Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 83

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 83 av 252 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 79 80 81 82 83 84 85 86 87 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 ... SisteSiste
Viser resultater 1,641 til 1,660 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rotel rb1092 blir bestilt inn til test senere ikveld, må bare komme meg hjem først Men dette er bare for en liten test. Venter bare på endelig bekreftelse på et anna produkt utover i juni, men vil ikke si så mye om det i tilfellet det ikke blir noe av. På en annen side kan det jo hende rotelen duger såpass bra at jeg ikke savner noe mer...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yess! Da er rotel rb1092 snart sendt og det er lov å håpe på å ha denne kraftboksen i hus enten lørdag eller mandag. Men nå har det seg sånn at surremegrundtbokser ikke akkurat kan hamle helt opp med en dedikert stereoforforsterker, så da fant jeg det like greit å bestille meg en parasound p3 til test samtidig. Denne har jeg hatt i mitt eie tidligere, og jeg gleder meg som en unge til å kjøre en liten match mellom den og yamaha 1800, begge med rotel rb1092 koblet til
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres spennende ut!

Du vet at 17mai er lørdag? så du må nok satse på mandagen desverre.

Jeg får snart en ny sub, men vet ikke om den kommer imorgen eller mandag, den ble sendt fra bergen på tirsdagen. Håper den ikke må til oslo en tur først.
    Det må pakker fra kristiansand iallefall.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir vrient å integrere P3 i et surroundoppsett, ettersom den ikke har prosessorinngang, men det vet du vel?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Det blir vrient å integrere P3 i et surroundoppsett, ettersom den ikke har prosessorinngang, men det vet du vel?
    Denne tanken slo meg også om ikke det har kommet en oppgradert utgave som inkluderer ht-inngang. Hvis ikke er vel eneste alternativ fra Parasound NC2100
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Høres spennende ut!

Du vet at 17mai er lørdag? så du må nok satse på mandagen desverre.
    sant det! crap!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jupz, har som skrevet tidligere hatt denne i mitt eie og kjenner den rimelig godt. Skrev også at den er bestilt til test. Noe kjøp er ikke aktuelt nettopp fordi den ikke har prosessorinngang

Sitat Opprinnelig postet av DevilEj
    Denne tanken slo meg også om ikke det har kommet en oppgradert utgave som inkluderer ht-inngang. Hvis ikke er vel eneste alternativ fra Parasound NC2100
    mm, så vidt meg bekjent har det ikke kommet en oppgradert utgave, dog kunne dette ha vært særdeles interresant. Så vidt jeg kan huske ga den mye for penga rent lydmessig, men det kan jo ha forandret seg med tanke på dagens produkter i samme prisklasse. Men, det finner jeg ut av
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jupz, har som skrevet tidligere hatt denne i mitt eie og kjenner den rimelig godt. Skrev også at den er bestilt til test. Noe kjøp er ikke aktuelt nettopp fordi den ikke har prosessorinngang
    Bare sånn av ren nyskjerrighet. Hvorfor bestiller du P3 hjem til test, viss du har eid den før, og det er UAKTUELT med kjøp uansett? hehe

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Bare sånn av ren nyskjerrighet. Hvorfor bestiller du P3 hjem til test, viss du har eid den før, og det er UAKTUELT med kjøp uansett? hehe
    Er det ikke morro å teste ut litt utstyr da? Siden jeg først får rb1092 til test må jeg jo bare ha en ordentlig forforsterker til test samtidig. Vil jo ikke vurdere rb1092 utelukkende med en reciever som pre. Pluss at jeg ser jeg ordla meg litt keitete, eksemplaret jeg får til test var tidligere i mitt eie, så den er bestilt til test fra han som kjøpte den av meg
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Er det ikke morro å teste ut litt utstyr da? Siden jeg først får rb1092 til test må jeg jo bare ha en ordentlig forforsterker til test samtidig. Vil jo ikke vurdere rb1092 utelukkende med en reciever som pre. Pluss at jeg ser jeg ordla meg litt keitete, eksemplaret jeg får til test var tidligere i mitt eie, så den er bestilt til test fra han som kjøpte den av meg
    Hehe, joda det blir nok bra Skjønner at det blir en mer helhet, med en ren stereo pre. Men, med en gang tenkte jeg om du skulle bare låne P3, just for fun :-D hehe

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mm, det er jo veldig mye just for the fun of it, men jeg sikler veldig på en pre med prosessorinngang, noe jeg syti om sida jeg solgte macen (dam i miss that sexy piece of..... hehe). Og nå har jo livssituasjonen forandra seg litt sida det garantert ikke blir noe huskjøp denne sommeren, eller resten av året for den saks skyld så nå jeg egentlig veldig daukeen på å få tilbake en stereopre og se hvor mye bedre lyden egentlig blir, selv med en pre til 10 sild
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Da får du heller spare litt mindre til huskjøp noen månder, å slå til med de siste "store" innkjøpene, slik at du en gang for alle blir fornøyd inntil videre

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen måneder? tror det blir grossalt lenge til desverre. Nå har vi samme sivile status... om du ikke har gått hen og funni deg er brud da.. hehe...

Men som du sier så går det jo an å bruke litt ekstra på anlegget nå, så det hadde jo iallefal en positiv side
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Whaat! Har du blitt singel? Nå nettopp? Det er så kjipærn! Ånei du, jeg er singel som ei tom øl flaske, eller noe sånn. Ble slutt med meg å dama i februar en gang, etter litt over 2 år.. huff!

Jaja, men som du sier.. Det er noe posetivt, og det er istede for å bruke penger på henne, går det nå i stereo, stereo ooog stereo :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, brura fløtta ut i pinsa.. shit happens!

Men hej, er jo flere fordeler da. hehe. Eneste problemet er jo at aldri slår feil at når man blir singel, spenner av masse cash på noe man vil ha, så kan man ta seg bak på at man plutselig havner i et forhold igjen og virkelig hadde trengt de penga sånn i starten. ehhe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahah! Sant så sant. Kjenner på meg at det blir lenge til jeg går i noen "faste" forhold igjen Joda, det var veldig koselig å ha ett fast forhold, gøy å ha en jente som alltid er der.. Men, nå skal jeg være singel lenge å finne på masse gøy me gutta

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, lett for å bli mer gøy "med" kvinnfolka når man er singel da
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høhø :twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke så lenge sida jeg først lempa inn to vincent monoblokker på 30kg hver seg, enda kortere er det siden jeg vinket de farvel. Situasjonen var noe så der annerledes når jeg trasket opp på posten i går for å hente ut en rotel rb1092 på rundt 12kg. 2x600w (iallefall skal den være målt til det selv om den er oppgitt til 2x500w) på 12kg. Med stor iver trasket jeg med et smil om gommen himmat og koblet opp.. Men så var det detta med sosialt liv, nå hvorfor skal plutselig folk være så fordømt besøksvillige når jeg egentlig skal grisespille mine naboer til vannvidd? vel vel, lite testing ble det desverre så jeg får kose meg litt mer ikveld.

En ting er sikkert, denne boksen er endel annerledes enn de andre effekttrinna jeg har hatt i hus den siste perioden (midgard oberon 6.1, rogue stereo90, vincent sp991 og usher 2x150w klasse a).
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gi en litt bedre utfyllelse da, at den oppfører seg anderledes holder vel ikke kan du skjønne
    Kjipt med den sivile statusen da, men du får nå vertfall regjere leiligheten som du vil nå da.

Side 83 av 252 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 79 80 81 82 83 84 85 86 87 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •