Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 89

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 89 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 85 86 87 88 89 90 91 92 93 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 ... SisteSiste
Viser resultater 1,761 til 1,780 av 5026
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, så over den lille dagboken på minhjemmekino, om dette styret fortsetter ut året vil 2008 være et minneverdig år jeg med et digert glis kan se tilbake på mens lommeboka nærmest viser fingeren
    For å være helt dønn ærlige, har jeg en ekkel følelse på meg at dette kommer til å bli ett veldig sinnsykt år med tanke på bruk av penger til hifien å litt sånn snacks! Men, jeg håper jeg tar meg litt i nakken etter sommeren å prøver å få spart litt også

hehe, skal ikke akkurat si at jeg synes synd på meg selv uten dame selv om savnet er der, men det er da en pokker så god grunn til å prøve å forbedre anlegget litt? hehehhee
    Det kommer litt ann på dagsformen for min del, noen ganger kunne jeg tenkt meg å hatt xen her, andre ganger er det forferdelig deilig å vite at du er singel Men, det posetive er at jeg ikke trenger å bry meg om noe, bare kose meg å bruke penger på akkurat det jeg selv vil :-D

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    For å være helt dønn ærlige, har jeg en ekkel følelse på meg at dette kommer til å bli ett veldig sinnsykt år med tanke på bruk av penger til hifien å litt sånn snacks! Men, jeg håper jeg tar meg litt i nakken etter sommeren å prøver å få spart litt også
    hehe, ja du har jo spent av endel på det fantastiske hegel settet ditt, og nå blir høytalere som står i stil og endel kabelsnacks, men se det slik, med tanke på hvor grundig du er så bør du i teorien nå ende opp med et anlegg som varer leeeeeeeeeenge uten at du sitter konstant og vil oppgradere

Det kommer litt ann på dagsformen for min del, noen ganger kunne jeg tenkt meg å hatt xen her, andre ganger er det forferdelig deilig å vite at du er singel Men, det posetive er at jeg ikke trenger å bry meg om noe, bare kose meg å bruke penger på akkurat det jeg selv vil :-D
    kunne ikke ha sagt meg mer enig
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja du har jo spent av endel på det fantastiske hegel settet ditt, og nå blir høytalere som står i stil og endel kabelsnacks, men se det slik, med tanke på hvor grundig du er så bør du i teorien nå ende opp med et anlegg som varer leeeeeeeeeenge uten at du sitter konstant og vil oppgradere
    Håper det vil vare en stund hvertfall, det som er planen! Men, skal ikke se bortfra at jeg vil bytte noe ut om en stund. Jeg tjener jo egne penger nå, og da er det forferdelig farlig og ville prøve ut ting hele tiden!

Til neste år har jeg helt andre planer for feriepenger, og forhåpentligvis en god slamp tilbake på skatten. De siste 2 sommrene nå har jeg sikla på å kjøpe meg en vannscooter. Viss det er like pent vær her på Karmøy når jeg kommer hjem om 2 uker vet jeg f*** ikke hva jeg gjør. Uansett, neste år må jeg bare ha meg en vannscooter, herregud så morsomt det er :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper det vil vare en stund hvertfall, det som er planen! Men, skal ikke se bortfra at jeg vil bytte noe ut om en stund. Jeg tjener jo egne penger nå, og da er det forferdelig farlig og ville prøve ut ting hele tiden!
    Det verste er vel at jeg ikke blir overrasket, men det har jo også litt med egen erfaring å gjøre

Til neste år har jeg helt andre planer for feriepenger, og forhåpentligvis en god slamp tilbake på skatten. De siste 2 sommrene nå har jeg sikla på å kjøpe meg en vannscooter. Viss det er like pent vær her på Karmøy når jeg kommer hjem om 2 uker vet jeg f*** ikke hva jeg gjør. Uansett, neste år må jeg bare ha meg en vannscooter, herregud så morsomt det er :-D
    jupz, da var det bestilt tog og bussbillet til karmøy neste sommer
    Vannscooter ser så inni gampestumpen kult ut! Har bare hatt en mulighet til å prøve, og det var i spania for ca 7 år tilbake. Vi hadde satt av en dag til stranda med vannscooter og sånn "henge-i-en-tynn-tråd-fallskjerm-etter-båt" greie. Du kan jo gjette hvem som lå relativt fullesjuk den morgenen, vel, husker ikke helt om jeg kom til det stadiet, men kvelden i forveien var visst mojjo fikk jeg fortalt
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det verste er vel at jeg ikke blir overrasket, men det har jo også litt med egen erfaring å gjøre
    Det har du helt rett. Vi får se, satser fullt å helt på at jeg skal bli temmelig fornøyd nå

jupz, da var det bestilt tog og bussbillet til karmøy neste sommer
    Vannscooter ser så inni gampestumpen kult ut! Har bare hatt en mulighet til å prøve, og det var i spania for ca 7 år tilbake. Vi hadde satt av en dag til stranda med vannscooter og sånn "henge-i-en-tynn-tråd-fallskjerm-etter-båt" greie. Du kan jo gjette hvem som lå relativt fullesjuk den morgenen, vel, husker ikke helt om jeg kom til det stadiet, men kvelden i forveien var visst mojjo fikk jeg fortalt
    Det er bare til å ta turen, så etter noen timers vannscooter kjøring skal vi også klare å fikse en temmelig heftig Karmøy-fest

Jeg har sittet på sånn pølse, hvor båten som drar den skal prøve å få oss av, det er kult! Masse kule vannsports aktiviteter i Syden. Liker meg godt i Kypros og Portugal. Spania har jeg gått lei av, vært det haug med ganger Jeg kunne tenkt meg å hoppt i strikk, og fallskjerm! Det ser sinnsvakt ut!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble helt ivrig igår, etter at jeg så du skulle selge Yamaha Receiveren din, så jeg glemte jo å spørre om det jeg lurte mest på! Haha. Blir det ny receiver, eller blir det stereo amp nå ? :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare til å ta turen, så etter noen timers vannscooter kjøring skal vi også klare å fikse en temmelig heftig Karmøy-fest

Jeg har sittet på sånn pølse, hvor båten som drar den skal prøve å få oss av, det er kult! Masse kule vannsports aktiviteter i Syden. Liker meg godt i Kypros og Portugal. Spania har jeg gått lei av, vært det haug med ganger Jeg kunne tenkt meg å hoppt i strikk, og fallskjerm! Det ser sinnsvakt ut!
    I går 18:38
    Hehe en sånn tur høres ikke så forferdelig dumt ut nei!

Jeg ble helt ivrig igår, etter at jeg så du skulle selge Yamaha Receiveren din, så jeg glemte jo å spørre om det jeg lurte mest på! Haha. Blir det ny receiver, eller blir det stereo amp nå ? :-D
    hehe satt egentlig bare å vente på når spørsmålet kom, reagerte på at det ikke kom med en gang, men måtte jo se hvor lang tid det tok. Det er ikke stereo, blir noen surremegrundtboks. Har vært innom onkyo og yamaha så langt, denon takler jeg ikke, så mulighetene er jo ikke så forferdelig mange Det meste tyder på at den nye boksen kommer iløpet av uka som kommer, så stay tuned. Men sån i fare for leike luremus, dette er ikke noe high end boks. En helt folkelig reciever i omtrent samme prisklasse som 1800. Kanskje litt under også faktisk. og det verste av alt? jeg har ikke testa denne recieveren, og jeg har ikke hørt noe spess på denne produsenten de siste årene. så detta bir interresant
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du tar sjangsen på å bytte deg et hakk ned i kvalitet. Hvorfor det egentlig??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Så du tar sjangsen på å bytte deg et hakk ned i kvalitet. Hvorfor det egentlig??
    Nja, det er vel en måte å si det på, og da er et egentlig lettere umulig å komme med et fornuftig svar. Det ligger litt i at lenge har hatt sansen for denne produsenten lydfilosofi, har også hørt endel av dette merket på jbl (ikke array) og har likt hva jeg har hørt. Det er en nysgjerrighet som må stilles. Har fått mange gode bud på yamahaen og jeg spiller ikke så mye penger for å si det sånn, om det viser seg at hukommelsen min er ute og plukker bær og at dette slettes ikke blir bra går jeg nok tilbake til yamaha uten å legge noe nevneverdig mye imellom. Men jeg har trua på at detta kan bli bra
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe satt egentlig bare å vente på når spørsmålet kom, reagerte på at det ikke kom med en gang, men måtte jo se hvor lang tid det tok. Det er ikke stereo, blir noen surremegrundtboks. Har vært innom onkyo og yamaha så langt, denon takler jeg ikke, så mulighetene er jo ikke så forferdelig mange Det meste tyder på at den nye boksen kommer iløpet av uka som kommer, så stay tuned. Men sån i fare for leike luremus, dette er ikke noe high end boks. En helt folkelig reciever i omtrent samme prisklasse som 1800. Kanskje litt under også faktisk. og det verste av alt? jeg har ikke testa denne recieveren, og jeg har ikke hørt noe spess på denne produsenten de siste årene. så detta bir interresant
    Hm! Det må jeg si. Jeg skal følge med til neste uke, blir spennende

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yess. En liten shoppingtur i oslo lot meg dra hjem med en harman kardon avr 255 under armen, bokstavelig talt, noen herk å drasse med seg denne på toget!

Har så vidt fått kobla den opp nå og hørt litt i korte trekk. De neste kveldene skal brukes til finlytting og justering og innstilling. En litt mer fullstendig rapport bør komme iløpet av uka.

En ting er sikkert; detta er noe helt anna enn yamaha rx-v1800, det hører man rett ut av esken!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yess. En liten shoppingtur i oslo lot meg dra hjem med en harman kardon avr 255 under armen, bokstavelig talt, noen herk å drasse med seg denne på toget!

Har så vidt fått kobla den opp nå og hørt litt i korte trekk. De neste kveldene skal brukes til finlytting og justering og innstilling. En litt mer fullstendig rapport bør komme iløpet av uka.

En ting er sikkert; detta er noe helt anna enn yamaha rx-v1800, det hører man rett ut av esken!
    Positivt/Negativt??

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Positivt/Negativt??
    Hehe, jeg har bare fått kobla opp greia og spilt litt på den, før jeg har fått kjørt litt rk og virkelig satt meg ned og testa og lytta vil jeg hverken dømme eller hylle den. Ville vel ha blitt tidenes dårligste resonnement; "nå har jeg spilt tre sanger uten ha kjørt rk eller noe som helst anna, den suger\den er den beste ever"
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte faktisk at jeg skulle tippe det var H/K du skulle ha deg, ikke kødd en gang

Jeg hadde jo faktisk H/K receiver før jeg fikk Hegel riggen min, og jeg var veldig fornøyd med den altså. Det var ikke noe særlig med watt i den, men den var skikkelig strømsterk og hadde ingen problem med å få skikkelig god lyd ut av Audiovectorene

Gratulerer så masse med ett flott kjøp hvertfall !

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte faktisk at jeg skulle tippe det var H/K du skulle ha deg, ikke kødd en gang
    det regna jeg nesten med at du gjorde. I og med at jeg har hatt yamaha og onkyo, og sagt at hverken pioneer eller denon var aktuelle var det jo nesten bare hk igjen. Nad har liksom aldri vært et alternativ

Jeg hadde jo faktisk H/K receiver før jeg fikk Hegel riggen min, og jeg var veldig fornøyd med den altså. Det var ikke noe særlig med watt i den, men den var skikkelig strømsterk og hadde ingen problem med å få skikkelig god lyd ut av Audiovectorene
    Jeg har alltid hatt sansen for HK selv, til tross for et lavt antall watt har deres enorme strømforsyninger (sett ut fra prisklassen) alltid servert krefter og masse morro. Men i og med at de har vært dårlig utstyrte har jeg holdt meg unna. Denne boksen har imidlertid det meste.

Gratulerer så masse med ett flott kjøp hvertfall !
    takk takk
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var flere her som hadde det på feelingen at det ble H/K i Skrotnisse sin heim ja

Gratulerer, blir spennende og høre hva du syns om H/K vs JBL Array.

Komboen h/k og de lavere seriene med jbl er ihvertfall ikke de verste til film.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det regna jeg nesten med at du gjorde. I og med at jeg har hatt yamaha og onkyo, og sagt at hverken pioneer eller denon var aktuelle var det jo nesten bare hk igjen. Nad har liksom aldri vært et alternativ
    Hehe. Jeg tenkte litt på NAD også, men nei. Så tenkte jeg på Arcam sin AVR350, men den ble litt dyr igjen. Så det måtte nesten bli H/K

Jeg har alltid hatt sansen for HK selv, til tross for et lavt antall watt har deres enorme strømforsyninger (sett ut fra prisklassen) alltid servert krefter og masse morro. Men i og med at de har vært dårlig utstyrte har jeg holdt meg unna. Denne boksen har imidlertid det meste.
    Jeg gleder meg til å høre hva du syns, når du blir bedre kjent med den. Noe sier meg at det kommer til å falle deg midt i blinken :-D

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte du den på soundgarden

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer, har samme receiver jeg. Bare det at jeg skulle ønske den hadde The Bridge støtte også. Japanerne med samme av alt koster 1700 kr. mindre (Yamaha) men syns denne var bare hakket mer nice liksom.

Håper du er fornøyd.

Jeg har satt lyd ut gjennom HDMI i Playstation så jeg håper i grunn på kjøp av en heftig special effects film i Blu-ray til å teste HD-lyd

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å høre hva du syns om x55 serien...
    For meg ble H\K langt mer "HiFi" når x35 serien kom, og x55 kan jo være et par hakk over

Hvilke andre H\K produkter har du erfaring fra?

Side 89 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 85 86 87 88 89 90 91 92 93 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •