Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 90

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 90 av 252 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 86 87 88 89 90 91 92 93 94 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 ... SisteSiste
Viser resultater 1,781 til 1,800 av 5026
    Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du får komme med noen meninger etterhvert om hvordan denne funker på musikk og om forforsterkerdelen i den er bra. Kunne gjerne tenkt meg noe slikt pluss et effekttrinn eller et par monoblokker hvis den er bedre enn f.eks Onkyo's receivere på musikkgjengivelsen.
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H/K.... Jeg som var overbevist om at en LX70 fra Pioneer var på vei inn. Blir spennende å se hva du synes om denne. Selv hadde jeg en 745 i hus, men den var dessverre en gedigen nedtur og forsvnt fort ut igjen. Fikk aldri noen greie på den hverken i 2 eller fler kanaler
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Var flere her som hadde det på feelingen at det ble H/K i Skrotnisse sin heim ja

Gratulerer, blir spennende og høre hva du syns om H/K vs JBL Array.

Komboen h/k og de lavere seriene med jbl er ihvertfall ikke de verste til film.
    Jupz, har hørt endel hk med jbl tidligere og har likt hva jeg har hørt for å si det slik, men prisen her er et vesentlig poeng, hornene på array er litt mer avslørende enn mange av de langt billigere modellene. Så detta blir noen spennende dager
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hehe. Jeg tenkte litt på NAD også, men nei. Så tenkte jeg på Arcam sin AVR350, men den ble litt dyr igjen. Så det måtte nesten bli H/K
    Hehe, det som gjorde at både nad og arcam var uaktuelle selv uten test var at de så spartanskt utstyrte, jeg virkelig rådigger de nye hd lydformatene for å si det mildt!!

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Jeg gleder meg til å høre hva du syns, når du blir bedre kjent med den. Noe sier meg at det kommer til å falle deg midt i blinken :-D
    I certainly hopes so my friend!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Kjøpte du den på soundgarden
    jupz.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Blir spennende å høre hva du syns om x55 serien...
    For meg ble H\K langt mer "HiFi" når x35 serien kom, og x55 kan jo være et par hakk over

Hvilke andre H\K produkter har du erfaring fra?
    Tre forskjellige avspillere og endel forskjellig recievere (ikke spørr meg om modellbetegnelser, hehe) opp igjennom årenes løp. Den tidligere omgangskretsen var hk fanatikere, så det blei litt.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    H/K.... Jeg som var overbevist om at en LX70 fra Pioneer var på vei inn. Blir spennende å se hva du synes om denne. Selv hadde jeg en 745 i hus, men den var dessverre en gedigen nedtur og forsvnt fort ut igjen. Fikk aldri noen greie på den hverken i 2 eller fler kanaler
    Hehe. Soundgarden har jo et greit nok tilbud på lx70 nå og joda, det frista litt, men det blei nå en hk. Husker det at du hadde en kortliva 745 så jeg var litt nervøs når jeg dro visakortet.

Jeg krysser fingre, tær og slår knute på noe anna i håp om at jeg ikke opplever det samme som deg
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis, ser litt på denne selv faktisk. Har du fått den ennå? Eventuelt når får du den?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gompan: denne ble plukket opp igår. En utrolig sexy liten sak som jeg skal bruke noen kvelder på å bli kjent med nå.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, artig! Det blir spennende å høre hva du syns om denne snærtne saken. Hvordan tror du den vil fungere på bakkanalene og sentern min?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg ikke noe erfaring med hverken senteren din eller bakhøytalerne, så det tørr jeg desverre ikke si noe om.

Men hk'en har krefter! 50w idagens "7x150w for kr 3999"tider er meget misvisende, denne karen fremstår iallefall som langt kraftigere
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! Etter bittelitt erfaring, så har jeg funnet ut det jeg og.

Den er enormt pen og virker veldig godt gjennomført. Det er bra med krefter, i hvert fall til å dra de småtteriene jeg har. I tillegg støtter den HD-lyd for en billig penge. Nei, dette her er ikke lett.

edit: er det romkorreksjon på den?

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Nå har jeg ikke noe erfaring med hverken senteren din eller bakhøytalerne, så det tørr jeg desverre ikke si noe om.

Men hk'en har krefter! 50w idagens "7x150w for kr 3999"tider er meget misvisende, denne karen fremstår iallefall som langt kraftigere
    For all del, med unntak av ubegripelig stygge NAD-forsterkere er det ingen andre som leverer så mye reelle hjemmekinomuskler til prisen som H/K, men selv nest minste H/K kjenner sine begrensninger, og du bør piskes på pungen med piggtråd hvis du ikke snarest anskaffer en skikkelig effektforsterker til senteren din!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Hehe! Etter bittelitt erfaring, så har jeg funnet ut det jeg og.

Den er enormt pen og virker veldig godt gjennomført. Det er bra med krefter, i hvert fall til å dra de småtteriene jeg har. I tillegg støtter den HD-lyd for en billig penge. Nei, dette her er ikke lett.

edit: er det romkorreksjon på den?
    HK bruker seg av EzSet/EQ og jeg skal leike meg litt med denne featuren ikveld. De skal også ha fått et helt nytt grafisk brukergrensesnitt, så detta kan bli interresant og mojjo
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    For all del, med unntak av ubegripelig stygge NAD-forsterkere er det ingen andre som leverer så mye reelle hjemmekinomuskler til prisen som H/K, men selv nest minste H/K kjenner sine begrensninger, og du bør piskes på pungen med piggtråd hvis du ikke snarest anskaffer en skikkelig effektforsterker til senteren din!
    Hehehehehe. sorry mac men pisking av pung er ikke helt mine greie

Et eget effektrinn for senteren er selvfølgelig en nødvendighet, men jeg jobber litt med å få tak i et seriøst effektrinn for frontene nå først, og så får jeg se litt på senter situasjonen etterhvert. Også får jeg blodteste hk'en og se om den fortjener en plass i oppsettet mitt eller om den fyker ut igjen. Har noen baller i lufta for å si det slik
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahh. Da ble det å følge med på deg i kveld, for dette må du formidle videre :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gompan: det kommer nok noen korte skriblerier ikveld, men regner med at jeg kommer til å satse på en litt grundigere test som blir publisert iløpet av helgen
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jupz, har hørt endel hk med jbl tidligere og har likt hva jeg har hørt for å si det slik, men prisen her er et vesentlig poeng, hornene på array er litt mer avslørende enn mange av de langt billigere modellene. Så detta blir noen spennende dager
    Tror nok Array innehar kvaliteter i diskant og mellomtone til lett og kunne avsløre om 255'n duger eller ikke, men som Kakehode sier så må det jo noe effekt til etterhvert?

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte avgårde en mail til soundgarden jeg, så får vi se hva slags selgertriks de drar opp av ermet.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det "har-man kardong"? som er det nye nå?

Må si jeg er imponert over omløpshastigheten på varelagret nede i Trøgstad - det overgår nok en lang gang de fleste møbelbutikker! he he he

Side 90 av 252 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 86 87 88 89 90 91 92 93 94 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •