Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 75

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 75 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 71 72 73 74 75 76 77 78 79 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 ... SisteSiste
Viser resultater 1,481 til 1,500 av 5026
    Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Utrolig bra dette her!

Kjempe bra bilder også.

Uten å ha lyst å bla igjennom hele tråden, har du tenkt deg sub og bakkanaler?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Utrolig bra dette her!

Kjempe bra bilder også.

Uten å ha lyst å bla igjennom hele tråden, har du tenkt deg sub og bakkanaler?
    nå må dere snart slutte å gå bananas med komplimentene

Du skal få slippe å bla igjennom hele tråden; sub? kunne ha tenkt meg å prøvd en eller to tuber fra svs, men det er langt fra første pri. Med vincent sine ca 400w på array1400 vet jeg ikke om jeg orker mer bass når jeg er film og det smeller til på skjermen. Vet at arrayene ikke går kjelledypt, men bassen som er i de er såpass rå at sub ville bare ha vært en slags hyggelig bonus man ikke etterstreber. Men man skal aldri si aldri...

Bakkanaler er en helt annen sak. Det har jeg tenkt masse på og planen er å få de på plass før sommeren. I og med at jeg bor i et lite kott på 68m2 er ikke romløsningen helt optimal for en dedikert hjemmekino så jeg er avhengig av å ha surroundhøytalerne på stativer, og siden reclinerne er forholdsvis må disse byttes ut. Ute på bruktmarkedet er de, så da er det bare å vente. Når de er solgt blir det litt enklere å se seg etter bak og surremegrundthøytallere
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kunne jo kjøpt deg stoler med rumperistere slipper jo da sub(ber) siden du får kjenne de dypeste frekvensene.
    Nok med punch er det jo i Arrayene

Tenker du på Array som bakhøyttalere? Ellers finnes det jo ganske mye av lure løsninger for bakkanaler.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kunne jo kjøpt deg stoler med rumperistere slipper jo da sub(ber) siden du får kjenne de dypeste frekvensene.
    Nok med punch er det jo i Arrayene
    Hehe, har tenkt tanken, men nå har jeg hatt bøttekottet i litt under ett år og så langt har så å si hele stua vært dedikert til anlegget, har tenkt å gi romemt litt mer waf faktor fremmover, har også ei samboerberte jeg tenkte å være snill mot, tror neppe hu liker at pjokken hennes bygger inn ett par romperistere i en splitter ny salong

Tenker du på Array som bakhøyttalere? Ellers finnes det jo ganske mye av lure løsninger for bakkanaler.
    array som bakhøytalere er en drøm jeg skal holde meg for god til å oppfylle pr dags dato. Føler ikke at rommet eller lommeboka kan forsvare en slik investering. Tenker nok et blir noe fra klipsch i første omgang. Men den dagen jeg får meg et hus og et dedikert rom vil selvfølgelig målet være array 800 bak, om da ikke jbl har kommet med en nyere serie som overgår arrayen og prisen er innenfor rekkevidde. Hm, tenker tilbake på hvor mye enklere og billigere det var når jeg ar 16; visste ikke hva hverken avforum eller høytalere til 80k var for noe.. hehehehhe
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal være gla som har meg Vet du hvorfor? Du har glemt å oppdatere Vincent som ny effekt i avataren din, eller hva det kalles

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahahahahahaha., tusen takk; flaut å glemme sånt, bare glad du gjorde meg oppmerksom på det

Var så opptatt av å få knipsa noen nye bilder at signaturen ble helglemt :-(
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, flottings. No Problemo :-D

Seee der ja, straks mye bedre

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse

array som bakhøytalere er en drøm jeg skal holde meg for god til å oppfylle pr dags dato.
    Hadde det ikke vært kjekt å kunne bli skutt i ryggen i tillegg til forfra... Eller eventuellt blåse bakoversveisen forover igjen....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Hadde det ikke vært kjekt å kunne bli skutt i ryggen i tillegg til forfra... Eller eventuellt blåse bakoversveisen forover igjen....
    hehe, hadde vel endt opp med beavis og butthead sveis med tanke på at trøkket foran og bak ville ha stoppet håret i stilling rett opp. Var innom et mcintosh forum og leste litt, en gærning brukte 402 til bakhøytalera sine. Ser liksom for meg ordentlige forsterkere til 1400 og 880 i front,og en 402 til arrays bak; galskap anyone? hehe.

Nei, array bak skal jeg som sagt la være en drøm for ett par år til. Må prøve å prioritere litt for en gangs skyld i livet, pluss at om jeg kjøpte de denne sommeren ville jeg jo ha begynt å gå tom for drømmemål innenfor anlegg
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, hadde vel endt opp med beavis og butthead sveis med tanke på at trøkket foran og bak ville ha stoppet håret i stilling rett opp. Var innom et mcintosh forum og leste litt, en gærning brukte 402 til bakhøytalera sine. Ser liksom for meg ordentlige forsterkere til 1400 og 880 i front,og en 402 til arrays bak; galskap anyone? hehe.

Nei, array bak skal jeg som sagt la være en drøm for ett par år til. Må prøve å prioritere litt for en gangs skyld i livet, pluss at om jeg kjøpte de denne sommeren ville jeg jo ha begynt å gå tom for drømmemål innenfor anlegg
    Men litt artig å leke med tanken er det jo (jeg kan gledelig se for meg 4 802D bak og 801D sammen med HTM1D foran enn rekke med 8 stk JL F113 i front, men da må sal 2 bygges først.... og norsk tipping ringe 4 helger å rad....) Det er gøy å drømme litt :-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men litt artig å leke med tanken er det jo (jeg kan gledelig se for meg 4 802D bak og 801D sammen med HTM1D foran enn rekke med 8 stk JL F113 i front, men da må sal 2 bygges først.... og norsk tipping ringe 4 helger å rad....) Det er gøy å drømme litt :-)
    genial tanke!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    genial tanke!
    Har luften den såvidt for Åshild og hun er ikke helt der enda...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har luften den såvidt for Åshild og hun er ikke helt der enda...
    damer til for å bearbeides

Den kinoen deres er jo kongerå slik den er, videre oppgraderinger vil jo sende den til et nivå som er hinsides all ""fornuft", men når har fornuft vært morro egentlig
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den kinoen deres er jo kongerå slik den er, videre oppgraderinger vil jo sende den til et nivå som er hinsides all ""fornuft", men når har fornuft vært morro egentlig
    Fornuften har nok "left the building" ja...

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror damer ikke har noe til overs for ett solid hjemmekino-anlegg..

Er vel nesten samme forhold der som med biler vil jeg tro?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden

Er vel nesten samme forhold der som med biler vil jeg tro?
    Nåh, ikke si det for sikkert.
    Min kone liker best oppsettet vårt uten frontstoffet på. Hun ville i utgangspunktet ikke bytte ut Cascadene bak, for hun syntes de nye så litt små ut på bilder.
    Bilen jeg hun også veeeeldig glad i. :-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden

vel, jeg har fått klar beskjed om at hun skal vurdere å dumpe meg om jeg selger arrayene og kjøper noe som er "dårligere", og tanken på bak- og surroundhøytalere falt hun pladask for, er jinta si det
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *misunnelig*

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel, jeg har fått klar beskjed om at hun skal vurdere å dumpe meg om jeg selger arrayene og kjøper noe som er "dårligere", og tanken på bak- og surroundhøytalere falt hun pladask for, er jinta si det
    *High Five*
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bler
    *misunnelig*

på anlegget eller dama? hehehhehe
    -------
    Mvh
    Rune

Side 75 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 71 72 73 74 75 76 77 78 79 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •