2x Cerwin vega CLSC-12
2x Proson Stratego Top 10 SAH liggende oppe på stereobenken under lerretet.
2x Proson Stratego monitor 6 SAH
Kjører toppene på Stratego Top 10 SAH som Centere(4x 6,5"+2x horndiskanter).
Harman Kardon AVR 255 receiver
NAD C270 som kjører 4x10” på Prosonene som sub.
NAD C370 som kjører Cerwinene i front.
Sony vpl-hs50 med tupplur rullgardin fra IKEA som lerret.
"Bestå" stereobenk fra Ikea.

Jeg vet mange syns at Cerwin er dritt, og det kan være i noen tilfeller. Proson Stratego Top 10 SAH er finere lyd(og trøkker bra med to brokobla NAD'er på), men det er litt mer trøkk i mellomtonen i Cerwinene og de kan spille høyere over lengre tid uten å få problemer. Alene er Cerwinene dårlige. Men med 4x10” som sub i tillegg blir det faktisk ganske allsidig lyd, jeg kan velge om jeg vil ha litt mer barnslig lyd med masse trøkk, eller finere lyd til film.
Dette er det kraftigste anlegget jeg har hatt på rommet mitt, tror ikke det blir noe kraftigere anlegg på meg enn dette. Spiller lett rundt 120dB.

Greit anlegg i forhold til hva man måtte gi for alt, jeg har skaffet anlegget over tid og det gikk lang stund før jeg fikk meg reciever. Men må jo si at disse komponentene fungerer veldig bra sammen, skulle jo ikke tro at Cerwinene fungerte så bra sammen med Prosonene, men når jeg skal bytte ut noen høytallere så blir det ikke Prosonene hvertfall.

Har nå skaffet meg en Sony vpl-hs50 projektor, er jo vel å merke min første projektor men syns den er veldig bra. Jeg dro på IKEA å skaffet lerret(tupplur rullgardin), men synes ikke det var så bra å ha den ned fra taket. Så jeg og en venn tok å snekret sammen en ramme på 64", klipte ut en bit fra rullgardinen, lagde en sort kant rundt, og å hang det opp på veggen. Det ble KONGE. Kan anbefale detta. Hjalp utrolig mye med den sorte kanten rundt.

Jeg og kameraten min jobba i to dager med å rydde og å gjøre om på rommet, nå mangler det bare å gjøre noe med tapeten (som er blomster). Da skal jeg få lagt ut noen bilder etterhvert. Kjempe gøy.

Jeg har nå bytta ut receiveren med en Harman Kardon avr 255 pga de nye lydformatene og det at jeg ville ha en med HDMI. Heeelt syyk forandring. Fikk et helt annet lydbilde og trøkk. Subberene samarbeider mye mer og alle kanalene er mye mer tydeligere. Jeg føler ikke at jeg trenger å betale noe mer for en kraftigere receiver så lenge den har Pre out. Det er jo greit å kjøre frontene på en effektforsterker uansett synes da jeg, så sparer man receiveren mer.