Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 84

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 84 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 80 81 82 83 84 85 86 87 88 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 ... SisteSiste
Viser resultater 1,661 til 1,680 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gi en litt bedre utfyllelse da, at den oppfører seg anderledes holder vel ikke kan du skjønne
    hehe, i know, men det skjedde så mye igår så jeg rakk ikke å teste ut noe spesielt, bare spilte noen få sanger ett par ganger og fikk et slags veldig laust førsteinntrykk. En ting er iallefall sikkert; her mangler ei krefter!!!

Kjipt med den sivile statusen da, men du får nå vertfall regjere leiligheten som du vil nå da.
    men det fikk jeg også når hu bodde hos meg, så det her suger maks
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mangler du krefter med en slik kraftklump da har du et effektbehov som ikke ligner grisen.

Kjipern, da er det ingen fordeler da

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, er ikke bare effekt oppgitt i watt som teller vet du

Men joda, det bruddet hadde en surrealistisk fordel; planen var å kjøpe hus i år, den planen røyk at skogen når hu flytta ut, så da er jo ette sparebehovet så stort akkurat i år
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Men joda, det bruddet hadde en surrealistisk fordel; planen var å kjøpe hus i år, den planen røyk at skogen når hu flytta ut, så da er jo ette sparebehovet så stort akkurat i år
    Hvis du hadde nevnt et sparebehov etter siste tidens investeringer, hadde jeg begynt å lure på deg

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Hvis du hadde nevnt et sparebehov etter siste tidens investeringer, hadde jeg begynt å lure på deg
    hehe, har hatt en grei kombinasjon av sparing og investering egentlig. Men så langt så har jeg faktisk ikke investert så mye i år til tross for mange produkter har kommet og gått. Det har veldig ofte gått opp i opp økonomisk sett, med små mellomlegg.

Blir en litt småstørre investering iløpet av sommeren, så får tiden vise
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, er ikke bare effekt oppgitt i watt som teller vet du
    Hehe, hadde jeg gått etter den ideologien hadde jeg vel knappest sittet med en 70w effektforsterker ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, hadde jeg gått etter den ideologien hadde jeg vel knappest sittet med en 70w effektforsterker ?
    bra sagt!!

gleder meg til å komme hjem og teste ut litt infected mushroom og yello!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke Rotel RB1092 bestykket med ICEpower? Hvordan skiller den seg lydmessig fra Midgard-blokkene, synes du?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Er ikke Rotel RB1092 bestykket med ICEpower? Hvordan skiller den seg lydmessig fra Midgard-blokkene, synes du?
    jupz, ice power. Ifølge fidelity skilte jo denne seg endel fra midgard, det er noe jeg skal prøve å finne ut av de neste dagene. Ble så mye stress igår at jeg fikk ikke satt meg ned og faktisk lytta på musikken, derfor vil jeg ikke (eller kan for den saks skyld) uttale meg om det akkurat nå. Men ikveld blir det nok endel lytting og testing. og en rapport kommer garantert
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ikveld blir det nok endel lytting og testing. og en rapport kommer garantert
    Fredager er gode dager for lyttetestrapporter :-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Fredager er gode dager for lyttetestrapporter :-)
    det skal jeg love deg! seint i går kveld kom en kamerat innom med sin p3, som også tidligere har vært min. En liten omkobling og en liten lytt avslørte raskt at denne lå noen hakk over yamahaen lydmessig. Men etter ett par døgn nesten uten søvn var det uaktuelt å teste ut noe, men ikveld? nu jävlar ske're spelles!!
    -------
    Mvh
    Rune

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende og høre om dine erfaringer med 1092´n.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flateng
    Blir spennende og høre om dine erfaringer med 1092´n.
    for øyeblikket sitter jeg å lurer på om det er verdt å gå opp i pris. Vi utvekslet jo noen mailer og jeg må jo si at jeg har forståelse for det du skrev Nå ble det riktignok en liten fest ikveld fremfor lytting, men det fikser jeg imorgo. Et lite tips: det hersker ingen tvil om at denne boksen låter bedre enn oberon 6.1, men jeg vil gjerne lytte litt mer før jeg avsir endelig dom. Vel, ett tips til, parasound p3 med rotel rb1092 låter nesten på høyde med mc220 og oberon, det [er er et satans kompliment.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du ser ikke bort fra at Rotelene, rett og slett blir stående ?

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for øyeblikket sitter jeg å lurer på om det er verdt å gå opp i pris. Vi utvekslet jo noen mailer og jeg må jo si at jeg har forståelse for det du skrev Nå ble det riktignok en liten fest ikveld fremfor lytting, men det fikser jeg imorgo. Et lite tips: det hersker ingen tvil om at denne boksen låter bedre enn oberon 6.1, men jeg vil gjerne lytte litt mer før jeg avsir endelig dom. Vel, ett tips til, parasound p3 med rotel rb1092 låter nesten på høyde med mc220 og oberon, det [er er et satans kompliment.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Så du ser ikke bort fra at Rotelene, rett og slett blir stående ?
    Planen var jo ta en fin lyttekveld igår, men det gikk litt i dass takket være nabobrura og flaske nam nam

Jeg har vel egentlig sagt det sånn fra start av at jeg er åpen for alle muligheter, men jeg har hele tiden hatt mine tvil nettopp fordi obeorn ikke var noe optimal match for min del. Det som gjenstår å finne ut nå er jo om rotelen faktisk låter så bra, eller om det var førsteinntrykket på et par låter som var så godt.. detektivnissen is on the cas
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planen var jo ta en fin lyttekveld igår, men det gikk litt i dass takket være nabobrura og flaske nam nam

Jeg har vel egentlig sagt det sånn fra start av at jeg er åpen for alle muligheter, men jeg har hele tiden hatt mine tvil nettopp fordi obeorn ikke var noe optimal match for min del. Det som gjenstår å finne ut nå er jo om rotelen faktisk låter så bra, eller om det var førsteinntrykket på et par låter som var så godt.. detektivnissen is on the cas
    Spennende spennende!

Jeg følger hvertfall nøye med hva som skjer hos deg :-D

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre at rockefoten omsider er tilbake hos deg, Skrot

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, rockefoten har vært til stede noen dager nå. Morro har det vært! Det som ikke er fult så morro er at forhandler enten må ha tilbake klædden iløpet av noen dager, som innebærer at jeg må sende den imorgo, eller så må jeg beholde den. Og det har jeg altså frem til imorgen på å bestemme meg på. Dårlig gjort! Men, en slags uhøytidelig test er skrevet og kvelden imorgen skal brukes til å finpusse på den, så blir det vel en publisering torsdag. Onsdags kveld skal benyttes i godt selskap med selveste john fogherty i oslo
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt å gi fra seg noe som man virkelig liker...
    Men, tror ett videresalg aldri vil være noe problem om du skulle ombestemme deg Tror at hvis du hadde prøvd den med MC'en så ville du hatt en kremkombi evt med CJ

Side 84 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 80 81 82 83 84 85 86 87 88 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •