Kentis temporære kino - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 82 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 1622
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    er det et par proac du har til høyre? Kommer vel test på de å ?
    Er vel Elac, vel?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Proac / Elac, kjært barn mange navn, var Elac jeg mente. Ble vel distrahert av proac'ne som lå på torget.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir spennende å høre hva andre synes om Elac. Jeg hadde et par Elac 209.2 på hjemlån for et par uker siden, og de imponerte stort.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at alle Usherene er på vei ut døra nå iallefall, så da er vel en avgjørelse tatt?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NÅ har jeg hvertfall fått fiklet meg til å abbonere på min egen tråd

John: Som Jørn påpeker så skriver jeg litt for avforum innimellom ja.

pahf: Hehe, de fleste her er vel enig med meg når jeg sier at det er moro å teste nye ting, og få nye erfaringer. Morsomt å kunne drive litt med slikt. Det er som Anfield sier Elac de småtassene der, Elac FS-127. Har lagt ut en liten test på de her nå. Test Elac FS-127.

EON: Sjekk linken rett over

freddie: Usherne er ikke solgt ennå, men det er ikke umulig at det kan bli et par Vista her på fulltid etter hvert. Akkurat nå tester jeg de bare, og det er helt klart spesielle høyttalere på mange måter om man er ute etter lydbildet de kan gi en.

For tiden ser oppsettet hos meg slikt ut. Senteren (Swans F2.2C) er en jeg har i mellomtiden til det ankommer en sværing (større enn F1.1C-senteren fra Swans!) som jeg skal prøve ut for eget del. Ja, det er vel riktig å si at jeg koser meg

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke Så Rart!!!

Skjønner deg godt jeg, ville også ha kosa meg i din situasjon. Har til gode å høre Martin Logan, men en vakker dag:-D

Forøvrig må jeg si at jeg blir like imponert hver gang du gjennomfører en test. Makan til grundig arbeide skal man lete lenge etter, er rett og slett en fryd å lese dine tester

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, Vetteman, veldig hyggelig å høre

Nå er forøvrig også en liten "epoke" over i min hjemmekino, i den forstand at mine forhenværende Usher CP-6381 spilte sine siste toner her på fredag. De er nå solgt til en, forhåpentligvis lykkelig eier, i Fredrikstad.

Så da er jeg offisielt uten høyttalere, men har for tiden hvertfall ett sett gode kandidater innom som man vet. "Jakten fortsetter"

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende, så det blir ikke ML Vista du ender opp med likevel? Eller skal du bare sikre deg at den faktisk er det beste?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Spennende, så det blir ikke ML Vista du ender opp med likevel? Eller skal du bare sikre deg at den faktisk er det beste?
    Vista er på ingen måte avskrevet for å si det slik Jeg har de jo bare inne på test, men jeg må innrømme at de på mange måter er fristende slik jeg har fått de til nå. Har jo også begynt å fundere på hva en "bedre" kilde kan gjøre med lyden også, men får vel kanskje klare meg med CD-1 inntil den viktigste avgjørelsen er tatt. Den er jo tross alt ganske god.

Men kom gjerne med forslag hvis det er noe dere mener jeg bør kikke på, er selvfølgelig helt åpen for gode forslag!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar jeg ikke helt feil, så ender du vel opp med både ny kilde, og et par skikkelige fronter ?

Angående tips så er jeg usikker gitt, da de du har hatt inne er høytalere jeg selv kunne tenkt meg å testet. Monitor Audio virker jo å være i vinden for tiden da.
    Electra BE serien fks.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, er jo nesten nødt til å ha noen fronter, men kilde føler jeg egentlig ikke et veldig stort behov for å bytte. Men du vet jo hvordan det er når man først begynner å tenke, ikke alltid like hyggelig for lommeboka det.

Monior Audio og Electra BE er forsåvidt interessante de, så får prøve å skaffe meg audiens hos noen med disse etterhvert når tiden strekker til.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innenfor denne hobbien er det stor forskjell mellom hva som er nødvendig og hva
    resultatet blir Men cd-1 er jo imho en formidabel formidler utifra de tester jeg har lest så den bør vel holde en stund til

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går var Vista en telefonsamtale unna mine, og nå er de offisialt mine

Dermed kan jakten på effekttrinn starte, og jeg tar med glede imot alle reelle forslag! Per i dag har jeg selv kun AVR-350, og den fungerer ganske greit. Arcam P1000 ble prøvd sammen med 350en, men på Vista føler jeg ikke at det er noen særlig stor oppgradering da det ikke er unødvendig mye kraft jeg er ute etter.

Rør hører jeg folk si er en fin match med ML, men jeg tar gjerne imot forslag på både rør, transistor, ICE mm.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Vista til slutt ja ? Ingen bombe

Grattis så mye!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest dybdetesten din kom ikke dette som noen overaskelse. Grattis med forførende fronter Kenti

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, er rimelig fornøyd nå Marantz. Du skal ikke på Swans-demoen da? RoKo blir med til meg på en lytteseanse eller flere etterpå.

Måtte på Ikea å kjøpe en matchende benk også nå som høyttalerene er i annen farge. Ble den velkjente Lack.

Med "Fuglane Vett" fremført av Vamp i full symfoni med Kringkastingsorkesteret kan man vel kalle det en god avslutning på kvelden

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det planer om Martin Logan senterhøyttaler også?

Lack-hyllen gjorde seg bra der den!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig lekkert, Kenti Må snart få en ny demo nå siden du har byttet utstyr

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at dette ser veldig bra ut! Jeg ser forøvrig at det er en del på forumet som liker stearinlys i kinoen/lytterommet. Det er like forbudt som røyking hjemme hos meg, da jeg ikke vil ha sot & stuff på høyttalere og elektronikk!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    freddie: Jeg har ingen større planer om senter fra ML. Den senteren jeg har nå er kun på lån da jeg venter på en mye større :P

AK: Du er selvfølgelig velkommen (nesten) når som helst Når jeg tenker meg om skulle jeg nesten vært en tur på vestlandet selv!

Hellnoob: Forstår hvorfor du er skeptisk. "Dårlige" stearinslys er livsfarlige. Hadde en slik opplevelse der vi bodde tidligere. Hadde akkurat malt et rom hvitt, og fyrte opp et kubbelys vi hadde fått til jul. Det sotet ned hele rommet, og veggene så ikke ut. Tror ikke det var av beste kvalitet for å si det sånn.

Side 23 av 82 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •