Kentis temporære kino - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 82 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 1622
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flott design, og ifølge flere tester jeg har sett, flott lyd også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du holdt ikke ut lenge med Infocus 4805 ? Synd med sovesofaen, men du er vel glad for at du ikke glapp projektoren i gulvet.

Er spent hva som blir din neste projektor. Lurer på å selge Hitachi TX10 selv, men da skal jeg ha et kvantesprang i bildekvalitet. Syntest ikke 4805 ga dette kvantespranget, i tillegg støyet den for mye og hadde ikke lens shift. Vurderer AE700, men tror ikke sortnivået blir godt nok på denne. Det kommer vel en ny utgave i 2005 ?

Gleder meg til å lese hvordan den nye CD spilleren er. Hva måtte du betale for denne ? Er den god nok for Helicon høyttalerne dine, mon tro ? :wink:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Du holdt ikke ut lenge med Infocus 4805 ? Synd med sovesofaen, men du er vel glad for at du ikke glapp projektoren i gulvet.

Er spent hva som blir din neste projektor. Lurer på å selge Hitachi TX10 selv, men da skal jeg ha et kvantesprang i bildekvalitet. Syntest ikke 4805 ga dette kvantespranget, i tillegg støyet den for mye og hadde ikke lens shift. Vurderer AE700, men tror ikke sortnivået blir godt nok på denne. Det kommer vel en ny utgave i 2005 ?

Gleder meg til å lese hvordan den nye CD spilleren er. Hva måtte du betale for denne ? Er den god nok for Helicon høyttalerne dine, mon tro ? :wink:
    Ja, tapet hadde blitt enda større om projektoren hadde gått i gulvet, så det er jeg glad for! Måtte prioritere hva jeg skulle redde!

Hva jeg skal ha neste gang når det gjelder projektor er litt uvisst. Vurderer AE700, men som du sier så er det vel snakk om en ny modell i 2005 (AE900?) medio april? Det får jeg se ann, må spare litt uansett.

Ferdig importert til Norge må jeg vel betale litt i overkant av 5000kr. Om det ikke er pirat må det sies å være en god pris når NAT selger den ny for 13.500 kr. Hva den evt. kan skaffes for her vet jeg ikke, men det er ikke umulig at den er å oppdrive til en noe lavere pris.

Litt moro at den har to analogutganger, én transistor og én for rør. Sitter et par russiske rør inni den Da blir det enda mer å forske på.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Kent!

Blir spennende å se hvilken kvalitetsheving du får på anlegget ditt her. Også spennende å se hvordan "kina-import" arter seg..........

Mangler vel fremdeles DVD-spiller....... :wink:

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått cd-spilleren i hus enda eller Kenti?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Fått cd-spilleren i hus enda eller Kenti?
    Nei, den ble betalt i dag på andre forsøk etter VISA-kortet på et eller annet mystiskt vis ble avvist på første forsøk. Så nå er det bare å vente.

Når det gjelder dvd-spiller, så har jeg en Denon 1910 hjemme akkurat nå. Lurer på om jeg skal teste Cambridge DVD79 beste uke når den kommer inn. Er vel de to det står mellom nå, om jeg ikke får hendene på en av de nye samsung-spillerene.

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det jo bare å smøre seg med tålmodighet da...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Da er det jo bare å smøre seg med tålmodighet da...
    Jepp. Men i morgen kommer linjegods med den nye Dell pcen min, så da har jeg heldigvis litt tidsfordriv mens jeg venter

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Litt moro at den har to analogutganger, én transistor og én for rør. Sitter et par russiske rør inni den Da blir det enda mer å forske på.
    Gleder meg til å se en liten "review" av nyspilleren din Kenti
    Jeg har sett på Cayin 15A en stund nå, og den virker lovende. Rørene som står i den, heter Sovtek 6922, og har fått gode referanser. At de er billige å skifte ut (ca 80,- pr stk) er jo ikke noe minus heller :wink:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Gleder meg til å se en liten "review" av nyspilleren din Kenti
    Jeg har sett på Cayin 15A en stund nå, og den virker lovende. Rørene som står i den, heter Sovtek 6922, og har fått gode referanser. At de er billige å skifte ut (ca 80,- pr stk) er jo ikke noe minus heller :wink:
    Ja, et review kommer etterhvert!

For å være helt nøyaktig heter den visstnok CDT-15A. Det finnes også en modell på Cayin sine hjemmesider som heter CD-15A. Det er samme spilleren, men uten rør-delen.

Har hørt at de russiske rørene skal være gode jeg også. Det er tydeligvis dyrere åå bytte spotter på lampene mine enn på cd-spilleren

Har lest litt rundt om kinesere/japanere som har moddet litt på spilleren selv også, med gode resultater visstnok. Satt i Jensen kondiser, og ny klokke osv. Alltid spennende, men tror ikke jeg tør begi meg ut på noe sånt 8)

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Har lest litt rundt om kinesere/japanere som har moddet litt på spilleren selv også, med gode resultater visstnok. Satt i Jensen kondiser, og ny klokke osv. Alltid spennende, men tror ikke jeg tør begi meg ut på noe sånt 8)
    Hehe, det sier du helt til du har hatt spilleren en stund og nysgjerrigheten tar overhånd :wink: Uansett, gratulerer med ny spiller, håper du blir fornøyd

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor bestilte du ikke eastsound`n isteden, utfra hva jeg leser på prisjakt og hififorum skal denne spille langt bedre enn cayin`n. en på sentralen importerte den der og fant ut at vincent s6 spilte fra den... :shock: selv etter rørbytte...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    hvorfor bestilte du ikke eastsound`n isteden, utfra hva jeg leser på prisjakt og hififorum skal denne spille langt bedre enn cayin`n. en på sentralen importerte den der og fant ut at vincent s6 spilte fra den... :shock: selv etter rørbytte...
    ......fordi Eastsounden ikke er å få tak i for tiden, kanskje.... :? Håper du blir fornøyd med Cayinen, Kent, spennende å høre...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    Prøvde å få tak i EastSound-spilleren før jeg bestemte meg for Cayin-spilleren. Den var ikke å oppdrive noen steder, hverken NYSound, Coem eller Cattylink.

EastSound-spilleren får man kjøpt fra butikk i Sverige nå.

KINDLY NOTE THAT ESOUND HAS APPOINTED AN AUTHORISED DISTRIBUTOR (AKKELIS AUDIO) FOR NORWAY AND SWEDEN. PLEASE CONTACT THEM (MR BYSTEDT) DIRECTLY FOR PURCHASE. FOR YOUR INFORMATION, THEIR OFFICIAL WEBSITE IS http://www.akkelisaudio.com/

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var DHL nettopp å leverte cd-spilleren! Det gikk ganske raskt fra Kina hjem til døra her når pakken først ble sendt (var ikke på lager...).

Når står spilleren å venter i gangen. Skal se om jeg klarer å vente med å pakke den opp til jeg har gjort meg ferdig med Systemutviklingsoppgavene jeg holder på med nå. Det blir sikkert lett...

Skal legge ut noen bilder senere.

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny CD-spiller! 8)

Lykke til med oppgaven, jeg tror du trenger det

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grattis Kent, da var dhl raskere en det man skulle tro :wink:
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg gått tatt noen bilder av oppakkingsseremonien.

Spilleren ser absolutt "original" ut, og kvalitetsfølelsen er på topp.
    Har lyttet litt på den også, og det låter veldig bra. Lang bedre enn Denon 2900. Skal komme tilbake med mer detaljert rapport når jeg får testet den mer.

Nå er det bare å holde rørene varme

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Julekvelden oppat ser det ut til, gratulerer 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så masse, Kent! Ser ut som du har hatt det like "høytidelig" som jeg trodde..... :wink: :wink:

Spennende kombinasjon med rør på Arcamen, gi oss mere informasjon når du har hørt endel....

Side 5 av 82 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •