Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 76

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 76 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 78 79 80 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 ... SisteSiste
Viser resultater 1,501 til 1,520 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    *High Five*
    skal overlevere beskjeden.

Bakdelen er jo om jeg en dag havner i en situasjon hvor en nedgradring av høytalerne kan hjelpe på en lei situasjon, men fordelen er åpenbar: alle gutter sliter jo med å dumpe damer, så om det en dag er går den veien er det jo bare å ta en spansk en ved å la en arb.kollega hente høytalerne, putte inn ett par proson og satse på at hun står ved sine ord, og heller flytte inn arrayene når dama har flytta ut (og hvis noen lurer, har foreslått det for hu og hu holdt på å le seg i hjæl, så dette er ikke noe frekkhet bak ryggen hennes!!)
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Tror damer ikke har noe til overs for ett solid hjemmekino-anlegg..

Er vel nesten samme forhold der som med biler vil jeg tro?
    For noe tull!
    Dama elsker kinoen vår.:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kino.....Hvilken kino
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    vel, jeg har fått klar beskjed om at hun skal vurdere å dumpe meg om jeg selger arrayene og kjøper noe som er "dårligere", og tanken på bak- og surroundhøytalere falt hun pladask for, er jinta si det
    Hva er dette for en jente?????

Du må ha truffet den perfekte frue

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hva er dette for en jente?????

Du må ha truffet den perfekte frue
    haha, om hu er den perfekte hustru tørr jeg ette si noe om enda, men det lover greit. Har jo fått klar beskjed at når vi skal kjøpe hus så skal det være et stort nok rom hvor jeg kan kose meg med lyd og bilde som jeg selv vil. Og sånt er jo koslig. Så joa, ikke noe fare for at arrayene forsvinner til fordel for noe mindre på ei stønn
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, om hu er den perfekte hustru tørr jeg ette si noe om enda, men det lover greit. Har jo fått klar beskjed at når vi skal kjøpe hus så skal det være et stort nok rom hvor jeg kan kose meg med lyd og bilde som jeg selv vil. Og sånt er jo koslig. Så joa, ikke noe fare for at arrayene forsvinner til fordel for noe mindre på ei stønn
    Hun høres toppers ut :-D Hun har vel ikke tilfeldigvis en søster?!? HAHAHAH neida !

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun høres toppers ut :-D Hun har vel ikke tilfeldigvis en søster?!? HAHAHAH neida !
    nooope, men hun har en bror, men det hjelper kanskje lite? hehehehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nooope, men hun har en bror, men det hjelper kanskje lite? hehehehe.
    Hahah! DA blir jeg fint nødt til å si pass altså

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahah! DA blir jeg fint nødt til å si pass altså
    PUH!!

Personlig blåser jeg i hvilket lag folk spiller for, men det å ha en hififreak med såpass god smak i utstyr som deg i nærmeste omgangskrets (les: er daumisunnelig på hegel trinnet ditt) tror jeg at ville ha ruinert meg!! heheheh
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PUH!!

Personlig blåser jeg i hvilket lag folk spiller for, men det å ha en hififreak med såpass god smak i utstyr som deg i nærmeste omgangskrets (les: er daumisunnelig på hegel trinnet ditt) tror jeg at ville ha ruinert meg!! heheheh
    Er ganske så stolt av det trinnet selv må jeg innrømme Trodde ikke du hadde noe særlig varme følelser for akkurat Hegel jeg? Hehe! Men men.. Det trinnet er bare så herlig! Allerde etter å ha hatt det i hus 2 dager, fikk dette mye mer oppmerksomhet enn kilden å preen. Tørket bort støv som ikke var der, å nøyt rett å slett synet

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ganske så stolt av det trinnet selv må jeg innrømme Trodde ikke du hadde noe særlig varme følelser for akkurat Hegel jeg? Hehe! Men men.. Det trinnet er bare så herlig! Allerde etter å ha hatt det i hus 2 dager, fikk dette mye mer oppmerksomhet enn kilden å preen. Tørket bort støv som ikke var der, å nøyt rett å slett synet
    la oss bare si det slik at det forandra seg litt etter demoen hos hjemmekinogjengen. Det jeg har hørt av hegel tidligere har faktisk ikke falt i smak, men h4se på både pioneer s1ex og tad r1 var helt konge. Det at h4se takle s3ex regna jeg med, men at det holdt så god kontroll på de monstrøse tad'ene hadde jeg faktisk ikke trodd, samtidig som det låt mye mer naturlig enn hva jeg tidligere har hørt hegel.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    la oss bare si det slik at det forandra seg litt etter demoen hos hjemmekinogjengen. Det jeg har hørt av hegel tidligere har faktisk ikke falt i smak, men h4se på både pioneer s1ex og tad r1 var helt konge. Det at h4se takle s3ex regna jeg med, men at det holdt så god kontroll på de monstrøse tad'ene hadde jeg faktisk ikke trodd, samtidig som det låt mye mer naturlig enn hva jeg tidligere har hørt hegel.
    Nå er H4(uansett versjon) i stand til å levere ekstreme mengder strøm, helt uten det minste hikk, så at den ikke sliter med R1 overrasker meg fint lite. Selv på Array 1400 bare lunter den avgårde med hendene i lomma og plystrer i vinden som mang en velartikulert hifi-skribent ville sagt.

Men om forskjellen mellom H4SE og MkII-modellen er så enorm...tja. Jeg kan vel gå med på at de første Hegel-produktene fra snart ti år tilbake ikke var nevneverdig varme i klangen, men MkII-serien er ren, pur highend på både godt og vondt. Ja, du kan får det til å skrike der også, men ærlig talt, da har man gjort noe kraftig galt med plassering eller høyttalervalg! Gjør man det riktig derimot, som jeg selvsagt liker å tro jeg selv har gjort, spiller det ganske enkelt MUSIKK med fabelaktig tyngde, oppløsning og massive krefter uten at man må selge svigermor venstre nyre.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ååå! Så den imponerte deg altså? Hehe! Men, det var jo hyggelig å høre Jeg gleder meg til å få noe annet koblet opp på dette trinnet så det får kjørt seg litt. Audiovecor M3 som jeg har nå leker den bare med, den kunne sikkert hatt stål kontroll på de, uten at jeg hadde trykket på power knappen ! høhø..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som trådtittelen nå tilsier så selger jeg nå mine vincent sp991.

Disse dukker ikke så ofte opp på bruktmarkedet, så løp og kjøp
    -------
    Mvh
    Rune

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som trådtittelen nå tilsier så selger jeg nå mine vincent sp991.

Disse dukker ikke så ofte opp på bruktmarkedet, så løp og kjøp
    Hva skal inn nå da?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Hva skal inn nå da?
    for å være ærlig har jeg seriøste ette filla snøring på hva som ender opp her.. desverre.. men hej, forandring fryder
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er SP991 på strømnettet?
    Krever de 16A?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Hvordan er SP991 på strømnettet?
    Krever de 16A?
    nope, de trekker strøm uten tvil, men de krever ikke 16a

Har skrevet litt med en fyr som har sp998 de siste dagene nå, han bruker disse på sine ML Request uten problem, og sp998 og sp991 er veldig likt oppbygd så vidt jeg har fått med meg.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm..

Har et par Meixing MC805-A i bestilling.
    Dessverre holdt jeg på å si... :-|

Har bestandig hatt lyst på et par 991.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    auch. det må kunne kalles uflaks..

Vet det også ligger ett par sp998 ute til kr 19k, så prisen på mine ække så halvgæli heller. Men det er befinner seg endel sp991 par rundt om i landet, så flere muligheter kommer garantert
    -------
    Mvh
    Rune

Side 76 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 78 79 80 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •