.... - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 111 av 111

Tråd: ....

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det biltema spikes du har Jørgen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal love deg at "db" versjonene fra Sony leverer sakene mye bedre enn de billige "de" versjonene. Men når du først skal oppgradere, hvorfor ikke legge litt mer penger i det?

Kan bruktkjøp være aktuellt?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde STR-DB790 en liten stund (ca. 1 mnd), og var veldig fornøyd med den. Brukte den i oppsett sammen med Dali 606. Absolutt en forsterker som er verdt pengene (Koster 3.995,- på Elkjøp).
    Men jeg kom over et tilbud på Elnor i Oslo på en STR-DB2000 til 4.548,- (Her i by'n må man gi 8.500,- for den)
    Så jeg leverte 790'n på Elkjøp igjen og kjøpte 2000'n.
    Et veldig klokt valg, spør du meg. Da ble det enda bedre trykk i bassen, samt at den virker mer oppløst i diskanten.

Hadde en gammen STR-DE425 før. Skal love deg at det er forskjell i lyden nå!!!

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tonern
    Hadde STR-DB790 en liten stund (ca. 1 mnd), og var veldig fornøyd med den. Brukte den i oppsett sammen med Dali 606. Absolutt en forsterker som er verdt pengene (Koster 3.995,- på Elkjøp).
    Men jeg kom over et tilbud på Elnor i Oslo på en STR-DB2000 til 4.548,- (Her i by'n må man gi 8.500,- for den)
    Så jeg leverte 790'n på Elkjøp igjen og kjøpte 2000'n.
    Et veldig klokt valg, spør du meg. Da ble det enda bedre trykk i bassen, samt at den virker mer oppløst i diskanten.

Hadde en gammen STR-DE425 før. Skal love deg at det er forskjell i lyden nå!!!
    Elnor er en bra butikk med mange gode tilbud, har handlet mye der.
    Serviceavdelingen, som er servicestedet/butikken til hovedimportøren av Sony i Norge, de har også veldig gode tilbud.

Men hvorfor sony egentlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Sony fordi jeg likte den best. Antakeligvis ikke den forsterkeren med mest futt og best lyd i alles ører, men jeg likte den.
    Prøvde Denon AVR-1804 og NAD T743 før jeg kjøpte forsterker, men når alt kom til alt (lyd, utseende og pris) kom jeg frem til at jeg hadde lyst på Sony.

Men hva er din mening om Sony, da? Ville du sagt at Denon og NAD (Da de nevnte modellene) er bedre??

Newcomer ZoraX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cdrom
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-fi Lasse
    må ikke glemme at det er et par andre mindre karer her og da :P
    Har barneskolen rota seg inn her??!
    Ja, eg går i 7.

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ZoraX
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-fi Lasse
    må ikke glemme at det er et par andre mindre karer her og da :P
    Har barneskolen rota seg inn her??!
    Ja, eg går i 7.
    Linken din fungerer ikke...

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Sony fordi jeg likte den best. Antakeligvis ikke den forsterkeren med mest futt og best lyd i alles ører, men jeg likte den.
    Prøvde Denon AVR-1804 og NAD T743 før jeg kjøpte forsterker, men når alt kom til alt (lyd, utseende og pris) kom jeg frem til at jeg hadde lyst på Sony.

Men hva er din mening om Sony, da? Ville du sagt at Denon og NAD (Da de nevnte modellene) er bedre??
    Har hatt utallige Sony produkter. Bruker for tiden en Str-db1070. Jeg er godt fornøyd jeg, men den egner seg nok bedre til mindre høyttalere. Jeg må supplere med effektforsterkere i hytt og pine.

Jeg synes sony gjør det bra i både stereo og surround. Sony har svært gode dekodere og et stilrent design (som jeg liker).

Kjøper du sony får du helst andre kvaliteter som du ikke får med eks. Nad. Kjøper du sony får du en dynamisk receiver, med gode stereomuligheter innpakket i et snasent kabinett. Skal man bruke den på relativt store høyttalere sier det fort stopp, da er det ikke lenger gøy med sony.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har hatt utallige Sony produkter. Bruker for tiden en Str-db1070. Jeg er godt fornøyd jeg, men den egner seg nok bedre til mindre høyttalere. Jeg må supplere med effektforsterkere i hytt og pine.

Jeg synes sony gjør det bra i både stereo og surround. Sony har svært gode dekodere og et stilrent design (som jeg liker).

Kjøper du sony får du helst andre kvaliteter som du ikke får med eks. Nad. Kjøper du sony får du en dynamisk receiver, med gode stereomuligheter innpakket i et snasent kabinett. Skal man bruke den på relativt store høyttalere sier det fort stopp, da er det ikke lenger gøy med sony.
    Okay. Men til mine nåværende høyttalere fungerer det utmerket. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe all verdens større høyttalere med det første heller. Så jeg er kjempefornøyd.
    Har nettopp kjøpt hus, så da får jeg se hvordan anlegget fungerer der. Men tror nok at det blir skikkelig bra.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •