OBOS-luksus - oppgraderer! - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 46 av 95 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 1893
    Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sorzy
    Kontrapunkt er vel eneste forhandler i Oslo/Akershus såvidt jeg vet. Var ihvertfall der jeg lånte utstyret og har bestilt fra. Et par timer etter jeg var innom og bestilte ringte de og fortalte at 4 esker Naim stod klare for henting
    Flott!
    Gjett hvem jeg ringer i morgen.8)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    og resten av sølvpengene går med til fyll og spetakkel...
    Men, Trond nå må du gi oss et mål om sørlandstur til våren... og Anfield er jo ikke langt unna deg heller så her er det muligheter :-D. Antar du fortsatt har en plan om "die Musik"...;-)

Neida, hvordan kan du tro noe slikt? Trond er jo et anstendig og rett-tenkende menneske, som garantert skyr slike utskeielser! :twisted:
    Ellers tar jeg meg den frihet til å henge meg på i retning sørover, når den dagen kommer?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Naim har jeg, i likhet med Morten, ikke hørt noe særlig av så det borger kanskje for en tur til "Gandalf" som Atle så fint beskrev det (deg) :-D Den eneste som har vartet opp med Naim var vel hr. Alshus, men det begynner å bli en god stund siden. Bra med utstyr som er litt "off the mainstream" for å si det slik.
    "Gandalf" it is!
    Det må jeg jo bare innse, i alle fall med tanke på mine sterkt grånende fjoner.
    Men, jeg bryr meg ikke! Alder er jo bar et tall.....;-)

Om det ender opp med et Naim-oppsett her, så er du selvskreven for et besøk! Og selvsagt ellers også.
    Hva var vel livet uten gode kompiser, med felles interesser? Min dør står alltid åpen!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Takker for tips og synspunkter! Får sende avgårde en mail til øyfolket i løpet av kvelden.
    Ellers aner jeg konturene av lett hevede øyebryn rundt kombinasjonen Naim / elektrostater?
    Om ikke akkurat hevede øyenbryn, så er det med en ny kobling jeg ikke selv har opplevd. Det betyr derimot ikke at det ikke kan være en god match. Martin Logan er definitivt ikke den mest vanlige kombinasjonen blant Naim-entusiaster, men jeg er glad for folk som tråkker opp nye stier. Spennende er valget uansett...

og Anfield er jo ikke langt unna deg heller så her er det muligheter .
    Utover våren er dere selvfølgelig hjertelig velkommen innom her når alt er på plass. Det er enda noen uker til for å si det sånn.... :-)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se det ja, da var jo ikke min lille antakelse helt i det blå? ;-)
    Når jeg etterhvert kommer dithen, skal jeg selvsagt så objektivt jeg kan, formidle mine inntrykk av konstellasjonen.
    Nå har jeg riktignok ikke rukket å begrave meg i Naim-entusiastenes preferanser hva høyttalervalg angår, men nettopp av den grunn blir det jo desto mer spennende!

Takker ellers for en invitasjon når den tid kommer, og som jeg skal vite å ta vare på!

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og resten av sølvpengene går med til fyll og spetakkel...
    Men, Trond nå må du gi oss et mål om sørlandstur til våren... og Anfield er jo ikke langt unna deg heller så her er det muligheter :-D. Antar du fortsatt har en plan om "die Musik"...;-)
    Hehehe, litt fyll og spetakkel må det jo være lov å unne seg selv Skal på 4 dagers teamtur med lederteamet i Kristiansand til Danmark den 21. Det blir spetakkel:-D

Vel jeg har svært lyst å kline til med et småheftig stueoppsett, men sitter litt på gjerdet foreløpig. Er litt i bedaring på hva jeg skal gjøre sånn husmessig sett og er usikker på om det er smart å brenne avgårde en masse penger nå eller jeg skal vente. Men blir jo kjedelig med kun Iphone i lengden. Dere er jo velkomne til det vakre sørland, uansett når det måtte være og Rune er vel ikke den som sier nei til et besøk fra hyggelige bekjente. Velvel nok om det.

Nå skal vi fokusere å se om det blir Naim'ist av Gandalfen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Charice Pempengco

Hei Jan!

Siden vi deler samme lidenskap, nemlig damestemmer, så måtte jeg bare dele denne med deg:-D

Jenta er bare 15 år!!!

Herreminhatt for en guds gave til oss musikkelskere.

Lytt og nyt!!

YouTube - Charice Pempengco - My Heart Will Go On at Oprah Winfrey Show (The Next Superstar)

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk stemme til å være så ung. Noen år til så har vi en ny Celine Dion. Èn ting er sikkert; hun må jo ha en stor karriere foran seg!

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Hei Jan!

Siden vi deler samme lidenskap, nemlig damestemmer, så måtte jeg bare dele denne med deg:-D

Jenta er bare 15 år!!!

Herreminhatt for en guds gave til oss musikkelskere.

Lytt og nyt!!

YouTube - Charice Pempengco - My Heart Will Go On at Oprah Winfrey Show (The Next Superstar)
    Ja, hun er rett og slett fantastisk!
    Har jo hørt henne ganske mange ganger, ettersom hun er med i live-konsertalbumet til David Foster; David Foster & Friends - "Hitman". Der synger hun to låter, "I have nothing" og "I will always love you".
    Får man ikke gåsehud av slikt, ja da vet jeg ikke!

BR-skiva er sonefri, og kan bestilles hos bl.a Amazom.com. Anbefales! Ikke minst fordi det er med en rekke andre meget gode artister.

Men takker i alle fall for tipset!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo hørt henne ganske mange ganger, ettersom hun er med i live-konsertalbumet til David Foster; David Foster & Friends - "Hitman". Der synger hun to låter, "I have nothing" og "I will always love you".

BR-skiva er sonefri, og kan bestilles hos bl.a Amazom.com. Anbefales! Ikke minst fordi det er med en rekke andre meget gode artister.

Ahaaa, den skal ihvertfall inn i samlingen da.

Takk for tipset

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du noe å glede deg til!
    Nesten rart at jeg ikke spilte den sist du / dere var på besøk her? Men da var det vel først og fremst film og tilhørende lyd som stod på kjøreplanen. 8)

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Og det sier du ingenting om når vi var hos Mor10 og hørte på akkurat den skiva :twisted:

Hmmm. Lurer på om ikke jeg også skal bestille den :-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager det Knut, men vi hadde vel strengt tatt fokus på andre ting enn kvinnevokal den kvelden?

Vil anbefale et kjøp, da den også inneholder et tyvetalls andre velkjente artister også!
    Ikke alt er like bra riktignok, men klarer man jo å omgå.

Btw; Hva var vel den gode musikken verdt, om ikke den mindre bra fantes? ;-)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søkte etter denne på play.com uten å finne den (på BD) så da blir det vel en bestilling til Amazon da :-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra!
    Ellers så vil jeg mene at jeg fikk mitt eksemplar på to-tre dager fra US, men det kan jo gå enda raskere fra UK?

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tok ikke lenger tid over dammen altså! Da blir det vel hipp som happ med tanke på "ventetid"

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må jeg få takke Scrooge for at jeg fikk lov til å komme innom og oppleve lydrommet hans. Det er imponerende å se og høre hva det er mulig å hente ut av et standard OBOS soverom. Når jeg kom inn å så hvor nære sidevegg MLene hans sto tenkte jeg at dette kommer til å låte trangt, men det tok jeg jaggu feil. I dette rommet brytes de fleste kjente hifi regler, og Vistaene virket så godt som uberørt av rommet det sto i. Kombinasjonen mellom Vista og Hegel H200 var også det beste jeg har hørt denne forsterkeren. Tidligere erfaringer med den har vært litt så som så, men her kom den virkelig til sin rett. Det er noe eget med paneler som spiller, og et savn til mine tidligere ML høyttalere meldte seg når jeg gikk gjennom testplaten jeg hadde tatt med meg. Integreringen med SVS var også noe av det bedre jeg har hørt, noe den lave delingen nok skal ha mye av æren for. SVS tok over der hvor Vista rullet av, og på den måten fikk de jobbe i dypet der de trives best.
    Dette er et anlegg med stor og behagelig lyd uten antydning til hard topp, noe som lar en lytter sitte i time etter time uten å bli sliten i ørene. Imponerende var også hvordan microdetaljene ble presentert klart og tydelig med nøyaktig plassering. Ikke alle anlegg som presterer det kan jeg love.
    Lakserulladene var også veldig gode, men pga forkjølelse og tett hals måtte jeg begrense inntaket noe. Matlysten er dessverre ikke på topp om dagen
    Takker så mye for gjestfriheten Jan

Einar
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tudelidu:)

Hei igjen Gandalf

Har du eller noen andre testet denne?

Er den noe bra?

Side 46 av 95 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •