Andreas21 nye hjemmekino. Epson TW9300 på plass. - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  14
Side 13 av 73 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 1458
    Newcomer Jackx_krell sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta bort muligheten til å gi karakter er mitt råd, til både deg og andre. Avvent så hva v.2.0 gir for muligheter & 'kontroll', så kan du jo sette karakterer 'på' igjen om du vil.

For min egen del tok jeg bort karaktermuligheten da jeg ble 'utsatt' for det samme. Jeg la opprinnelig inn bilder & tekst av det forrige anlegget mitt med karaktergiving for å "få noe igjen" for at jeg tok bilder og presenterte det for forumets medlemmer. Men da jeg opplevde å gå fra 5.0 til 3.25 på forholdsvis få stemmer skjønte jeg at det er endel medlemmer som oppfører seg som vandaler. Tror ikke man setter 1.0 for å fremme eget anlegg, men rett og slett for å drive en form for 'åndsterrorisme'; man har skjult "makt", og den leder til å ødelegge opplevelsen for den som mottar de lusne poengene vandalene setter. Dette gir åpenbart glede for dem det gjelder: ikke gi dem den rusen!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk du akkurat 5 poeng av meg

Alt annet vill være hårreisende i mine øyne....!

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det gutter!

Det blir spennende å se hva som blir gjort i V2.0, og om det vil ha noe å si på denne typen av poenggivning. Jeg skjønner ikke hva som er morsomt med å gi 1 til alle kinoene som ligger på toppen. Ser at hrro har blitt utsatt for det samme, han har jo sunket fra 4.39 til 4.17 på kort tid. Syns faktisk det er en av de absolutt råeste kinoene her og den fortjener 5 som den også har fått fra meg. Samme med Nobleman han hadde jo godt over 4.40 i snitt og over 500 stemmer og nå har han sunket til 4.31, det må en del 1ere til for å få til det. Han fortjener også en 5er helt klart.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil nok ta laang tid før platform to blir ferdig på AVforum. Inntil da får vi prøve å være tolmodig. Jeg slettet profilen en god periode forde jeg gikk lei, og mange andre i samme periode stoppet karakter givningen noe som jeg egentlig skulle gjort istedet for å la de andre vinne. Lygren og gutta jobber hardt med å få dette mere på plass. Har dere konstruktive løsninger på en form for karaktergivning så er det bare å legge inn forslag på http://avforum.no/forum/minhjemmekin...vstemning.html så blir alle forslag mottatt med takk.

For å svare på spm ditt, så er ikke dette en 1er kino!! Det er det ingen med hånden på hjertet som kan mene.

A.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min var også borte leeeenge fordi jeg også gikk lei. Er egentlig litt i ferd med å gjøre det nå også. Er også litt imot å slå av karaktergivningen, hadde jeg vært skikkelig sleip hadde jeg slått den av når jeg hadde 4.8 i snitt og hadde ligget på toppen til evig tid. Hadde 4.8 i snitt etter 5 stemmer...
    Mvh Andreas

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Min var også borte leeeenge fordi jeg også gikk lei. Er egentlig litt i ferd med å gjøre det nå også. Er også litt imot å slå av karaktergivningen, hadde jeg vært skikkelig sleip hadde jeg slått den av når jeg hadde 4.8 i snitt og hadde ligget på toppen til evig tid. Hadde 4.8 i snitt etter 5 stemmer...
    Vurderte jeg også

Men, det ville ikke vært rettferdig for alle de som har mye bedre hjemmekino/stuekino etc enn meg

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En 5'er fra meg ihvertfall og det er ikke pga sympati men rett og slett fordi den er på referansenivå og har inspirert min egen prosess.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Star Wars greia er en modell av R2D2 som er ca 50 cm høy og kliss lik den ekte R2D2 bare i mindre form. Skikkelig tøff!8)

Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Enig - herlig kino du har, å gi den en 1'er er bare råttent :???:

Liker figurene dine - hva er den Star Wars greia for noe?
    Mvh Andreas

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,419
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har definitivt fortjent bedre enn en ener.
    Folk burde holdt seg for gode til å legge inn karakterer på "kødd", men du får holde ut. Med hundre stemmer til er de to enerne borte uanset
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kinoen din er definitivt ikke verdt en 1 er, misunnelse og jantelov er desverre noe man ikke kan gjøre noe med. Du har en fantastisk kino,som jeg misunner deg. Du har fått reportasje i bladet hk, det er det ikke alle som har,får eller er verdig.

Men du kan jo skru av hele poengsystemet, er det virkelig verdt tiden din og irritere seg over dette ?

Nå har du jo fått flere femmere etter att du endret overskriften og spurte om kinoen din virkelig er verdt en 1er..

Det blir litt feil det også spør du meg......

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Kinoen din er definitivt ikke verdt en 1 er, misunnelse og jantelov er desverre noe man ikke kan gjøre noe med. Du har en fantastisk kino,som jeg misunner deg. Du har fått reportasje i bladet hk, det er det ikke alle som har,får eller er verdig.

Men du kan jo skru av hele poengsystemet, er det virkelig verdt tiden din og irritere seg over dette ?

Nå har du jo fått flere femmere etter att du endret overskriften og spurte om kinoen din virkelig er verdt en 1er..

Må si meg enig i mye av det som står her... men er jo noe som må være meget misundelig på hrro sin kino... Den hadde et snitt på 4,38 etter 70 stemmer og nå har den rast til 4,17.... å ser at det er kommet noen nye kinoer inn siden den startet å rase nedover...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var ikke noe forsøk på stemmesanking, men jeg var forberedt på mange fler 1ere etter dette utspillet. Har også sagt tidligere at jeg er litt motstander av å skru av poengene når man er i "toppen" så det kommer jeg ikke til å gjøre. Og det er ikke verdt tid og irritasjon, men jeg kunne ikke la vær etter mange 1ere i det siste...

Sitat Opprinnelig postet av Smurfen

Mvh Andreas

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet att du ikke var ute etter stemmesanking, skjønner fustrasjonen din veldig godt.

Forhåpentligvis får vi ett mere rettferdig system på den nye plattformen. Kansje det att man må skrive en kommentar før avstemming, hvorpå man viser med stjerner hva man har stemt ville vært en god ide:roll: .

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi får se, Den som venter på noe godt osv... Det kan være negative sider med å måtte kommentere før stemme også da det kanske bare blir toppkarakterer på alle i frykt av "represalier" hvis man gir en dårlig karakter...
    Mvh Andreas

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    ...hadde jeg vært skikkelig sleip hadde jeg slått den av når jeg hadde 4.8 i snitt og hadde ligget på toppen til evig tid. Hadde 4.8 i snitt etter 5 stemmer...

Poeng givningen burde vært signert.
    Uansett, denne kinoen synes jeg er utrolig flott. :-D
    Hvordan er egentlig klangen/dynamikken osv på Klipsch KSP-400 kontra RF serien.? Utrolig lekre høyttalere.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull

Hvordan er egentlig klangen/dynamikken osv på Klipsch KSP-400 kontra RF serien.? Utrolig lekre høyttalere.

Helt enig, kan da ikke være vanskelig å knytte stemme opp mot brukernavn.

btw glimrende kino :-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,044
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er dessverre et stadig tilbakevendene problem, og alle former for poenggivning vil ha sine svake sider. Å signere karakteren fører mest sansynlig til at alle gir 4 eller 5 uansett presentasjon, mens en usignert karakter drar med seg useriøse enere. I begge tilfeller gir systemet liten mening. Etter å ha fulgt denne debatten i flere år ser jeg faktisk ingen løsning som vil fungere, men jeg aner ikke hva som er påtenkt i V2.0 da vi ikke får noen informasjon om det.
    Det beste er nok å stemme som du selv finner riktig, og heller blåse i resten
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull

Jeg syns KSP-400 er en ganske mye bedre høyttaler enn RF83 som jeg hadde en stund. Klangen matcher RC64 senteren min og dynamikken er det ikke noe i veien med.:-D
    Mvh Andreas

Newcomer Hobbiten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kinoen fortjener absolutt en femmer fra min side. Av alle profiler som ligger inne så er det vel en del andre som fortjener fem og. Kanskje det er jeg som tenker feil? Hvis jeg skulle gitt en ener på en hjemmekino så kan det ikke være gjort mye innsats på den. Max et 26” tv og kanskje elkjopp snurraraund anlegg til en tusenlapp, kryper nesten opp på 2 med anlegget :P
    Det virker som det er en del misunnelse ute og går ja. Eller så er det bare på pur F…
    Sikkert en del som kommer til å gi meg enere, men de får bare kose seg.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hobbiten
    Denne kinoen fortjener absolutt en femmer fra min side. Av alle profiler som ligger inne så er det vel en del andre som fortjener fem og. Kanskje det er jeg som tenker feil? Hvis jeg skulle gitt en ener på en hjemmekino så kan det ikke være gjort mye innsats på den. Max et 26” tv og kanskje elkjopp snurraraund anlegg til en tusenlapp, kryper nesten opp på 2 med anlegget :P
    Det virker som det er en del misunnelse ute og går ja. Eller så er det bare på pur F…
    Sikkert en del som kommer til å gi meg enere, men de får bare kose seg.
    1ere må man regne med, men når man får maange av dem blir det litt irriterende. Om det er misunnelse eller hva skal ikke jeg prøve å sette meg inni, men det er egentlig uinterresant så lenge de ikke legger igjen en kommentar som sier hvorfor de gir en 1er.

Fin kino du har bygget forresten.
    Mvh Andreas

Side 13 av 73 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •