OBOS-luksus - oppgraderer! - Side 49

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 49 av 95 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 79 89 ... SisteSiste
Viser resultater 961 til 980 av 1893
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Uhm, jeg må nok noe beskjemmet innrømme at jeg ikke har noen glassklar oppfatning om hvilket spor det var, det er mest stemmen og tilstedeværelsen (og lakseruladene, som jeg for øvrig har tenkt å adoptere når jeg om ikke lenge skal invitere kollegaene på jobben for visning av Mamma Mia (vi la nemlig julebordet i London og så musicalen for et par år tilbake, og alle ble lettere euforiske av denne forestillingen)) som sitter fremst i minnet. Sist jeg var hos deg så brukte du Meredian-en til mor10 som DAC, den er vel ikke helt ueffen heller?

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er slettes ikke ueffen nei! 8)
    Lyden har vel neppe vært bedre enn da, men sannelig vil jeg mene at HD10 ligger hakk i hæl!
    Det kan jo godt hende at den godeste Børretzen var på plass i den seansen også, men min lett falmede hukommelse favner ikke såpass langt tilbake. :-?

Så får jeg vel som snarest nevne at mine lakserullader er patentbeskyttet, og således tilsier dette en viss royalty ved bruk av oppskriften!
    Ring meg, så får du bankkontonummeret mitt!

Kos dere i alle fall med både Mamma Mia og lakserullader!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Royalty du lissom :lol: La oss heller si det slik, at jeg disker opp med noe snadder til "langveisfarende besøk" når anledningen byr seg

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde nettopp Herr Scrooge på tråden og vi kom innom det at vi er et besøk skyldig oppi Trysil... Merkelig sammenfallende med andre ord.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jupp!
    Er rimelig sikker på at du "kvitterer" med noe tilsvarende, når den tid kommer!
    Har forresten akkurat snakket med Ola, og et besøk til deg var faktisk også et tema.
    så bare pass deg, nå kommer vi snart på besøk! :twisted:

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Jupp!
    Er rimelig sikker på at du "kvitterer" med noe tilsvarende, når den tid kommer!
    Har forresten akkurat snakket med Ola, og et besøk til deg var faktisk også et tema.
    så bare pass deg, nå kommer vi snart på besøk! :twisted:
    Hehe, som sagt!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, pussig sammentreff. La meg få et liiiite forvarsel da, så jeg rekker nedom Coop-en for å handle

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke legg turen til kommende uke...please... :neutral:

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med hederlig omtale i Gadet-bilaget til Vi Menn, Jan. Virker som du har gjort inntrykk på reporteren

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Gadet-bilaget til Vi Menn
    pdf??

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, har ikke tilgang til scanner. Jeg tror det bl.a. kom ut sammen med Vi Menn til abonnenter. Muttern abonnerer nemlig, og hun synes for øvrig Jan var svært kjekk

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...Muttern abonnerer nemlig, og hun synes for øvrig Jan var svært kjekk
    *Knegg, knegg*

Denne artikkelen hadde det forøvrig vært interessant å sett!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis sjefen kommer innom her så kanskje han har fått noe materiell som han kan legge ut? Synes egentlig at han har vært lite aktiv i det siste , håper alt står bra til.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så mye for det, tols1!
    Nå vet jeg ikke om det var jeg som gjorde inntrykk da, det var vel helst utstyret og opplevelsen de fikk!
    At det var jeg, og ikke (hmm) utstyret mitt som gjorde inntrykk på moder'n din, får jeg vel ta som en liten bonus!

Knut: jeg tror ikke artikkelen ligger som pdf noe sted, har i hvertfall ikke funnet den på Vi Menn - Vi Menn - Klikk.no
    Derimot kan jeg sikkert scanne den på jobben, og legge den ut som pdf her?
    Men da bør jeg vel få tillatelse fra Journalist Atle Skretting først. Skal se hva jeg får til. ;-)
    Ellers lå "Gadgets" også sammen med bladet Hjemme-PC, for den / de som kan få tak i det.

Kenti: Bare pass deg! Før du vet ordet av det, går også du hjem hos mødre, både her og der! Tiden går fort, vettu! ;-)
    Ellers har jeg sikret meg et eksemplar av bladet, som selvsagt er tilgjengelig her.
    Morsom lesning, om jeg skal si det sjøl!
    --
    Ellers har jeg hatt et meget hyggelig besøk av Andreas21 her i kveld, og benytter anledningen til å takke for visitten! Og ikke minst - en smule justering av projektoren! Der lærte jeg litt, igjen. Takk!
    Selv om mye av tiden gikk med til trivelig skravling om både dette og hint, så ble det jo litt tid til musikk og film også.
    I alle fall nok til at Andreas fikk noe å tenke på, når det gjelder "sofashakere".
    Det dukker nok opp eller annen kommentar omkring den løsningen, vil jeg tro?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Hvis sjefen kommer innom her så kanskje han har fått noe materiell som han kan legge ut? Synes egentlig at han har vært lite aktiv i det siste , håper alt står bra til.
    Jotakk, I'm still here!
    Men har hatt litt av hvert å pusle med i det siste, så derfor en smule "tystnad" herfra.
    Meen - "det jevner seg nok etterhvert sa kjerringa, som gjorde i buksa mens hu sykla".

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At det hadde vært moro å lest artikkelen var selvfølgelig ikke en implikasjon på noe annet enn at det hadde vært moro å sjekket ut artikkelen. Skal se om jeg ikke får tak i Vi Menn i morgen selv!

Bare pass deg! Før du vet ordet av det, går også du hjem hos mødre, både her og der! Tiden går fort, vettu!
    Får meg til å tenke på milfen i American Pie

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    At det hadde vært moro å lest artikkelen var selvfølgelig ikke en implikasjon på noe annet enn at det hadde vært moro å sjekket ut artikkelen. Skal se om jeg ikke får tak i Vi Menn i morgen selv!

Får meg til å tenke på milfen i American Pie
    Haha!
    Jeg tror imidlertid at du neppe får tak i det aktuelle nummeret, som kom ut i forrige uke.
    Og som sannsynligvis forlengst er returnert til forlaget, sammen med det aktuelle nummeret av "Hjemme-PC"?
    Men ettersom det ser ut til at artikkelen er av en viss interesse, så skal jeg se på hva jeg kan få til mht en pdf-løsning! ;-)

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha!
    Jeg tror imidlertid at du neppe får tak i det aktuelle nummeret, som kom ut i forrige uke.
    Og som sannsynligvis forlengst er returnert til forlaget, sammen med det aktuelle nummeret av "Hjemme-PC"?
    Men ettersom det ser ut til at artikkelen er av en viss interesse, så skal jeg se på hva jeg kan få til mht en pdf-løsning! ;-)
    Den må du få ut på en pdf. så vi kan få lest den. Sånn som skravla går på meg var det jo ikke mulig å få lest den når jeg var på besøk.

Hyggelig å ta turen til deg å oppleve din OBOS luksus, tøft med lyd og bilde og det var en skikkelig morsom opplevelse å sitte i sofaen. Lydmessig er du nok en liten bit foran meg, men jeg har fortsatt litt å gå på på bildesiden. Hvis du ikke finner ut at du skal oppgrdere til en brukt HD950 da...:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, det er håp i hengende snøre!
    Nå har jeg akkurat snakket med redaktøren i "Gadgets"; Hallvar Lunde, som lovte å legge ut artikkelen som pdf.
    Han skulle sende meg en link så snart dette er gjort, så da får vi vente og se! ;-)
    --
    Og joda Andreas, jeg vet jo at du har litt å gå på, på bildesiden!
    Hadde jeg hatt dine preferanser hva bilde angår, så hadde nok ikke en oppgradering til HD950 vært en alltfor fjern tanke.
    Men jeg får holde meg i skinnet, og leve med min H1 så lenge. Den er jo ikke så verst den heller?

Om skravla av og til går litt utover det vanlige, så kan jo det være vel så hyggelig som å glo på en film eller høre musikk!
    Jeg tror nok at vi kunne fortsatt halve natten, men fornuften tok jo overhånd da klokka ble 23.
    Svært hyggelig var det uansett, ikke minst fordi vi har felles interesser også utenom lyd og bilde!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, det er håp i hengende snøre!
    Nå har jeg akkurat snakket med redaktøren i "Gadgets"; Hallvar Lunde, som lovte å legge ut artikkelen som pdf.
    Han skulle sende meg en link så snart dette er gjort, så da får vi vente og se! ;-)

Gleder meg til å lese litt om din lille hule igjen. Synes det er gøy at en entusiast som deg får litt ros av pressen for hulen din

Side 49 av 95 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 79 89 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •