Ruxxy's "Lydnirvana" - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 186
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sant nok med at folk tror at HDMI er fremtiden, MEN har mange venner som tenker "Jo større,jo bedre", og tenker at pakken din med svære høytalere,og en forsterker til 3lapper er grisebillig. Samme tenkemåte slik du hadde før, "stort og billig,kunne det bli bedre?".
    Har kun et par venner som VET virkelig hva dette er, de andre tenker at det er grisebillig for store høytalere som lager mye bass og lyd.

Men blir nok ikke å handle pakken med det første, skal bruke litt penger på TV i denne uken, samt når man er borteboende student, så ryr ikke pengene inn

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hansy
    Sant nok med at folk tror at HDMI er fremtiden, MEN har mange venner som tenker "Jo større,jo bedre", og tenker at pakken din med svære høytalere,og en forsterker til 3lapper er grisebillig. Samme tenkemåte slik du hadde før, "stort og billig,kunne det bli bedre?".
    Har kun et par venner som VET virkelig hva dette er, de andre tenker at det er grisebillig for store høytalere som lager mye bass og lyd.

Men blir nok ikke å handle pakken med det første, skal bruke litt penger på TV i denne uken, samt når man er borteboende student, så ryr ikke pengene inn
    Hehe, jepp..

Penger ramler ikke inn her heller i det hele tatt, derfor jobber en i helgene Ellers er det umulig å finansiere en hobby som dette... Har jobba som en gris for å få råd til denne forsterkeren jeg kjøper i morgen Frontene og TVn jobba jeg en hel sommer for å finansiere, så det er alt etter hva du prioriterer ...

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han er vel elev, og ikke student. Så stipendet er jo alt han får, hvis han ikke tar opp lån :-P

Forresten grattis med ny forsterker på forskudd!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henta forsterkeren idag, FOR ETT BEIST!!!! Førsteinntrykket er veldig bra....

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Få noen bilder da! :razz:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kameraet på mobilen er litt klikk.. Kommer skikkelige bilder etterhvert; I mellomtiden:

Ruxxy's "Lydnirvana"-31102007383-jpg

Første sang; The Connels - 74-75

En gitar har aldri virket så virkelig igjennom høyttalere før...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Ruxxy
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grattis med ny forsterker! :-D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. Fått testet romkorrigeringen ennå?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis. Tenker du er fornøyd nå.

Er jo et flott rom du har. Vi vil ha bilder

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk! Har ikke fått testet surround ennda, sparer det til ikveld Da kalibreres oppsettet ved hjelp av den avanserte MCACC funksjonen denne godsaken kommer med

Har hatt demo med en gjeng venner her; Ingen tror sine egne ører - "Klokkerent" var beskrivelsen fra den største entusiasten

Noen bilder (Mobilkvalitet)

Fronten
    Ruxxy's "Lydnirvana"-31102007388-jpg

HTPC
    Ruxxy's "Lydnirvana"-31102007389-jpg

Oversiktsbilde
    Ruxxy's "Lydnirvana"-31102007390-jpg

Trafokiosken
    Ruxxy's "Lydnirvana"-31102007392-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Calling Elvis, is anybody home?

Hei ruxxy!!

Gratulerer med ny sterker i hjemmekinoen din! Tenker dette gav kinoen din MANGE løft! Opplever du også at det finnes godt med krefter i ax2`en?

Blei ikke mindre sugen på å handle meg ny forsterker når jeg ser denne skjønnheten! Sikler på AX10 jeg da

MVH Johan

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Ruxxy! Endelig kom den

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Ruxxy

Men du må skaffe deg et kamera snart ;o

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle gratulasjoner!

Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Hei ruxxy!!

Gratulerer med ny sterker i hjemmekinoen din! Tenker dette gav kinoen din MANGE løft! Opplever du også at det finnes godt med krefter i ax2`en?

Blei ikke mindre sugen på å handle meg ny forsterker når jeg ser denne skjønnheten! Sikler på AX10 jeg da

MVH Johan
    VSX-AX2 spruter liv i høyttalerene mine, de spiller dypere og større enn noensinne, det er deilig.

Sitat Opprinnelig postet av Pahf
    Grattis Ruxxy! Endelig kom den:-D
    Takk for det

Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Grattis Ruxxy

Men du må skaffe deg et kamera snart ;o
    Kamera kommer etter jul, det er neste, neste prio; Canon EOS350D

Etter en lang dag på jobb, kommer jeg hjem og setter meg i stua, trykker ett enkelt tastetrykk på Harmony'n og alt er i gang, jeg er avslappet, første gang siden sist gang jeg trykte på samme knappen. Angrer jeg? Absolutt ikke, at the moment; Dire Straits - Walk of Life.

Forførende:-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter mye tenking har jeg blitt sinnsykt usikker, jeg har så og si bestemt meg for en logitech Squeezebox, men pga det geniale IPOD systemet som AX2 støtter trenger jeg ikke denne med det første; Så spørsmålet er følgende:

Vill jeg få nye opplevelser i hjemmekinoen ved hjelp av en HD-DVD, Blu-Ray eventuelt DVD spiller? En får jo veldig mange gode kilder til samme prisen som Logitech Squeezebox så er usikker; TRENGER RÅD! Prisleie; 2000-3000,-

Litt for galt å ha ett så bra oppsett som jeg har nå, og ha Xbox 360 som kilde?

Newcomer paddo sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny forsterker, og ein Veldig fin kino:-D

kva med å kjøpe toshiba Hd-e1? eller det Hd-dvd drev til xbox360?
    kommer til å gi noen fantastiske bilder, får ikkje hd-lyd gjennom xbox360 da, men bildene du får gjennom component er fult på høyde med HDMI.

Mvh

Per olav

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paddo
    Gratulerer med ny forsterker, og ein Veldig fin kino:-D

kva med å kjøpe toshiba Hd-e1? eller det Hd-dvd drev til xbox360?
    kommer til å gi noen fantastiske bilder, får ikke HD-lyd gjennom xbox360 da, men bildene du får gjennom component er fult på høyde med HDMI.

Mvh

Per olav
    Takk for det, har vurdert HD-DVD drevvet til X360 lenge, men det støtter ikke HD-Lyd, derfor blir det uaktuelt..

Har hatt PS3 til testing idag, og jeg har aldri vært så imponert over en spillkonsoll før.

Det første jeg legger merke til, er støynivået. Jeg skjønner ikke hvorfor PS3'n ikke gir lyd fra seg, så jeg setter Xbox'n i avstilling, men jeg hører fortsatt ikke Playstation.

Jeg skjønner ingenting, dette må da være en eller annen form for ventemodus mens en er i Playstation dashbord? Men nei, her starter jeg Fifa08 i 1080i (PS3 mente 1080i var bedre enn 720P), og støynivået er fortsatt helt borte. Den SER bedre ut, LÅTER bedre og ER bedre en Xbox 360: Hva mangler den? Spilltittlene.

Så ser jeg at jeg har lånt meg filmen 300 i Blu-Ray formatet, jeg har aldri vært helt med på High Definition fronten, men bestemmer meg for å teste dette formatet mens jeg har det tilgjengelig.

Ps3 nøler ikke, og setter igang momentant, det første jeg ser er valg av språk på menyen, litt morsomt, men jeg velger norsk. Snurr film, jeg spoler direkte til scenen "The Hot Gates" for å bli mest mulig imponert. Filmen er igang, jeg ser nesten ikke forskjell, men det som helt klart er bedre er detaljene på enkelte momenter i bildet; Dette er imponerende.

Men, jeg ville da huske at TV'n min støttet bildefrekvens på opptil 100Hz? Det som heter TruM? Ja, derfor blar jeg opp på TV'n menyen for å teste denne funksjonen. "TruM ON"; Jeg gaper, jeg skjønner ingenting, bildet er så dynamisk og virkelig at jeg nesten ikke tror mine egne øyner! Min bror og en venn var også med på denne testen, og ingen sa noe de første 5 sekundene, alle var sjokket: Bildet var så glatt og perfekt og detaljert at det nesten ikke var til å tro!

"They look thirsty!" "Well, lets give them something to drink!" brøles det litt ut itesten, da nærbildet av Kong Leonidas kommer opp, ser jeg alle rynker, alle tegn til porer i huden hannes, mens det ser ut som om han skal komme igjennom skjermen for å stabbe akkurat, ja, MEG.

"Dette blir nesten så virkelig at jeg mister illusjonen du skal oppnå når du ser film, det faktum at dette er noe som er laget på ett sett, mistes. Det blir som å være på theather, med et setup til bakgrunn, mens karakterene er like virkelig som om det er virkelighet, men jeg tror og håper dette er noe en venner seg til, for dette er det sykeste jeg noen gang har sett." Sa bilde-entusiast vennen min som var med på testen, det han sier, er ett faktum, det er mye med formatet som kan bearbeides og forbedres.

PS3 kommer nok snarest etter denne testen, dette er noe av det råeste jeg har vært med på noensinne.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt sykt, den gruser Xbox 360 med formatet DVD i spilleren også; DVD har vist en ny side av seg selv til meg idag, mye med hjelp av TruM motoren i LG32LB2R; Men PS3'n er en fantastisk maskin.

Ett bilde;

Ruxxy's "Lydnirvana"-04112007401-jpg

+ Den passer perfekt i racket mitt?!

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, det er slik entusiasme som bringer frem lysten til å bruke penger igjen :-x

Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •