KentOve`s Stue Stereo - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 153 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Når det gjelder Arrayene så er jo dette egentlig helt sprøtt!! Hvordan kan man i det ene øyeblikket ta 100K for et høyttalerpar, for så i neste øyeblikk halvere prisen??
    Demopris eller ikke, de har fortsatt fortjeneste på det....skulle likt å vite hva slags kalkyle de har på dette!
    Hva koster et par Array 1400 over dammen..noen som vet?

Kanskje er det noe dumping på gang også fordi det kommer en MKII eller noe?
    Jeg er helt enig med deg, dette ER sprøtt. Jeg er sannelig ikke sikker på hva de koster over dammen, men viss du leter litt finner du det her flere plasser på forumet vet jeg. Jeg startet også en tråd, når Array steg til 100k, der står det noe om hva de koster i USA.

Tanken på MKII, har også svermet meg. Men, jeg velger å ikke dramatisere det for mye, til vi kanskje får ett svar når Skrotnisse har fått svar på mailen sin

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Det visar bara vilken snuskigt stor marginal det är. Inget
    lurt. Tro inte dom går med förlust om dom säljer för
    50 000Kr. En polare i Moskva kan köpa nya Array 1400
    för under 60000 SEK....:???:

Löp å köp! Så slipper du lite inspelningstid...
    Nei, det gjør de slettes ikke. Som du sier, de har en enorm margin. Mye, større enn jeg faktsik trodde. Det er greit også, å få litt kontroll på det, neste gang jeg skal ut å prute

Løp og kjøp ja Over hele nordsjøen da? Vi får vente til jeg kommer hjem, å denne måneds lønningen er på konto, pluss feriepenger da begynner det å ligne noe.

Noen som vet når vi får igjen skatten forresten ? :twisted:

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Har en bekjent som jobber på hifiklubben, og han forteller at de har mellom 70-80% margin på Dali ht.
    Nå er vel det noe spesielt ettersom de har felles eiere.

Det som er helt sikkert er at Soundgarden ikke selger med tap, uansett demo eller ikke. Det er meget gode marginer i bransjen.
    70-80 % ? Røsk meg i .....! Det er jo helt hinsides! Mener at jeg hadde hørt 55-60%, men aldri 70-80%! NÅ blei jeg forskrekka

Dette var mangen overraskelser på en og samme dag. Hehe.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve

Noen som vet når vi får igjen skatten forresten ? :twisted:

Skatten pleier å komme mot slutten av Juni, for dem som får igjen penger:cry:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skattepengene blir overført etter 25.6 iflg Skatteetaten.no

Newcomer EyeS sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ifølge en selger jeg snakket med i bergen var prisnedgangen på arrayene bare for å få dem ut for å få noe annet da de bandt opp kapital .

Newcomer kyrie neslie sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

husk og jobbe også

Jeg skal bruke de 2 neste ukene når jeg er Offshore til å tenke så det knaaaker i hele plattformen :-D
    Og ikke glem at vallhall synker for hver dag som går.:-D :-D :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SG har også minst et sett Teac MG20 enda mener jeg. Disse er faktisk en pen slump dyrere enn S1 i statene og har også fått meget megetgode kritikker rundt omkring.
    Inkl moms i norge koster de fortsatt bare 4/5 av USA-prisen som ikke er inkludert moms! Sterk gjort når dollaren er så lav! Og SG selger den vel ut til ikke så langt fra halve prisen! Satt ned fra 44 995 til 27 995, og har de ikke solgt dem enda så skal det ikke forundre meg de går for enda mindre enn dette. Disse må være det klart beste kjøpet, i tilleg vil du ha penger igjen for andre ting (til anlegget evt, en GROM sub, men også til en meget fin ferietur..)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Skattepengene blir overført etter 25.6 iflg Skatteetaten.no
    Ahh, takk for den opplysningen. Glimrende :-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EyeS
    ifølge en selger jeg snakket med i bergen var prisnedgangen på arrayene bare for å få dem ut for å få noe annet da de bandt opp kapital .
    Jasså. Så det er altså ikke snakk om en oppgradert versjon, eller noe noe i den retningen ??

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrie neslie
    Og ikke glem at vallhall synker for hver dag som går.:-D :-D :-D
    Haha. Det har du helt rett i! Jobbet på valhall? Nå har vi jo nettopp fått montert inn ny broer, som er en del høyere oppe da, så det hjelper jo godt på

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Capitaine
    SG har også minst et sett Teac MG20 enda mener jeg. Disse er faktisk en pen slump dyrere enn S1 i statene og har også fått meget megetgode kritikker rundt omkring.
    Inkl moms i norge koster de fortsatt bare 4/5 av USA-prisen som ikke er inkludert moms! Sterk gjort når dollaren er så lav! Og SG selger den vel ut til ikke så langt fra halve prisen! Satt ned fra 44 995 til 27 995, og har de ikke solgt dem enda så skal det ikke forundre meg de går for enda mindre enn dette. Disse må være det klart beste kjøpet, i tilleg vil du ha penger igjen for andre ting (til anlegget evt, en GROM sub, men også til en meget fin ferietur..)
    Hei

Nå skal jeg være ærlig med deg å si at jeg ikke kjenner til Teac i det hele tatt. Og SG, regner med det er en internett side? Hadde vært kjempe greit om du kunne gitt meg en link videre til denne siden, så jeg kunne fått sett litt

Takk for tipset forresten, morsomt å sjekke andre ting ut også.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men du, når du kan få ett par arrays for 50k, hvordan påvirker dette ht valget ditt? hehe
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jobbet ja

Haha. Det har du helt rett i! Jobbet på valhall? Nå har vi jo nettopp fått montert inn ny broer, som er en del høyere oppe da, så det hjelper jo godt på
    Jeg jobber faktisk i samme firma som deg men er for tiden på ula regner med at jeg treffer deg på vallhall en gang da blir det vell litt hi fi snakk ja ps hvis du er ute nå så hils til Morten Rafoss:-D :-D :-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    men du, når du kan få ett par arrays for 50k, hvordan påvirker dette ht valget ditt? hehe
    Det er akkurat det samme spørsmålet jeg har spurt meg selv siden igår, når kakehode la ut denne linken. Jeg vet sannelig ikke? Det er det ett par grunnet til:

Som sagt i en del tidligere innlegg funderer jeg kraftig på hvorfor Soundgarden kutter prisen så kraftig. Er det noe bak tanke med dette?

En annen ting er at jeg aldri har likt å kjøpe brukt/demo, det er bare sånn jeg er. Tror det ligger i slekta. Jeg får uansett en veldig god pris på Array 1400 om jeg skulle kjøpt disse nye.

En tredje ting er at jeg har på feelingen at ett par med S-1EX koblet sammen med H4SE, og kanskje ved en senere anledning en rå sub, ikke er langt fra Array. Hva vet jeg? Kanskje det til og med overgår dem i mine ører. Man vet aldri. Selvom, jeg hadde hadde kjøpt begge parene om jeg hadde hatt råd. Valget har blitt vanskligere etter jeg hørte Pioneerene, jeg håpet jo og trodde alt skulle bli lettere. Det er noe med begge høyttalerne jeg føler jeg MÅ ha. Du skjønner nok godt hva jeg vil fram til, du har nok hatt det sånn til tider du også.

Og en fjerde ting må være at jeg ikke har hørt Usher enda, å jeg vil ikke bestemme meg for noe som helst før jeg har hørt disse!

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med deg. Kjekkere å kjøpe noe nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrie neslie
    Jeg jobber faktisk i samme firma som deg men er for tiden på ula regner med at jeg treffer deg på vallhall en gang da blir det vell litt hi fi snakk ja ps hvis du er ute nå så hils til Morten Rafoss:-D :-D :-D
    Jamen, da tror jeg jeg har hørt om deg. Olav? Det er ikke få som har nevnt av vi to burde være på samme sted, og skift

Når det gjelder Morten, har han vært sykemeldt noen månder nå, og fortsetter med dette en stund fremover tror jeg. Han skadet seg jo stygt på snowboard, han holder kurs og hjelper Kjetil på land nå.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aahh! Men da er jeg med. Jeg kjente ikke helt igjen modell betegnelsen med en gang. Jeg har dessverre aldri hørt disse høyttalerne, men jeg har lest om dem litt rundt om på nettet, og også fått med meg at de selger de ut billigere nå. Takker for tipset forresten

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hi Hi stemmer det

Jamen, da tror jeg jeg har hørt om deg. Olav? Det er ikke få som har nevnt av vi to burde være på samme sted, og skift

Når det gjelder Morten, har han vært sykemeldt noen månder nå, og fortsetter med dette en stund fremover tror jeg. Han skadet seg jo stygt på snowboard, han holder kurs og hjelper Kjetil på land nå.
    Stemmer det det er jo ikke for mange som har denne sære interessen he he uansett du får ha lykke til med høyttalervalg. selv er jeg jo veldig interessert i pioneer s-1 ex eller s-3ex men tiden vil vise.Kom ikke på at Morten var sykemeld før du sa det. (skrev det) hilsen Olav kyrie neslie:-D

Side 18 av 153 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •