Gwandarions HiFi - På Flyttefot - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 43 av 44 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 863
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg ordnet meg fri fra jobb i morgen (kryss i taket) og er skodd med bobleplast, tape, kartonger og stor bil. Jeg satser på at det hele går smertefritt og at jeg er klar til dyst hos SannaX på søndag :-D

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Goodie!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Da har jeg ordnet meg fri fra jobb i morgen (kryss i taket) og er skodd med bobleplast, tape, kartonger og stor bil. Jeg satser på at det hele går smertefritt og at jeg er klar til dyst hos SannaX på søndag :-D
    Gleder meg til å teste Pliniusen på Pioneer/TAD. Har lest en test i Stereophile om den, og Wes Philips erstattet et Krell oppsett til 35000$ :shock: med denne. DET er ingen dårlig attest. Så får vi se om rom og høytalere er verdig denne giganten...
    Regner ikke med at du har pakket ned enda, men sitter og lytter til de siste toner før "lasset" går sørover?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en hyggelig attest, men alle som har gått noen runder i gamet vet at smaken er som baken og at ingen match er lik. Vi får med andre ord se om det fungerer i ditt oppsett eller ikke. Jeg er jo ganske påvirket av å ha hatt forsterkerne så lenge, men jeg skal forsøke å holde meg fra å påføre mine oppfatninger på dere så godt jeg kan.

Selvfølgelig går det i musikk her, jeg kom hjem fra jobb for under en time siden og prøver å slappe av før i morgen.

Da tar vi en pustepause med Telegraph Road og resten av Love Over Gold fra Dire Straits.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Det er en hyggelig attest, men alle som har gått noen runder i gamet vet at smaken er som baken og at ingen match er lik. Vi får med andre ord se om det fungerer i ditt oppsett eller ikke. Jeg er jo ganske påvirket av å ha hatt forsterkerne så lenge, men jeg skal forsøke å holde meg fra å påføre mine oppfatninger på dere så godt jeg kan.
    Ja, er enig, og det er jo det som er spennende. Så mange høytalere, forsterkere, CD-spillere, og så mye personlige preferanser, som kan mixes og matches! Det er bra med forskjellige oppfatninger, og man lærer jo bare av det.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så du har flyttet.

Hei lenge siden sist, hvordan går det i ny bolig. Har anlegget funnet seg tilrette i ny stue.

Jeg sitter i skrivende stund og venter på de første innkjøpne som er gjort, etter avgjørelsen om at hobbyen igjen skulle få blomstre.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, det var lenge siden sist. Det er forøvrig mer enn lenge siden jeg har skrevet noe her i tråden eller utenom. Jeg kjøpte meg ny leilighet i går, på Jessheim. Så siden sist er jeg alt ferdig med et år i Oslo. Tiden flyr, på alle mulige måter og jeg har knapt hatt tid til å tenke over det siste året som forsvant.

Jeg tar over den nye leiligheten på bursdagen min, den første april og slipper da å pendle som jeg har jost de siste seks årene. Jeg håper det letter hverdagen litt og gir mer tid til hi-fi, AVforum og andre syssler enn jobbing og reising som tiden vanligvis har gått til.

Jeg flytter med meg det jeg har av utstyr i dag og kanskje itt utradisjonelt for audiofile, er jeg fortsatt godt fornøyd med Plinius CD-LAD, SA 100 mk II og B&W 805s som har vært med meg i to år. Jeg hører like mye på musikk som før, men har hoppet av utstyrskarusellen og er ikke like aktiv på forumet som en gang var.

Jeg gleder meg mer en litt til å komme i hus i april, siden jeg har vært uten stereo og eget krypinn siden jul, noe som tærer litt på når man ikke får den daglige dosen med musikkterapi.

Det er jo også veldig hyggelig å høre at du kommer tilbake til hobbyen etter å ha satset på bil en periode. Kanskje vi i det hadenlandske tre-kløveret kan ta en liten gjenforening? Det er veldig lenge siden jeg har truffet deg og Rune, så det er vel på tide.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utstyret du har spiller upåklagelig, så ser den at du har slått deg til ro. Har heller ikke planer om og hoppe på karusellen igjen. Men vil nok ta litt tid og få alt på plass alt som trengs for at jeg kan sette meg tilbake og bare nyte, Mangler i grun kun kilde og kabler til høyttalernen.

Hadde vært gøy med en gjenforening på tre-kløveret. Lykke til med ny bolig på Jessheim den 1 april.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med fet bursdagspresent til deg selv

Kommer nok til å bli deilig å slippe pendling!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann! Det er lenge mellom hver oppdatering og post forøvrig fra min side, men da siste post gjaldt flytting, så kan jeg jo melde at jeg er på flyttefot igjen. Om man er på jakt etter en leilighet på Jessheim, så kan man få et greit med stereoanlegg med på kjøpet om man betaler godt

Her er en link til annonsen på Finn.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stereoanlegg med på kjøpet? Hva skjer nå da, Ola? Legger du hifi-interessen på hylla?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det blir nok med på lasset skal du se. Men, dersom noen virkelig vil ha det med og betaler godt så kan jeg selge og prøve noe nytt. Det begynner å bli en stund siden det skjedde noe på den fronten også. Har privatvisning nå klokka ett, så får vi se hvordan det går. Krysser fingrene for at det er'n Krøsus som kommer og at det blir full tenning og salg.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøsses, på flyttefot igjen?
    Hvor går ferden denne gang da? :roll:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skifter bolig mye oftere enn du skifter anlegg, det må jo være tegn på at du har bra anlegg :razz: ( og det så ikke ut å være noe å utsette på leiligheten heller)

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor tar turen nå da Ola?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir det tilbake til bygda og i tenkeboksen. Har ingen plan riktig ennå, men det er det mest forfriskende jeg har gjort på en god stund. Time will show.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wtf??
    Har du tenkt å slå deg opp som bonde i stedet? :lol:
    Du hadde (har vel?) på sett og vis en bra jobb, og godt betalt!?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Jan! Jeg har ingen planer om å bli gårdbruker og har en god jobb, men trivedes ikke for godt på Jessheim all den tid eneste grunn til å være der var jobb. Prøver å pendle en stund igjen for å se om det er litt mer likandes

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til på ferden Mr!

Det er deg vel unt. Du får holdes oss oppdatert på hifi fronten! Også hadde det vært hyggelig med noe skriblerier fra deg rundt hifi igjen.

A.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det ut til å gå greit med salget, da?

Side 43 av 44 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •