Sound man`s beskjedene HiFi... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 62
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var hjemmekinoen også komplett! Pappa er veldig interessert i både hjemmekino og HiFi, mest hjemmekino og bilde. (Det er han som står for alt av hjemmekino i hjemmet) I går kom det tre store pakker til oss. I den ene esken var det jammen meg en Benq W10000, i den andre esken et 106" Dreamscreen grått lerret, også sist men ikke minst, 12 meter med 1080P HDMI kabel... Skal legge ut noen bilder etterhvert, men må få testet litt mer først. Det ble ihvertfall stort nok!

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare for sikkert hetens skyld nevne det at jeg fortsatt er helt HiFi gal!!! Jeg har ikke bare plutselig hoppet over til hjemmekino, det er noe pappa har holdt på med lenge. Jeg har bare vært med han på han sine oppgraderinger... :twisted: Jeg holder meg fortsatt helt og holdent til HiFi, og det har jeg ingen planer om og slutte med.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på VR4ene dine når jeg så denne annonsen i dag
    HIGH END RØRMONOBLOKKER! PUR PERFEKSJON! SLIPPES SNART FOR SALG! GJØR ET VARP! | FINN torget

Hadde jeg hatt noen kr til overs nå hadde disse vært på vei hit, men innkjøpet av Ayon spiste opp budgettet dessverre :-?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig at du tenker på meg Einar, men jeg stiller meg noen spørsmålstegn til disse rør blokkene. Det står ikke hvem som er produsenten osv osv. Pluss at dekkportalen selger de...? Jeg venter uansett til du har vært innom en tur med Usher effektforsterkeren

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sound man
    Hyggelig at du tenker på meg Einar, men jeg stiller meg noen spørsmålstegn til disse rør blokkene. Det står ikke hvem som er produsenten osv osv. Pluss at dekkportalen selger de...? Jeg venter uansett til du har vært innom en tur med Usher effektforsterkeren

Ushern blir med over fjorden til helgen vet du. La merke til selgern jeg også. Dekkportalen låter kansje ikke som en seriøs hifipusher.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Ushern blir med over fjorden til helgen vet du. La merke til selgern jeg også. Dekkportalen låter kansje ikke som en seriøs hifipusher.......
    Apropos; Noen som har planlagt noen form for samkjøring nedover?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal plukke opp Eksu i moss i 10 tiden, for å ta halv 11 ferga.

Kan du sende meg adressen din Jonas??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle som kommer SKAL møte opp hos Bjørn først! Einar, du husker jo sikkert hvor Bjørn bor. Fra Sandefjord til Larvik vil dere bli plassert i en 7 seter, slik at ankomsten til meg blir lik... Dette fant Atle, Bjørn og meg ut at var den greieste måten og få alle besøkende til og komme/finne fram på.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er grei. Husker sånn nogenlunde hvor det er, og gps tar seg av resten :-D
    Vi ses på lørdag.... Så lenge vi blir kjørt rundt kan det jo være muligheter for en pils i løpet av dagen også..........:twisted:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Den er grei. Husker sånn nogenlunde hvor det er, og gps tar seg av resten :-D
    Vi ses på lørdag.... Så lenge vi blir kjørt rundt kan det jo være muligheter for en pils i løpet av dagen også..........:twisted:
    Ja, det kan du jo gjerne gjøre :-D Om du skal overnatte hos Atle, er det jo ihvertfall ikke noen ting i veien for noen pils der

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bjørn kan ikke stå for kjøringen samlet fra Sandefjord til Larvik allikevel, fordi han må vente på Ola som tar toget helt fra Jaren! :-D (ganske mange timer unna både Sandefjord og Larvik, så det er veldig hyggelig at han orker og ta seg den lange turen). Derfor har jeg sendt PM til de andre om hvor de skal møte opp. Om jeg har forstått det riktig :? Så skal "eksu" sitte på med deg Einar?

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var trippel demoen over. Vil takke for en hyggelig dag/kveld/natt. Masse nye erfaringer. Og ikke minst morsomt og bli kjent med nye HiFi/hjemmekino interesserte. Om noen av de besøkende kunne gitt meg noen tips til hva jeg kunne gjort for og få bedre lyd, ville jeg satt stor pris på det!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sound man
    Da var trippel demoen over. Vil takke for en hyggelig dag/kveld/natt. Masse nye erfaringer. Og ikke minst morsomt og bli kjent med nye HiFi/hjemmekino interesserte. Om noen av de besøkende kunne gitt meg noen tips til hva jeg kunne gjort for og få bedre lyd, ville jeg satt stor pris på det!
    Takker for en veldig hyggelig kveld Jonas. Håper du kom deg greit hjem fra de store skoger til slutt, og at jobbingen på søndag var overkommelig.
    Jeg synes det fungerte overaskende bra i rommet ditt. Var jeg deg ville jeg derfor aventet fler oppgraderinger inntil du kommer over i egen leilighet. Lydmessig kan det slå begge veier i et større rom. Høyttalerene spiller nok enda litt bedre med mer luft, men det er uvisst om forsterkeren fortsatt klarer å holde bassen under kontroll uten hjelp av veggene.
    Bytter du mer nå kan du risikere å måtte bytte ting igjen pga romskifte
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med Einar her, vent med oppgraderinger til du har kommet inn i den nye leiligheten. Vi får satse på at dere kan få til noe lignende ved en senere anledning, for dette var moro.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da er det vel like greit og vente litt med noen nye oppgraderinger :? Skal bli morsomt og få testet det jeg allerede har i et større rom uansett, så vi får se hva som skjer med tiden. Da vil mest sannsynlig ingen ting skje før etter sommeren...

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror ikke på noen demo jeg...

Hvor er bildene'a?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble ikke tatt så mange bilder. Lurer på hvorfor ops: :twisted: Skal se om jeg får lagt ut de få jeg har ved en passende anledning!

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært liten aktivitet her de siste månedene pga at jeg venter på å få flyttet til egen leilighet Jeg skal også oppgradere visse ting, men venter med dette til jeg hører hvordan det låter i nytt rom... Men, jeg har ikke gitt opp og begynt med andre ting! Jeg storkoser meg med anlegget i flere timer på rad når tiden strekker til ;-) Følg med videre utover nå mot sommeren, fordi da skjer det ting her igjen :twisted:

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynt å skje noe her da? Du har jo et veldig bra anlegg til nå da:wink:
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må oppdatere litt her! Har skjedd svært lite hos meg i noen måneder nå, grunnet jobben og ALT for lite tid... Nå har jeg en vel fortjent ferie, som heldigvis ikke er over helt enda. Etter sommeren en gang håper jeg det skal skje litt mer igjen. Har noen ideèr som jeg kan nevne litt mer om etterhvert når det forhåpentligvis ordner seg.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •