Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 78

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 78 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 ... SisteSiste
Viser resultater 1,541 til 1,560 av 5026
    Newcomer Nølle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Nølle: Blei litt stor i auga når hifi4all la ut den nyheten, men de har en villendene pris på 85 000 danske kronasjer, norsk pris? rundt 95-100?. Da er vi oppe i en prisklasse hvor også mc 501 og ec nemo befinner seg, samt pass labs og audio research kan være gode alternativer, også de flotte typhon blokkene til ayon kan plutselig være en god utfordrer. Med tanke på et seriøst ønske om hus blir 100k for mye å punge ut nå. Pluss at jeg ikke er helt sikker på at jeg vil kjøre på med rør i effektdelen igjen. På musikk? uten tvil. Men husk at jeg er et dedikert filmnerd av dimensjoner

Jo, hvis du en dag selv skal vurdere disse trinna bør du også ta en titt på de nye rørtrinna til mcintosh, 2x300watt og ca 200Nok

Men over til noe heilt anna; hvordan går det med prosjeket "ut med klipsch, inn med noe anna"?
    Nye er alle disse overnevnte beistene alt for dyre, men det vil nok dukke opp noen på brukten de nærmeste årene.

Selv synes jeg mcintosh ser råe ut, men så lenge jeg må ha anlegget i stua så tviler jeg sterkt på at det dukker opp noen her.

Når det gjelder høytalere er jeg meget usikker på hva jeg skal gjøre. Solgte min Velodyne sub, for å prøve noe annet.
    Har mer eller mindre bestemt meg for å teste ut 2 SVS subber, men har ikke kommet fram til hvem av modelene jeg skal velge. Om jeg drøyer med sub kjøp så er jeg godt på vei til litt mer kostbare høytalere ( les. Pioneer , MA platinium og andre gode HiFi høytalere ) Om jeg velger å kjøpe 2 SVS subber må jeg nøye meg med MA GS 60 og andre i samme prisleiet. Uansett så må nok noe av ferie pengene ofres for å komme i mål.

Har du noen tanker på hvordan Pioneer 1 og 3 ( husker ikke hele benevnelsen i farta ) kan matche M- 150. Har lest at moddel 1 kan være kresen på elektronikken, men jeg vil være overasket om min elektronikk er for dårlig. Om det er match er en annen sak.

mvh
    Nølle

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jag kommer säkert få uppgraderingssjuka när
    Hegel kommer med dom nya produkterna. Och Nemo:
    oj oj vad det vore lekkert. Men H4SE var vad min ekonomi
    tålde denna gång. :-|

Men har du fått testat Musical Fidelitys integrerade monster?
    Rör i försteget och över 600W. Och bara en sån sak att
    fötterna av stärkaren byter färg när rören är uppvärmda nog.
    Partytrick:-D

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ja, det er min oppfatning hvertfall! Hvorfor skal jeg gå å teste noe annet jeg kanskje vil føle er bedre, viss jeg er meget fornøyd lyden jeg har?!! Såklart må det være lov å teste produkter som er nye, og som er intressane å få hørt, men gidder ikke å løpe rundt i alle Norges hifi butikker, bare for å finne noe nytt som overgår det jeg har!
    hvis det er ei mening du faktisk klarer å leve etter så misunner jeg deg Det er egentlig meninga mi også, men jeg har en lei tendens til å ikke overholde dette. heheheh

Avantgardene til Akto ser rå ut, men har null komma niks kjennskap til disse, så derfor holder jeg meg nøytral!
    Jeg har hørt de! Var vel et cj trinn han brukte da så vidt jeg kan huske. Nå bruker han vel et audiopax som skal være utviklet til disse høytalera. Med cj trinnet låt det iallefall helt fantastisk. Her fikk man virkelig høre hva horn hadde å by på, og ifølge eieren selv låt det langt dårligere enn hva det gjør med audiopaxen. Noen fantastiske høytalere jeg virkelig håper jeg en dag får gleden av å eie!

Jeg sier bare Pioneer S-1EX og JL Audio sin Fathom F113 :-D :-D Rå skapen lenge leve!!! Viss det er Palladium du tenker på, når du nevner Klipsch, har de jo en gulvstående som skal koste rundt 70k her i Norge. Disse kunne nok vært noe for meg også, men viss det er fakta som du sier at de krever minst 4m avstand til lytteren er jeg ikke sikker på det lar seg gjøre.
    Var palladium jeg tenkte på ja Mener ganske bestemt på at atle snakka på 4 meter, men om det gjaldt kun den største eller alle er jeg ikke helt sikker på desverre.

Pioneer s-1ex og jl audio fantom f113, joda, etter hva man leser om de to produktene bør vel dette være en særdeles god kombo om man klarer å få integrert subben. Men har du fått hørt på s1? S3 var en særdeles artig høytaler, men de sier jo det at hvor s3 er bygget for fart og morro er s1 nesten som en kjedelig studiomonitor å regne. Hvordan stiller det seg med hegel h4se som er bygget for nettopp fart og morro?

Viss jeg skal nevne noen ord om hvordan det går med meg og min søken etter go lyd, vil jeg gjøre noe som ikke alle gjør. Mener ikke da at jeg skal sette meg på ett fly ned til Nederland for å skaffe meg noe råskap der som ingen i Norge har hørt om. Men, jeg vil ikke ha noe typisk Klipsch RF, SVS eller slike merker som hver andre mann her på avforum har! Vil ha noe som ikke alle har, og som skaper litt oppmerksomhet! Nå er det jo mange her på forumet som har Hegel, har jeg forstått etter hvert. Men, tviler på det er mange som har fullt System 4 oppsett og SE utgaven av H4, så det er jo litt stas syns jeg
    Til tider er det NESTEN skremmene hvor likt vi tenker. hehe. Det å ha ting som det ikke nødvendigvis har gått inflasjon i står ganske høyt i kurs hos meg også. Arrayene var også ganske sjeldne på avforum når jeg kjøpte, men er det vel en 3-4 stk som har de. Og hegel har som du sier blitt mer og mer populært, dog er det sjelden man kommer over et komplett system4 oppsett ja. Det som er litt skremmende å tenke på er at om man er ute etter ett oppsett som ingen andre her på avforum har, så er det bare å betale mer enn hva andre er dumme nok til å gjøre, og voila, så har man noe unikt. hehehe
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Skal vedde ganske mye på at når du finner forsterkeren som mater Arrayene dine med nok krefter, så går det 14dg, så skal du oppgradere ht også
    hehe, nope, da blir det pre'en

Arrayene er jo dauråe, neste steg på listen må vel være høytalere a'la jmlab utopia, klipsch palladium, avantgarde duo\trio omega, wilson sophia (eller hva de nå heter), mcintosh x1 (rundt 350k) osv. Men for all del, Kent Ove kom med et meget interresant forslag
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har det vel seg sånn at også H4 har blitt målt til godt over 300w, uten at jeg skal oppgi hva akkurat disse målingene sa
    jeg vil gjerne høre!! pm?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nølle
    Nye er alle disse overnevnte beistene alt for dyre, men det vil nok dukke opp noen på brukten de nærmeste årene.
    GARANTERT! Men da vil det også ha kommet nye modeller som frister enda mer

Selv synes jeg mcintosh ser råe ut, men så lenge jeg må ha anlegget i stua så tviler jeg sterkt på at det dukker opp noen her.
    Dama elska c220, så det sliter jeg neppe med. takk og pris! hehe

Har du noen tanker på hvordan Pioneer 1 og 3 ( husker ikke hele benevnelsen i farta ) kan matche M- 150. Har lest at moddel 1 kan være kresen på elektronikken, men jeg vil være overasket om min elektronikk er for dårlig. Om det er match er en annen sak.

mvh
    Nølle
    nå har jeg ikke hørt rør på de to pioneer modellene, og jeg har heller IKKE hørt pioneer s-1ex desverre. Men jeg har hørt s-3ex på hegel h4 og falt pladask. Det finnes ikke tvil om at disse høytalera foretrekker nøytralitet og lite farging. I og med at det blir anbefallt å holde seg unna mcintosh og parasound som er litt feite i klangen har jeg vel en lei følelse av rogue sine rør produkter kan bli en feil match, men dette er vill gjetning fra min side, og jeg vil nok anbefalle deg å høre med enten noen eiere av disse, eller sende avgårde en pm til Akto som begynner å kjenne disse høytalere ut, inn og sideveis.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Hehe, jag kommer säkert få uppgraderingssjuka när
    Hegel kommer med dom nya produkterna. Och Nemo:
    oj oj vad det vore lekkert. Men H4SE var vad min ekonomi
    tålde denna gång. :-|
    hehe, nemo er en vååååååååt drøm! ser ikke bort fra at det har blitt solgt ei og anna pampers pakke til hififrelste mannfolk som har lest en test av nemo! hehe.

Irriterer meg nesten litt at Mr Hegel himself holder korta så tett inn til brøstkassa når det kommer til de nye produktene. Er bikkjenysgjerrig på de!

Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Men har du fått testat Musical Fidelitys integrerade monster?
    Rör i försteget och över 600W. Och bara en sån sak att
    fötterna av stärkaren byter färg när rören är uppvärmda nog.
    Partytrick:-D
    Nope, skulle ha vært utrolig kult å fått den boksen på hjemlån, men en kombinasjon av frykt for å falle pladask og mangel av lyst på en integrert løsning gjør at jeg ikke vil stresse for mye det. Har hatt integrert tidligere, og spesielt siden jeg er filmfreak vil jeg nødig gi avkall på friheten en separat løsning gir meg.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis det er ei mening du faktisk klarer å leve etter så misunner jeg deg Det er egentlig meninga mi også, men jeg har en lei tendens til å ikke overholde dette. heheheh
    Håper da jeg klarer å leve etter det? Er masse annet også jeg trenger penger til, og må ta meg råd til å kjøpe!

Jeg har hørt de! Var vel et cj trinn han brukte da så vidt jeg kan huske. Nå bruker han vel et audiopax som skal være utviklet til disse høytalera. Med cj trinnet låt det iallefall helt fantastisk. Her fikk man virkelig høre hva horn hadde å by på, og ifølge eieren selv låt det langt dårligere enn hva det gjør med audiopaxen. Noen fantastiske høytalere jeg virkelig håper jeg en dag får gleden av å eie!
    Meget rått da altså

Var palladium jeg tenkte på ja Mener ganske bestemt på at atle snakka på 4 meter, men om det gjaldt kun den største eller alle er jeg ikke helt sikker på desverre.

Pioneer s-1ex og jl audio fantom f113, joda, etter hva man leser om de to produktene bør vel dette være en særdeles god kombo om man klarer å få integrert subben. Men har du fått hørt på s1? S3 var en særdeles artig høytaler, men de sier jo det at hvor s3 er bygget for fart og morro er s1 nesten som en kjedelig studiomonitor å regne. Hvordan stiller det seg med hegel h4se som er bygget for nettopp fart og morro?
    S1 har jeg dessverre ikke fått hørt. Men, det at S1 skal nesten regnes som en kjedelig studiomonitor å regne, tar jeg personlig med en stor klype salt. Tror nok du får ganske så mye moro utav S1 også, hvorfor skulle det ikke bare ble mer av det gode i fra S3?! Syns dette høres litt merkelig ut men. Og jeg sendte noen kjappe mail her på avforum med Akto for en stund tilbake, og han mente på at H4SE kunne være en god match sammen med både S1 og S3.

H4SE bygget for fart og moro? Vet ikke om jeg har fått med meg akkurat denne type beskrivelse, men at den skulle være mer musikalsk og en bedre match til høyttalere med en fremtredende topp har jeg fått med meg. Det er vel litt derfor Array har vært med i utviklingen av den.

Fathom F113 har jeg derimot fått en kjap liten demo av hos Resonans. Fikk ikke lange tiden, da jeg skulle forte meg til ett helikopter, men det jeg hørte. MmMmMM! Håhååhå! Sykt.. Her skal jeg virkelig la ørene få lytte :-D Denne hadde i hvertfall den type bass jeg elsker! Skulle vel bare mangle, at den ikke leverte i den prisklassen der!

Til tider er det NESTEN skremmene hvor likt vi tenker. hehe. Det å ha ting som det ikke nødvendigvis har gått inflasjon i står ganske høyt i kurs hos meg også. Arrayene var også ganske sjeldne på avforum når jeg kjøpte, men er det vel en 3-4 stk som har de. Og hegel har som du sier blitt mer og mer populært, dog er det sjelden man kommer over et komplett system4 oppsett ja. Det som er litt skremmende å tenke på er at om man er ute etter ett oppsett som ingen andre her på avforum har, så er det bare å betale mer enn hva andre er dumme nok til å gjøre, og voila, så har man noe unikt. hehehe
    Haha! Hvorfor er vi så like? Eller, det er nok mange her på forumet som tenker veldig likt slik som jeg å deg. Men, det er jo ikke sikkert at alle her har "funnet" hverandre ( litt små sjeivt skrevet ) slik som jeg å du som liker samme lyd.. Viss du skjønner! Jeg mener enkelt å greit at det er nok flere her på forumet som har samme mål, men at de kanskje ikke har truffet på hverandre! For pokker, 3-4 stk av hvor mange er vi her på forumet? 20-30 tusen? Vil våååge å påstå at de fremdeles er veldig sjeldne da

Heheh, for da ikke håpe noen kjøper ett rå dyrt annlegg bare for å vise ut her på forumet hvem som har det dyreste Da har faktisk den personen "kastet" mange penger i lufta bare for å vise seg frem, og i hvertfall jeg fått meg en god latter. Håper da sannelig ikke noen gjør det..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vil gjerne høre!! pm?
    Jeg kan dessverre ikke oppgi hva disse målingen sa, da jeg rett å slett ikke vet det Vet ikke hvor jeg leste det, men det var snakk om produsenter som "løy" på seg mer effekt enn hva de hadde.. Og det sto noe sånn som: " Vi målte også H4A, også denne forsterkeren overrasket veldig da Hegel har vært snille med å oppgi 300w " noe i den duren der .......... Vet ikke om resultatene ble 310, 325, eller 390w jeg, men de ble nok en god del over 300w vil jeg tippe, ellers hadde nok de spart seg for å skrive noe om det i det hele tatt!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nemo er en vååååååååt drøm! ser ikke bort fra at det har blitt solgt ei og anna pampers pakke til hififrelste mannfolk som har lest en test av nemo! hehe.
    Ja, var nesten så det røyk ei heil eske pampers da jeg så Enigma'en(?).
    Snakk om beist!!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Ja, var nesten så det røyk ei heil eske pampers da jeg så Enigma'en(?).
    Snakk om beist!!!
    slutt å syt! jeg vurderte always! får ikke de blokkene ut av skallen!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Enigma'en(?)
    Que?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan dessverre ikke oppgi hva disse målingen sa, da jeg rett å slett ikke vet det Vet ikke hvor jeg leste det, men det var snakk om produsenter som "løy" på seg mer effekt enn hva de hadde.. Og det sto noe sånn som: " Vi målte også H4A, også denne forsterkeren overrasket veldig da Hegel har vært snille med å oppgi 300w " noe i den duren der .......... Vet ikke om resultatene ble 310, 325, eller 390w jeg, men de ble nok en god del over 300w vil jeg tippe, ellers hadde nok de spart seg for å skrive noe om det i det hele tatt!
    mottatt og forstått

H4A fikk også en superduperkrutegod test i nyeste fidelity som blir sendt til post og butikkhyller idag.

"virkelig et bestekjøp" - er en av frasene som brukes. Skulle ha vært interresant om Mr Vadseth hadde testet SE utgaven også
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    S1 har jeg dessverre ikke fått hørt. Men, det at S1 skal nesten regnes som en kjedelig studiomonitor å regne, tar jeg personlig med en stor klype salt. Tror nok du får ganske så mye moro utav S1 også, hvorfor skulle det ikke bare ble mer av det gode i fra S3?! Syns dette høres litt merkelig ut men. Og jeg sendte noen kjappe mail her på avforum med Akto for en stund tilbake, og han mente på at H4SE kunne være en god match sammen med både S1 og S3.
    H4SE rocka iallefall flettene av undertegnede som tydeligvis burde klippe seg før det blir fabio-lokker Tviler ikke et sekund på at den også hadde funka fett (kanskje litt ironisk valg av ord) på s1 også.

Fathom F113 har jeg derimot fått en kjap liten demo av hos Resonans. Fikk ikke lange tiden, da jeg skulle forte meg til ett helikopter, men det jeg hørte. MmMmMM! Håhååhå! Sykt.. Her skal jeg virkelig la ørene få lytte :-D Denne hadde i hvertfall den type bass jeg elsker! Skulle vel bare mangle, at den ikke leverte i den prisklassen der!
    irriterer meg grenseløst at du nevnte komboen av fathom og s1 - har lest igjennom endel av det som har blitt skrevet om fathom her på forummet, og får ette ideen ut av skallen!!!! din lommebok-ødeleggende-tosk!

Håper da sannelig ikke noen gjør det..
    og jeg som la 2,5 lakser på bordet for samsungen for å føle meg litt ekslusiv her på forummet da.. ja ja. da har jeg lært noe nytt nå au
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mottatt og forstått

H4A fikk også en superduperkrutegod test i nyeste fidelity som blir sendt til post og butikkhyller idag.

"virkelig et bestekjøp" - er en av frasene som brukes. Skulle ha vært interresant om Mr Vadseth hadde testet SE utgaven også
    Ikke verst. H4A har vel fått knakende gode test resultater verden over. For å være ærlig, kan jeg ikke huske å ha lest en test som gir en negativ konklusjon av dette produktet :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mm, den vant også nylig japan grand prix

Det er vel snart på tide kommer ut av skyggen til dp og ec!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H4SE rocka iallefall flettene av undertegnede som tydeligvis burde klippe seg før det blir fabio-lokker Tviler ikke et sekund på at den også hadde funka fett (kanskje litt ironisk valg av ord) på s1 også.
    Det skal man ikke se bort i fra

irriterer meg grenseløst at du nevnte komboen av fathom og s1 - har lest igjennom endel av det som har blitt skrevet om fathom her på forummet, og får ette ideen ut av skallen!!!! din lommebok-ødeleggende-tosk!
    Hahahah! Jeg har lest hele den " Velodyne vs Fathom " tråden. Og ellers litt andre plasser på nettet hvor jeg har funnet info. Jeg burde muligens tatt patent på denne komboen, så du ikke stjeler ideen min nå :-D Så kan jeg heller gi deg patenten, viss det ikke blir ett kjøp på meg! Hæhæh!

og jeg som la 2,5 lakser på bordet for samsungen for å føle meg litt ekslusiv her på forummet da.. ja ja. da har jeg lært noe nytt nå au
    Haha! Greit at du kan lære av mindreårige da

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahah! Jeg har lest hele den " Velodyne vs Fathom " tråden. Og ellers litt andre plasser på nettet hvor jeg har funnet info. Jeg burde muligens tatt patent på denne komboen, så du ikke stjeler ideen min nå :-D Så kan jeg heller gi deg patenten, viss det ikke blir ett kjøp på meg! Hæhæh!
    in your dreamz my friend, in your dreams.
    Vel, jeg tror nok ikke denne komboen havner hos meg, ikke så lenge jeg har ei leillighet iallefall. Føler ikke at to subber er noe som skal inn hverken med tanke på størrelsen på rommet eller utnyttelsen av investeringen. desverre.

Haha! Greit at du kan lære av mindreårige da
    Mindreårig er du vel ette enda men, men hej, alltid hyggelig for oss nedstøva gamlinga som nærmer seg tredveårskrisa å kunne lære litt av barneromper
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    in your dreamz my friend, in your dreams.
    Vel, jeg tror nok ikke denne komboen havner hos meg, ikke så lenge jeg har ei leillighet iallefall. Føler ikke at to subber er noe som skal inn hverken med tanke på størrelsen på rommet eller utnyttelsen av investeringen. desverre.

Mindreårig er du vel ette enda men, men hej, alltid hyggelig for oss nedstøva gamlinga som nærmer seg tredveårskrisa å kunne lære litt av barneromper
    Nei, det er jo ikke sikkert det er det rette for deg. Tenkt bare å forsikre meg hehe! Det skal faktisk bli ufattelig spennende å se hvilken effekt som ender opp hos deg igjen nå, kanskje Parasound? Siden det sto litt om denne, før valget falt på Vincent sist.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har leika litt med tanken på 2xA21 ja. går man på børsen ender meg opp i prisleiet rundt 30k, kanskje litt over. Men hvis man først pusher 30laken kan man "snart" leite etter et par brukte jc1 også. Ække lett det her! Men til tross for at slags valg er tatt velger jeg å holde korta tett til brøstet enn så lenge
    -------
    Mvh
    Rune

Side 78 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •