Gorgs stue - Masse nye bilder!! - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 57 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 1134
    Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oi! Her ble det mye gratulasjoner!
    Takk skal dere ha alle sammen!

Sitat Opprinnelig postet av morrari
    Digg å bli ferdig?
    Avslutta samme utdannelse før jul. Søkte på 1 jobb (4 mnd før jeg var ferdig) og fikk den, så jeg gikk ut i jobb i eksamensperioden.
    Får gratulere så mye. Bare en ting å si: Gled deg!
    Utrolig digg å bli ferdig! Har jobbet vannvittig mye med hovedprosjektet den siste måneden, forferdelig sliten både i kropp og sjel.
    Skal bli godt å slappe litt av og ikke tenke så mye på det.

Har som sagt tidligere fått meg intervju i Bodø, så har jeg også søkt på noen andre stillinger bla i Stavanger og Sandnes den siste tiden.

Problemet for meg er at jeg ikke har noen praktisk erfaring fra tidligere, slik som noen i klassen min som har vært snekker osv. Er bare 21 år, har ikke hatt så mye tid til det.

Er ikke helt ferdig med skolen enda, tenkte jeg skulle ta PØL (Praktisk Økonomi og Ledelse) over 1,5 år, lese da på fritida. Første pri er å ordne jobb i sommer!

Nå skal jeg om noen timer ut å feire, det vil med andre ord si "fylla"

Imorgen skal jeg pakke ned anlegget, så får jeg se om jeg setter alt opp når jeg kommer hjem til mor og far. Time will tell.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ingen praktisk erfaring jeg heller... Men det kommer du fort inn i. En planke er en planke

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Har som sagt tidligere fått meg intervju i Bodø, så har jeg også søkt på noen andre stillinger bla i Stavanger og Sandnes den siste tiden.
    Det hadde vært utrolig gøy hvis du hadde havnet her.Trenger ennå flere hifi-venner vet du!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utrolig digg å bli ferdig! Har jobbet vannvittig mye med hovedprosjektet den siste måneden, forferdelig sliten både i kropp og sjel.
    Skal bli godt å slappe litt av og ikke tenke så mye på det.

Problemet for meg er at jeg ikke har noen praktisk erfaring fra tidligere, slik som noen i klassen min som har vært snekker osv. Er bare 21 år, har ikke hatt så mye tid til det.

Er ikke helt ferdig med skolen enda, tenkte jeg skulle ta PØL (Praktisk Økonomi og Ledelse) over 1,5 år, lese da på fritida. Første pri er å ordne jobb i sommer!

Nå skal jeg om noen timer ut å feire, det vil med andre ord si "fylla"

Imorgen skal jeg pakke ned anlegget, så får jeg se om jeg setter alt opp når jeg kommer hjem til mor og far. Time will tell.

Grattis. Kom til stavangerområdet du. Masse ledige ingeniørjobber og bra betalt. I tillegg et fantastisk område å bo i. Er selv ferdig utdannet siv.ing. og har fått meg reisejobb i stavanger. Blir bra.

Lykke til!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, velkommen inn i ingeniørklubben. Så det heter bachelor nå? For 10 år siden var det bare gammeldags ingeniør, de som var ambisiøse tok siv.ing.

Du kommer helt sikkert til å få jobb relativt kjapt. Så blir jo spørsmålet hva du jobber med om 10 år. Jeg jobber ikke som ingeniør lenger, men utdannelsen har vært praktisk å ha.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Det hadde vært utrolig gøy hvis du hadde havnet her.Trenger ennå flere hifi-venner vet du!
    Vi får håpe det!

Har veldig lyst å flytte til Stavanger/Kristiansand. Om ikke nå så vil jeg det før eller siden.

Jobben jeg har søkt på i Bodø virker veldig bra, og vil kunne om noen år få en lederstilling, hvis jeg får jobben da selvfølgelig.

Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Ja, velkommen inn i ingeniørklubben. Så det heter bachelor nå? For 10 år siden var det bare gammeldags ingeniør, de som var ambisiøse tok siv.ing.

Du kommer helt sikkert til å få jobb relativt kjapt. Så blir jo spørsmålet hva du jobber med om 10 år. Jeg jobber ikke som ingeniør lenger, men utdannelsen har vært praktisk å ha.
    Bachelor heter det ja, Master eller Siving for 5-årig.

Utdannelsen er veldig alsidig, og vil kunne ha mulighet å få jobb i veldig mye forskjellig, men ikke alt som er interessant.

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer gorg. Nå får du mer penger til å pleie hobbyen med

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. Du må flytte til Oljebyen, selvsagt.

ing. -> siv.ing. -> dr.ing. -> tull.ing

Selv stoppet jeg på siv.ing. Vurderte lenge å ta økonomi i tillegg, men fant ut at det ikke var verdt det.

Moralen må være: Flytt til Stavanger. Tjen gode penger. Kjøp det du hart lyst på, og glem skolebøkene om debit og kredit.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingeniør du gorg, gratulerer så mye

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får slenge meg på og gratulere!

Et år igjen av min Bachelorgrad så misunner deg nok littegranne Ikke ingeniør med markedskommunikasjon

Lykke til i arbeidslivet!

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å tjene gode penger istavanger er jo vel og bra det. Men når det koste drit masse for å bo der er du vel like langt? Vinninga går opp i spinninga uansett.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Å tjene gode penger istavanger er jo vel og bra det. Men når det koste drit masse for å bo der er du vel like langt? Vinninga går opp i spinninga uansett.

Muligens økonomisk, men ikke følesesmessig.. Flott by, som jeg blir bare mer og mer glad i.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg tilbake fra avslutningsfesten, og er rimelig "bajsen".

Tusen takk for alle gratulasjoner! Er veldig stolt

Skal kjøre hardt på alle stillinger jeg har interesse for, så får vi se hva tiden bringer. Den første som tilbyr jobb vil antageligvis bli min arbeidsgiver.

Ang å bo i Stavanger, så er det vel så mulig å bo i utkanten av byen og slippe å betale skyhøye regninger?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Taxisystemet i Stavanger er helt håpløst forresten sånn mht arbeid i Stavanger.

Forøvrig veldig godt arbeidsmarked nå, blir ringt etter i ny og ne av firmaer som vil ha meg til å skifte arbeidsgiver.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med utdannelsen, gikk 1. året på bygg i år, men hoppet av da jeg hadde mye annet jeg ville gjøre. Virket som en veldig spennende linje og er nok flere spennende jobber å få. Tiden vil vise om jeg begynner igjen...

Uansett, lykke til med jobb

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang å bo i Stavanger, så er det vel så mulig å bo i utkanten av byen og slippe å betale skyhøye regninger?
    Ennå er litt billigere utenfor, men det vil nok snart "rette på seg".

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men slik er det jo i alle byer med et visst arbeidsmarked, man kan ikke sammenligne by og land direkte. Lønningene er vel ofte også lavere i mer grisgrendte strøk, og det er lengre mellom de gode jobbene. Jeg har erfaring fra stor bedrift i Oslo/Nydalen (nesten 1000 ansatte) og der jeg jobber nå, 4 ansatte ute på bygda. Lønningene er dårligere selvsagt men det er en helt annen måte å jobbe på, et ganske annet stressnivå også. Så det blir vel egentlig en personlig prioriteringssak, men som nyutdannet ville jeg ha søkt meg til et stort miljø i en større by.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Ennå er litt billigere utenfor, men det vil nok snart "rette på seg".
    Jeg bor i Stavanger nå. På Storhaug, helt ok. Men liker meg bedre hjemme på Karmøy. Men planen min er å flytte til Sandnes, en plass jeg liker veldig godt

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor i Stavanger nå. På Storhaug, helt ok. Men liker meg bedre hjemme på Karmøy. Men planen min er å flytte til Sandnes, en plass jeg liker veldig godt

Sandnes??

YouTube - Har du hørt om Sandnes

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    saes ? hehe. Betaler gledelig mer å bo sentralt i stavanger enn sandnes, randaberg, sola, bryne, klepp osv.... Greit det er billigere å kjøpe noe utenfor byene, men det drar en uansett inn ved salg. I tillegg sparer jeg masse penger på taxi, transport osv.

Er vel blitt litt bortskjemt etter å ha bodd midt i sentrum i Trondheim... hehe

Side 17 av 57 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •