Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 94

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 94 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 90 91 92 93 94 95 96 97 98 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 ... SisteSiste
Viser resultater 1,861 til 1,880 av 5026
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bråker din Harman veldig mye ved lavt volum/ ingen volum??
    Så en film med lav lyd i natt og den buzza hele tiden. Det var litt irriterende. Overdøva min PS3.

Edit: Det kan hende at den gjør det når det er varmt. Husker ikke summingen i begynnelsen av filmen. Og denne recieveren blir varm!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Bråker din Harman veldig mye ved lavt volum/ ingen volum??
    Så en film med lav lyd i natt og den buzza hele tiden. Det var litt irriterende. Overdøva min PS3.

Edit: Det kan hende at den gjør det når det er varmt. Husker ikke summingen i begynnelsen av filmen. Og denne recieveren blir varm!
    Hei du.

inget bråk her i gården, ei heller noe summing. Hvis du har såpass bråk\summing at det overdøver ps3 bør du nok få levert den inn fort som f'ern.

Varm blir den, bare litt av sjarmen det
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja det er ikke dumt. Bare det at det er så j*vla klønete å koble til høyttalerledninga igjen senere...

Sikkert dumt spørsmål men kan man bruke en eller annen form for plugger/spader til receiveren for høyttalerledning? Det hadde vært herlig.

Bra bilder i testen btw. og bra test også.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet hvem jeg skal sende bud på når noe skal testes nå... Kommer det flere nye surroundreceivere fra H/K med tiden?

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Jeg vet hvem jeg skal sende bud på når noe skal testes nå... Kommer det flere nye surroundreceivere fra H/K med tiden?
    AVR355 er vel rett rundt svingen, og til høsten kommer AVR655 og AVR755.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er ikke dumt. Bare det at det er så j*vla klønete å koble til høyttalerledninga igjen senere...

Sikkert dumt spørsmål men kan man bruke en eller annen form for plugger/spader til receiveren for høyttalerledning? Det hadde vært herlig.

Bra bilder i testen btw. og bra test også.
    Er ikke helt sikker på hva du mener, på høytalerterminalene har du sånne små svarte derter du kan pirke ut og så stappe inn ht kabelen der om du bruker bananplugg, enkelt og brukervennlig
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    som kakehode skriver har hk tre modeller til på trappene.

avr 355 (kr 9995) hadde visst ankommet hovedlageret i europa når jeg kjøpte 255.

Avr 655 (kr 14 995) og avr 755 (kr 24 995) kommer senhøstes, nå har jo aldri hk vært spesielt flinke til å sette datoer i god tid. Er litt sånn "kommer seint på høsten" og så plutselig står de i butikkene.
    Det skal bli rimelig spennende å se om de to største kan sette de andre recieverene i samme prisklasse i skyggen når de kommer, vet iallefall en ting, jeg skal mase rimelig hardt på soundgarden for å få en av de, eller begge, til test
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    mm prøvde å overtale naboen til å låne meg sine dali fronthøytalere just for the fun of it, men det hjalp lite når han lå rett ut hos foreldra sine i trømborg med låst rygg desverre.

Men hvordan opplevde du 745 sånn ellers når det kom til lydmessige prioriteringer? Det som slo meg med 255 var som skrevet at den var rimelig tøff i trynet på effekter og electronica, mens dens store akilleshæl lå i presentasjonen av stemmer. Men til prisen synes jeg den er et fabelaktig kjøp iallefall..
    Jeg fant denne rotete i lydbildet og det var vanskelig å definere hva som skjedde hvor. Det ble også et stort løft i dynamikken når Yamaha kom i hus. I bak kanalene skjedde det ikke så mye i det hele tatt....
    Ved PCM inn hadde den heller ikke mulighet til å kjøre 7.1
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer Steve Vice sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra test dette!

Virker som man får en del for pengene, men det er nok ikke nok til å vippe meg vekk fra mitt planlagte RX-V1800 kjøp

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Steve Vice
    Bra test dette!

Virker som man får en del for pengene, men det er nok ikke nok til å vippe meg vekk fra mitt planlagte RX-V1800 kjøp
    Mm, selv om denne gir mye for pengene har fortsatt ikke verda blitt snudd på hodet de siste ukene, så det vil alltid være mer å hente om man legger et par grunker ekstra på bordet

Nå har jeg fått det skriftlig at jeg får låne en av de større modellene når de kommer seint på høsten, så det blir spennende!!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke helt sikker på hva du mener, på høytalerterminalene har du sånne små svarte derter du kan pirke ut og så stappe inn ht kabelen der om du bruker bananplugg, enkelt og brukervennlig

Aha, visste ikke at de svarte greiene var "utpirkbare" :| Men det er jo bra. Da skal jeg kjøpe bananplugg.

Kos deg videre, det skal jeg gjøre

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra test dette her!

Kjøp deg et bedre kamera/ evt kamerakurs hos akto, og du er klar for å legge ut på test sidene i fremtida

Noe jeg ikke har funnet ut enda er om man kan bruke video/komponent osv via hdmi??

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha, visste ikke at de svarte greiene var "utpirkbare" :| Men det er jo bra. Da skal jeg kjøpe bananplugg.
    Kos deg videre, det skal jeg gjøre
    jupz, shall do
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Bra test dette her!

Kjøp deg et bedre kamera/ evt kamerakurs hos akto, og du er klar for å legge ut på test sidene i fremtida
    hehe, med Canon Digital EOS 400D huset og Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM står det nok mer på ferdighetene (eller mangelen på disse) hos meg enn utstyret.
    Noe jeg ikke har funnet ut enda er om man kan bruke video/komponent osv via hdmi??
    Har ikke testa ut dette, men kan bla igjennom brukermanualen imorgen. Nå er det Hulken som skal få holde meg med selskap i ett par timer
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle jo egentlig høre på 255 idag, men ble så forført av musikk at jeg vurderte og selge alt som har med kringlyd og gjøre og ta med meg en h200 med hjem isteden Så da får jeg heller bruke dine erfaringer

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Skulle jo egentlig høre på 255 idag, men ble så forført av musikk at jeg vurderte og selge alt som har med kringlyd og gjøre og ta med meg en h200 med hjem isteden Så da får jeg heller bruke dine erfaringer
    hehe, du er ikke aleine om å ha tenkt den tanken! En godt stereoopsett blåser all mulig luft ut av disse recieverne, men så var det jo detta med surround på film da, er jo rimelig bælartig det au
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Detta er nesten flaut, men iløpet av den siste uka ble først yamaha rx-v1800 solgt og harman kardon avr 255 ble kjøpt inn. Nå er avr 255 solgt og imorgen sendes den til en ny lykkelig eier.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaha? Hva skal inn nå da? Er vel ikke flere merker igjen og teste er det?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Jaha? Hva skal inn nå da? Er vel ikke flere merker igjen og teste er det?
    hehe, har fortsatt ikke hatt denon og pioneer i hus. Men tror nok ikke det skjer, for å være ærlig er jeg litt usikker. Regner med at det valget blir tatt iløpet av kvelden.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du at Akto har fotokurs? Dette er nytt for meg ...

hehe, har fortsatt ikke hatt denon og pioneer i hus. Men tror nok ikke det skjer, for å være ærlig er jeg litt usikker. Regner med at det valget blir tatt iløpet av kvelden.
    Hva er det du savner egentlig i de du har testet?

Side 94 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 90 91 92 93 94 95 96 97 98 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •