Spades stuekino - Bilder av Pioneer S-3EX og S-8EX! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 219
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for det Nei, skal ikke hente i Oslo

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med kjøpet av Pioneerene spade :-D

Håper du blir fornøyd, så får du gi oss en liten tilbakemelding med både bilder og tekst på hvordan dette gjør seg hos deg

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takktakk, føler meg rimelig sikker på at jeg blir fornøyd

Skal både ta bilder og skrive litt ja. For en gangs skyld skal jeg prøve å gjøre en skikkelig jobb med bildene også, følge guiden til Akto. Så får vi se om jeg får inn noen blinkskudd

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Takktakk, føler meg rimelig sikker på at jeg blir fornøyd

Skal både ta bilder og skrive litt ja. For en gangs skyld skal jeg prøve å gjøre en skikkelig jobb med bildene også, følge guiden til Akto. Så får vi se om jeg får inn noen blinkskudd
    Bilder.
    Ikke sikker om det står i guiden til Akto, eller om han kun fortalte det til meg.
    -Bruk godt lys! -ikke blits. Han anbefalte å bruke en 500w arbeidslampe og henge fremfor et laken.
    -bruk stativ.
    -bruk PhotoShop (levels, contrast, color, unsharp mask (amount 100-150, radius 0,5, siste på 0), ta utsnitt, save for web.
    Beste er å ta bilder i RAW, for å justere bla. hvit balansen etterpå.
    :-) lykke til!

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og en stor Takk til gutta hos Pioneer Norge som ordnet opp med frakten på strak arm ( i motsetning til Elkjøp ) :-D

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Og en stor Takk til gutta hos Pioneer Norge som ordnet opp med frakten på strak arm ( i motsetning til Elkjøp ) :-D
    Og ikke minst tusen takk til deg som var på Electroworld og gjorde det hele mulig! Jeg ringer deg en kveld.

Men Pioneer Norge har jeg lest og hørt mye bra om før og dette gjør inntrykket mitt enda bedre. Serviceinnstilte til de grader som ordnet dette.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Bilder.
    Ikke sikker om det står i guiden til Akto, eller om han kun fortalte det til meg.
    -Bruk godt lys! -ikke blits. Han anbefalte å bruke en 500w arbeidslampe og henge fremfor et laken.
    -bruk stativ.
    -bruk PhotoShop (levels, contrast, color, unsharp mask (amount 100-150, radius 0,5, siste på 0), ta utsnitt, save for web.
    Beste er å ta bilder i RAW, for å justere bla. hvit balansen etterpå.
    :-) lykke til!
    Stemmer godt overens med guiden til Akto dette

Har ikke photoshop, men det er mulig å skaffe så får jeg prøve mitt beste.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må vel gjerne bytte ut receiveren over jul nå da. En eller annen stooooorrr Pioneer kanskje, samt Pio TV og Pio BD spiller?
    Du bør helst jobbe myyye overtid fremover Oddbjørn

Vet du hvor lenge det er før du får dem?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig morsomt Jan! Ser for meg at neste år blir roligere, er det ikke det alle sier?

Kunne tenkt meg senteren og en effektforsterker til den, men det blir ikke med det første.

Vet ikke når jeg får dem nei, var vel snakk om 2-3 uker og så langt har det gått 2-3 dager så det er lenge igjen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men da begynner det å nærme seg jul, og da har du sikkert noen dager å kose deg med dem. Ikke alle som få slik julegave
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit nok at messetilbudet var bra, men jeg har ikke akkurat fått dem

Lurer på en lang juleferie, har igjen sju fridager pluss en dag flexi enda. Passer sikkert godt om Pioneer'ene er innspilt til jul.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser på det som at vi har fått bu i julegave her, så blir det lettere å betale regningene

Høres ut som en plan å sitte å gnafse julemat og høre på Pioneer

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker om julegaver så har jeg ønsket meg en Logitech klemmeboks av den gamle typen og det regner jeg med at jeg får Kommer til å bruke den sammen med Logitech Harmony One, derfor den gamle typen med display.

Er selvsagt i full gang med å rippe Cd'er i flac nå, håper å være ferdig med alt før helga er omme.

Da skulle jeg jo selvsagt hatt en Dac også, og jeg må si at Cambrigde sin DacMagic frister. Jeg må vel se an litt angående Dac, føler at jeg har brukt litt vel mye penger i det siste.... Men etter å ha hørt forskjellen på Yamaha DVD-S2700 og RX-V1800 blir ikke Dac'en i 1800 noe alternativ over tid, det er sikkert.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om du har fått dine S-3EX? Bestillte og betalte for et par S-3EX for ca. 14 dager siden og får i dag beskjed om at de ikke kommer før i 2009, litt vel lang leveringstid synes nå jeg. Da jeg allerede har betalt er det litt surt at det tar så lang tid. 2009 har vel 12 mnd. som andre år så jeg må vel ringe pioneer og få bekreftet når i 2009.
    Håper nå at noen (du) får disse snart så det blir noen ferske tilbakemeldinger på lytteopplevelser fra S-3EX.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er 13 dager siden jeg kjøpte mine og de skulle komme om 2-3 uker så det skal nok nærme seg levering såvidt jeg vet, har ikke fått noen annen beskjed. Blir rimelig gretten om jeg ikke har de til jul for å si det slik

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir rimelig gretten om jeg ikke har de til jul for å si det slik
    Jepp, det var akkurat det jeg ble når jeg fikk høre dette men hva kan man gjøre, håper i det minste de leverer i januar. Bestillte nok et par dager etter deg, så håper ihvertfall du får dem før jul.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er lite å gjøre ja, dessverre. Men jeg regner med at de er verdt ventetiden

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er lite å gjøre ja, dessverre. Men jeg regner med at de er verdt ventetiden
    Jeg hentet mine i oslo i går tirsdag. Var lovet at de skulle komme torsdag 20.11.... men kom ikke før mandag 24.11. Fikk beskjed på lageret der at det hadde kommet inn flere sett til electroworld kunder.... :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe at du får dem før jul iallefall.

Har du vurdert Abrahamsen DAC Oddbjørn? Synes den ser veldig lovende ut. Koster omtrent det doble av Cambridgen, men du har en del flere muligheter om du skal oppgradere senere. F.eks. Hegel H200 som har balanserte innganger osv.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Jeg hentet mine i oslo i går tirsdag. Var lovet at de skulle komme torsdag 20.11.... men kom ikke før mandag 24.11. Fikk beskjed på lageret der at det hadde kommet inn flere sett til electroworld kunder.... :-)
    Da er dem sikkert på vei til meg Må bare ta noen omveier så jeg må sikkert vente til neste uke er jeg redd.

Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Får håpe at du får dem før jul iallefall.

Har du vurdert Abrahamsen DAC Oddbjørn? Synes den ser veldig lovende ut. Koster omtrent det doble av Cambridgen, men du har en del flere muligheter om du skal oppgradere senere. F.eks. Hegel H200 som har balanserte innganger osv.
    Jepp, håper på neste uke nå

Abrahamsen Dac blir dyrere enn hva jeg er villig til å bruke på en slik duppeditt. Jeg er mest glad i film noe som gjør kjøpet av S-3EX nesten hårreisende Veldig glad i musikk også, men jeg trenger ikke hver minste detalj, det skal bare engasjere å være morro og det klarer S-3EX på en måte jeg ikke har hørt noen annen høyttaler være i nærheten av

H200 har balanserte innganger, men er ubalansert "innvendig" så da ser jeg ikke helt vitsen.

Får se om jeg koster på meg en Cambridge DacMagic istedet

Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •