Krillers WAF Stue. Headfi og Mac :-) - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 39 av 59 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 1161
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flott innlegg Skrotnisse.
    Advarte deg på forhånd at dette ikke er et anlegg etter din smak:-D så det er ingen bombe at du kommer med denne redgjørelsen.
    Sangene jeg tok frem i går var jo med endel fart og dynamikk, men mye av musikken jeg spiller er av roligere sjangere.

Er veldig glad for ærlige meninger, og ønsker konstruktive anbefalinger og tips på utstyr som kan bringe meg enda nærmere.

Dynaudio er jeg veldig godt fornøyd med, men er åpen for å prøve ut nye ting.

Nevnte i går at jeg savnet Klipsch på film, og det er sikkert mange ht som ligger midt i mellom som jeg kunne prøvd.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Nevnte i går at jeg savnet Klipsch på film, og det er sikkert mange ht som ligger midt i mellom som jeg kunne prøvd.
    Ser at Mute har lagt ut sine Klipsch Palladium P37 for salg. Kanskje det kan være noe? Mute holder jo til i Oslo, så du kunne jo bare tatt med deg Ayon forsterkeren din en kveld å kjørt noen tester

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ser at Mute har lagt ut sine Klipsch Palladium P37 for salg. Kanskje det kan være noe? Mute holder jo til i Oslo, så du kunne jo bare tatt med deg Ayon forsterkeren din en kveld å kjørt noen tester

Takk for tipset8)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm. de er jo griselekre, men har ikke hørt de før så det blir litt gambling.

Kunne ta med forsterkeren dit for test, men.............

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men...............?

Ikke si du ikke gidder. Du har rett å slett noe annet på gang

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott innlegg Skrotnisse.
    Advarte deg på forhånd at dette ikke er et anlegg etter din smak:-D så det er ingen bombe at du kommer med denne redgjørelsen.
    Sangene jeg tok frem i går var jo med endel fart og dynamikk, men mye av musikken jeg spiller er av roligere sjangere.

Er veldig glad for ærlige meninger, og ønsker konstruktive anbefalinger og tips på utstyr som kan bringe meg enda nærmere.
    Jeg var litt i tvil når jeg begynte å skrive. Etter slike treff leser man så å si aldri noe annet enn entydig positive tilbakemeldinger, men vi har jo snakket endel sammen om våre forskjellige preferanser og jeg regnet med at innlegget ikke ble misoppfattet

Når f1.1f er i hus - og hvis de funker i mitt rom - så kommer jeg nok til å be inn til en liten demo.

Dynaudio er jeg veldig godt fornøyd med, men er åpen for å prøve ut nye ting.

Det er vel ikke til å legge skjul på at jeg ikke falt helt for dynaudio i oppsettet ditt. Det er en helt annen høytaler enn klipsch for å si det mildt! Pluss at jeg ble litt forundret når du kjørte igang filmklippene. Det attacket som klipsch har var ganske så fraværende og for meg forsvant mye av selve filmopplevelsen, men her går det også utelukkende på preferanser
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Men...............?

Ikke si du ikke gidder. Du har rett å slett noe annet på gang

Nå sitter du vel i glasshus, Eva

Nope, hadde ingen planer om ht bytte, og tror ikke det blir noen heller på en stund. Er fortsatt godt fornøyd med DA, selv om Skrotnisse setter noen griller i hodet på en
    Det som faktisk står nærmest er en ny led tv, samt muligens denon 2010.
    Micromedia kommer og med en cd spiller med airport express nærmere jul som jeg også kunne tenkt meg å se på.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser jeg fram til, Rune. Kommer helt klart om jeg blir invitert.

Har du forresten spilt Assasin på anlegget ditt?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå sitter du vel i glasshus, Eva

Nope, hadde ingen planer om ht bytte, og tror ikke det blir noen heller på en stund. Er fortsatt godt fornøyd med DA, selv om Skrotnisse setter noen griller i hodet på en
    Det som faktisk står nærmest er en ny led tv, samt muligens denon 2010.
    Micromedia kommer og med en cd spiller med airport express nærmere jul som jeg også kunne tenkt meg å se på.
    Haah, vi får nå se tenker jeg

Du må ikke høre på Skrotnisse, han er så bortskjemt av Arrayene Jeg har selv innstilt meg på at når jeg en gang får inn nye høyttalere, så kommer jeg sannsynligvis ikke til å få det trøkket i bunn som jeg har nå, men jeg håper dette veies opp med andre gode fordeler.

Micromedia? Micromega mener du

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser jeg fram til, Rune. Kommer helt klart om jeg blir invitert.

Har du forresten spilt Assasin på anlegget ditt?
    Jeg sette griller i huet på folk? næsj!

Når det kommer til Klipsch så er jo WAF utelukket - så sant man ikke snakker om Palladium serien som er overraskende lekker til å være Klipsch. Men som Devilej var inne på så finnes RF7 på bruktmarkedet til tider og til tross for at jeg og Devilej ikke alltid prioriterer det samme hva lyd angår så er vi iallefall hjertens enige om at RF7 gruser skiten ut av den nye rf serien. RF7 pleier å gå for rundt 10-13k. Pluss at klipsch har re-introdusert denne modellen i sortimentet sitt pga etterspørselen som aldri har roet seg.

Assasin? Nå er de litt tidlig på morgenen når dette skrives, men det ringer absolutt ingen bjelle
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jeg sette griller i huet på folk? næsj!

Når det kommer til Klipsch så er jo WAF utelukket - så sant man ikke snakker om Palladium serien som er overraskende lekker til å være Klipsch. Men som Devilej var inne på så finnes RF7 på bruktmarkedet til tider og til tross for at jeg og Devilej ikke alltid prioriterer det samme hva lyd angår så er vi iallefall hjertens enige om at RF7 gruser skiten ut av den nye rf serien. RF7 pleier å gå for rundt 10-13k. Pluss at klipsch har re-introdusert denne modellen i sortimentet sitt pga etterspørselen som aldri har roet seg.

Assasin? Nå er de litt tidlig på morgenen når dette skrives, men det ringer absolutt ingen bjelle

Det blir nok ikke mer Klipsch i RF serien. Muligens den dagen en av ungene ofrer rommet sitt til en liten kino:-D
    WAF er viktig og skal jeg føye fruen, så er jeg nok på maks fysisk størrelse nå.

Assasin med Marillion ligger på plata jeg brente, om du tok den med.
    Jeg syntes introen på den låta er det beste som noen gang er laget, så det hadde vært spennende å høre hva du syntes på eget anlegg.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Assasin med Marillion ligger på plata jeg brente, om du tok den med.
    Jeg syntes introen på den låta er det beste som noen gang er laget, så det hadde vært spennende å høre hva du syntes på eget anlegg.
    Aha. slik å forstå. På søndag ble det en tv-kveld med madammen og igår kveld var det borettslagsmøte. men ikveld står det ingenting på kalenderen så jeg tenkte å gå igjennom alle demoplatene da
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På hvilke av albumene finne jeg den sangen Kriller ?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    På hvilke av albumene finne jeg den sangen Kriller ?
    Den ligger på Fugazi.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en ny centerbase, men er litt usikker på hva jeg syntes.
    Hva ser stiligst ut?

Newcomer Focalmann sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for sist!

He he, nå er vel jeg den mest inhabile du kunne fått svar fra, men jeg synes det utvilsomt ser bra og best ut med standen ;-) Knallbra og vellydende musikkoppsett du har synes jeg, sikkert ikke værst til film heller.
    Har forøvrig fått tak i Dali 1 plata via min far, så bare glem det.. Har også fått ny forsterker i hus, og skal hente ny cd spiller og kabler på posten imorgen.

Mvh Trond

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si uten basen. Hvorfor? Det var det mest stilrene og minst "dill-dall". Hvis du skjønner hva jeg mener? Er forøvrig en genial stand. Har den selv til senteren jeg har.

Har du prøvd uten spikes? For å se hvordan det ser ut?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Jeg må si uten basen. Hvorfor? Det var det mest stilrene og minst "dill-dall". Hvis du skjønner hva jeg mener? Er forøvrig en genial stand. Har den selv til senteren jeg har.

Har du prøvd uten spikes? For å se hvordan det ser ut?

Jeg syntes og det ble mere ryddig uten basen, men men.
    Har ikke prøvd uten spikes, men da blir det feil i forhold til frontene.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Focalmann
    He he, nå er vel jeg den mest inhabile du kunne fått svar fra, men jeg synes det utvilsomt ser bra og best ut med standen ;-) Knallbra og vellydende musikkoppsett du har synes jeg, sikkert ikke værst til film heller.
    Har forøvrig fått tak i Dali 1 plata via min far, så bare glem det.. Har også fått ny forsterker i hus, og skal hente ny cd spiller og kabler på posten imorgen.

Mvh Trond
    Hei igjen. Dali cd`n lå i konvolutten i bilen klar for postkassa, men da er jo ting i orden.
    Fant du forresten cd`n din?
    Hva slags cd spiller har du kjøpt deg?

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse

Det burde det ha gjort, selv om det var feil ;-)
    Forøvrig fra en ikke helt heldig øvelse av dette eminente bandet :-)

Side 39 av 59 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •