Krillers WAF Stue. Headfi og Mac :-) - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 46 av 59 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 1161
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Om du har lyst å låne Hegelen i noen dager så får vi det til.
    Skal jobbe på Lillestrøm fra fredag til søndag på messe, så det kunne jo passe med tanke på kjøreavstand.
    Det hadde vært supert, men jeg ville nok fått en sikkelig trang etter å oppgardere..... Den trangen vil jeg ikke ha på noen måneder Takk som byr, men jeg tørr rett og slett ikke å takke ja etter omtalen jeg leste.... Den var alt for god til det

Tusen takk for tilbudet - kanskje en annen gang? En test hjemme hos deg feks?

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det hadde vært supert, men jeg ville nok fått en sikkelig trang etter å oppgardere..... Den trangen vil jeg ikke ha på noen måneder Takk som byr, men jeg tørr rett og slett ikke å takke ja etter omtalen jeg leste.... Den var alt for god til det

Tusen takk for tilbudet - kanskje en annen gang? En test hjemme hos deg feks?

He he. Har ikke lest testen i Hjemmekino på insider men bladet dukker nok opp i postkassa i løpet av uka.

Døra er åpen om du har lyst til å ta turen.

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som 46 tommeren havner på loftstuen, vurderer jeg en billig reciver.
    Skal kun koble opp ps3, dvd spiller og Wii.
    Wii bruker ikke hdmi, så en 2-3 innganger er nok.

Noen som har tips på en en billig sak. Tenkte kansje denon 2808 eller yamaha 1800. Hva må en regne med å betale for disse?

Har ikke så mye greie på receivere og denslags, men jeg har lest at Yamaha RXV-765 skal være billig og bra

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer. Tok feil bilde i farten.

7050 har rød omramming mens 7070 har sort.

Syntes 7050 er finere men skitt au.

Nylige bilder ratt ut av esken ihvertfall
    Jeg er motsatt, så hvis du selger til halv pris for å bytte til 7050 så kan det jo hende du har en interessent;-)

Jeg synes faktisk Samsungene gjør seg best med sort (eller gjennomsiktig) kant. Evt. blå.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den gamle havner på loftstua hvor ungene spiller ps3 og årets julegaven Wii.

Har en 32" Philips der som var toppmodell i 2002. Synd å kjøre en så bra tv på fyllinga. Ga jo 20 lapper for den
    Jeg hadde gjerne reddet den fra fyllinga hvis du bodde nærmere. Faderen har en som er en par år nyere. Ser man bort i fra at skjermflaten er liten i forhold til dagens skjermer, man ikke kan nyttegjøre seg HD-signal og at man kan løfte på seg brokk med et sånt beist, så er faktisk bildet på SD-sendinger særdeles akseptabelt, selv i dag. Nå har jeg imidlertid brukt julen på å mørne faderen.. Til sommeren skal det byttes til quad-LNB'er på parabolen. Den gamle dekoderen og tjukk-tv'en havner i kjelleren, ny tv kjøpes inn i stua - Samsung, Sony og Philips er på blokka. Får se hva som kommer framover. Den gamle dekoderen erstattes med en HD-PVR-dekoder med to tunere. 8)

Gratulerer med ny tv forresten ja! Samsung har fått dreis på et og annet de siste årene. Blir spennende å følge med på hva de kommer med framover. Philips er fortsatt konge, men steindyre.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som 46 tommeren havner på loftstuen, vurderer jeg en billig reciver.
    Skal kun koble opp ps3, dvd spiller og Wii.
    Wii bruker ikke hdmi, så en 2-3 innganger er nok.

Noen som har tips på en en billig sak. Tenkte kansje denon 2808 eller yamaha 1800. Hva må en regne med å betale for disse?
    Det må da finnes en del bra brukt? Eller nevnte Yamaha på salg - da har man jo noe helt nytt med full garanti osv.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Har ikke så mye greie på receivere og denslags, men jeg har lest at Yamaha RXV-765 skal være billig og bra

Blir nok en Yamaha eller denon av de mindre modellene.
    Ser hva som dukker opp på brukten etterhvert.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Jeg er motsatt, så hvis du selger til halv pris for å bytte til 7050 så kan det jo hende du har en interessent;-)

Jeg synes faktisk Samsungene gjør seg best med sort (eller gjennomsiktig) kant. Evt. blå.

For å si det slik. Kunne kjøpt 7050 for 2223,- mer men så fin er ikke den røde kanten i forhold.
    Skjermen er bare rålekker på veggen

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Jeg hadde gjerne reddet den fra fyllinga hvis du bodde nærmere. Faderen har en som er en par år nyere. Ser man bort i fra at skjermflaten er liten i forhold til dagens skjermer, man ikke kan nyttegjøre seg HD-signal og at man kan løfte på seg brokk med et sånt beist, så er faktisk bildet på SD-sendinger særdeles akseptabelt, selv i dag. Nå har jeg imidlertid brukt julen på å mørne faderen.. Til sommeren skal det byttes til quad-LNB'er på parabolen. Den gamle dekoderen og tjukk-tv'en havner i kjelleren, ny tv kjøpes inn i stua - Samsung, Sony og Philips er på blokka. Får se hva som kommer framover. Den gamle dekoderen erstattes med en HD-PVR-dekoder med to tunere. 8)

Gratulerer med ny tv forresten ja! Samsung har fått dreis på et og annet de siste årene. Blir spennende å følge med på hva de kommer med framover. Philips er fortsatt konge, men steindyre.

Ser ut som den havner på rommet til guttungen.
    Han klarer seg greit med den en stund.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det må da finnes en del bra brukt? Eller nevnte Yamaha på salg - da har man jo noe helt nytt med full garanti osv.

Så en reciver til 2000,- som var halv pris av veil i en reklame blad som falt ned i postkassa i jula.
    tror det var en Yamaha reciver, men skitt dau. De er nok tomme.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Det har vært rolig hos deg en stund nå. Hvordan er det å leve med AP, stadig fornøyd ?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hei

Det har vært rolig hos deg en stund nå. Hvordan er det å leve med AP, stadig fornøyd ?
    Heisan. Er ikke rolig hos meg, selv om det har vært stille i tråden en stund:-D
    Er meget godt fornøyd med Scorpio. Den tegner opp et bredere og mer detaljert lydbilde enn Dynaudio. Nå har jeg plassert Scorpio noe lengere ut fra bakvegg og opplever et dypere lydbilde. Det er blitt mer luft mellom instrumentene som de skriver så fint i bladene.
    Blir nok ingen oppgraderinger på meg en stund nå. Har bestilt ny bil til nesten en halv mill, og bilen til fruen må oppgraderes til våren.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan. Er ikke rolig hos meg, selv om det har vært stille i tråden en stund:-D
    Er meget godt fornøyd med Scorpio. Den tegner opp et bredere og mer detaljert lydbilde enn Dynaudio. Nå har jeg plassert Scorpio noe lengere ut fra bakvegg og opplever et dypere lydbilde. Det er blitt mer luft mellom instrumentene som de skriver så fint i bladene.
    Blir nok ingen oppgraderinger på meg en stund nå. Har bestilt ny bil til nesten en halv mill, og bilen til fruen må oppgraderes til våren.
    Det høres bra ut. Syns du AP leverer jevnt over bra på alle musikk sjangre, eller er det noen de takler bedre/dårligere enn andre? Og hvordan er det med bassen, du hadde vel en litt stor stue? Om jeg ikke husker helt feil. Klarer høyttalerene å levere kvalitets bass hele veien fra bunnen og oppover?

Ny bil ja, det er jo spennende Hvilken bil er det snakk om ? Gratulerer forresten!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har Blurayspilleren begynt å bli litt trøblete.
    Enkelte filmer har begynt å hakke, samt Toy Story 1 og 2 ikke kan leses.(disk error). Samme filmer fungerer helt utmerket på PS3.

Oppdaterte spilleren med siste firmware uten at det gjalp.

Kan det være laseren som bør overhales?

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkelte filmer har begynt å hakke, samt Toy Story 1 og 2 ikke kan leses.(disk error). Samme filmer fungerer helt utmerket på PS3.

Hvilke spiller har du?
    Jeg hadde et lik, eller hvertfall tilsvarende problem med min Samsung BDP3600.
    Men, da jeg oppdaterte software enda en gang til, da funket den plutselig.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Hvilke spiller har du?
    Jeg hadde et lik, eller hvertfall tilsvarende problem med min Samsung BDP3600.
    Men, da jeg oppdaterte software enda en gang til, da funket den plutselig.

Har en Denon 2010, og den ble oppgradert i dag.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leverte den inn på klubben i dag, og det er nok laseren, for filmene fungerte bra på lånespilleren jeg fikk med meg.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Heisann, det skjedde med min spiller også, filmene ble helt på trynet så jeg fikk en ny spiller etter at de fikk inn nye på lager igjen. Vil nok tro at din blir skrotet på stedet og erstattet med en ny spiller, 2010 modellen er på vei ut og blir erstattet med 2011 som har 3d støtte, quickstart etc. Håper de får fiksa spillern din eller sender deg en ny.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Heisann, det skjedde med min spiller også, filmene ble helt på trynet så jeg fikk en ny spiller etter at de fikk inn nye på lager igjen. Vil nok tro at din blir skrotet på stedet og erstattet med en ny spiller, 2010 modellen er på vei ut og blir erstattet med 2011 som har 3d støtte, quickstart etc. Håper de får fiksa spillern din eller sender deg en ny.

Fikk du vite hva som var galt med din?
    Skal vel gå an å fikse den?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du vite hva som var galt med din?
    Skal vel gå an å fikse den?
    Jeg fikk ikke vite hva som var galt, men den ble bare skrotet og fantes ikke lønnsom å reparere. Tydeligvis et bruk og kast produkt som de først havarerer, men vil tro du får en ny spiller også. Skyt meg om jeg tar feil og jeg hadde jo førstegangsutgaven som deg bare i sølv.

Side 46 av 59 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •