rocke litt
    Hahaha! Hadde du realisert alle planene du har Skrotnisse, har jeg på følelsen av at anlegget ditt tilslutt kunne blitt mer enn bare rått

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hva i hel....!

Han der alf@vwaudihot.com, som han kaller seg. Han som har lagt ut JBL Array 1400 på AVtorget, han har jo pokker meg 2 stk Velodyne DD 15 også til salgs. Lurer på hva han for elektronikk. Det må være ett sinnsykt vilt anlegg han sitter inne med :-D :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Men hva i hel....!

Han der alf@vwaudihot.com, som han kaller seg. Han som har lagt ut JBL Array 1400 på AVtorget, han har jo pokker meg 2 stk Velodyne DD 15 også til salgs. Lurer på hva han for elektronikk. Det må være ett sinnsykt vilt anlegg han sitter inne med :-D :-D
    han har også lagt ut en mcintosh mc 602 og en mcintosh c2300 - sistnevnte er da drømmeforforsterkeren min. Ser ikke bort fra at denne karen har hatt et særdeles fett oppsett!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    han har også lagt ut en mcintosh mc 602 og en mcintosh c2300 - sistnevnte er da drømmeforforsterkeren min. Ser ikke bort fra at denne karen har hatt et særdeles fett oppsett!!!
    You think?!?!!?

602 er MYE kraftigere enn 402, Array er kapabel til åndsvake lydtrykk med en vanvittig dynamikk, og med to(!) DD15 i tillegg ville jeg anbefalt bleier og nyrebelte før man slapp seg løs med volumkontrollen!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kicker det nok rimelig ass ja. Jeg har sagt det før at Mcintosh ikke er første valget om jeg skulle valgt elektronikk til Arrayene, men at dette er ett hinsides sykt anlegg, bør ingen være i tvil om!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    You think?!?!!?

602 er MYE kraftigere enn 402, Array er kapabel til åndsvake lydtrykk med en vanvittig dynamikk, og med to(!) DD15 i tillegg ville jeg anbefalt bleier og nyrebelte før man slapp seg løs med volumkontrollen!
    Når folk legger ut slike produkter tilsalgs, og jeg vet at de har blitt brukt sammen i ett og samme oppsett, ja da.... Jeg sier ikke mer, men det gir meg noen fryktelige tanker på hva jeg kan gjøre for å si det sånn :-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett lite spørsmål bare!

Si at jeg har ett 2-kanals anlegg. Så kjøper jeg en sub, hvor elementet i subben er mindre enn bassen/bassene i høyttalerne jeg bruker. Er det da noe vits me sub ??

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ett lite spørsmål bare!

Si at jeg har ett 2-kanals anlegg. Så kjøper jeg en sub, hvor elementet i subben er mindre enn bassen/bassene i høyttalerne jeg bruker. Er det da noe vits me sub ??
    Ja, poenget er hvor kraftig, dypt og selvsagt hvor kjapt den spiller, størrelsen på elementet er ikke nødvendigvis den avgjørende faktor.

Side 19 av 153 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •