Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 96

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 96 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 92 93 94 95 96 97 98 99 100 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 ... SisteSiste
Viser resultater 1,901 til 1,920 av 5026
    Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Mener du at Akto har fotokurs? Dette er nytt for meg ...
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    ukjent for min del også, men regner med at det var en annen måte å si "du trenger et fotokurs" på
    Nissen skjønnte det :P

Du nærmer deg farlig årets rundbrenner nå Skrotnisse!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    *Skrotnisse er skap-volvo-råner, han har en bak huset som han ikke vil fortelle oss om *
    Hehehehehe jo det hadde vært noe! Men nei. beklager å måtte skuffe, men akkurat volvoraggar med ærmen i kærmen er je nok ette nej...

Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Er det Yamaha som ligger som nærmeste løsning for deg eller? Onkyo'en sytes du var litt vel avslappa forsto jeg det som?
    Onkyo er uaktuelt. Ble aldri fortrolig med den på film hos meg. Skal ærlig innrømme at jeg savner yamahaen, men jeg har ikke tatt noe valg riktig enda..
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Hva med Arcam? Det er en følelse inni meg som sier at det er det du trenger..
    Nope, lydmessig JA, men utstyrsmessig NEI. Så vidt meg bekjent har de vel ikke kommet med en surremegrundtboks som tar seg av hd-lydformatene? Godt mulig det er jeg som er på baktur, i så fall er det bare å rope ut
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Mener jeg nevnte noe om dette her om dagen når du byttet
    Selv de minste hendelser har utløst de største kriger; du skal ikke se bort fra at innen året er omme så har hele Norge hørt om "slaget på mønster bru" - dagen hvor Trøgstad og askim en gang for alle gjort opp.

Joda, men jeg sa deg ikke direkte imot, bare at nysgjerrigheten tok overhånd
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Du nærmer deg farlig årets rundbrenner nå Skrotnisse!
    det må iallefall sees på som en uheldig bieffekt, jeg er da ingen rundbrenner, bare en forvirra liten landsens nisse som nærmer seg skifteretten takket være anlegget
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv de minste hendelser har utløst de største kriger; du skal ikke se bort fra at innen året er omme så har hele Norge hørt om "slaget på mønster bru" - dagen hvor Trøgstad og askim en gang for alle gjort opp.

Joda, men jeg sa deg ikke direkte imot, bare at nysgjerrigheten tok overhånd
    He He......... Man er nødt til å teste for å gjøre seg opp sin egen mening. Spennende å se hvor veien går nå
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    He He......... Man er nødt til å teste for å gjøre seg opp sin egen mening. Spennende å se hvor veien går nå
    jupz, hk var den siste jeg var usikker på. Yamaha og onkyo er testa på hjemmebane, denon blir for døll, og pioneer for klinisk for mine ører, men da har jeg iallefall fått gjort meg opp en mening og føler at jeg kan roe ned ei stund
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Y

A

M

A

H

A

!

sier jeg bare.. i sort selvfølgelig. Eneste fargen som går an :P

hehe, jeg kunne ikke ha vært mer enig. yamaha er pent i sølv, men svart er yamaha recieverenes svar på Megan Fox!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et spørsmål til deg. Hvor høyt har du klart og spille med arrayene?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Jeg har et spørsmål til deg. Hvor høyt har du klart og spille med arrayene?
    vet ikke, har ikke noe måleutstyr desverre.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope, lydmessig JA, men utstyrsmessig NEI. Så vidt meg bekjent har de vel ikke kommet med en surremegrundtboks som tar seg av hd-lydformatene? Godt mulig det er jeg som er på baktur, i så fall er det bare å rope ut
    Enig angående Arcam. Lydmessig var AVR350 hos meg en drøm av en receiver. Trengte ikke egen stereo pre med den i hus... Byttet til Yamaha 1800 pga HD lyd. Svært fornøyd med den, men når det kommer en Arcam oppfølger med HD lyd så vet jeg hva jeg vil! Kan være det kommer noe nytt fra Arcam tidlig i høst...? Blir vel litt lenge å vente på noe usikkert tenker jeg

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Enig angående Arcam. Lydmessig var AVR350 hos meg en drøm av en receiver. Trengte ikke egen stereo pre med den i hus... Byttet til Yamaha 1800 pga HD lyd. Svært fornøyd med den, men når det kommer en Arcam oppfølger med HD lyd så vet jeg hva jeg vil! Kan være det kommer noe nytt fra Arcam tidlig i høst...? Blir vel litt lenge å vente på noe usikkert tenker jeg
    Mm.. Arcam er lydmessige helt supre produkter så vidt jeg har erfart, selv om det ikke er store erfaringa. Komme de med en hd reciever kommer jeg nok til å bryte mitt ørtende bud om å ikke bytte noe mer
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter trekvart år med disse to herlige reclinerne med ølholder, unnskyld, brusholder i midten var det på tide å vinke de farvel. Mye hygge har vi hatt sammen, her har vi sølt cola, drekki oss hyggelige og knasa potetgull i stor stil mens vi har nyti film på film på film og forsovi oss til jobben. Men som alt annet måtte også dette partnerskapet innse at det var dødfødt, bare en snau måned etter at den tobeinte samboeren takket for seg.

Som dere kan se av bildet nedenfor er en midlertidelig erstatning på plass. I og med at alderen har satt sine spor med 2 cm ektra bredde på stumpen kontra 18 års alderen investerte jeg liksågodt i to sk. Så får jeg heller ha noen på fanget om jeg skulle være heldig å få meg en filmdate.
    En stor fordel med disse er at det er forholdsvis enkelt å sette seg i sweet spot, og det vil også være meget enkelt om det blir noen bakhøytalere. Her skal jeg kunne få justert de i riktig høyde uten større problemer.

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-img_6969-jpg

ps: til de som hadde sitt å si om bildekvaliteten på hk så er bildet ovenfor tatt i all hast og slettes ikke ment seriøst! Fant desverre ikke et forum for krakker, og gadd dermed heller ikke å jobbe med bildet
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Jysk har de billige puter for slike krakker nå, så får du skikkelig high-end stemning

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    På Jysk har de billige puter for slike krakker nå, så får du skikkelig high-end stemning
    takker for tipset. Har også tenkt på å kle de i plys og sveise på holdere for levende lys for romantisere det hele. Vurderer også å sette et 12 tommers basselement under hver krakk og virkelig få bodyshaker
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det er krakker av typen high-end, med minst mulig parallelle flater og hindringer for lyden. Man er dermed sikret at stolen gjør minst mulig med rommets akustikk og lyd. Så nærme man kommer lyden av intet!

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare salg på deg for tiden, du må se og få noe inn snart Å for å minne deg på det også, så har vi passert halvveis i Juni måned, så tiden må vel snart være inne for ett nytt effekttrinn snart

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg ser at det er krakker av typen high-end, med minst mulig parallelle flater og hindringer for lyden. Man er dermed sikret at stolen gjør minst mulig med rommets akustikk og lyd. Så nærme man kommer lyden av intet!
    jupz, skal også bestille meg sånne svindyre coner fra nordost til å sette under beina, og så skal jeg sette krakkene med conene oppå ett par base dempeplattbormer som igjen skal stå oppå et par granittblokker for å fjerne uønske refleksjoner i gulvet når de 12 tommer bodyshacker elementene rister tel
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det er bare salg på deg for tiden, du må se og få noe inn snart Å for å minne deg på det også, så har vi passert halvveis i Juni måned, så tiden må vel snart være inne for ett nytt effekttrinn snart
    hehe, bare vent, i slutten av juni står utenfor rimi med et skilt av typen "bi-bi-billig, må ha råd til nytt utstyr" - selv om den kanskje kan feiltolkes og neppe funker som noe godt salgsargument.

Effektrinn ja, tro meg jeg går og tripper selv. Skal som sagt prøve å få ringt og masa litt denne uka, men ferieavvikling på jobb skaper store tidsmessige problemer... men hej, har ett par uker igjen
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, bare vent, i slutten av juni står utenfor rimi med et skilt av typen "bi-bi-billig, må ha råd til nytt utstyr" - selv om den kanskje kan feiltolkes og neppe funker som noe godt salgsargument.

Effektrinn ja, tro meg jeg går og tripper selv. Skal som sagt prøve å få ringt og masa litt denne uka, men ferieavvikling på jobb skaper store tidsmessige problemer... men hej, har ett par uker igjen
    Okei, jeg venter godt i spenning :-D

Viss jeg får spørre, hva venter du på? Er det om de kan levere produktet? hva prisen er? Eller hva holder deg igjen?

Side 96 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 92 93 94 95 96 97 98 99 100 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •