Kjetils stereo-rack

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Kjetils stereo-rack

Hei! Må bare begynne med å gratulere meg selv med å ha oppdaget AVforum i dag og logget meg inn for første gang. Jeg er glad i god lyd, men ser at jeg er en solid nybegynner i forhold til dere. Har flere oppsett før, blant annet EC og Meridian. Har solgt alt for å få egenkapital til hsukjøp. Nå har jeg satt meg som mål å få brukbar lyd til budsjettpris. Dette er anlegget mitt foreløbig:

Signalkilde:

Onkyo Integra R1 cd-spiller.
    Denne skal skiftes ut snarest, da jeg er veldig usikker på om den egentlig er et hifi-produkt, hehe. (Har arvet den). Har også en Tandberg TCP 4025 liggende, men har ikke prøvd den med dette oppsettet enda.

Signalkabler:

Supra EFF-1 med justerbare terminaler.

Forforsterker:

Embla Audio Erato.
    Den har en oppgave og det synes jeg den greier veldig bra til den prisen

Effektforsterker:

2 stk hjemmebygde monoblokker som jeg fikk av min svigerfar. Disse er i følge han noe av det bedre han har hørt. (Han samler på EC og ProAc). Hvem som har laget de vet jeg ikke.

Høyttalere:

Jeg er flau over å si at jeg har 2 stk Mission 761i monitorhøyttalere foreløbig. Disse blir nok byttet ut med Patos Basic 310 så fort som mulig. Synspunkter på dette?

Kabling:

Kort og greit Supra hele veien.

Anlegget lyder i dag meget detaljert og stramt, men det er litt tynt og det er ikke nevneverdig mye bass eller luft i musikken.

Bilder kommer etterhvert. Kommentarer?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er et bilde, men jeg er usikker på om jeg har gjort dette riktig.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt