SannaX kino mkII; Litt nytt - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 36 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 710
    Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grattis!! Håper du blir fornøyd! Mine S3 blir stående leeeenge! ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    De er store ja, men samtidig ikke spesielt ruvende ut fra bildene å dømme hvertfall.

Men lekre *sikle*
    De er tunge og relativt høye, men ikke ruvende i den forstand at de er brede. Lekre å se på...rett og slett!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Grattis!! Håper du blir fornøyd! Mine S3 blir stående leeeenge! ;-)
    Takk! Visste at du hadde et par og godt å høre at du er fornøyd Hva bruker du av elektronikk?

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper du er fornøyd med kjøpet, sitter her med en tåre i øyet men ser de har fått et godt hjem. Jamo D500 serie er innkjøpt og montert, tok litt mindre plass en pioneer sine designperler. Liiiiiiit forskjell i lyd ja men man venner seg med det meste.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Håper du er fornøyd med kjøpet, sitter her med en tåre i øyet men ser de har fått et godt hjem. Jamo D500 serie er innkjøpt og montert, tok litt mindre plass en pioneer sine designperler. Liiiiiiit forskjell i lyd ja men man venner seg med det meste.
    Hei, der var du ja Jeg er veldig fornøyd med kjøpet, og veldig fornøyd med kjøpsprosessen med deg..meget ryddig og oppfølgende! Har ikke funnet stedet man skriver respons..noen link?

Kan tenke meg det er forskjell ja...det bør det nesten være! Uansett, alt til sitt formål og bruk.
    Kan si, etter litt lytting i går, at dette rocker! Det som kanskje er mest tydelig foreløpig er at høytaleren aldri virker å gi seg.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Takk! Visste at du hadde et par og godt å høre at du er fornøyd Hva bruker du av elektronikk?
    Hegel H4A mk2 effekt og Logitech Transporter som spiller og pre.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan si, etter litt lytting i går, at dette rocker! Det som kanskje er mest tydelig foreløpig er at høytaleren aldri virker å gi seg.
    ..Som Akto skrev i testen. "elementet bunnet først på et idiotisk høyt volum!"

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, der var du ja Jeg er veldig fornøyd med kjøpet, og veldig fornøyd med kjøpsprosessen med deg..meget ryddig og oppfølgende! Har ikke funnet stedet man skriver respons..noen link
    Prøv denne:http://avforum.no/avtorget/member.php?uid=934

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulere

...med nydelige høyttalere! Har dessverre kun opplevd dem selv på Elkjøp i Åsane, ikke alverden lytteinntrykk. Men utseende har de ABSOLUTT med seg, og ut fra det lille jeg fikk høre, har de absolutt potensiale til å svinge seg.
    Håper det ikke er lenge til jeg får en "grei" oppgradering på høyttalerfronten selv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    ..Som Akto skrev i testen. "elementet bunnet først på et idiotisk høyt volum!"
    Dette virker lovende

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Gratulerer med nye høyttalere i hus, ikke noe dumt valg det der!!
    Takk! Det virker bra hittil

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    ...med nydelige høyttalere! Har dessverre kun opplevd dem selv på Elkjøp i Åsane, ikke alverden lytteinntrykk. Men utseende har de ABSOLUTT med seg, og ut fra det lille jeg fikk høre, har de absolutt potensiale til å svinge seg.
    Håper det ikke er lenge til jeg får en "grei" oppgradering på høyttalerfronten selv.
    Takk for det!
    Det er vel akkurat det Atle skrev også i artikkelen dengang da. Han mente vel at disse kom til å bli solgt på feil sted, med feil kompetanse og dårlige lytterom. Dessverre er vel det også eksemplet i en del tilfeller.
    Denne høytaleren fortjener nok mer enn et "ekslusivt" hjørne på Elkjøp (hvis så dette er gjengs plassering av de?) Kan vel være noen Elkjøp som har bra lytterom, selvom jeg har til gode å ha sett det.

Hva er en "grei" oppdatering da HPL...hva skal du ha inn?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Akershus
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med flotte høyttalere! Er spent på å høre disse :-) På generelt grunnlag vil jeg hevde at disse fortjener dedikerte stereo-komponenter Du får hanke inn et par-tre alternativer så kommer jeg bortom :-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det blir sørlandet på oss Er ikke det værste stedet på jord det, og som du sier absolutt innen rekkevidde! Med den farta du pleier å legge opp til er du jo der på 3 timer med de nye veiene (Vi andre bruker vel omtrent 4,5).
    Ahhh, se det du. Hvor da på Sørlandet?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sorzy
    Gratulerer med flotte høyttalere! Er spent på å høre disse :-) På generelt grunnlag vil jeg hevde at disse fortjener dedikerte stereo-komponenter Du får hanke inn et par-tre alternativer så kommer jeg bortom :-D
    Takk, takk! Ja, dette er også etter min mening en nødvendighet for å få ut potensiale av disse. Blir nok en integrert sak med prosessor inn, eller evt en pre og dual mono.
    Alternativet som er opplagt er Hegel H200. Denne skal etter sigende være en knallmatch.
    Jeg sitter og lurer på Micromega PA20 også. Aner ikke hvordan den gjør seg i dette selskapet, og evt hva den matcher av effekter, eller hva slags "sound" den har/ikke har.
    Ser g-h skal selge en og han mener det var et steg opp fra en Hegel P4A-MK2. Har heller ikke hørt denne selv, så det blir subjektivt fra g-h på annet utstyr og rom, uten at det undertrykker hans vurdering. Han har mye god erfaring.

Det som er veldig interessant med Micromega PA20 er at den har sub-in/sub ut samt bypass, slik at musikk kan nytes med subwoofere.

Det skal sies at jeg etter å ha lyttet til Pioneerene et par timer faktisk er usikker på om jeg trenger subber til musikk. Det skal godt integreres for ikke å smøre til lydbildet, og det kan jeg ikke ha noe av Har hørt Scrooge sitt oppsett, og han har klart det bra, så det er slettes ikke umulig heller.

En dual-mono jeg kunne tenke meg å teste er Mosfet forsterkeren til Roar Malmin [hviske] tenkte jeg skulle lure Jan over etterhvert[/hviske slutt]

Forøvrig er du hjertlig velkommen når det blir shootout, må som du sier bare få hanket inn noen kandidater først.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ahhh, se det du. Hvor da på Sørlandet?
    [øvemodus] Javel, se det! [/øvemodus slutt] :-D Klarte ikke å dy meg. Det var et av de første sørlandske utrykkene jeg hørte, og måtte høre et par ganger før det gikk inn :-D
    Det blir Søgne. Kona er derfra, og etter to barn bærer det hjem til mor, far og søsken samt en haug nieser.
    Det virker å være et godt hifi-miljø i sør, og vet jeg får mer tid når vi har kommet oss på plass. Da håper jeg på mer tid til hifi-besøk.

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det!
    Det er vel akkurat det Atle skrev også i artikkelen dengang da. Han mente vel at disse kom til å bli solgt på feil sted, med feil kompetanse og dårlige lytterom. Dessverre er vel det også eksemplet i en del tilfeller.
    Denne høytaleren fortjener nok mer enn et "ekslusivt" hjørne på Elkjøp (hvis så dette er gjengs plassering av de?) Kan vel være noen Elkjøp som har bra lytterom, selvom jeg har til gode å ha sett det.

Hva er en "grei" oppdatering da HPL...hva skal du ha inn?

Jeg sitter litt på gjerde og venter litt nå. Er en del ting som skal klaffe. Min nylige innkjøpte rørforsterker skal selges, da jeg mener der er en bedre løsning til de jeg vil ha inn. Sier ikke noe mer om hvilke merker som skal inn, men at det blir et betydelig løft fra i dag, er ikke noe tvil om. Mulig det går i boks om noen få dager. Når det forhåpentligvis går i boks, legger jeg ut litt info i tråden min.
    Blir ikke det største økonomiske utlegget heldigvis, hele stuen skal pusses opp, så kronene kommer til å gå der. Det krever også mer av utstyret mitt enn i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Jeg sitter litt på gjerde og venter litt nå. Er en del ting som skal klaffe. Min nylige innkjøpte rørforsterker skal selges, da jeg mener der er en bedre løsning til de jeg vil ha inn. Sier ikke noe mer om hvilke merker som skal inn, men at det blir et betydelig løft fra i dag, er ikke noe tvil om. Mulig det går i boks om noen få dager. Når det forhåpentligvis går i boks, legger jeg ut litt info i tråden min.
    Blir ikke det største økonomiske utlegget heldigvis, hele stuen skal pusses opp, så kronene kommer til å gå der. Det krever også mer av utstyret mitt enn i dag.
    Høres spennede ut! Skal følge med i tråden din :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Akershus
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dette være et alternativ Naim NAC202/NAP200/NAPSC

Hva bruker du som kilde?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sorzy
    Kan dette være et alternativ Naim NAC202/NAP200/NAPSC

Hva bruker du som kilde?
    Naim er definitivt spennende å prøve! Har en gammel "tanks" av en Marantz CD-spiller, men tenker også å bruke en SB Duet i tillegg, evt gå helt over til SB etterhvert.

Side 17 av 36 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •