KentOve`s Stue Stereo - Side 144

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 144 av 153 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... SisteSiste
Viser resultater 2,861 til 2,880 av 3052
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Anser deg ikke som inne før det foreligger bilder av de nye ht dine:twisted:

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nyttår til deg også, har startet feiringen allerede. Både med drikke og elektronikk.

Geir Arne

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, jeg har vel vært hjemme to-tre, maks fire dager de siste seks ukene. Så beklager, du må nok smøre deg med litt tålmodighet.

Nå vil jeg først få profilen min her på AVforum til å oppføre seg normalt igjen, noe den absolutt ikke gjør. F,eks er alle trådene jeg har vært aktiv i borte. Og nå, når du skrev ditt siste innlegg, ble ikke dette oppdatert hos meg om du skjønner. Meldingen --> Der er ingen abonnerte tråder å vise for denne tidsperioden... kommer hele veien, uansett hva som skjer. Så når du, devilej, akto, marsboer eller hvem det skal være skrive ett innlegg i tråder jeg har vært, og er aktiv i, får jeg ikke beskjed om det lenger. Utrolig irriterende, og ikke minst merkelig...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv når du trykker "vis alle dine abbonerte tråder"" ?

Sånn er det når en har vært borte en stund.
    Legg ut noen mobilbilder,så muligens det ordner seg.:-D

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Selv når du trykker "vis alle dine abbonerte tråder"" ?

Sånn er det når en har vært borte en stund.
    Legg ut noen mobilbilder,så muligens det ordner seg.:-D
    Selv da

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trenger HJELP!

Har som nevnt ett par innlegg ovenfor hatt store problemer med å komme meg inn på forumet den siste halvannen måneden.

Her for ett par dagar siden, fikk jeg ett tips om å prøve å luke av boksen "Husk meg?", på samme plass der hvor du skriver inn resten av logg inn infoen din. Jeg prøvde ut dette, og sannelig gikk det med en gang.

Så er det sikkert flere som tenker "Herregud, det sier seg selv"... Nei, det gjør det ikke. For jeg har aldri før luket av denne boksen når jeg har logget meg inn.

Jaja, nok om det. Nå var jeg endelig kommet inn igjen, og jeg gledet meg til å oppdatere meg på alt som hadde skjedd i mine abbonerte tråder, siden sist. Men, nå begynner problemene å dukke opp. Nå skal jeg prøve så godt jeg kan å forklara problemene for dere her, så håper jeg dere skjønner..

1. Når du er logget inn og trykker deg inn på "Kontrollpanel", får du jo hele oversikten over hvilke av trådene dine det har vært aktivitet i siden du sist var innlogget. Dette skjer ikke lenger hos meg, her står det bare "Der er ingen abonnerte tråder å vise for denne tidsperioden."

Dette er vel litt merkelig når jeg ikke har vært innlogget på 5-6 uker ? Det bør jo absolutt ha skjedd noe på denne tiden mener jeg. :???:

Så tenkte jeg med meg selv, kan forumet ha "slettet" mitt medlemskap i de abbonerte trådene mine, siden jeg ikke har vært innlogget på forumet en stund ?? Dette lurer jeg enda på, men jeg tror ikke det.. For:

Hver kveld, helt som vanlig når klokka blir 00:00 til ca 00:05 tikker det inn mailer på Hotmailen min om hvilke av mine abbonerte tråder det har vært aktivitet i det siste døgnet. Da må jo forumet vite hvilke tråder jeg abbonnerer på, når det hver dag de siste 5-6 ukene har sendt meg en oppdatering på mail på hvor det hele tiden er aktivitet ??

Jeg får heller ikke frem trådene mine når jeg trykker på "Vis alle dine abbonerte tråder" på Kontrollpanelet.

2. Det andre problemet som oppstår er at når jeg nå er innlogget og skriver ett innlegg i en tråd, legger ikke denne tråden seg lenger inn i mine abbonerte tråder. Det igjen betyr at jeg nå ikke lenger har kontroll i det hele tatt på hvilke tråder jeg har skrevet i, eller når det skjer noe nytt der. Dette som dere helt sikkert skjønner, kan det fort oppstå problemer av, når jeg før problemene mine begynte abbonerte på flere hundre tråder her på forumet.

Håper dere skjønner min frustrasjon, og at noen har informasjon som kan hjelpe meg. Mulig det bare er en liten filleting jeg har oversett, men jeg tror ikke det.

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fungerer ikke.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det fungerer ikke.
    Har du prøvd å logge deg inn med en annen datasmaskin? Jeg har ikke noen problemer med Avforum i hvertfall. Det har funket bra etter de fikk den opp på beina igjen.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Har du prøvd å logge deg inn med en annen datasmaskin? Jeg har ikke noen problemer med Avforum i hvertfall. Det har funket bra etter de fikk den opp på beina igjen.
    Selvfølgelig.

Jeg har prøvd å logge meg inn med mange flere datamaskiner, flere internett leverandører, og jeg har prøvd IE, Chrome, Safari, Firefox og Opera.

Men, jeg har jo kommet ett lite stykke på vei da. Jeg har hvertfall kommet meg inn på forumet nå. Nå gjenstår det å få "lagret" det jeg gjør på min profil.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Selvom AVforum profilen min på langt nær fungerer, skal jeg klare å gi dere den siste updaten herfra.

Nye høyttalerkabler er bestilt, og jeg håper de ligger klare på postkontoret når jeg kommer hjem fra jobb på Fredag.

Det ble Kimber Monocle XL:

- 2 x 2,5m
    - Spade til Banan

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tøffe slanger det der.
    Hvilke kabler sto det mellom? Fikk du testet eller gikk du for anbefalinger?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Tøffe slanger det der.
    Hvilke kabler sto det mellom? Fikk du testet eller gikk du for anbefalinger?
    Fra starten av sto det mellom Kimber kablene, Black Magic The Giant og Chord Signature. Chord falt fort bort, og etter litt googling og anbefalinger falt valget på Kimber.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert ikke noe dumt valg. Mener Devilej hadde samme på sine Avanti.

Skjønner du har bestillt, men hva med å teste Wireworld. Etter det jeg har fått med meg er det slikt som blir brukt til internwire. Geir Tømmervik sa dog at AP bruker Nordost til testing. Han spurte visstnok på et fabrikkbesøk hos AP da han så ymse NO kabler lå rundt omkring, men dette får han stå for.

Geir Arne

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Sikkert ikke noe dumt valg. Mener Devilej hadde samme på sine Avanti.

Skjønner du har bestillt, men hva med å teste Wireworld. Etter det jeg har fått med meg er det slikt som blir brukt til internwire. Geir Tømmervik sa dog at AP bruker Nordost til testing. Han spurte visstnok på et fabrikkbesøk hos AP da han så ymse NO kabler lå rundt omkring, men dette får han stå for.

Geir Arne
    Du har nok rett i det. devilej hadde vel Monocle XL, viss det ikke var X?

Wire World har ikke vært i tankene mine en gang. Nå ble det Kimber denne gangen, så får jeg bare håpe de leverer

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du hørt noe forskjell før? Jeg har og hatt dyre kabler, men kan ikke si jeg kunne byttet mellom dyr og rimelig og sagt hva som stod koplet opp uten å vite det.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jeg ikke svare på, siden jeg aldri har utført noen blindtest. Jeg har heller aldri hatt flere typer kabler, å kjørt blindtest mot hverandre på ett og samme system. Det jeg derimot har gjort er å bytte noen billige Monster signalkabler med Nordost Heimdall, og der var det en klar forbedring i Heimdall`s favør.

Blir også vanskelig å si noen ord om Nordost Heimdall vs Kimber Monocle XL, da jeg nå har ett helt annet system enn hva jeg hadde når Heimdall var i hus.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HVA SKJER??????

Geir Arne

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    HVA SKJER??????

Geir Arne
    Det kommer straks en liten oppklaring.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som ganilsen allerede har registrert er både cd-spiller og høyttalere lagt for salg på bruktbørsen. Grunnen til dette er svært enkel og helt ærlig..

De siste årene har denne hobbyen tatt helt av for min del. Vel, nå har jeg ikke hatt det store bytte rushet som mange andre her inne, men store summer har blitt lagt ned for å komme i mål med god lyden. Nå føler jeg at jeg har kommet til ett punkt hvor jeg må sette foten ned, og prioritere litt andre ting fremover. Derfor er Ayon CD-2 og Audio Physic Avanti 5 lagt ut for salg. Dette er noe jeg har gått og tenkt på den siste tiden, og i dag bestemte jeg meg for å ikke bare tenke, men også gjøre noe med det. Forsterksettet fra Pass Labs ble også vurdert solgt, og byttet ut med en skikkelig integrert forsterker, men inntil videre velger jeg å beholde dette.

Jeg har ingen planer om å avslutte denne hobbyen, den lever i beste velgående. Når cd-spilleren og høyttalerene blir solgt vil cd-spilleren bli erstattet med en mac + dac løsning, og høyttalerene blir erstattet med nye høyttalere til 1/3 av prisen til mine nåværende.

Side 144 av 153 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •