Kolschtats stuevennlig Hifi - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 36 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 711
    Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Betyr dette at du ikke er interesert i å høre Zu Druid (og evt Totem Arro) ??
    Joa, selvom jeg kjøper noe gjør ikke det meg mindre lysten på å høre noe nytt å spennede

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ordner vi det kanskje Gwandarion, Homecinema og Marantz også vil være med på seansen??

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det der tenker jeg blir et vanskelig valg. Har ikke hørt noen av dem, men Kef Reference var jo griselekre da

Gå for Kef du, såvidt meg er bekjent er det vel ingen på forumet som har den modellen?? Vista er det jo flere som har. Er jo bare bytte hvis du ikke blir fornøyd:-D
    Ingen andre som har den nei, helt ny modell.

Må vel si at vi tenker veldig likt når du sier: "Er jo bare bytte hvis du ikke blir fornøyd:-D"

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ordner vi det kanskje Gwandarion, Homecinema og Marantz også vil være med på seansen??
    Helt sikkert, muligheter for å ta dette hos deg? Jeg kan jo dra med meg Arcam stashet...Kjenner jeg Ola rett dukker han opp med bilen full av Hegel

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det passer er jeg helt klart med på mer moro jeg. :-D

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Helt sikkert, muligheter for å ta dette hos deg? Jeg kan jo dra med meg Arcam stashet...Kjenner jeg Ola rett dukker han opp med bilen full av Hegel
    I'm there. Er jeg så laus med utstyret synes du? Jeg holder av det og forsøker bare å gi det mange muligheter og utfordringer, som en hver far ville.
    Siden alle har så mye nytt på trappene burde Club Homecinema holde møte snart.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er fleksibel på sted. Kan godt ta det hos meg. Men det er ikke så mange sitteplasser i kinoen.

Poenget mitt var vel at ingenting er som å høre det hjemme hos seg selv der de skulle stå. Zu skal ut på rundtur uansett.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden rommene/kinoene til både Counterpointer og Kolschtat er upløyd mark (for noen av oss i alle fall...:-D ) så hadde det jo vært kult å tatt neste gathering i ett av dem?

EDIT: blir det noen ny pj snart Knut?

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Siden rommene/kinoene til både Counterpointer og Kolschtat er upløyd mark (for noen av oss i alle fall...:-D ) så hadde det jo vært kult å tatt neste gathering i ett av dem?

Det hadde vært spennende å titte innom noen vi ikke har vært hos enda.
    Jeg tropper opp der jeg er velkommen jeg. ZU kan få lov til å komme på besøk hos meg, jeg er ikke vanskelig

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobber med saken. Er for øyeblikket projektorløs :cry:
    Får Stewart lerrettet i denne uka, men det er jo løs duk, så det må jobbes litt med det...
    Du kunne jo kanskje tatt med 8720 hit en tur, det har vi jo snakket om før.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Muligheter her også, men begrenset med plass Vi ordner uansett noe når det nærmer seg

Forresten, hva er intrykket av ZU Druid sålangt, counterpointer?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Intrykket så langt er at de spiller fantastisk på et lite kompaktanlegg tilfeldig plassert. Det er en litt lukket mellomtone men mistenker sterkt signalkilden for dette. De skal over til kinoen nå så da vil det vise seg om om de fortsatt imponerer.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Intrykket så langt er at de spiller fantastisk på et lite kompaktanlegg tilfeldig plassert. Det er en litt lukket mellomtone men mistenker sterkt signalkilden for dette. De skal over til kinoen nå så da vil det vise seg om om de fortsatt imponerer.
    Høres lovende ut, mistenker høy morrofaktor på disse

Har forresten fått Monitor Audio GR10 på besøk. Takk til C. Alshus for lån

Har ikke fått lyttet så mye til de ennå, men intrykket så langt er positivt. Det første som slo meg var at de gikk overraskende dypt i forhold til den ellers moderate størrelsen. Synes de spiller forholdsvis åpent med et fint rytmisk driv. Fin oppløst diskant med god detaljering og overraskende dynamiske. KAn vel egentlig beskrives som litt livlige.
    Sliter litt med å få lydbildet til å sitte skikkelig, men regner med at litt plasseringsforsøk vil løse dette temmelig bra.

Skal komme tilbake med litt mer når jeg får lekt litt mer med plassering og spilt litt mer på de. Slenger med et bilde til (legg merke til at jeg burde brukt litt mer tid på etterbehandling her)

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Namnam, lekre greier Legg ut noen flere lytteinntrykk da når du har fått flyttet litt rundt på MA'ene da.

Du ender vel opp med GS 60 du og kanskje:-D Belag deg isåfall på 2 måneders venting, jeg venter fortsatt

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har ikke fått lyttet så mye til de ennå, men intrykket så langt er positivt. Det første som slo meg var at de gikk overraskende dypt i forhold til den ellers moderate størrelsen. Synes de spiller forholdsvis åpent med et fint rytmisk driv. Fin oppløst diskant med god detaljering og overraskende dynamiske. KAn vel egentlig beskrives som litt livlige.
    Jeg kjøpte et par MA Silver S1 av Andre som jeg bruker som TV-høyttalere. Etter å ha lekt meg litt med dem i hifi-oppsettet er jeg virkelig imponert over dynamikken og dybden i dem. Man glemmer for hvor små disse boksene er :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Namnam, lekre greier Legg ut noen flere lytteinntrykk da når du har fått flyttet litt rundt på MA'ene da.

Du ender vel opp med GS 60 du og kanskje:-D Belag deg isåfall på 2 måneders venting, jeg venter fortsatt

Skal prøve å få til det, sliter litt med rommet mitt. Lydbildet tipper veldig lett mot høyre... Klart, det hjelper ikke at venstre øret mitt er litt på tryne grunnet forkjølelse...

Mye tid går også med til Forza Motorsport 2, sent med DHL express fra India

Når er forventet levering på GS60 nå?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det har vært snakket om Totem Acoustic Forest. Har du hørt på dem ?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når er forventet levering på GS60 nå?
    Ja, den som kunne svare på det skulle fått 2 stjerner i margen hos meg. SunZeeker har vært så elskværdi å låne meg sine Electra 926, så jeg overlever jo. Andre er flink å si en ting og så er det selvfølgelig noe helt annet som skjer. Høyttalerne skulle som sagt tidligere være sendt fra England, Torsdag for snart 2 uker siden, Andre skulle ifølge han selv ha dem på tirsdag eller onsdag i forrige uke, har ikke hørt noe etter det. Har purret på Geir i Drammen idag, så da er det vel bare å vente å se, som vanlig:evil:

Men 926'ene spiller jo bra sammen med RXV-1700 og Naim CD 5 i, må bare få lagt ut noen flere gulvmatter her i stua for å få dempet litt bedre, er litt romklang her som jeg ikke liker.

Hvordan går det med prosjektet ditt da? Er du kommet nærmere et valg?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Jeg ser at det har vært snakket om Totem Acoustic Forest. Har du hørt på dem ?

Kom desverre aldri så langt, mulig jeg skal ta meg noe lytterunder denne uken og neste. 10dager ferie hvor jeg ikke skal gjøre noe some helst

Sitat Opprinnelig postet av Vettemann
    Ja, den som kunne svare på det skulle fått 2 stjerner i margen hos meg. SunZeeker har vært så elskværdi å låne meg sine Electra 926, så jeg overlever jo. Andre er flink å si en ting og så er det selvfølgelig noe helt annet som skjer. Høyttalerne skulle som sagt tidligere være sendt fra England, Torsdag for snart 2 uker siden, Andre skulle ifølge han selv ha dem på tirsdag eller onsdag i forrige uke, har ikke hørt noe etter det. Har purret på Geir i Drammen idag, så da er det vel bare å vente å se, som vanlig

Men 926'ene spiller jo bra sammen med RXV-1700 og Naim CD 5 i, må bare få lagt ut noen flere gulvmatter her i stua for å få dempet litt bedre, er litt romklang her som jeg ikke liker.
    Kjedelig når det tar så langt, spesielt når ingen egentlig har noen god grunn og komme med. Hvor lenge har du egentlig ventet, begynner vel og bli noen månder?

Sitat Opprinnelig postet av vettemann
    Hvordan går det med prosjektet ditt da? Er du kommet nærmere et valg?
    Ja, jeg tror det..

Har du forresten hørt SuperNait? Lurer på å låne meg en sånn når nye fronter er i hus... Fikk jo sinnsyk omtale i siste Hifi-Choice. Sjeldenhet at man ser en integrert forster til 30k få Editor's Choice. Og jeg lurer veldig på denne Naim lyden, whats all the fuzz about..?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......mulig jeg skal ta meg noe lytterunder denne uken og neste. 10dager ferie hvor jeg ikke skal gjøre noe som helst ....
    Skal vi ordne det så du får Zu Druid og Totem Arro å kose deg med i ferien?

Side 7 av 36 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •