Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 77

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 77 av 252 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 73 74 75 76 77 78 79 80 81 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 ... SisteSiste
Viser resultater 1,521 til 1,540 av 5026
    Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, får håpe at sjansen byr seg en annen gang.

Lykke til med salget anyways.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det som skjer hos deg Skrotnisse?

Fikk med meg i en tråd du skreiv at du ikke visste hva som skulle ta over for Vincentene, jeg trodde du var meget fornøyd med disse og at de skulle stå hos deg en stund Ett eller annet har du vel i gjerde, tenker jeg meg ?!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrotnisse er en meget rastløs sjel! Den som har hatt mest skrot når han pensjoneres vinner!

Jeg er fornøyd med vincent sp991, ingen tvil om det, men jeg er ikke så fornøyd jeg vil være for å si det slik. Sp991 er ett par fantastiske forsterkere til prisen, de er gigantiske, de har krefter så det synger etter og de låter overraskende bra TIL PRISEN. Men arrayene ødelegger egentlig det meste. De har et potensial jeg neppe tror jeg noen gang får utnyttet til det fulle desverre. Men gudene skal vite at jeg skal prøve så godt jeg kan.

Jeg har flere veier jeg kunne ha tenkt meg å testet ut.

Rotel rb1091 seiler opp som en god kandidat, 500w til rådighet bør iallefall kunne kontrollere arrayene, MEN jeg frykter disse kan minne for mye om oberon og da er jeg like langt. Er ikke uten grunn jeg solgte de. Men oberon låt også overraskende bra sammen med mcintosh c220, så kanskje rotelene og en god rørforforsterker med theather thorughput kunne ha vært en ide.

Den andre veien jeg ser litt på er eventuelt hegel h4se eller mcintosh 252. Hegel h4se har jeg hørt litt på og er rimelig imponert. Krefter i månn og en særdeles oppløst lydsignatur. Men det er en dedikert stereoforsterker. Mc 252 har riktignok litt mindre krefter, og låter også enel annerledes. Kanskje litt mer forførende lydsignatur kan man vel kalle det. Den har også fordelen av å kunne brokobles. Nå økes jo støygulvet ved brokobling, men jeg vet med meg selv at den effekforsterkeren jeg kjøper nå neppe vil være den siste jeg kjøper, da kan mc252 være grei å ha til center kanalen.

Andre forslag mottaes med stooooooooor takk
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, akkurat ja! Du altså, stressa type Håper å få ett anlegg nå, som jeg kan leve med lenge, uten altfor mye utskiftninger å opp/nedgraderinger.

Ellers, er jeg ganske enig med deg i at jeg ikke ville gått for Rotel, da du ikke var så altfor fornøyd med de gamle oberon du hadde. Tror det hadde blitt ganske kjedelig å kaldt, selvom de har masse masse krefter. Mcintosh kan nok være en god ting, siden du liker Mcintosh å Array sammen. Dette er en kombo som aldri skal i min leilighet hvertfall :-D

Hegel er jo drømme match med Array sies det jo, men skal la være å skrøyte så altfor mye av det selv, siden jeg selv sitte som eier. Har dog ikke testet SE versjonen med Array, selvom det nok ikke er alverdens mye forskjell.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Nemo eller MC501 :-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hm, akkurat ja! Du altså, stressa type Håper å få ett anlegg nå, som jeg kan leve med lenge, uten altfor mye utskiftninger å opp/nedgraderinger.
    Det er det jeg drømmer om også, men lettere sagt enn gjort hehe.

Ellers, er jeg ganske enig med deg i at jeg ikke ville gått for Rotel, da du ikke var så altfor fornøyd med de gamle oberon du hadde. Tror det hadde blitt ganske kjedelig å kaldt, selvom de har masse masse krefter.
    jups er det jeg frykter også, så noe rotel blir det nok ikke. Så sant jeg ikke kommer over en kupp pris, da kan jeg være villig til å teste ut.

Mcintosh kan nok være en god ting, siden du liker Mcintosh å Array sammen. Dette er en kombo som aldri skal i min leilighet hvertfall :-D
    Nå blei jeg skikkelig nysgjerrig her; HVORFOR??

Hegel er jo drømme match med Array sies det jo, men skal la være å skrøyte så altfor mye av det selv, siden jeg selv sitte som eier. Har dog ikke testet SE versjonen med Array, selvom det nok ikke er alverdens mye forskjell.
    Mm, er mange som liker denne matchen. But i do love that american sound hehe.

Fra spøk til alvor, nå bytter jeg effektforsterker nå iløpet av sommeren, om jeg ikke da føler at jeg er på riktig spor så selger jeg arrayene. Er grenser for hvor mye jeg orker å legge ned av tid og penger pga et par høytalere også.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Nemo eller MC501 :-)
    det er drømmen min det ja. men jeg håper på å få kjøpt meg en kåk enten i år eller i starten av 2009 og da føler jeg ikke helt for å svi av 100k på effekt akkurat nå. Egentlig litt synd igrunn, for dette er noen fantastiske forsterkere!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En bekjent av meg har testet Hegel H4, Primare A32 og Rotel RB-1092 på Array 1400. Kortversjonen hans: H4: super bass og mellomtone, skarp i toppen, A32: "pløsete" bass (alt er relativt), best mellomtone og topp, RB-1092: en mellomting mellom H4 og A32... Vet ikke om det hjelper noe.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er drømmen min det ja. men jeg håper på å få kjøpt meg en kåk enten i år eller i starten av 2009 og da føler jeg ikke helt for å svi av 100k på effekt akkurat nå. Egentlig litt synd igrunn, for dette er noen fantastiske forsterkere!
    Jeg har tidligere uttalt at Nemo er forsterkere en kan bygge et anlegg, et hus og et liv rundt

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En bekjent av meg har testet Hegel H4, Primare A32 og Rotel RB-1092 på Array 1400. Kortversjonen hans: H4: super bass og mellomtone, skarp i toppen, A32"pløsete" bass (alt er relativt), best mellomtone og topp, RB-1092: en mellomting mellom H4 og A32... Vet ikke om det hjelper noe.

mm, Primare er iallefall ikke aktuelt, har aldri takla lydsignaturen deres. Dette kan omtrent sammenlignes med vincentene på array. Det låter overkommelig bra oppover, men de er ikke gode nok i bassen og da får faller mye av lydbildet litt sammen.

Har skrevet litt med en fyr som har testet ut mc252 og jc1 på array og endel annet. Ifølge han hadde jc1 langt heftigere bass mens mc252 låt langt bedre på alt annet og i hans ører var dette vinneren. Men vi har alle våre preferanser. Ikke lett det her
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tidligere uttalt at Nemo er forsterkere en kan bygge et anlegg, et hus og et liv rundt
    kan ikke si deg imot der, men huset sjef (les: fruen) er ganske bestemt på at vi først kjøper hus før hennes kjære får punge ut så mye for ett par effektrinn. hehe. skal ikke si hu imot der egentlig.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det jeg drømmer om også, men lettere sagt enn gjort hehe.
    Tja, håper å komme langt i mål nå, når jeg er ferdig med ett komplett anlegg. Kunne nok alltids funnet noe som låter bedre, men det får være en viss grense for dette også!

jups er det jeg frykter også, så noe rotel blir det nok ikke. Så sant jeg ikke kommer over en kupp pris, da kan jeg være villig til å teste ut.
    Hehe. Skal bli morsomt å se hva du ender opp med nå igjen

Nå blei jeg skikkelig nysgjerrig her; HVORFOR??
    Jo, det skal jeg fortelle deg. Trodde jeg hadde nevnt det før? Men tar det med glede igjen

Det var vel ikke første gang jeg hørte Array, men en av de første jeg var på HCK. Hadde med egen musikk å skulle få teste skikkelig Array å Hegel sammen. Da jeg kom opp var var Mc402 koblet opp på Arrayene, så jeg tenkte hvorfor ikke fyre i gang dette litt først så jeg får høre hvordan dette låter sammen. Begynte å spille, og jeg syns det låt helt greit. Men ikke noe mer enn bare greit. Ble litt nervøs, for hva som kom i vente når jeg nå skulle bytte fra Mc402 til H4A. Kan også nevne at kilde å pre var Hegel.

Men men, byttet ble gjort å musikken var i gang. Det som er viktig å bemerke seg her er at H4A var iskaldt, selvom resten av anlegget hadde stått noen timer å spilt. Hva i huleste er skjedd med musikken nå tenkte jeg? Er det noe jeg innbiller meg, eller hva faaen. Det var ett mye mer sinnsykt trykk, enn med Mcintosh. Detaljer på Bjørn Eidsvåg var mer satt på plass og jeg kunne slappe mer av. På System Of A Down å diverse techno jeg testa med var det så rått å vilt at jeg nesten følte meg så gira at jeg ville slippe alt jeg hadde å danse for meg selv. På noe Dire Straits å Mark Knopfler jeg spilte var det herlig å sitte å lytte, med en flott å god mellomtone som spilte direkte slik jeg liker det.

Sorry for at jeg ikke er verdens beste til å beskrive mine lytte inntrykk. Klarer ikke helt å beskrive med ord, hvordan jeg tolker musikken. Men, det er ingen problem å høre hva jeg liker, eller ikke liker

Min mening; Mc402 ble blåst utav lytterommet å utpå gata å langt bort fra mine ører. Det var for meg som dag å natt. Jeg hadde aldri trodd jeg ville høre noen så syk forskjell, at jeg faktisk ville bli begeistret.

Mm, er mange som liker denne matchen. But i do love that american sound hehe.

Fra spøk til alvor, nå bytter jeg effektforsterker nå iløpet av sommeren, om jeg ikke da føler at jeg er på riktig spor så selger jeg arrayene. Er grenser for hvor mye jeg orker å legge ned av tid og penger pga et par høytalere også.
    Det er helt sant. Du kan nok sitte i evigheter å bytte å selge uten å bli fornøyd. Så blir du ikke fornøyd med den som tar over for Vincentene, så er det bye bye Array? Og da tar hva over? Jeg vet nok du har tanker om hva som ville blitt lekkert i stuen din, så det hadde vært hyggelig å hørt :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, håper å komme langt i mål nå, når jeg er ferdig med ett komplett anlegg. Kunne nok alltids funnet noe som låter bedre, men det får være en viss grense for dette også!
    mm, det vil vel alltid være noe som låter enda en halv prosent bedre enn det man selv har. Men vi har iallefall samme mål: sette sammen et anlegg som i våre egne ører låter såpass godt at suget etter noe nytt gir seg. Desverre suger det som **** hos meg (eh, må ikke feiltolkes den kommentaren der)

Jo, det skal jeg fortelle deg. Trodde jeg hadde nevnt det før? Men tar det med glede igjen
    neida, du har nok glemt å fortelle meg dette. Eller så har jeg glemt at du har fortalt det. Åkke som var det interresant å få det servert (igjen?). hehe. Jeg er til dels enig med deg i ett par saker iallefall. Hegel er en langt mer rett frem forsterker enn mc402. Min erfaring med mcintosh tilsier en produsent som lager fantastiske forforsterkere, meget gode avspillere og helt ok effektrinn under 90k (har desverre ikke fått hørt fra 501 og oppover). Deres effektrinn er kanskje laget litt som en ford mondeo anno 2008, den har litt av alt pakket inn i et sportslig utseende som er laget for å spille bra på alt uten å ta kjangser på å blåse lytteren ut av vinduet.
    husker selv når jeg testet 402 på arrayene. Det låt jo så, eh, vakket og bedagelig. Selv på techno og rock. Guffa på volummet og forventet å bli puncha i nasan så det rant ettter, men det motsatte skjedde, varsellampene på trinnet begynte å blinke som et amerikanskt juletre. Men på en annen side, før dette skjedde låt det jo utrolig bra. Jeg tror vel man nesten må velge mellom fart&morro og skjønnhet&piknik om man setter hegel og mcintosh opp mot hverandre. Men en ting er sikkert, hegel har en langt mer pågående topp enn hva mc har i mine ører. Kanskje en kombo av mc som pre og hegel som effekt hadde skapt en perfekt symbiose. hm, interresant ide!

Det er helt sant. Du kan nok sitte i evigheter å bytte å selge uten å bli fornøyd. Så blir du ikke fornøyd med den som tar over for Vincentene, så er det bye bye Array? Og da tar hva over? Jeg vet nok du har tanker om hva som ville blitt lekkert i stuen din, så det hadde vært hyggelig å hørt :-D
    For å være ærlig har jeg ikke tenkt så langt. Jeg har lenge og mye på hønna til Akto, avantgardene altså, men de blir for store for stua jeg har nå, eller, de funker greit nok, men da kan jeg glemme surremegrundt høytalere, og det vil jeg jo gjerne ha. Så om arrayene ryker så kanskej pioneer s-3ex som imponerte sokka av meg, men da må jeg også tenke på sub, og hvem sub holder egentlig følge med disse hyper-viagriserte-ville basselementene? Eller så har jo klipsch kommet med noen særdeles interresante modeller. Men de største koster mer enn hva jeg vil punge ut nå, pluss at de krever min 4m avstand til lytteren, da ryker også bakhøytalera, kanskje om det blir hus. Men det er bare ønskedrømmer for å være ærlig. nå skal jeg først prøve ut enda ett effektrinn på arrayene, så får jeg se. Er også veldig nysgjerrig på de nye produktene hegel slipper til høsten. I LOVE POWER!!
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer Nølle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrotnisse er en meget rastløs sjel! Den som har hatt mest skrot når han pensjoneres vinner!

Tidligere har du nevnt at du likte stereo 90, men at de var for svake. I går kom jeg over denne linken HIFI4ALL.DK | Nyheder | Monotrin fra Rogue Audio - mød Apollo!

spennende saker som du burde få sjekket. Om disse skulle være for svake for deg, så bør du bytte høytalere.
    Leker selv med tanken på å erstatte M-150 med disse en gang i fremtiden. Men først bør nok mine Klipsch få en ny eier

mvh
    Nølle

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nølle: Blei litt stor i auga når hifi4all la ut den nyheten, men de har en villendene pris på 85 000 danske kronasjer, norsk pris? rundt 95-100?. Da er vi oppe i en prisklasse hvor også mc 501 og ec nemo befinner seg, samt pass labs og audio research kan være gode alternativer, også de flotte typhon blokkene til ayon kan plutselig være en god utfordrer. Med tanke på et seriøst ønske om hus blir 100k for mye å punge ut nå. Pluss at jeg ikke er helt sikker på at jeg vil kjøre på med rør i effektdelen igjen. På musikk? uten tvil. Men husk at jeg er et dedikert filmnerd av dimensjoner

Jo, hvis du en dag selv skal vurdere disse trinna bør du også ta en titt på de nye rørtrinna til mcintosh, 2x300watt og ca 200Nok

Men over til noe heilt anna; hvordan går det med prosjeket "ut med klipsch, inn med noe anna"?
    -------
    Mvh
    Rune

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I love Power to!!

H4SE har krafter så det räcker. Nu börjar den bli inspelad och
    jag kan vrida på så mycket jag orkar. Och där H200an tog slut,
    så skrattar H4 och bara matar på.:twisted: Total kontroll över
    elementen. Punch och pondus. Arrayárna har växt en storlek, men
    som vanligt är det först på ordentlig volym jag märker skillnad.

Men jag har ett problem. Det krävs ett bra försteg också.
    Pengarna räcker inte även om jag får H200 sålt.
    Så jag sparar till senare och använder H200 som preamp ett
    tag till. Men där finns det nog mer välljud att hämta. Speciellt
    om jag kan köra balanserat hela vägen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mm, det vil vel alltid være noe som låter enda en halv prosent bedre enn det man selv har. Men vi har iallefall samme mål: sette sammen et anlegg som i våre egne ører låter såpass godt at suget etter noe nytt gir seg. Desverre suger det som **** hos meg (eh, må ikke feiltolkes den kommentaren der)
    Ja, det er min oppfatning hvertfall! Hvorfor skal jeg gå å teste noe annet jeg kanskje vil føle er bedre, viss jeg er meget fornøyd lyden jeg har?!! Såklart må det være lov å teste produkter som er nye, og som er intressane å få hørt, men gidder ikke å løpe rundt i alle Norges hifi butikker, bare for å finne noe nytt som overgår det jeg har!

neida, du har nok glemt å fortelle meg dette. Eller så har jeg glemt at du har fortalt det. Åkke som var det interresant å få det servert (igjen?). hehe. Jeg er til dels enig med deg i ett par saker iallefall. Hegel er en langt mer rett frem forsterker enn mc402. Min erfaring med mcintosh tilsier en produsent som lager fantastiske forforsterkere, meget gode avspillere og helt ok effektrinn under 90k (har desverre ikke fått hørt fra 501 og oppover). Deres effektrinn er kanskje laget litt som en ford mondeo anno 2008, den har litt av alt pakket inn i et sportslig utseende som er laget for å spille bra på alt uten å ta kjangser på å blåse lytteren ut av vinduet.
    husker selv når jeg testet 402 på arrayene. Det låt jo så, eh, vakket og bedagelig. Selv på techno og rock. Guffa på volummet og forventet å bli puncha i nasan så det rant ettter, men det motsatte skjedde, varsellampene på trinnet begynte å blinke som et amerikanskt juletre. Men på en annen side, før dette skjedde låt det jo utrolig bra. Jeg tror vel man nesten må velge mellom fart&morro og skjønnhet&piknik om man setter hegel og mcintosh opp mot hverandre. Men en ting er sikkert, hegel har en langt mer pågående topp enn hva mc har i mine ører. Kanskje en kombo av mc som pre og hegel som effekt hadde skapt en perfekt symbiose. hm, interresant ide!
    Tror nesten ikke du får en mer oppklarende setning enn hva du beskriver her: " Jeg tror nesten man velge mellom fart og morro og skjønnhet og piknik " .. Dette er akkurat det jeg føler, og for min del.. gir jeg min stemme for fart og moro Hegel gjør en mer enn god nok jobb til skjønnhet og piknik også!

For å være ærlig har jeg ikke tenkt så langt. Jeg har lenge og mye på hønna til Akto, avantgardene altså, men de blir for store for stua jeg har nå, eller, de funker greit nok, men da kan jeg glemme surremegrundt høytalere, og det vil jeg jo gjerne ha. Så om arrayene ryker så kanskej pioneer s-3ex som imponerte sokka av meg, men da må jeg også tenke på sub, og hvem sub holder egentlig følge med disse hyper-viagriserte-ville basselementene? Eller så har jo klipsch kommet med noen særdeles interresante modeller. Men de største koster mer enn hva jeg vil punge ut nå, pluss at de krever min 4m avstand til lytteren, da ryker også bakhøytalera, kanskje om det blir hus. Men det er bare ønskedrømmer for å være ærlig. nå skal jeg først prøve ut enda ett effektrinn på arrayene, så får jeg se. Er også veldig nysgjerrig på de nye produktene hegel slipper til høsten. I LOVE POWER!!
    Avantgardene til Akto ser rå ut, men har null komma niks kjennskap til disse, så derfor holder jeg meg nøytral!

Jeg sier bare Pioneer S-1EX og JL Audio sin Fathom F113 :-D :-D Rå skapen lenge leve!!! Viss det er Palladium du tenker på, når du nevner Klipsch, har de jo en gulvstående som skal koste rundt 70k her i Norge. Disse kunne nok vært noe for meg også, men viss det er fakta som du sier at de krever minst 4m avstand til lytteren er jeg ikke sikker på det lar seg gjøre.

Viss jeg skal nevne noen ord om hvordan det går med meg og min søken etter go lyd, vil jeg gjøre noe som ikke alle gjør. Mener ikke da at jeg skal sette meg på ett fly ned til Nederland for å skaffe meg noe råskap der som ingen i Norge har hørt om. Men, jeg vil ikke ha noe typisk Klipsch RF, SVS eller slike merker som hver andre mann her på avforum har! Vil ha noe som ikke alle har, og som skaper litt oppmerksomhet! Nå er det jo mange her på forumet som har Hegel, har jeg forstått etter hvert. Men, tviler på det er mange som har fullt System 4 oppsett og SE utgaven av H4, så det er jo litt stas syns jeg

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Karla: Jeg tviler ikke på hegel h4se sine krefter, men det er jo ikke helt uten grunn at hegel kommer med et enda kraftigere trinn. 300 seriøse watt bør holde med tanke på den strømforsyninga hegel h4 faktisk har. Men jeg litt vanskelig for å tro at jeg ikke vil savne mer kraft med denne. Ifølge forståsegpåere skulle mc402 ha krefter nok til at jeg ga meg før den gjord det - det tok ca tredve sekunder det før den påstanden var perforert
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vedde ganske mye på at når du finner forsterkeren som mater Arrayene dine med nok krefter, så går det 14dg, så skal du oppgradere ht også

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Karla: Jeg tviler ikke på hegel h4se sine krefter, men det er jo ikke helt uten grunn at hegel kommer med et enda kraftigere trinn. 300 seriøse watt bør holde med tanke på den strømforsyninga hegel h4 faktisk har. Men jeg litt vanskelig for å tro at jeg ikke vil savne mer kraft med denne. Ifølge forståsegpåere skulle mc402 ha krefter nok til at jeg ga meg før den gjord det - det tok ca tredve sekunder det før den påstanden var perforert
    Nå har det vel seg sånn at også H4 har blitt målt til godt over 300w, uten at jeg skal oppgi hva akkurat disse målingene sa

Side 77 av 252 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 73 74 75 76 77 78 79 80 81 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •