Kentis temporære kino - Side 69

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 69 av 82 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 ... SisteSiste
Viser resultater 1,361 til 1,380 av 1622
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Hvorfor det? Den er jo til salgs mange steder den plata der.
    Riktignok noen flere versjoner ser det ut som, er denne 2 disc utgaven?
    Jeg husker ikke helt hvorfor, men det var alternativet jeg av en eller annen grunn måtte gå for den gangen jeg kjøpte cd-en. Mulig den har blitt mer poppis, og dermed mer tilgjengelig, i ettertid

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Jeg husker ikke helt hvorfor, men det var alternativet jeg av en eller annen grunn måtte gå for den gangen jeg kjøpte cd-en. Mulig den har blitt mer poppis, og dermed mer tilgjengelig, i ettertid
    Ja må ha skjedd noe sånt, for et raskt søk ga en haug med treff og null problemer for de som måtte ønske denne.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det stemmer nok bra.
    Før Slumdog Millionaire, var denne knapt å oppdrive.

Han har nok ridd Bolly-bølgen!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så hva skjer her da? Ser at Zu er "Aus" og ligger på brukten? Lyst til å røpe litt av planene dine?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer jo alltid noe med hobbyer.

Jeg vil ikke være noen lurem*s, men i og med at det foreløpig er såpass usikkert hva som blir utfallet har jeg ikke så lyst til å utbrodere så mye enda. Men vær sikker på at jeg sier i fra når jeg vet mer

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meeen! Noen vet jo noe!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du fikk jo noen indikasjoner på hva som kan skje når du var her å inspiserte på mandag

Én ting kan jeg i allefall si, og det er ikke med lett hjerte jeg har lagt ut Definition for salg. Det er tross alt de høyttalerne jeg har vært mest fornøyd med til nå av det jeg har eid eller testet selv. Aberet med Zu, i forhold til bruktbørsen, er at merket desverre er alt for lite kjent her til lands, så folk vet rett og slett ikke hva de har å by på. At de har fått ufortjent lite oppmerksomhet mener jeg det er liten tvil om, men det er heller ikke så rart all den tid importøren holder til i Finnmark I utlandet er de dog mer anerkjente.

Sony BMG Norge skal forøvrig benytte Zu Presence hos seg, og det vitner kanskje om at det ikke låter så altfor halvgæli

Edit: Omformulerte en setning som kunne misforstås, ref. Anfields innlegg lenger ned i tråden.

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jada! ;-) Men det er jo en litt annen histrorie...

Samtidig kan jeg jo svært godt forstå at det er et vanskelig valg å ta! Et mer komplett og velspillende høyttalersett er jo ganske vanskelig å finne, rett og slett!
    Dermed får jo Zu stå som et eksempel på at man godt kan oppleve en frekvensgang og en lydopplevelse på linje med atskillig mer sofistikerte og allmenkjente høyttalerprodusenter!
    De må rett og slett høres, i de rette omgivelser...
    Basta! :grin:

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med slikt skryt høres det nesten ut som om Scrooge har lyst på dem som erstatning for plastfolieplankene som ikke tåler vann...

Meget spennende høyttaler, uten tvil!
    Ser frem til fortsettelsen, om det nå er ett trinn opp, ned eller til siden :-D

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det hadde vært Scrooge som skulle hatt de så hadde jeg nok ikke lagt de ut for salg

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du fikk jo noen indikasjoner på hva som kan skje når du var her å inspiserte på mandag

Én ting kan jeg i allefall si, og det er ikke med lett hjerte jeg har lagt ut Definition for salg. Det er tross alt de høyttalerne jeg har vært mest fornøyd med til nå av det jeg har eid eller testet selv. Aberet med Zu er at merket desverre er alt for lite kjent her til lands, så folk vet rett og slett ikke hva de har å by på. At de har fått ufortjent lite oppmerksomhet mener jeg det er liten tvil om, men det er heller ikke så rart all den tid importøren holder til i Finnmark I utlandet er de dog mer anerkjente.

Sony BMG Norge skal forøvrig benytte Zu Presence hos seg, og det vitner kanskje om at det ikke låter så altfor halvgæli
    Om jeg ville lese det på den måten, kunne en jo tro at du selger fordi høytttalerne er for lite kjent? Det er jo et altfor dårlig argument, om ikke det skulle være for at leserne i Hjemmekino skulle ha en lettere og mer kjent referanse for å mer ut av testene i bladet?

Er det opp- eller nedgradering på gang? Eller en "sideveis" forskyvning? :-)

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var absolutt IKKE det jeg mente med innlegget mitt, Anfield. Ser nå at den ene setningen var fryktelig dårlig formulert, i og med du lot deg villede til å tro st det er grunnen.

Det jeg mente å skrive er at de kan være noe vanskeligere å selge da folk ikke vet hva de står for i forhold til de mer kjente merkene.

Hadde målet vært å eie "kjent" mainsteam-utstyr hadde jeg nok hatt et langt anderledes oppsett enn det jeg sitter med i dag

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den. Trodde ærlig talt heller ikke det... ;-)

Når det gjelder annonsen din, så er vel det en av de mest gjennomarbeidede og informative salgsannonser jeg har sett. Spør du om mer utfyllende opplysninger etter å ha lest alt annonsen byr på, så skjønner jeg ingenting.....

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre, men aldri godt å vite

I forhold til annonsen får jeg velge å tolke det som positivt? En ting som er mindre positivt er at jeg glemte å korrekturlese den... Øøhh, jeg burde kanskje vite bedre... :roll:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var positivt ment. I høyeste grad!

Korrekturlesing er vel alltid på sin plass... :-)

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre, men aldri godt å vite

I forhold til annonsen får jeg velge å tolke det som positivt? En ting som er mindre positivt er at jeg glemte å korrekturlese den... Øøhh, jeg burde kanskje vite bedre... :roll:
    ¨
    Ja det var annonsen sin det
    Hadde vert spennende å testet de høytalerene selv, men for min del så er det nok litt upassende med ennå et kjøp akuratt nå for ikke å snakke om at det ville nødvendiggjort kjøp av bedre stereo utstyr generellt.

Uansett håper jeg du får solgt dem snart, jeg mener så vi får vite hva du planlegger

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fort ting blir litt mer sikkert vil jeg si mer ja

Jeg må bare få solgt unna et par komponenter om eventuelle planer skal kunne realiseres.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fort ting blir litt mer sikkert vil jeg si mer ja

Jeg må bare få solgt unna et par komponenter om eventuelle planer skal kunne realiseres.
    Er å meget nysgjerrig på hva du har i tankene nå. Hadde vært gøy å fått hørt systemet du har nå, har du det ennå stående oppe og spill? Muligheter for å ta turen innom deg en dag??

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de årvåkne så er planen allerede "avslørt". Vi venter i spenning for det.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Er å meget nysgjerrig på hva du har i tankene nå. Hadde vært gøy å fått hørt systemet du har nå, har du det ennå stående oppe og spill? Muligheter for å ta turen innom deg en dag??
    Det bør det absolutt være muligheter for, BEF. Jeg er litt usikker på når i forhold til neste uke da det lukter "pålagt" overtid lang vei, men vi kan jo ta det litt nærmere ifht når du ønsker å ta turen.

Tiger: Er ingen ting som er avgjort enda så vidt jeg vet?

Side 69 av 82 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •