SannaX kino mkII; Litt nytt - Side 36

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 36 av 36 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36
Viser resultater 701 til 710 av 710
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hyggelig å se deg her Ola. Noe nytt på av-fronten hos deg?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt treg her siste uka, men her kommer et par bilder til. Tre minutter til jobb, så slenger bare ut bilder for å holde oppe dampen her inne. Platelag på platå.
    SannaX kino mkII; Litt nytt-plata3-jpg
    SannaX kino mkII; Litt nytt-plata2-jpg
    SannaX kino mkII; Litt nytt-plata1-jpg

adavesar
    Guest
    Litt treg her siste uka, men her kommer et par bilder til. Tre minutter til jobb, så slenger bare ut bilder for å holde oppe dampen her inne. Platelag på platå. very good

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi venter i spenning på fler bilder over prosjektet som drar ut over tid :-P ....på bildesiden"that is".
    Mulig det blir familietid sørover i sommer, kanskje jeg må prøve å legge inn en pit-stop for å sjekke prosjektet ditt :-)
    Stå på Chris!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man Vis post
    Vi venter i spenning på fler bilder over prosjektet som drar ut over tid :-P ....på bildesiden"that is".
    Mulig det blir familietid sørover i sommer, kanskje jeg må prøve å legge inn en pit-stop for å sjekke prosjektet ditt :-)
    Stå på Chris!
    Du har rett i at det drar ut, uansett bilder eller ikke Men, det er ikke mye igjen nå. Primer betongen i dag, så det er ikke mange dagene til utstyret flyttes sakte men sikkert inn. Molton i tak, tapet og teppe er vel primært det som står igjen..ja samt å kle noen av de siste 40 rammene...
    Btw: Dere er hjertelig velkomne til en svippom innom

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX Vis post
    Hyggelig at du stikker innom, Ola! Lenge siden! Ja, du sier noe. Savner litt de gamle gode tidene, men vi får bare holde på jevnt og trutt, så blir det bra Fikk du forresten solgt leiligheten?
    Kåken er solgt og jeg er fri som fuglen. Det er ganske så fint, ispedd en ny bil og kjente og kjære omgivelser så er hverdagen bedre enn på lenge.

Sitat Opprinnelig postet av teddytusen Vis post
    Hyggelig å se deg her Ola. Noe nytt på av-fronten hos deg?
    Lite nytt utstyr, men mange nye plater å høre på. Er fortsatt glad i kjedelig 2-veis fuglekasser, men drodler med å tenke på om Elac AM 180 med Parasound P5 for å prøve noe nytt og kvitte meg med noen bokser. Det er vel alltids et marked for B&W 805 på brukten, det samme med Marantz SA og PM 15.
    Sist endret av Gwandarion; 11-01-2013 kl 16:41 Begrunnelse: Leif...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som om du trives om dagen, Ola! P5 ja, den har jeg lurt på selv, men har jo for tiden en MI-11 fra Malmin. P5 får jo tydelig mye gode skussmål, men avventer litt til røyken har lagt seg. Det er jo litt av et multiverktøy.

Forøvrig så er nå endelig Molton bestillt til taket og alle 40 rammer er kledd, så det nærmer seg med stormskritt. Skal bare hyre svigermor "tapetmesteren", så er det bare å flytte inn.
    Møtte på et problem med rammene i taket og borrelås. Det sitter rett og slett ikke bra nok. Fant noe rask i garasjen som skal tjene som T-profil på kritiske punkter, så man slipper å få de i hodet når 18" brummer. Skal se om jeg får lagt ut et lite bilde av problemet.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion Vis post
    Kåken er solgt og jeg er fri som fuglen. Det er ganske så fint, ispedd en ny bil og kjente og kjære omgivelser så er hverdagen bedre enn på lenge.

Lite nytt utstyr, men mange nye plater å høre på. Er fortsatt glad i kjedelig 2-veis fuglekasser, men drodler med å tenke på om Elac AM 180 med Parasound P5 for å prøve noe nytt og kvitte meg med noen bokser. Det er vel alltids et marked for B&W 805 på brukten, det samme med Marantz SA og PM 15.
    Jeg leste denne posten samme dag du la den ut Ola, men da hadde jeg ikke hørt om P5. Nå har jeg derimot lest litt om denne og jeg må si at det er sikleobjekt nr 1 om dagen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å få ræva i gir og legge ut bilder Chris!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pæra i arbeidslampa mi tok kvelden i går, så må få kjøpt inn til helga. Skal sortere noen bilder etter det, så blir det vel kanskje greie på det

Side 36 av 36 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •