Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 82

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 82 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 78 79 80 81 82 83 84 85 86 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 ... SisteSiste
Viser resultater 1,621 til 1,640 av 5026
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hehe, har lest den kaninhistorien, kreket var vel sultent da og trengte litt spenning i hverdagen Rånerne er et kapittel vi ikke snakker så mye om (dog havna jeg på et vorspiel i yders en gang og så fortsatte festen ombord i en diger traktorhenger på vei mot "byen" i bjørkelangen), men hallen festen er jo genial. Håper inderlig de får face84 tilbake i år også. SKreiv litt med gruppa rett etter de spilte, og de ville iallefall tilbake.

Det er jo ikke noe dårlig anlegg du har satt sammen heller da. Samme blu ray spiller, recieveren din hadde jeg tidligere i år, så den største forskjellen enn så lenge ligger vel i høytalera Iløpet av juni når valget har falt på enten rotel eller det andre, så får du bare ta deg en tur nedover om du vil ha en liten demo
    Byen Bjørkelangen ja.... Pr d.d har vi faktisk to puber da, selv om kvaliteten er laber.. Ydersbotn på Hemnes ja. Skal jeg flytte til den kanten av bygda, må det bli Langstranda - eller Long Beach som vi velger å kalle den.

Var på hallfest en gang for mange år siden - må ha vært mellom 93 og 95 en gang. Det var virkelig bra liv! Og rånerne - ja, jeg vet om dem... Hysj Hsyj... Vi har noen her hjemme selv..

En demo hadde vært gøy!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Byen Bjørkelangen ja.... Pr d.d har vi faktisk to puber da, selv om kvaliteten er laber.. Ydersbotn på Hemnes ja. Skal jeg flytte til den kanten av bygda, må det bli Langstranda - eller Long Beach som vi velger å kalle den.

Var på hallfest en gang for mange år siden - må ha vært mellom 93 og 95 en gang. Det var virkelig bra liv! Og rånerne - ja, jeg vet om dem... Hysj Hsyj... Vi har noen her hjemme selv..

En demo hadde vært gøy!
    To pubber er jo ette gæli, samme som skjønhaug

Long beach har jeg aldri hørt om, er ikke fullt så lokalkjent der oppe. hehe.
    I 93 var jeg 12 år, så da var de festene relativt ukjente for min del, men gjør mitt beste for å ta igjen det tapte nå
    Skal legg meg nicket ditt på minnet, så sender deg en pm om demo bare alt er i hus. Sommeren er jo en fantastisk årstid for oppgradering av anlegget
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To pubber er jo ette gæli, samme som skjønhaug

Long beach har jeg aldri hørt om, er ikke fullt så lokalkjent der oppe. hehe.
    I 93 var jeg 12 år, så da var de festene relativt ukjente for min del, men gjør mitt beste for å ta igjen det tapte nå
    Skal legg meg nicket ditt på minnet, så sender deg en pm om demo bare alt er i hus. Sommeren er jo en fantastisk årstid for oppgradering av anlegget
    Er det på to på Skjønhaug? Har la bare merke til "Smia" eller hva den heter når jeg kjørte gjennom der sist helg. Edit: Vi var oppe i fire stk på en gang for noen år siden. Når den siste la ned, leid han inn stripper den siste kvelden og serverte øl til det var tomt - noe som ble ganske så lang tid over sjenkestopp....

Hadde det ikke vært for bryllup i juli, skulle det nok blitt noe mer utstyr hjemme også....

Send gjerne en PM for demo - det hadde vært toppers!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi har to. Smia og mamma mia. Begge har nogenlunde konsept med matservering og pub servering på kvelda. Mamma mia på helgekveldene har blitt litt mer for "sosialkontorets klientell"
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer Nølle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke noe sånt du har lukta på ? :-D

5 stk Parasound HALO JC1 selges.

Muligens har du sett de selv, men man kan alltids hjelpe til med letinga.

mvh
    Nølle

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nølle: det der var bare dårlig gjort! Har veldig lyst til å slå til, men jeg liker ikke tanken på at de er kjøpt i usa, modifiserte, og så har man ingen garanti så vidt jeg har forstått..
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer Nølle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De aller fleste som lykkes med å nå sine mål her i livet har måtte ta noen usikre valg underveis. Den som intet våger intet vinner.:roll:

Når kommer det en slik mulighet igjen?????

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tester like så godt Rotel i samme slengen, hvorfor ikke Men, jeg gleder meg mest til du får denne hemmelige saken din i Juni!

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1091 vs. 1092?

Dette er da den oppgraderte 1092 modifisert av en lokal lydgauker i trøxas. Blandt annet er den moderne strømforsyning koblet sammen med ei ekstern strømforsyning hvor en familie hamstre står og tråkker for harde livet. Dette vil da være det første steget for å gjøre hifi litt mer miljøvennlig.

I tillegg er fronten en avlang lcd skjerm hvor brukeren kan velge mellom forskjellige farger, detta for å oppnå litt større waf.

Hva er egentlig forskjellen mellom 1091 & 1092? Leste en test av 1091 her Rotel RB-1091 - AVguide.com

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nølle
    De aller fleste som lykkes med å nå sine mål her i livet har måtte ta noen usikre valg underveis. Den som intet våger intet vinner.:roll:

Når kommer det en slik mulighet igjen?????
    jeg kjangser ikke med 36k på nåværende tidspunkt Men jeg trøster meg litt med at om tid og stundom ordner nok det meste seg
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Du tester like så godt Rotel i samme slengen, hvorfor ikke Men, jeg gleder meg mest til du får denne hemmelige saken din i Juni!
    hehe, ja det gjør du vel, det gjør jeg au! Men det kan jo hende at rotelen imponerer såpass at den blir stående vet du
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HKviking
    Hva er egentlig forskjellen mellom 1091 & 1092? Leste en test av 1091 her Rotel RB-1091 - AVguide.com
    bortsett fra at 1092 er et stereoeffektrinn og rb1091 er monoblokker så vet jeg desverre ikke om noen forskjeller mellom de.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja det gjør du vel, det gjør jeg au! Men det kan jo hende at rotelen imponerer såpass at den blir stående vet du
    Njaa, det vil kun tiden vise

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nølle: det der var bare dårlig gjort! Har veldig lyst til å slå til, men jeg liker ikke tanken på at de er kjøpt i usa, modifiserte, og så har man ingen garanti så vidt jeg har forstått..
    Men har ikke de en liten switch på baksia som gjør det mulig å velge mellom 120-240??

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig er 1092 målt til 635W per kanal, selv om specs sier 500 :-)

http://www.nebyhifi.no/documents/RB1...ewsuk04-06.pdf

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Men har ikke de en liten switch på baksia som gjør det mulig å velge mellom 120-240??
    men det er fortsatt import fra statene, og har man det garantigreiene å tenke på. Men jeg trøster meg med at det kan bli bra hjemme selv uten jc1, finnes mye annet snasent på markedet
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Forøvrig er 1092 målt til 635W per kanal, selv om specs sier 500 :-)

http://www.nebyhifi.no/documents/RB1...ewsuk04-06.pdf
    i know, blir pur og rein og skjær galskap!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men det er fortsatt import fra statene, og har man det garantigreiene å tenke på. Men jeg trøster meg med at det kan bli bra hjemme selv uten jc1, finnes mye annet snasent på markedet
    Men, etter de tilbakemeldingene og anmeldelsene jeg har sett på JC1 så er jeg jaggu ikke sikker på det du. Skal visst være utrolig stabile

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det at de er noen fantastiske forsterkere hersker det nok ingen tvil om. Har også lest endel tråder om dette med parasound fra usa i det siste, har jo tenkt tanken, men jeg tror nok jeg står ved mitt valg basert på skepsis og troen på noe annet - ikke noe import fra statene for denna pjokken nei
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det at de er noen fantastiske forsterkere hersker det nok ingen tvil om. Har også lest endel tråder om dette med parasound fra usa i det siste, har jo tenkt tanken, men jeg tror nok jeg står ved mitt valg basert på skepsis og troen på noe annet - ikke noe import fra statene for denna pjokken nei
    Så...
    Hvilke planer har du da?
    Rotel? Eller er noe annet i kikkerten?

Side 82 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 78 79 80 81 82 83 84 85 86 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •