Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 85

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 85 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 81 82 83 84 85 86 87 88 89 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 ... SisteSiste
Viser resultater 1,681 til 1,700 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hehe, jeg tro mc'en kunne ha fått det meste til låte ekstremt bra. Selv med obeorn låt det forbausende bra! Og en ting er sikkert, rotel med en stakkarslig parasound p3 med noen år på baken sto ikke så mye tilbake for komboen mc\oberon, så joda, rotel har så absolutt videreutviklet ice teknologien. Det som hovedsakelig gjør at jeg må tenke nøye igjennom dette er at med yamaha som pre så er det ikke helt topp, og en dedikert stereo pre MÅ kjøpes inn. Det andre er at jeg muligens har en forsterker på hånd som ifølge de fleste tester skal gruse rotel trinnet. Men jeg får ikke endelig svar før iløpet av juni.

Pluss at jeg gjerne skulle ha gjort noe med selve bilde delen i anlegget, og det er jo alltids kjekt å ha litt på spar. Så det er endel å tenke på. Men, hvis den dealen ryker, så blir det nok et rotel trinn. Men om dealen går i boks så bør jeg slippe å tenke på effekta ei stund og da vil det neppe bli noen store inveteringer før til neste år. Drømmen er uten tvil c2300, og jeg ser det slik at om jeg roer ned tempoet frem til våren 2009 bør denne være mulig å få tak i.

Men, det er jo alltids en mulighet for at det trinnet jeg går å drømmer om nå allikevel ikke holder på arrayene selv om mange er strålende fornøyd med det (du trenger ikke å nevne det om du vet hva jeg snakker om hehehe), og hvis sånt skjer, så selger jeg også arrayene og starter fra scratch for da begynner det å koste litt mer enn hva jeg er villig til å investere..
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    jupz, rockefoten har vært til stede noen dager nå. Morro har det vært! Det som ikke er fult så morro er at forhandler enten må ha tilbake klædden iløpet av noen dager, som innebærer at jeg må sende den imorgo, eller så må jeg beholde den. Og det har jeg altså frem til imorgen på å bestemme meg på. Dårlig gjort! Men, en slags uhøytidelig test er skrevet og kvelden imorgen skal brukes til å finpusse på den, så blir det vel en publisering torsdag. Onsdags kveld skal benyttes i godt selskap med selveste john fogherty i oslo
    Jeg gleder meg mest til den uhøytidelige testen din. Det er alltid like kjekt å morsomt å lese dine erfaringer å synspunkter

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, mc252 ja, har så absolutt sikla litt på den. Valget har stort sett stått mellom en slik en mac 252 eller, vel, snart er det juni og da finner vi ut av det.

Rotelen ble levert tilbake slik at butikken får brukt denne under et demotreff om ikke så lenge...
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det virkelig noen hensikt å sikle etter 252? Tømmer du 402 på Array kan du bare glemme 252, men for all del, senteren trenger sitt den også

Men uansett, hva er alternativene utenom opplagte H4SE, Nada og MC501 eller Nemo(i tilfelle lottogevinst)?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kakehode: det har forandra seg endel for meg. Når fruen plutselig flytta ut blei det plutselig en del ekstra utgifter iallefall sånn på kort sikt. Vurderte mc252 på et tidligere tidspunkt og så 402\501\nemo når feriepenga kom, og så la mc252 ta centerkanalen. Men absolutt alt av planer gikk i vasken når hu flytta ut og 501\nemo blir altfor dyrt nå, det samme blir en mc252 til centerkanalen. Så ja, jeg vurderte det, men nå er det uaktuelt. Utenom de du nevner så bør vel både chapter audio, pass labs, krell, jc1 o.l være gode kandidater til disse høytalerne.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kondolerer.. Er noe drii.. når sånt skjer , men det kommer en tid etterpå :-D
    Ting har en egen evne til å årne seg, til å med i Trøgstad....
    Det er når det butter litt vi lærer mest

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, noe dritt er det så absolutt! Men, i Trøxas årnær alt seg med tid og stundom

Mens andre trøster seg med festing og sjekking tenkte jeg å trøste meg litt med anlegget fremmover, sånt må jo funke hur fett som helst! hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrotnisse
    - regner med at du har denne i samlinga?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    ..det har forandra seg endel for meg. Når fruen plutselig flytta ut...
    Oi... Det var jeg jaggu ikke klar over.. Kjipers...
    Slipper nå heldigvis å bekymre meg for sånt.
    Har vel ikke vært i noe skikkelig forhold på lenge ops:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Skrotnisse
    Mer presis link:

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=336357

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Kan ikke si jeg havna nærmere ett spesifisert produkt

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme med CDON som med mamut-linker (bla. dynabel)... ett he*****e å lage linker dit..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Skrotnisse
    Hehe, måtte sjekke linken til hellnoob lenger ned, men nope, har ikke fått kjøpt meg den. Lenge sida jeg har sett noe skrotnisse nå. Men det er vel kanskje på tide
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Samme med CDON som med mamut-linker (bla. dynabel)... ett he*****e å lage linker dit..
    Brukervenneligheten står høyt i kurs hos disse folka veittu!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Time's up!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i know. dagen gikk ad *******. Var på konsert med john fogherty igår kveld og har vært litt redusert idag, når jeg endelig fikk summa meg begynte tlf å ringe og så må jeg må jobbe fra 24.00 ikveld til 15.00 imorgo, så desverre, den testen drøyer nok ett par dager
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her må det strammes inn Skrotnisse! Det ligner ikke deg å være sent ute

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe jeg veit, prøvde å forklare for jobben at jeg hadde en forsterkertest å publisere og at jeg da var indisponibel i jobbsammenheng, men de hadde ette helt forståelse for det argumentet nei.. dustete arb.giver

Blir litt spennende nå, en fyr tok kontakt på mail for ett par timer tilbake og var interressert i reclinerne min, så han skal ta seg en tur mandag ettermiddag og prøvesitte. Ryker de så kan jeg endelig igangsette steg 1 i mitt lille planlagte waf prosjekt.. definer ironi: ett år samboerskap med eksen hvor stua var dedikert til to reclinere, 100 tommers lerret og kun anlegg. Når hu flytter ut? ja da begynner vi på waf prosjektet.. heheheh
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du har noen planer om å få inn et nytt hunkjønn bør du i hvertfall få deg en sofa det kan koses i (som kanskje fører til noe mer...)
    Så får du heller gå over til et par reclinere etterhvert som ting har gått seg til

Side 85 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 81 82 83 84 85 86 87 88 89 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •