SannaX kino mkII; Litt nytt - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 36 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 710
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Demo i dag

Da venter jeg Scrooge og Gwandarion inn til en liten demo på de nye Pioneer S-3EX. De trenger litt mer krutt enn de får akkurat nå og Gwandarion tar med seg hele Plinius oppsettet sitt, samt at Scrooge tar med seg Malmin mosfet'en sin.
    Må nok også jobbe noe mer med rommet, så blir bra å få inn noen trente ører.
    Blir moro

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Da venter jeg Scrooge og Gwandarion inn til en liten demo på de nye Pioneer S-3EX. De trenger litt mer krutt enn de får akkurat nå og Gwandarion tar med seg hele Plinius oppsettet sitt, samt at Scrooge tar med seg Malmin mosfet'en sin.
    Må nok også jobbe noe mer med rommet, så blir bra å få inn noen trente ører.
    Blir moro
    Skikkelig eksperthjelp du får i hus da

2 meget trivelige herremanner. S-3EX har jeg kun hørt i et dårlig demorom i Tromsø og låt helt greit. Blir spennende å høre hvordan Plinius klarer sakene.

Kjenner jeg gutta rett så har de nok noen gode råd i skjorteermet.

Legg ut inntrykk her da og hils gutta fra meg:grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Skikkelig eksperthjelp du får i hus da

2 meget trivelige herremanner. S-3EX har jeg kun hørt i et dårlig demorom i Tromsø og låt helt greit. Blir spennende å høre hvordan Plinius klarer sakene.

Kjenner jeg gutta rett så har de nok noen gode råd i skjorteermet.

Legg ut inntrykk her da og hils gutta fra meg:grin:
    Ikke noe dårlig kombo med de to gutta Særs hyggelige er de også! Kommer tilbake med lytteinntrykk senere.

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du verden!
    Jeg får jo bare straks kvittere med at vertskapet var minst like hyggelig!

Etter en rotete tur på vinterglatte veier som kunne vært Vikingskipet verdig hva glid angår, og i kombinasjon med en GPS som viste seg lite samarbeidsvillig, landet vi omsider hos Chris.
    "Hulen" i underetasjen viste seg fort å være av det koselige slaget. Ikke mindre hyggelig ble det, da vertskapet vartet opp med nyydelige lakserullader!
    Du får fem av seks for dem Chris! Neste gang legger du på en god dose gressløk og en dæsj majones i tillegg til Snøfrisk Naturell, skjærer dem i to cm tykke biter, så er du i mål! Godt jobba!

Etter utpakking av 50-60kg Pliniuselektronikk, og en mer beskjeden 16 kg´s Musical Innovation Mosfet fra Malmin, ble førstnevnte utstyr koblet opp mot de nyerhvervede S-3EX.
    Frekk som jeg er, slang jeg meg som første mann ned i sw.spot, og la det med én gang være sagt - dette smaker av fugl!
    Jeg har hørt tilsvarende høyttalere på andre steder, dog med annen elektronikk, men hvor det faktisk har vært lagt ned atskillig mer jobb i rommet enn hos deg, men ikke med et på langt nær såpass godt resultat som hos deg Chris!
    En flott avstemt og god ballansert lyd, som faktisk overrasket i forhold til tidligere opplevelser hva disse høyttalerne angår.
    Samtidig skal det også være sagt at det jo var ett og annet å sette fingeren på.
    Solisten i senter av lydbildet hadde en tendens til å stå noe til høyre, samtidig som pinpointing / soundstage nok kunne vært noe bedre definert?

Førstnevnte har muligens sammenheng med forskjellig avstand fra sw.spot til høyttalerne, uten at vi rakk å sjekke det.
    Sistnevnte har vel helst noe med demping av refleksjoner å gjøre, kanskje fra taket?
    Som en liten konklusjon på en dessverre altfor kort lytteseanse, er det helt klart et potensiale for virkelig godlyd tilstede!
    Høyttalerne krever nok sitt av elektronikken bak, så der bør du nok teste ett og annet.
    Ola´s Plinius har jo stålkontroll på hva det skulle være av høyttalere, men forhåpentligvis behøver du ikke å strekke deg såå langt for å oppnå et tilsvarende resultat?
    Får håpe du får testet H200 med det nærmeste, det skal jo være en god match?
    Er samtidig litt spent på hvordan Malmins noe mer beskjedne kreasjon står seg mot Plinius?
    Det kan du jo sikkert fortelle noe om, etterhvert.

Må til slutt få takke for en meget hyggelig opplevelse, jeg tar gjerne turen igjen!

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil også gjerne takke for hyggelig selskap, god bevertning og for at vi fikk komme på besøk. Denne gangen nøt jeg medbrakt igjennom SannaXs lydformidlere og det låt som Scrooge påpekte virkelig bra med tanke på hvor kort tid du har hatt til å jobbe med høyttalerne etter at de kom i hus. Etter bekjentskapet med den større broren er det utvilsomt at disse høyttalerne krever en del innsats for å blomstre, men det var allerede klart at det er store muligheter for å få et svært godt lydmessig resultat.

Jeg ser også frem til å høre hvordan du opplevde lyden med Plinius bak spakene kontra ditt eget oppsett, samt hvordan Malmins kreasjon låter når du får prøvd den.

- Ola

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Får håpe du får testet H200 med det nærmeste, det skal jo være en god match?
    Strøken Hegel H200 selges kr.9.900

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F@@##$%#%!!! Nå hadde jeg skrevet en lang tilbakemelding i går kveld...vel, hva skjedde...AVforum kræsjet og jeg glemte å lagre! Den kommer i løpet av kvelden...Dvs, etter at Sorzy har vært her med Naim-pakka si..passer jo bra å få alt inn med det samme.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dvs, etter at Sorzy har vært her med Naim-pakka si..passer jo bra å få alt inn med det samme.
    Åhhh, det gleder jeg meg til å høre hvordan spilte på høyttalerne dine.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F@@##$%#%!!! Nå hadde jeg skrevet en lang tilbakemelding i går kveld...vel, hva skjedde...AVforum kræsjet og jeg glemte å lagre! Den kommer i løpet av kvelden...Dvs, etter at Sorzy har vært her med Naim-pakka si..passer jo bra å få alt inn med det samme.
    Det var da som pokker!
    Jaja, vi får vente litt til da...:-?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for meget flott tilbakemelding Jan og Ola! Det var da voldsomt

Gutta kjørte seg selvfølgelig helt bort, men rart er det ikke. Været på søndag minnet mer om en fjellovergang med kolonnekjøring enn noe annet.

Jeg klarte ikke å dy meg å måtte lage rullader, men det er klart, jeg visste at de ikke kom opp mot Jan sine High-end lakserullader ☺

Gutta kom med tre svære pappesker, og kona ristet bare lett på hodet og smilte. Jeg vet hun tenkte: ”dere er litt nerder” ☺
    Jeg var glad gutta kunne kjøre til døra, så vi slapp å bære den imponerende store esken det stod Plinius på mer enn tre meter. De andre eskene var også av bra størrelse, og så kom den nette Malmin-ampen til Jan etter...den hadde fått en treningsbag som eske..hehe, det sier litt om størrelsen, men som alle vet er det ikke alltid størrelsen som teller....mer om dette senere.

Vel, vi fikk eskene ned i kjelleren, pakket de opp og fikk koblet de på. Vi fikk pratet litt hyggelig hifi prat en liten stund mens Pliniusen fikk opp tempen. Ingen ide å spille på en klasse A med minusgrader innenbords.

Vi lyttet til litt forskjellig musikk. Her får gutta eventuelt fylle inn, jeg var ikke kjent med all musikken. Ola hadde rasket med seg en del CD’er ut av flyttelasset sitt, og Jan hadde brent noe i full fart.

Plinius:
    Vel, hva skal man si. En mastodont på nærmere 50 kilo som man etter hvert sikkert kunne stekt egg på. Den opererer både i klasse A og AB, kun med en switch på frontpanelet. Vi lyttet kun i klasse A.
    Den ble akkompagniert av Plinius pre og Marantz SA-15 CD spiller.
    Hva kunne den utrette på pioneerene? For å si det slik: Jeg kunne godt ha levd med det oppsettet.
    Til tross for at det er en klasse A, som jeg kanskje forutinntatt tenker skal helle mot det ”varme”, er denne på det nøytrale siden. For min del er dette positivt. Den evner å spille med autoritet uten å bli svulstig. Den graver frem detaljer i musikken, som jeg ikke har hørt før på de få andre forsterkerene jeg har testet på disse høytalerene. (De kan forøvrig heller ikke sammenlignes.)
    For å bruke en hifiklisje, så virker bakgrunnen veldig sort. Der det ikke skal være lyd, er det ikke lyd.
    Ola sier ved en annledning: ..får se om jeg får gåsehud i dag også. Jan var med på notene og visste hva som skulle komme. Jeg hadde ikke peiling. Mener det var en låt av Garbarek som bygger seg opp, hvor det plutselig kommer et skikkelig dynamisk trompetspill (?) inn. Jeg skjønte plutselig hva de mente....vi satt med gåsehud alle tre ☺
    Ingen tvil om at plinius er en klasseforsterker i samspill med pre’en og Marantzen, og det funket nydelig på Pioneerene mine. Og Ola, dette her kan ikke sammenlignes med hva jeg har her nå...det er ren utklassing i favør Plinius.

Lyden og rommet:
    Jeg er nesten overrasket over at det spiller såpass som det gjør allerede. Som Jan sier, er det fortsatt litt igjen på plassering for å få frem enda mer pinpointing og soundstage. Har ikke hatt allverdens tid til dette, men det er godt å vite at jeg nå kan drive i bunkersen og slipper å gå ut i garasjen og mekke DIY hver gang jeg har litt ledig tid.

Jeg skal selv være litt kritisk til lyden. Jeg har nå hørt flere kombinasjoner i rommet, og det er noe ujevnt i frekvensgangen i nedre mellomtone/øvre bass. Det er akkurat som om noe ”restenergi” henger igjen og forstyrrer lydbildet litt. Jeg er helt sikker på at dette hviler på rommet. Jeg har en jobb å gjøre med å få akustikkplatene i førsterefleksjon litt lenger ut fra vegg, samt kanskje dempe taket noe. Jeg vurderer å lage bassfeller i hvert hjørne, men får ta det litt som det kommer iom flytting etter hvert. En annen ting er å få målt rommet så jeg ikke famler i blinde.
    Jeg kan leve med lyden, men vet potensialet til disse lydformidlerene, og de fortjener at rommet er skikkelig.

Høytalerene:
    Dette er kvalitet etter min mening. Har nå testet fire forskjellige kombinasjoner på de og de vipper aldri over til det spisse og ubehagelige. Det er nesten utrolig hvor høyt man kan spille, og uansett gir de seg ikke. Gleder meg til fortsettelsen og til senterhøytaleren kommer.

Malmin:
    Denne lille nette saken ( 16kg Mosfet) fra norske Roar malmin ble koblet opp etter at gutta var dratt. Takk for at du lar meg låne den, Jan! Problemet her er at jeg ikke har noen skikkelig pre for øyeblikket, så den spiller nok ikke opp mot potensiale. Det var lite jeg fikk lyttet, men det lille jeg fikk hørt lover bra. Den har godt grep på bassen, den har en fin gjengivelse av mellomtonen. Det den manglet her i forhold til Plinius var i øvre frekvens med tanke på detaljer. Dette mistenker jeg er kilde og pre, så jeg vil ikke dømme den for det. Ingen tvil om at mannen er innen på et spor her.

En direkte sammenligning mellom Plinius og Malmin gjør jeg ikke nå. Til det var oppsettene og dermed forutsetningene altfor forskjellige.

Elektronikk:
    Hegel H200 gis jo nå bort på brukten, og den kunne jeg tenke meg å prøve. Jeg så linken din Counterpointer.
    En annen forsterker jeg kunne tenke meg å prøve er Lyngdorf sin TDAI 2200 RP. Denne hørte jeg på Hortenmessa i 08, dog på et helt annet system, men det er noe med denne som frister meg.

Sorzy skule egentlig vært her i dag, men et akutt besøk på sykehuset til min mormor, hindret dette. Vi skal dog få hørt Naim en dag i nær fremtid.

Det var veldig hyggelig og veldig nyttig å ha dere på besøk Jan og Ola .
    Jeg håper vi kan gjenta det ved en senere annledning, og da med enda mer tid.

PS! Ola, står CD’en min i skuffen på Marantzen? Gikk fort på slutten ☺

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Åhhh, det gleder jeg meg til å høre hvordan spilte på høyttalerne dine.
    Jeg ble forhindret i dag, men vi skal få det til en dag i nærmeste fremtid

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se det ja!
    Der fikk vi omsider en liten oppsummering fra "husverten" også!

Må innledningsvis få lov til å rette litt på Jan Garbarek´s tilnærming hva instrumenter angår: Han spiller hovedsakelig på tenor- og sopransaxofon. Er i farten ikke like sikker på at han også håndterer trompet, på samme eminente måte? ;-)
    En dugandes musiker er han i alle fall, som er verdt å låne ører til...

Ellers har du nok mye rett i at forutsetningene for å sammenlikne MOSFET mot Plinius er litt for forskjellige for å gi et korrekt sammenlikningsgrunnlag.
    Strengt tatt hadde jeg håpet på en oppkobling av Malmins kreasjon mot Plinius´ pre, men det rakk vi jo aldri!
    Samtidig vil jeg bli ganske imponert, om den viser seg likeverdig! Nøkternt sagt - og med all respekt for Roar Malmin, jeg har mine tvil.
    Det bør jo i anstendighetens navn, bo en viss forskjell i de to?
    Vekten i det minste, taler vel for det....

Ellers er det jo åpenbart at det bor mye i høyttalerne. Men som nær sagt alltid, hva høyttalere generelt angår, fordrer dette et rom hvor plassering, demping og elektronikk skal klaffe.
    Å finne frem til en kombo som man kan leve med, er jo slett ikke gjort i en håndvending!
    Tålmodighet er vel et nøkkelord, enkelt sagt.

Er spent på å høre resultatet med NAIM-oppsettet, når det etterhvert kommer på plass!
    Som jeg vel såvidt nevnte - du får antakelig "mer av alt" med den komboen, noe som selvsagt kan være positivt!
    Det gjenstår jo å se. ;-)

Ellers må vi jo ta sikte på en gjentakelse, men da med en litt mer romslig tidsramme!
    Uansett stikker jeg innom i løpet av uka for å plukke opp 16kg elektronikk.

Sees / snakkes!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Akershus
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd at vi måtte utsette gårsdagens planlagte testing, men vi finner vel en ny åpning en av de nærmeste dagene? Kanskje i forbindelse med at Jan kommer innom for å hente sin pre? Et ekstra sett unge ører som kan bifalle konklusjonen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se det ja!
    Der fikk vi omsider en liten oppsummering fra "husverten" også!

Må innledningsvis få lov til å rette litt på Jan Garbarek´s tilnærming hva instrumenter angår: Han spiller hovedsakelig på tenor- og sopransaxofon. Er i farten ikke like sikker på at han også håndterer trompet, på samme eminente måte? ;-)
    En dugandes musiker er han i alle fall, som er verdt å låne ører til...
    I en litt trøtt tilstand ser jeg at jeg har tenkt på Ole Edvard i forbifarten og ikke Garbarek Jeg tror uansett det er på tide å stupe inn i Garbarek-verden for å sjekke ut mer.

Ellers har du nok mye rett i at forutsetningene for å sammenlikne MOSFET mot Plinius er litt for forskjellige for å gi et korrekt sammenlikningsgrunnlag.
    Strengt tatt hadde jeg håpet på en oppkobling av Malmins kreasjon mot Plinius´ pre, men det rakk vi jo aldri!
    Samtidig vil jeg bli ganske imponert, om den viser seg likeverdig! Nøkternt sagt - og med all respekt for Roar Malmin, jeg har mine tvil.
    Det bør jo i anstendighetens navn, bo en viss forskjell i de to?
    Vekten i det minste, taler vel for det....
    Jeg tror nok uansett også at Plinius er en klasse opp. Fikk noen antydninger på det etter at dere hadde dratt, hvis man legger til litt og trekker fra litt her og der. Men, den var sannelig god, og at du driver senterene dine med denne er intet annet enn imponerende. Har du merket noe til forskjell i "sound" på denne og ASR'en? Det er kanskje ikke lett å sette fingeren på dette, spesielt når det kommer til film...

Ellers er det jo åpenbart at det bor mye i høyttalerne. Men som nær sagt alltid, hva høyttalere generelt angår, fordrer dette et rom hvor plassering, demping og elektronikk skal klaffe.
    Å finne frem til en kombo som man kan leve med, er jo slett ikke gjort i en håndvending!
    Tålmodighet er vel et nøkkelord, enkelt sagt.
    Er veldig enig i dette. Det er alltid mye som skal klaffe. Prøvingen og feilingen er jo en stor del av denne hobbyen, men det er jo ekstra belønnende når det først sitter som det skal. Du kan vel selv skrive under på det!

Er spent på å høre resultatet med NAIM-oppsettet, når det etterhvert kommer på plass!
    Som jeg vel såvidt nevnte - du får antakelig "mer av alt" med den komboen, noe som selvsagt kan være positivt!
    Det gjenstår jo å se. ;-)

Ellers må vi jo ta sikte på en gjentakelse, men da med en litt mer romslig tidsramme!
    Uansett stikker jeg innom i løpet av uka for å plukke opp 16kg elektronikk.

Sees / snakkes!
    Det skal bli spennende å prøve Naim. Har faktisk aldri hørt et Naim-oppsett, men det er mye ovasjoner blant eierene, så skal bli spennende å se hva det er for noe.

Ring meg i forkant, så skal jeg passe på å være hjemme

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sorzy
    Synd at vi måtte utsette gårsdagens planlagte testing, men vi finner vel en ny åpning en av de nærmeste dagene? Kanskje i forbindelse med at Jan kommer innom for å hente sin pre? Et ekstra sett unge ører som kan bifalle konklusjonen
    Ja, det skjer alltid noe når vi skal teste! Jeg håper vi kan få tatt en kjapp test snart, men kan ikke planlegge noe særlig før helga nå tror jeg. Det vipper litt frem og tilbake med formen hennes om dagen.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo være en god ide, Frank!
    Er faktisk litt spent på akkurat det der med NAIM på de høyttalerne.
    Ellers må jeg jo også få returnert en viss disk, som nå har est ut noen Gb...

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men, den var sannelig god, og at du driver senterene dine med denne er intet annet enn imponerende. Har du merket noe til forskjell i "sound" på denne og ASR'en? Det er kanskje ikke lett å sette fingeren på dette, spesielt når det kommer til film...
    Det har jeg faktisk ikke rukket å prøve, ennå!
    Har jo laget meg utstyr for å kunne teste forsterkere "on the fly", (noe Kenti og jeg for en stund siden gjennomførte med ASR vs en MBL i omtrent samme prisleie), så når den tid kommer så får vi se! ;-)

At den står som forsterker for senterhøyttalerne er vel nesten en tilfeldighet.

Jeg er relativt opptatt av en viss symmetri (og estetikk) i komponentracket. Jeg så meg derfor omkring etter en kraftig nok forsterker med omtrentlige mål som min Oppo, og ramlet nær sagt over Malmins Musical Innovation MOSFET.
    Den var jo nærmest perfekt, i så måte!
    At den samtidig har fått såpass god omtale på bl.a HFS, var jo heller ingen ulempe.
    Enkelte vil sikkert mene at det er å kaste perler for svin, men det får våge seg...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg faktisk ikke rukket å prøve, ennå!
    Har jo laget meg utstyr for å kunne teste forsterkere "on the fly", (noe Kenti og jeg for en stund siden gjennomførte med ASR vs en MBL i omtrent samme prisleie), så når den tid kommer så får vi se! ;-)

At den står som forsterker for senterhøyttalerne er vel nesten en tilfeldighet.

Jeg er relativt opptatt av en viss symmetri (og estetikk) i komponentracket. Jeg så meg derfor omkring etter en kraftig nok forsterker med omtrentlige mål som min Oppo, og ramlet nær sagt over Malmins Musical Innovation MOSFET.
    Den var jo nærmest perfekt, i så måte!
    At den samtidig har fått såpass god omtale på bl.a HFS, var jo heller ingen ulempe.
    Enkelte vil sikkert mene at det er å kaste perler for svin, men det får våge seg...
    På det nivået den er hadde ikke jeg lagt altfor mye i å teste den opp mot ASR hvis den likevel kun skal brukes i senter. Der duger den uansett, vil jeg tørre å påstå. Men det kan kanskje være greit å teste den i ren stereo for erfaringens skyld. Man vet jo aldri hva som matcher, og kanskje er den "match made in heaven".

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, en test blir vel å gjennomføre "for moro skyld", og bare for å ha gjort det.
    Jeg har såvidt rukket å hekte den på Vistaene nærmest bare for å prøve, men det ble aldri tid til litt mer engasjert lytting.
    At den står seg mot ASR i tykt og tynt vil jo uansett overraske!
    Men slikt har vi jo opplevd før - det er jo ikke bestandig at prisen betyr det samme som en top-notch kombo! ;-)

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var veldig hyggelig og veldig nyttig å ha dere på besøk Jan og Ola .
    Jeg håper vi kan gjenta det ved en senere annledning, og da med enda mer tid.
    Så avgjort hyggelig. Jeg tar mer en gjerne turen ved neste korsvei Timene fly fort avgårde i godt selskap og med mye morro på agendaen gitt.

Ola sier ved en annledning: ..får se om jeg får gåsehud i dag også. Jan var med på notene og visste hva som skulle komme. Jeg hadde ikke peiling. Mener det var en låt av Garbarek som bygger seg opp, hvor det plutselig kommer et skikkelig dynamisk trompetspill (?) inn. Jeg skjønte plutselig hva de mente....vi satt med gåsehud alle tre ☺
    Gåsehud og rockefot er vel en av de beste indikatorene for om et oppsett funker eller ikke, så dette må love bra for fremtiden med de nye høyttalerne dine

PS! Ola, står CD’en min i skuffen på Marantzen? Gikk fort på slutten ☺
    CD-spilleren var tom når jeg kom hjem, men jeg mener å huske at jeg plasserte en cd-plate jeg fant i skuffen på racket ditt. Ta en titt og se om du ikke finner den der.

Side 20 av 36 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •