KentOve`s Stue Stereo - Side 102

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 102 av 153 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 112 122 132 142 152 ... SisteSiste
Viser resultater 2,021 til 2,040 av 3052
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan står dCS P8i seg, i forhold til "dagens" cd/sacd spillere?

Ta det med ro, jeg skal ikke kjøpe. Bare titter litt rundt

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    P8i står ikke tilbake for noe annet jeg har hørt.
    Jeg er/var mektig imponert av lyden i spilleren og DACen.
    Forforsterkerdelen låt også meget bra når den var innenfor et område uten nevneverdig forringelse av signalet mtp. bit-tap.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra å høre. Leste noen gamle tester fra Stereophile og Fidelity. De gir den mange lovord.

Hvordan vil du beskrive spillestilen til dCS? F,eks kontra en Hegel spiller?

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder av nye crib´en??? 8)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope, har desverre ikke kommet til bilde biten enda.

Det står enda litt på hode, så det gjenstår litt rydding og fin justeringer her og der. Utenom det er alt i boks, må bare få bestilt internett å tv-kanaler

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken internett anbefaler folket?

Jeg har tidligere hatt Get i flere år, og stortrives med det. Fikk beskjed om at Get ikke leverer internett der jeg skal bo, så må se meg etter en annen leverandør. Haugaland Kraft leverer fiber her i distriktet (det samme som f,eks Lyse i Stavanger), men de har enda ikke bygget ut for å levere "på min" plass enda, så jeg må ha noe imens.

Jeg vil ikke ha Telehor, for det er så usannsynlig ustabilt. Jeg hører bare klager om den leverandøren der.

Hva med Nextgentel?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har NextGenTel og jeg er veldig fornøyd med stabiliteten på tjenesten til tross for at jeg bor 6km unna. Det har ikke vært noe krøll i det hele tatt og nettet er raskt med lav latency.

Men vær obs på følgende:

1. Modemene til NextGenTel kan ikke bridges via Webgrensesnittet (NGT ønsker ikke at du bridger), selv om det er fullt mulig via telnet kommandoer noe jeg gjør siden jeg bruker en dedikert PC som firewall.

2. Fast IP koster latterlig mye i forhold til en del andre.

Disse to tingene betyr nok ikke noe for de fleste.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar marsboer.

Mange i min vennekrets skryter også Nextgentel opp i skyene, så det er nok mye mulig at jeg bestiller nett der i fra. Litt usikker på hvor stor linje jeg skal ha, men det tar jeg på sparket.

Litt usikker på hva de to punktene dine betyr, hvertfall punkt en? Jeg skal ganske enkelt koble opp ruteren, og bruke nettet til nedlasting av musikk/film, surfing på nett, msn og litt spilling.

Viss jeg bare vil ha internett tjeneste hos Nextgentel, må jeg da betale 79kr ekstra pr måned + prisen på abbonementet uansett hvilket internett abbonement jeg velger?

Og en siste ting: Sånn generelt sett så er vel en trådløs ruter mer "ustabil" , enn en ordinær ruter? Hva anbefaler du?

Newcomer -Tor- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Har selv Nexgentel som jeg nå har hatt i 5 år, og har ikke hatt noe problemmer med stabilitet i nettet til Nexgentel. Bruker tådløsruteren som Nexgentel leverer og det fungerer meget godt i hele huset, så jeg er fornøyd

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -Tor-
    Hei

Har selv Nexgentel som jeg nå har hatt i 5 år, og har ikke hatt noe problemmer med stabilitet i nettet til Nexgentel. Bruker tådløsruteren som Nexgentel leverer og det fungerer meget godt i hele huset, så jeg er fornøyd
    Takk for tilbakemeldinger. Dette støtter bare opp det jeg allerede har hørt. Jeg får ringe litt rundt å høre på Mandag

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Takk for tilbakemeldinger. Dette støtter bare opp det jeg allerede har hørt. Jeg får ringe litt rundt å høre på Mandag
    Jeg har alltid hatt Telenor, og det er konge! Aldri (bank i bordet) hatt noe problem med det. Stabilt og raskt.

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer nok litt an på hvor man bor . Her på Åkrehamn som også Kentove bor er Telenor utroligt ustabilt . Så jeg ville nok satsa på Nextgentel frem til du kan få fiber .

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det tid til ein liten demo i nye leiligheten i dag ? I såfall send meg ein melding seinare i dag .

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    leifen: Det er mye mulig vi får til det. Jeg sender deg en sms, viss det blir tid

---------------------------------

Hmmm...

Hvor mye mener dere jeg kan forlange for H4SE nå som nyprisen er 30k hos Soundgarden?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan sette nesten hva du vil, blir ikke solgt uansett Og da tenker jeg ikke på produktet ditt, mer på et marked som er nesten dødt.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Du kan sette nesten hva du vil, blir ikke solgt uansett Og da tenker jeg ikke på produktet ditt, mer på et marked som er nesten dødt.
    Du sier noe der. Forbanna irriterende at Soundgarden har kutta prisen med 15k sånn over natta nesten..

Håper de setter opp prisen snart igjen.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Jeg har alltid hatt Telenor, og det er konge! Aldri (bank i bordet) hatt noe problem med det. Stabilt og raskt.
    Ditto.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har alltid hatt Telenor og det går i rykk og napp.

Brukten: Tenker også på markedet generelt, butikkene dumper jo prisene på alt mulig nå, til og med lokale sjapper som før gav 200 av som "supertilbud" når du handlet for 30 000 kutter jo prisene med 40-50% når du ber om god pris. Og med det faller jo bruktprisene deretter.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hmmm...

Hvor mye mener dere jeg kan forlange for H4SE nå som nyprisen er 30k hos Soundgarden?
    du som er så fornøyd med denne boksen; hva med å kjøpe en til og kjøre bi-amping?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    du som er så fornøyd med denne boksen; hva med å kjøpe en til og kjøre bi-amping?
    Jeg har jo skrevet litt om dette tidligere i tråden, men slo det rett og slett fra meg. Hadde lenge en dialog med Hegel om forskjellige løsninger angående to stk H4SE, men etter litt frem og tilbake tror jeg ikke det blir aktuelt.

En annen ting er at jeg muligens har noe annet på gang, viss jeg får en grei pris for Hegelen. En tredje ting får være at når jeg ser hvordan Soundgarden kutter priser på flere av sine produkter, føler jeg meg litt skeptisk til å handle så mye mer fra denne kjeden.

Jeg vil bare presisere at jeg er meget godt fornøyd med Hegelen som effekt, men jeg vil prøve ut noe som jeg tror kan passe litt bedre. Det har ingenting med krefter å gjøre at jeg muligens bytter, det har bare med at produsenten jeg snakker om har imponert meg veldig før, og så hadde det jo vært litt gøy å bytte også

Side 102 av 153 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 112 122 132 142 152 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •