Kentis temporære kino - Side 49

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 49 av 82 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 79 ... SisteSiste
Viser resultater 961 til 980 av 1622
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg venter fortsatt på en ubesvart PM

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, KentOve. Skal prøve å få svart deg litt senere i kveld etter at jeg har fått rotet meg en tur bort på SATS.

Ting har det med å gå litt i glemmeboken om dagen...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går helt fint. Jeg visste du skulle svare når du fikk tid, men det begynte å ta sin tid. Ville bare vekke deg

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sittet å svart på et lass med mail, og Onkyoen er solgt til en herremann på vestlandet. Var helt enorm respons på den der, helt fra et par minutter etter at jeg la den ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Da har jeg sittet å svart på et lass med mail, og Onkyoen er solgt til en herremann på vestlandet. Var helt enorm respons på den der, helt fra et par minutter etter at jeg la den ut.
    Så hva skal komme inn for test nå? Yamaha Z7?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe nytt hos deg?

Leste i går din test om Zu Audio Presence. Er det sannsynlig å se et par av disse hos deg snart? :roll:

Eller kanskje er det du som tenker på Akto sine horn om dagen ;-)

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har ikke skjedd så veldig mye nytt her enda nei, da jeg fortsatt både tenker litt, og venter på noe annet Og kjøpte meg noen gode stativer i dag.

I forhold til receiver har jeg ikke bestemt meg helt enda, men foreløpig kan det se ut å stå mellom Yamaha og Onkyo (igjen). Nå ser det ut til at Z7 blir priset ganske heftig i forhold til den nye xx6-serien til Onkyo, så vi får se når de blir tilgjengelige. Z7 ser unektelig spennende ut den, og hvis den lydmessig er i nærheten av Z11 gjør jo ikke det noe for å si det slik.

Når det gjelder høyttalere, så må man bare vente å se. Men det bør nærme seg nå snart

Btw, KentOve: Ser ut til at jeg slipper å svare deg på den siste PMen, hehe... Sorry at jeg aldri fikk rotet meg til det, men tror (som tidligere sagt av andre i tråden din) ikke at elektronikk ville fikset dine problemer hvis høyttalerne oppførte seg såpass anderledes enn forventet (i nåværende rom). Det hadde selvsagt stilt seg anderledes i den nye leiligheten, men kan jo også forstå at du ikke har lyst til å vente. Så kan si meg enig i at du selger de, og heller går for noe som funker nå.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Btw, KentOve: Ser ut til at jeg slipper å svare deg på den siste PMen, hehe... Sorry at jeg aldri fikk rotet meg til det, men tror (som tidligere sagt av andre i tråden din) ikke at elektronikk ville fikset dine problemer hvis høyttalerne oppførte seg såpass anderledes enn forventet (i nåværende rom). Det hadde selvsagt stilt seg anderledes i den nye leiligheten, men kan jo også forstå at du ikke har lyst til å vente. Så kan si meg enig i at du selger de, og heller går for noe som funker nå.
    Det går greit kenti. For denne gang Høhø!

Det er uten tvil rommet som er den store synderen, men jeg tror en ny kilde kunne ha hjulpet litt på den også. Men men, både Pioneer og Hegel spilleren ligger for salg nå. Siden jeg liker veldig godt Hegel sounden, og forsterkersettet er bare helt herlig, vil jeg bygge anlegget rundt dette.

Håper å få solgt både høyttalere og spilleren fortest mulig nå, så jeg kan få fortsette å sjekke opp og teste de spillerne jeg har i kikkerten

Gleder meg også til å se hva du ender opp med igjen! Lykke til, med dine prosjekter

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har ikke skjedd så veldig mye nytt her enda nei, da jeg fortsatt både tenker litt, og venter på noe annet Og kjøpte meg noen gode stativer i dag.

I forhold til receiver har jeg ikke bestemt meg helt enda, men foreløpig kan det se ut å stå mellom Yamaha og Onkyo (igjen). Nå ser det ut til at Z7 blir priset ganske heftig i forhold til den nye xx6-serien til Onkyo, så vi får se når de blir tilgjengelige. Z7 ser unektelig spennende ut den, og hvis den lydmessig er i nærheten av Z11 gjør jo ikke det noe for å si det slik.

Når det gjelder høyttalere, så må man bare vente å se. Men det bør nærme seg nå snart

Kjøpt noen gode stativer? antar at de ikke skal brukes til og huse potteplanter?
    Er det midlertidige erstattere som skal inn, eller har du mer permanente planer med disse?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ganske permanente planer i forhold til høyttalerstativene ja! Og nei, de skal ikke brukes til potteplanter

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk i dag vite at høyttalerne mine blir sendt fra USA i morgen, eller tidlig neste uke. Grunnen til at dette har tatt litt tid er at de måtte bygges først, men den som venter på noe godt.. Nå er det nesten så jeg begynner å glede meg litt

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så, hva er det som skal inn, kenti?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke en regel som sier at moderatorer ikke har lov til og drive med luremus fakter? Sånn for og opprettholde balansen mellom godt og ondt? Det er jeg temmelig sikker på at jeg har lest en plass ja

Så nå stilles avhøreslampa i retning unge hr Kenti,det er på tide at du spytter ut chipsen og forteller alt du vet!!

(Får seriøst fnatt av alt dette luremuseriet snart)

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bygget ???

Røpe prisen på dette da ?
    Kjøpt i norge eller "over there" ?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt av poenget var at ting ikke var helt sikkert i starten, og jeg ville derfor ikke si så mye enda. Nå er det forhåpentligvis ikke så alt for lenge til jeg har de, og da kan jeg jo like så godt kjøre løypa ut for en gangs skyld. Det er jo en trend her på forumet Selv om jeg må si at jeg ikke liker det særlig godt når andre holder på slik, hehe... Men jeg kan jo si at det er en konstruksjon som er den rake motsetning til elektrostatene jeg har hatt i det siste.

For å se det fra den lyste siden har jeg jo nå oppklart at det ikke er jeg som skal ha hønna til akto, hvis det var noen som lurte på det.

harman/kardon: Ja, de var utrolig nok utsolgt. Selv om jeg ikke har sett noen andre i Norge som har disse enda. Når det gjelder prisen i Norge skal jeg ikke si noe, det blir for enkelt akkurat nå (selv om det naturlignok ikke akkurat er vanskelig å finne ut når dere vet hvilke det er). Men de koster en god del mer i Sverige, og der er prisen utrolig nok 100K. Så nå kan du lure

Høyttalerne er forresten ikke importert, men handlet helt etter "boka" fra en importør/forhandler i Norge. Må støtte de sjappene vi har.

Nå skal jeg gå å sette opp de stativene forresten.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shot in the dark, men kan det være de minste Palladium handlet hos godeste Hr. Rognlien der alt er bare fryd og gammen?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må støtte de sjappene vi har.
    Blæ ... Da får de begynne å ta inn skikkelig utstyr

Gleder meg på dine vegne Kenti. Det er nok ikke mange som gjetter dette

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg kan jo si at det er en konstruksjon som er den rake motsetning til elektrostatene jeg har hatt i det siste.
    Små, tilgivende for dårlige opptak, tilbakelent i mellomtonen og lite oppløste
    Det burde vel være en motsetning av ML.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Palladium leveres da vel ikke i sort, pahf

Jo takk det samme, akto! Kanskje det blir endringer på det nå da, når de faktisk ser at Norge er et lite galskapens marked?

Nå mente jeg ikke nødvendigvis lydmessig motsetning, men heller den fysiske oppbygningen. Dette skjønte du nok helt sikkert, men følte for å drive litt ap eller? Selv om der faktisk også er visse likheter når jeg tenker meg om. Det er nok heller ikke til å stikke under teppet at de ikke har helt den samme spillestilen.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var bare en spøk
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 49 av 82 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 79 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •