Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 95

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 95 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 ... SisteSiste
Viser resultater 1,881 til 1,900 av 5026
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Haha. Hva er det som skjer Nissen? Får du ikke rekningene til å strekke til ?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Mener du at Akto har fotokurs? Dette er nytt for meg ...
    ukjent for min del også, men regner med at det var en annen måte å si "du trenger et fotokurs" på

Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Hva er det du savner egentlig i de du har testet?
    Nja, si det.

Onkyo 875: Låt utrolig behagelig på musikk, spesielt mer akustisk og vokalbasert musikk låt pokker så bra. Kanskje en smuletilbakelent, noe som godt frem på mer rocka musikk og electronica. Også på film hvor den ble litt for rolig for min del.

hk avr 255: en liten morroklump som braverte på electronica, men den var litt mindre definert oppover, noe som kledde arrayhorna litt dårligere enn hva jeg likte.

yamaha: savner den. basta.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Haha. Hva er det som skjer Nissen? Får du ikke rekningene til å strekke til ?
    nope, elsker å tømme kontoen
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, solgt alt ja!

Du bruker jo kortere tid på å kjøpe,teste og selge, en det andre bruker på kun salgs prosessen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    hehe, solgt alt ja!

Du bruker jo kortere tid på å kjøpe,teste og selge, en det andre bruker på kun salgs prosessen
    kan jo ette kaste bort tida!!

Den ble faktisk solgt til en meget hyggelig herremann her på forummet.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    nope, elsker å tømme kontoen
    Hehe. Jeg bytter vel ikke ut så ofte som du, men det med å tømme kontoen er jeg vel derimot en ener på

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Jeg bytter vel ikke ut så ofte som du, men det med å tømme kontoen er jeg vel derimot en ener på
    godt poeng Men som sagt, det kommer nok til å roe seg ganske så kraftig her i gården au.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt poeng Men som sagt, det kommer nok til å roe seg ganske så kraftig her i gården au.
    Setter du penger på det? Jeg er i hvertfall villig til å vedde ganske mye i mot

Har påstått akkurat det samme ovenfor kjerringa så mange ganger at ho har slutta å bry seg....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Setter du penger på det? Jeg er i hvertfall villig til å vedde ganske mye i mot
    jupz, bortsett fra som er planlagt - og annonsert - så bør det ikke bli så ille mye mer.. tar bare litt tid å få istand ting her... desverre..

Har påstått akkurat det samme ovenfor kjerringa så mange ganger at ho har slutta å bry seg....
    hehe, ja sånn hadde jeg det au, men det slipper jeg å tenke noe mer på
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier som G|zO, jeg kan godt vedde i mot

Jeg personlig vet at jeg kommer til å ha det aller meste av mitt utstyr leeenge når alt kommer i boks. Men, en følelse sier meg at jeg får ett kick på å bytte litt høyttalere

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier som G|zO, jeg kan godt vedde i mot
    hehe, nesten fristet til å vedde imot dere
    Jeg er strålende fornøyd med høytalera, samsungen gjør nytta si som bd spiller, ps3 er ps3. Ett effektrinn har jeg jo annonsert for lenge sida, det samme med bytte av sofa. har også nevnt at jeg har lyst til å bytte ut projen. Så tror ikke det blir så mye mer enn det som er planlagt og ønskbart

jeg personlig vet at jeg kommer til å ha det aller meste av mitt utstyr leeenge når alt kommer i boks. Men, en følelse sier meg at jeg får ett kick på å bytte litt høyttalere
    hehe, men du har jo et relativt heftig anlegg nå, og med noen reale high end høytalere har jeg vanskelig for å se hvor høyt du må opp i pris for å få noe kringutstyr som er bemerkelseverdig mye bedre enn det du har nå. Men, vi er vel ganske like akkurat der, ting skjer!!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nesten fristet til å vedde imot dere
    Jeg er strålende fornøyd med høytalera, samsungen gjør nytta si som bd spiller, ps3 er ps3. Ett effektrinn har jeg jo annonsert for lenge sida, det samme med bytte av sofa. har også nevnt at jeg har lyst til å bytte ut projen. Så tror ikke det blir så mye mer enn det som er planlagt og ønskbart

hehe, men du har jo et relativt heftig anlegg nå, og med noen reale high end høytalere har jeg vanskelig for å se hvor høyt du må opp i pris for å få noe kringutstyr som er bemerkelseverdig mye bedre enn det du har nå. Men, vi er vel ganske like akkurat der, ting skjer!!
    hva er egentlig planen fremover nå?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    hva er egentlig planen fremover nå?
    vanskelig å si. Enten så får jeg låne meg en reciever frem til jeg finner ut av det, eller kanskje det blir en brukt 1800; leste noe rykter om at 1900 kanskje kommer alerede i høst. Er litt usikker.

Sånn ellers? kommer en fyr og skal se på reclinerne til tirsdagen, han har prøvesitti de tidligere og må bare ha godkjennelse av interiørarkitekten i huset.

Effekt? går fortsatt å venter på svar, skal ringe og purre litt iløpet av uka som kommer.

Går også å sikler noe perverst på noen bakhøytalere. men alt til sin tid. skal jo ikke forhaste meg heller.. greit å spre gledene litt utover sommeren
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audiovectorene gjør en okei jobb, men ikke noe mer enn det. Sammen med JBL subben klatrer lyden en del. Men, at jeg sårt trenger en høyttaler som er mye større i lyden, er det absolutt ingen tvil om for meg hvertfall. Jeg har hatt disse siden konfen, de begynner å dra på åra å tenkt på alt som har kommet på markedet siden den tid. Men, ellers er både, cd, pre, power å kablene på ett meget høyt nivå for meg

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ligger det jo en brukt Yamaha 3800 i nabobygda til salgs på avtorget. Kunne det vært noe?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Nå ligger det jo en brukt Yamaha 3800 i nabobygda til salgs på avtorget. Kunne det vært noe?
    nja, har vurdert den, men har vel kommet frem til at jeg egentlig ikke trenger det som den har ekstra i forhold til 1800, pluss at den er i sølv, noe som er totalt uakteult for min del. Har hatt psykiske kvaler bare pga fargen på 1800 som jeg hadde - du vet hvordan trøxtinger er, her skal alt være estetisk perfekt, bare se på volvoene våres
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt psykiske kvaler bare pga fargen på 1800 som jeg hadde - du vet hvordan trøxtinger er, her skal alt være estetisk perfekt, bare se på volvoene våres
    Tenkte jeg det ikke..... Nå har jo jeg litt erfaring med Trøgstad og Volvo - kjøpte noe deler der nede av Affen til rallycross toførren jeg hadde. Pluss at jeg kjenner til noen fra bilsportmiljøet dere nede. Også har man jo vært på fest der nede og inspisert diveres volvo'er gjennom tida.... Noe av dem må vel karakteriseres som blod-harry

*Skrotnisse er skap-volvo-råner, han har en bak huset som han ikke vil fortelle oss om *

Er det Yamaha som ligger som nærmeste løsning for deg eller? Onkyo'en sytes du var litt vel avslappa forsto jeg det som?

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Arcam? Det er en følelse inni meg som sier at det er det du trenger..

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Y

A

M

A

H

A

!

sier jeg bare.. i sort selvfølgelig. Eneste fargen som går an :P

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hk avr 255: en liten morroklump som braverte på electronica, men den var litt mindre definert oppover, noe som kledde arrayhorna litt dårligere enn hva jeg likte.

yamaha: savner den. basta.
    Mener jeg nevnte noe om dette her om dagen når du byttet
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 95 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •