Kentis temporære kino - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 43 av 82 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 1622
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg sliter litt både den ene og andre veien selv. Jeg er syk som en skabbete rev etter å bytte høyttalere og effekt (tenker mye på Pioneer S-1, Acapella, MBL, Martin Logan (Summit), Marten, Verity, Quad, Vienna Acoustics, Pass Labs, Accuphase, YBA, BAT, DP osv) men jeg er så fornøyd at jeg tør ikke rett og slett ... Hva gjør man da? Jeg er i mål med kinolyden, der ser jeg ingen grunn til å gjøre noe. CD-spiller er i boks. Pre er sannsynligvis blinket ut. Kabler .. gidder jeg ikke snakke om engang. Skinnrotter og andre mystiske tweaks likeså. Nei, noe må gjøres, jeg vet bare ikke hva.
    Må være sprøtt å befinne seg i den situasjonen

Meget lekker den der Kenti! Ser ut til at man kan bli avhengig av den bare ved å sitte og se på den :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Fikk et litt morsomt besøk i dag. Et akutt logistikkmessig problem resulterte i at jeg ble spurt om jeg kunne sitte barnevakt for en liten forsterker en liten stund. Mot at jeg fikk prøve den litt. Sympatisk som jeg er tok jeg den i mot med åpne armer
    Nå er det veldig synd for deg at du må sitte "barnevakt". Slike barn ønsker jeg at jeg kunne passe på litt og

Er du redd at det kunne være en god plan fra Rune for å få deg til å teste og beholde den? :-D

Nesten litt synd at jeg må jobbe overtid denne uken, men er nesten nødt til utnytte besøket med noe av fritiden jeg har igjen! Jeg må jo si at det passet meg ganske greit midt oppi jakten min. Ingen ting er bedre enn å få utvidet horisonten litt.
    Det blir spennende å lese hva du synes om denne...

Utrolig fint bilde forresten ...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome

Er du redd at det kunne være en god plan fra Rune for å få deg til å teste og beholde den? :-D
    Forsterkeren er allerede solgt, og på vei til kunde. Den har vært på hjemmebesøk hos en annen potensiell kunde på Østlandet. I den forbindelse trengte jeg rett og slett at en kunne pakke den opp og sjekke at alt var i orden med forsterkeren før den skulle sendes videre til ny kunde. Og kenti var en god mann å så henseende.

Men planen du skisserer er jo ikke ukjent i HIFI-kretser... ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg skrev var ikke ment på en negativ måte, tvert i mot!

Jeg synes at det er veldig positivt for alle at dere produsent rep. mer enn gjerne låne bort utstyr til test. Da får vi prøve mye mer utstyr og det er morsomt

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herr Åsenden gjør det bra om dagen, og det er jo gøy:-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg skrev var ikke ment på en negativ måte, tvert i mot!

Jeg synes at det er veldig positivt for alle at dere produsent rep. mer enn gjerne låne bort utstyr til test. Da får vi prøve mye mer utstyr og det er morsomt
    Ble heller ikke tolket negativt, Jerome. Kun en "saksopplysning"... ;-)

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det veldig synd for deg at du må sitte "barnevakt". Slike barn ønsker jeg at jeg kunne passe på litt og

Det blir spennende å lese hva du synes om denne...

Utrolig fint bilde forresten ...
    Skjønner at det var en liten spøk, Jerome, men dette var som sagt langt fra planlagt, selv om det er skikkelig moro. Hvem sier vel nei til noe slikt?

Dette er jo en forsterker jeg selv ikke har vurdert i det hele tatt, men jeg jeg kan jo røpe at forsterkertest-planen min inkluderer et par andre rørforsterkere fra Soundplanet. Deres ankomst i løpet av påsken er på en annen side helt planlagt.

Når det gjelder Ayon Audio Sunrise som jeg har her nå har jeg lyttet litt til den, og det har i og for seg vært en liten oppvekker. Den er specet til 2 x 25W klasse A, men har i motsetning til mine forventninger ganske så god knotroll på Vistaene. Jeg hadde forventet at den skulle slite mer med bassen enn den gjør, men den har jo faktisk ganske god kontroll. I forhold til Coplanden jeg hadde her et par dager (som er den eneste andre rør-forsterkeren jeg har testet) knuser Sunrise denne på dette parameteret. Like god kontroll som Emitteren har den selvsagt ikke, men den overrasker som sagt.

Nesten synd jeg egentlig ikke har tid til å høre på den denne uken da det er andre ting på planen som må proriteres

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde i dag en liten leveranse fra Askim, i form av et par blokker levert av devilej. Takk for leveransen, og besøket som holdt på å gå i "glemmeboken"

Stafettpinnen er dermed sendt videre. Glær meg til å lytte på disse besistene, hvis størrelse overrasket selv om jeg hadde foreberedt meg så godt som mulig mentalt.

Gulvplassering var obligatorisk da mitt 40cm dype rack ble alt for puslete for disse, i likhet med Sunrise-forsterkeren.

-ayon-audio-typhon-4-edit-jpg

-ayon-audio-typhon-edit-jpg

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å lese hva du synes om disse. Selv har jeg nå fått hørt på dem ved to anledninger. Først hos ambiance og senere hos devilej.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du er kanskje en sånn rør-groupie som følger disse rundt?

Nei, breddeerfaring er bra. Kanskje din Stereo 90 står for fall etterhvert også da? Skjønner det jo slik at du ikke har stilt deg utpreget negativ til prestendaen i disse beistene.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, rør-groupie ja.

Nei, jeg har vel ikke så mye negativt å si om disse blokkene. Tror nok Rogue'n står trygt en stund til. Disse blokkene er nok litt "out of my league".
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanvittige flotte monoblokker du har på besøk!
    Ayon drar virkelig rør design et skritt vidre!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare hyggelig Kenti. Å kjøre blokkene inn til deg ga meg mulighet til å få se det lekre kinorommet ditt, så det var absolutt verd turen. Ettersom kona var lå syk hjemme hadde jeg litt bedre tid enn planlagt, og den ble med glede brukt hos deg :-D
    Martin Logans høyttalere imponerer alltid med sin fantastiske oppløsning, og oppsettet ditt var absolutt intet untak.
    ASR forsterkeren du har på test spilte meget overbevisende, så her får Ayon virkelig noe å bryne seg på. Følger spent med på dine erfaringer fremover.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal bli spennende å høre lytteintrykkene dine også Kenti! Dette er potente greier. Ikke lett å skjønne størrelsen på disse blokkene uten å ha sett de. Ble selv temmelig ovverasket

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Vanvittige flotte monoblokker du har på besøk!
    Ayon drar virkelig rør design et skritt vidre!
    Ja, designet på disse monoblokkene har jeg fint lite å utsette på. De gjør seg riktignok en anelse mer til kjenne i rommet når det er mørkt, men det er jo kanskje litt av sjarmen til rør. Ayon har utvilsomt gjort disse forsterkerne mer eller mindre stilrene, så langt det er mulig når det er rør inne i bildet (hvis vi ser bort fra Coplands rør-kreasjoner som er totalt blottet for rør-eierglede).

I forhold til ASR har helt klart Typhon litt å bryne seg på som devilej skriver. Personlig føler jeg at det er en veldig god match med mine Vista, i forhold til mine preferanser. Den nærmeste fremtid blir derfor spennende, og ut fra det jeg har lyttet til Typhon til nå, blir det smak og behag som avgjør dette. For det hersker absolutt ingen tvil om at dette er rørforsterkere med en seriøs evne til å levere strøm.

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Kenti!

Har pratet litt med Soundplanet jeg også, ser ut til at jeg kan låne disse etter at du er ferdig med de:-D

Blir spennende å lese hva du synes om de!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende. Interessant å se høre hvordan de matcher Pioneer S-1EX som jeg ser du har nå.

Kommer selvfølgelig med innspill om ikke så lenge jeg også.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende. Interessant å se høre hvordan de matcher Pioneer S-1EX som jeg ser du har nå.

Kommer selvfølgelig med innspill om ikke så lenge jeg også.

Fare for at det havner et par Vista på torget?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen ord om testingen Kent???
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Noen ord om testingen Kent???
    Ja er på tide med noen velvalgte Kenti-betraktninger nå:-D

Side 43 av 82 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •