Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 86

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 86 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 82 83 84 85 86 87 88 89 90 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 ... SisteSiste
Viser resultater 1,701 til 1,720 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    marsboer: er som jeg skulle ha sagt det selv Dog har man da ei diger seng, men jupz, planen er en litt mer hunnkjønn-vennlig sofa, så nå krysser jeg fingre og tær, og slår knute på pjekkerten i håp om at han duden kjøper reclinerne
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    marsboer: er som jeg skulle ha sagt det selv Dog har man da ei diger seng, men jupz, planen er en litt mer hunnkjønn-vennlig sofa, så nå krysser jeg fingre og tær, og slår knute på pjekkerten i håp om at han duden kjøper reclinerne
    Back in the sadle again....
    Tralalala!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettet
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ærlig og godt fortalt :-D Minner om det samme inntrykket jeg har fått av ICE.
    Krefter i fleng , men litt kaldt og sterilt eller hur ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Ærlig og godt fortalt :-D Minner om det samme inntrykket jeg har fått av ICE.
    Krefter i fleng , men litt kaldt og sterilt eller hur ?
    hehe, ja jeg klarer ikke helt å legge fingra imellom og være altfor diplomatisk heller

Kreftene er det ikke å si noe på, jeg måtte gi meg på 60% av volumkontrollen på parasounden for da var det såpass høyt at det var uforsvarlig. Måtte jo teste ut litt.

Det som overrasket meg som sagt mest var hvordan symbiosen mellom p3 og rb1092 ikke lått "bedre" enn hva den gjorde. Yamaha 1800 og vincent sp991 låt langt mer engasjerende og behagelig (måtte få inn en kamerat av meg som har hørt begge oppsetta for å få en bekreftelse på at det ikke var jeg som var gått koko). Men om man ser det fra en litt annen kant kan man vel strengt tatt si det slik at rotel rb1092 er et uhyrlig nøytral trinn som ikke legger til noe spesielt i lydbildet og dermed blir kanskje gapet mellom gode og middels innspillinger ekstra stort kontra hva det var med f.eks. sp991 og yamaha 1800.
    Jeg husker jo hvor godt det låt med mc220 og oberon 6.1, skulle ha vært interresant å testet denne forforsterkeren med rb1092 og sett om forskjellene er så store som noen hifimagasiner har påstått.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supernøytralt er kanskje en bedre beskrivelse ops:
    For å oppnå det "lydidealet" man ønsker, trengs vel en del prøving med kilder og preamper før det sitter... Vet det er noen som kjører rørpre mot Oberon med stort hell , men smaken er som kjent veldig delt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supernøytralt er kanskje en bedre beskrivelse ops:
    vel, når man først er inne på diplomatisk måte å si ting på trur jeg du traff huet på spikern nå!!

For å oppnå det "lydidealet" man ønsker, trengs vel en del prøving med kilder og preamper før det sitter... Vet det er noen som kjører rørpre mot Oberon med stort hell , men smaken er som kjent veldig delt.
    Jupz, så lenge man er fornøyd med det man har er et jo det samme hva andre mener.

For meg blir det nok ikke noe digitalt efektrinn til frontene på ganske så lenge, men til centeren kan det så absolutt være en ide. Men litt synd er det, rb1092 har jo fått noen smått euforiske tester rundt om på nettet og i trykte publikasjoner, jeg må innrømme at jeg har ett bitteørlite håp om boksen var så bra slik at jeg slapp å gå opp i pris for å finne noe jeg kan leve lykkelig med...
    -------
    Mvh
    Rune

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En flott test av Array 1400 det der

Du har jo tidere en rekke ganger kommet frem til at Array trenger en del farging enten i effekt og/eller preamp før den kommer til sin rett. Det stemmer godt med de messene jeg har sett dem på også. Med nøytral eletronikk har det ikke vært noen fullklaff, men med litt vintage sitter klangbalansen bedre. Hadde du hatt et par Wilson eller liknende så hadde mest sannsynlig 1092 og P3 fungert bra, mye bedre enn Vincenten. Forøvrig er ikke 1092 spesielt slank.

Gorm sin test mot Oberon konkluderte med at 6.1 passet bra til 802D mens 1092 passet best til 804 Nautilus, og som kjent forandret B&W sounden i høyttalerne fra Nautilus til D-serien ganske dramatisk til det mer fyldige.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    En flott test av Array 1400 det der
    det er selvfølgelig en måte å se det på...

Du har jo tidere en rekke ganger kommet frem til at Array trenger en del farging enten i effekt og/eller preamp før den kommer til sin rett. Det stemmer godt med de messene jeg har sett dem på også. Med nøytral eletronikk har det ikke vært noen fullklaff, men med litt vintage sitter klangbalansen bedre. Hadde du hatt et par Wilson eller liknende så hadde mest sannsynlig 1092 og P3 fungert bra, mye bedre enn Vincenten. Forøvrig er ikke 1092 spesielt slank.
    nja, det med nøytralitet er jo en artig sak. For å virkelig kunne evaluere nøytraliteten til et effektrinn er man avhengig av et lydmessig perfekt rom, og dønn nøytral kringelektronikk. Finnes egentlig en 100% nøytral høytaler?
    Dog tviler jeg ikke på at p3\rb1092 låter bedre på andre høytalere, dette nevnte jeg også i "testen".

Men, etter å ha testet endel (ikke på langt nær så mye som du og andre her inne) utstyr på arrayene føler jeg at har en viss ide om hvordan de oppfører seg, og på de hørtes rb1092 relativt slank ut ja Men vi har jo alle vår oppfatning begrepene man ofte bruker innenfor lyd og bilde, så alt er vel subjektivt

Gorm sin test mot Oberon konkluderte med at 6.1 passet bra til 802D mens 1092 passet best til 804 Nautilus, og som kjent forandret B&W sounden i høyttalerne fra Nautilus til D-serien ganske dramatisk til det mer fyldige.
    Har ikke så mye erfaring med disse høytalerne, så det skal jeg ikke uttale meg om. Men har lest testene og interresant er det
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel litt sånn jeg tenkte resultatet av testen din ble Jeg har ikke akkurat forhørt meg mest på Rotel, men faktisk har jeg også testa akkurat denne effekten på Array 1400. Og en annen gang på ett komplett hjemmekinon oppsett fra Klipsch. Så jeg kjente meg egentlig ganske godt igjen i det du skriver. Veldig bra skrevet!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,777
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Flott liten test, Skrotnisse! Hva med å ta et par bilder og legge den ut under "tester" som en "brukertest"? Så velskrevede inntrykk bør jo komme flere til gode!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det var vel litt sånn jeg tenkte resultatet av testen din ble Jeg har ikke akkurat forhørt meg mest på Rotel, men faktisk har jeg også testa akkurat denne effekten på Array 1400. Og en annen gang på ett komplett hjemmekinon oppsett fra Klipsch. Så jeg kjente meg egentlig ganske godt igjen i det du skriver. Veldig bra skrevet!
    hehe, først av alt: thnx (har hørt at ungdommer visstnok forkorter veldig mye, og etter at nabofruen påpekte at jeg nærma meg de glade tredve årene må jeg prøve å føle meg litt yngre igjen!!). Men du sa aldri noe om at du hadde litt erfaring med rb1092? Kanskje like greit, da hadde jeg vel masa høl i skallen på deg for å høre hva du syntes og hva jeg kunne se frem imot
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Flott liten test, Skrotnisse! Hva med å ta et par bilder og legge den ut under "tester" som en "brukertest"? Så velskrevede inntrykk bør jo komme flere til gode!
    off da... og det sier du nå?? :cry: var inne på tanken, men følte ikke akkurat at jeg var fornøyd nok til å la den ligge under tester, så det ble desverre ikke tatt noen bilder heller, og eksemplaret er returnert.. men takker for fine ord

Om en liten deal går i boks nå iløpet av juni kommer det en liten test av et langt mer interresant produkt i mine øyne, kan eventuelt la deg lese igjennom den og vurdere om den er god nok for "test seksjonen". Føler liksom at jeg har litt mer peil på filmomtaler enn hifi
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mike Tyson i kjole?

Rotel har alltid gitt mye for penga og med sin nye serie effekforsterkere basert på den kjente ICE teknologien fikk de enda flere fans og noen hifiskribenter fikk seg til å påstå at RB1092 burde hatt en null til på prislappen. Sånt lover jo i et minste godt!

Til tross for Rotels enorme suksess har jeg aldri hatt muligheten til å teste ut noen av deres produkter på hjemmefronten. Riktignok var jeg på nippet til å kjøpe den gigantiske Rotel 1090 for noen år tilbake, men et svulstig utseende gjorde at jeg endte opp med de gedigene Vincent sp991 før det ble en Krell kav 400xi som igjen ble forkastet til fordel for Midgard Oberon 6.1. Hvor de 30kg tunge vincent blokkene serverte rundt 400w pr blokk var det en rein og skjær fryd å hente ut Rotel RB1092 fra posten. Hele esken veide jo ikke mer enn 12kg og her skulle det befinne seg 2x635w pakket inn i et designkabinett? Joda, med de små og snertne oberon blokkene friskt i minnet var ikke dette en ueffen tanke, men så var det detta med lyden da.

Teknologi, forundelig markedsføring og det estetiske.
    Rotel er en meget tradisjonsrik bedrift hva design angår, her forandres det ei noe, bortsett fra størrelsen vel å merke. Og det var nettopp dette som gjorde at jeg fikk et aldri så lite hakeslepp når jeg åpnet esken. Designet var nøyaktig det samme som på den monstrøse 1090, men 1092 med sine 10kg var ikke mer enn 9,2cm i høyden og designet satt som en kule. Jeg tar ikke for mye i om jeg kaller boksen et designprodukt laget for de store massene. Selv ei spretten vestkantberte bør kunne integrere denne boksen i sitt ultrahippe hjem.
    Dog forundrer det meg litt at Rotel markedsfører denne boksen med ”balanced design” for når vi tar en titt bak finner vi den sedvanlige brønnen for strømkontakta, høytalerterminaler for både singel og bi-wirering, speakon kontakter, en 12 volts trigger og ett par rca innganger, men det man ikke finner er balanserte innganger, til tross for at Rotel gjør en stor sak ut av dette med Balanced Design.
    Ut av denne lekre boksen skal det serveres 2x500w, målinger rundt om i verda har dog bekreftet at det dreier seg om 2x600w sånn ca. Det hersker ingen tvil om at denne ICE teknologien har sine fordeler, til sammenligning veier ett par EC Nemo blokker (2x600w) 82kg til sammen. Rotelen trekker også 600w fra strømnettet når den hardkjøres så spesifikasjonen burde den være klar for å drifte mine Jbl Array 1400.

Let the fight begin.
    La meg først forklare mitt mål med anlegget; det skal spille meg religiøs! Og hva kan da være bedre enn la Ole Paus med sin – i Norge – berømte Som En Storm åpne festen?
    Jeg simpelheten elsker denne salmen, den åpner så vakkert og forførisk med et digert kor før den forsiktige gitarklunkingen trer frem for så å bli raskt avbrutt av en kraftfull saksofon som igjen leder til at selveste Mr Paus trer frem med sin sårbare og rustne stemme. Dette er en personlig og sterk salme om en fyr som har slått seg til ro med at han snart skal dø, på mange måter er dette hans siste beskjed til alle rundt han. Man skal få en tåre i øyekroken under denne låten, man skal tenke at det kanskje finnes noe etter livet på jorden og man skal føle både kor, saksofon, gitar og stemme på kroppen. Det skal høres troverdig ut. Det første som slo meg var hvordan koret hørtes en anelse slankt ut, dog var det en fin bredde i lydbildet selv om ett par kormedlemmer muligens satt på mcdonalds under innspillinen. Saksofonen på sin side smalt til, nesten slik den skal gjøre, for med litt for høyt volum er ble det raskt åpenbart at rotelen legger stor vekt på nøytralitet og åpenhet, her skal det ikke legges slør på noe og en feit klangfarge er så absolutt ikke på sin plass. Dessverre – i mine ører – skal musikk ha litt pondus. Det går ei grense hvor klart vinduet til musikken skal være før (det) lyse(t) stikker seg for mye ut. Ole Paus og gitarklunkingen manglet pondus helt der nede og de laveste tonene opplevdes som en smule hule og udefinerte – følelsen av at noe manglet var så absolutt tilstedeværende. Jeg fikk bare ikke følelsen av å sitte i kirken med Ole Paus tre meter foran meg!
    Neste terrorspor ut var Deathstars med sin eminente Tongues, ei harbarka låt med tunge trommer, røffe gitarer, småsjuk death metal og fantastsike operastemmer. I tillegg kommer introduseringen av synth lyder og en nærmest psykedelisk plassering av lyder. For de fleste vil ikke dette være noe god referanselåt siden den fort kan fremstå som grautete og uutholdelig, rart jeg liker den? Det tok ikke mange sekundene før rotelen endelig begynte å vise seg sin mye omtalte beste side. Klarhet er så absolutt stikkordet her. Følelsen av graut var borte og i stedet kunne jeg ane en eim av biff – laget av ei okse flasket opp på lsd. Plasseringen av lyder var eksemplarisk, et lydbildet strakk seg langt utenfor høytalerne. Og midt oppi dette kom de sjuke death stemmene og den nydelige operastemmen, om ikke Ole Paus fikk meg religiøs klarte i alle fall Deathstars nesten å få meg til å tro på det motsatte!
    Siste par ut i denne omgangen var Nils Lofgren og Diana Krall, den ene ypperlig på gitar, den andre ypperlig på piano. Lofgren sin Keith Don’t Go fra platen Acoustic Live er et av de beste eksemplene jeg har hørt på akustisk basert musikk, lydbildet domineres totalt av hans fantastiske moves på gitaren. Det hørtes rett og slett troverdig ut samtidig som det var rett og slett dritkult å høre på! Her snakker vi virkelig definisjon, plassering og utklinging. Det samme gjentok seg med Diana Krall som sitter ved sitt piano og klunker av gårde med sin fantastisk vakre stemme. Det skal litt til å for å fremkalle tårer hos meg, men jeg ljuger nok om jeg påstår at det var helt tørt i øyekroken etter at disse to legendariske artistene holdt konsert hjemme i stua mi.

Vi har alle vår plass her i livet
    Og det gjelder også så absolutt for Rotel rb1092. ICE teknologien er uten tvil en spennende affære og både Rotel og Midgard har opplevd stor suksess. Men i mine ører, og på mitt anlegg, sliter de med mye av det samme. Dynamikk og krefter er ikke noe problem, du kan gjerne kjøre på den tyngste techno låten du har og guffe på til det renner blod ut av øra dine eller hjertet stopper av det sinnsvake trykket. Men på den samme musikken låt det også en anelse hult der nede og litt for lyst der oppe. Mellomtonen var heller ikke spesielt frodig i de fleste tilfellene, dette til tross for at forforsterkeren var av typen Parasound p3 som har litt imponatorfaktor i form av litt småfeit lyd, frodig mellomtone og litt rolig diskant. Morrofaktoren står høyere i kurs enn politisk korrekt hifi. I teorien burde disse produktene i sammarbeid med hver sin lydfilosofi skapt en slags gylden middelvei hvor Rotelens nøytralitet og antydning til en litt vell pågående topp ha blitt roet ned av Parasound sin frodighet. Teori og praksis er to vidt forskjellige ting desverre.

Den store konklusjonen.
    La Mike Tyson entre ringen i en short og med hansker, publikummet vil juble og suksessen er et faktum. La Mike Tyson entre ringen i kjole og det går rett på snørra. Rotel RB1092 er på mange måter hifi bransjens svar på denne ørebitende mastodonten. Rotel har en meget nøytral spillestil hvor den gjerne vil gjengi signalene så reint som mulig. Men dette trinnet er og forblir en ice forsterker med sine styrker og svakheter. Med bortimot perfekte innspillinger som Nils Lofgren og Diana Krall var det en fryd å høre på musikk. På Infected Mushroon, div radiopop, country og drekkalåter var det langt fra så engasjerende. Det ble for udefinert og hult der nede samtidig som det i toppen kunne bli veldig lyst og hardt til tider. Så vær obs, matching med høytalere har alt å si. Horn vil neppe være det beste valget!
    Balanced Design Concept:

"Balanced Design Concept is a disciplined synthesis of physics, electronics, and mechanical engineering guided by our firm belief that the best need not be the most costly. Balanced Design begins with basic circuits conceived by an international team of award-winning engineers. It includes an exhaustive evaluation of every part used in these circuits to determine not just which one will do... but which one will do best.
    Balanced Design also means that we verify every choice we make with the most critical and sensitive laboratory instrument available anywhere --- the human ear."

Har ikke nødvendigvis noe med balanserte kretser å gjøre

Dog, utrolig artig lesing Skrotnisse, keep up the good work! Hvilke planer har du for oppsettet videre nå?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Balanced Design Concept:

"Balanced Design Concept is a disciplined synthesis of physics, electronics, and mechanical engineering guided by our firm belief that the best need not be the most costly. Balanced Design begins with basic circuits conceived by an international team of award-winning engineers. It includes an exhaustive evaluation of every part used in these circuits to determine not just which one will do... but which one will do best.
    Balanced Design also means that we verify every choice we make with the most critical and sensitive laboratory instrument available anywhere --- the human ear."

Har ikke nødvendigvis noe med balanserte kretser å gjøre

Dog, utrolig artig lesing Skrotnisse, keep up the good work! Hvilke planer har du for oppsettet videre nå?
    aha! men da fikk du iallefall frem poenget mitt; det er forvirrende!

fremmover ja. Nei, en ting er sikkert, jeg må få inn et effektrinn før jeg tørner kokko! Det å la 1800 drive arrayene er som å sende paven på dimmu konsert, det blir bare ingen suksess! Elsker mcintosh, men jeg tømte glatt 402 og budsjettet er ikke det største om dagen, så en mc252 blir for svakt. Men kan imidlertid gjøre et kompromiss og gå ned på kreftene og heller prioritere lydkvaliteten. Men jakter litt på et trinn som i mine øyne og ører har et ganske fornuftig pris\ytelse forhold selv om det koster litt. Har blitt lovt et endelig svar iløpet av juni, så om det går i boks er det mulig nissen blir borte fra avforum en periode (først ett par dager pga intensiv høytlytting, og så ett par uker fordi han må spikre paller etter å ha torturert sine elskverdige naboer). Hvis ikke får jeg se litt hva jeg finner.

Det kommer en fyr på mandag og skal prøvesitte reclinerne mine, han var seriøst interressert så om han tar de blir det vel en ny sofa eller to.

Har også lyst til å selge projectoren og kjøpe inn en 52 tommers plasma skjerm.

Muligens en dac til pc1. Og mulig en dedikert pre.

Bakhøytalere står også høyt på ønskelista..

Men alt dette skjer ikke nå for å si det slik, kan vel kalle det et laaaaaaaaangtidsprosjekt. Må prioritere litt annereldes når det ble bare en inntekt her i huset :cry:
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, først av alt: thnx (har hørt at ungdommer visstnok forkorter veldig mye, og etter at nabofruen påpekte at jeg nærma meg de glade tredve årene må jeg prøve å føle meg litt yngre igjen!!). Men du sa aldri noe om at du hadde litt erfaring med rb1092? Kanskje like greit, da hadde jeg vel masa høl i skallen på deg for å høre hva du syntes og hva jeg kunne se frem imot
    God kveld i stuen

Da har jeg nettopp kommet meg hjem fra stage dolls, morten abel og dio konsert. Jeg hadde ikke kjøpt billet, men etter å ha krangla en evighet me vaktene om at ditt å datt, kom jeg meg inn. haha, jeg sparte faktisk 620 kr på det. easy shit! Men tilbake til deg..

Nei, når jeg tenker meg om har jeg vel ikke nevnt noe om det? Mener fullt å helt at det var rb1092, ja det må jo være det.. den var nå oppgitt til 2x500w så. Den andre gangen jeg hørte Rotel på Klipsch, vet jeg ikke om det var rb1092.. Men det var hvertfall power amp fra Rotel, å en surround receiver fra Onkyo å noe annet mask.. husker ikke!

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Labbetuss nevner har Rotels "Balanced Design Concept" lite med balanserte kretser å gjøre. Dessuten er ganske enkelt ikke ICE-modulene balanserte, ergo blir det ikke fullbalansert uansett hva man finner på, så da kan man like gjerne bruke ubalansert. Eller så var ihvertfall svaret jeg fikk av Rotel..
    Hvorfor så Midgard leverer sine blokker kun med balansert inn er hinsides min fornuft.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Hvorfor så Midgard leverer sine blokker kun med balansert inn er hinsides min fornuft.
    XLR er en mer mekanisk stabil kobling. Jeg vil tro det er så enkelt som så.
    Dessuten selger XLR kun i kraft av å være en mer "eksotisk" kontakt enn RCA. Prisen er vel mer eller mindre den samme for produsenten uansett.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag for du ta deg en tur ut i sola. Bare jeg og junior har spist, så skal vi ned til det beryktede Trøgstad fort. Ikke for å ligge buskene med gevær, men bakkeløp!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    God kveld i stuen

Da har jeg nettopp kommet meg hjem fra stage dolls, morten abel og dio konsert. Jeg hadde ikke kjøpt billet, men etter å ha krangla en evighet me vaktene om at ditt å datt, kom jeg meg inn. haha, jeg sparte faktisk 620 kr på det. easy shit! Men tilbake til deg..
    Ikke tilbake til meg riktig enda da mann! hehe. Jeg elsker jo å dra på konserter, var "så nære" på å få meg en tur på kiss igår, men det skeit seg i siste liten. Men, hvordan type konsert er det når man får se stage dolls, morten abel og dio på samme kveld? de to første er jo greie nok, men hvor passer dio inn? hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 86 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 82 83 84 85 86 87 88 89 90 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •