Pantherus - utgans punkt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pantherus - utgans punkt

Da var nyannlegget(brukt) kommet i hus å koblet opp.
    Patos 501 MK 2
    Cayin 252B
    Audiquest bi wire ht kabler

Som lyd kilde har jeg en LG t1 Dual Express pc med WD 320gb extern hdd, med monster kabel imellom pc og forsterker.

Kommer med bilder etter hvert.

Handlet annlegget for noen dager siden på notodden, å må si at jeg er utruli fornøyd. Det ble en revolusjon i forhold til min gamle harman kardon 3470 og proson reality 66 med nordost kabler.
    Spiller mest rock og metal. Synes disse høytalerne passer yppeli til dette bruket.

Er lærling å tjener 74kr timen, så er ikke rik for å si det sånn. Kjøpte dette som et utgangs punkt. Har litt planer om å utvide til sorround med tid å stunder når jeg får råd. Da kan jeg ta en ting av gangen. Nye fronter, sorround forsterker. Da har jeg 501 som bakhøytalere å trenger bare senter. Må prioritere cd spiller etter hvert også.

Har nettopp fått meg dame, og det er nok mange som har dårli erfaring med damer og store høytalere, så for to dager siden dro jeg å kjøpte et stort, tongt og solid brukt tv bord i svart finish. Med hjul som faktisk fungerer, og drei bar plate med glass på toppen som er felt inn i treverk. Fungerer veldi godt på min 32" tv(ikke flatskjerm)
    To låsbare mørke glassdører, go plass til forsterker, cd spiller, dvd og cd plater på hver side innvendi.

Handlet meg to smihjerns lysestaker i går. De ruver 90cm over høytalerne(plassert oppå).
    På tven har jeg et sort troll som er skjert ut i tre, å sitter å stirrer ut i rommet.
    Som en kontrast kjøpte jeg en svær kaktus som er plassert på siden av ene høytalern.

Det hjalp godt, dvs, hun ble godt fornøyd:P å resultete ble utroli tøft

MVH
    Kim Andrè Johansen

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback