Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 72

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 72 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 ... SisteSiste
Viser resultater 1,421 til 1,440 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    nja, har iallefall effekten på plass midlertidlig. Er ikke helt 100% sikker på at disse blir stående sånn altfor lenge, men de gjør så absolutt jobben, det hersker det ingen tvil om. Vi får se når skatte- og feriepengene ramler inn.

Tenkte å rydde som en gud ikveld og fikse noen nye bilder iløpet av lørdagen. Anlegget ser unektelig litt mer maskulint ut med diss enn med de små lettere feminine oberon blokkene
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Så du har rykket tilbake til start. Var ikke dette blokkene du startet med for noen år siden??
    Gøy at du finner løsninger som funker til Arrayene. Selv får jeg Ayon Typhon i hus i dag :twisted: :twisted: :twisted: 80 kg røreffekt skal man ikke kimse av.......

Når dukker det opp en pre med prosessorinngang da?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    nja, har iallefall effekten på plass midlertidlig. Er ikke helt 100% sikker på at disse blir stående sånn altfor lenge, men de gjør så absolutt jobben, det hersker det ingen tvil om. Vi får se når skatte- og feriepengene ramler inn.

Tenkte å rydde som en gud ikveld og fikse noen nye bilder iløpet av lørdagen. Anlegget ser unektelig litt mer maskulint ut med diss enn med de små lettere feminine oberon blokkene
    Høres spennede ut som alltids. Du har alltid en eller annen plan på gang, så det er alltid gøy å følge med her Jeg fikk 11000 tusen igjen på skatten og 23000 tusen i feriepenger, så det er litt kroner å handle for :-D

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her ja, her skjer det ting til en stadighet.
    Tror nok jeg venter litt med Pioneer S-3EX og heller tester ut potensialet jeg har i HT jeg har. Får vel gjøre som deg å sjekke ut litt forsterkeri.:-D

Får forresten PB 13 Ultra om en 14 dagers tid, så vi får tro det blir en oppgradering som duger.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det på feelingen at de ble stående! Grattis med nye gamle blokker Er ikke det de samme som holst har ?

Btw, når skal du komplettere kringlyden med x.1? Eller klarer du deg uten?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Høres spennede ut som alltids. Du har alltid en eller annen plan på gang, så det er alltid gøy å følge med her Jeg fikk 11000 tusen igjen på skatten og 23000 tusen i feriepenger, så det er litt kroner å handle for :-D
    hehe, ja årets skattepenger og feriepenger var slettes ikke dumme. Men endel skal nok på spar. Må jo setta av til huskjøp og påbygging av eget hjemmekinorom
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    He he. Så du har rykket tilbake til start. Var ikke dette blokkene du startet med for noen år siden??
    Gøy at du finner løsninger som funker til Arrayene. Selv får jeg Ayon Typhon i hus i dag :twisted: :twisted: :twisted: 80 kg røreffekt skal man ikke kimse av.......

Når dukker det opp en pre med prosessorinngang da?
    jupz, det er faktisk de samme blokkene jeg startet med; litt ironisk egentlig. For de ble solgt utelukkende fordi de var for store og varme for det lille rommet jeg hadde til rådighet. Har savna de jeg....
    De typhon blokkene skal jeg få hørt en dag, i og med at de ligger greit over budsjettet mitt dette året er det heller ingen fare ved å ta seg en tur nedenom deg

Pre med prossessorinngang står høyt på ønskelista, men det samme gjør surroundhøytalere. Så jeg får se litt. Får endel igjen på skatt og feriepenger i år, men endel skal gå til hussparing også. Men noe blir det garantert.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Se her ja, her skjer det ting til en stadighet.
    Tror nok jeg venter litt med Pioneer S-3EX og heller tester ut potensialet jeg har i HT jeg har. Får vel gjøre som deg å sjekke ut litt forsterkeri.:-D

Får forresten PB 13 Ultra om en 14 dagers tid, så vi får tro det blir en oppgradering som duger.
    Er det jeg har mest lyst til; å prøve å finne potensialet i arrayene, en ting er sikkert, det er langt høyere enn hva jeg har idag. Frister veldig med en eller to subber, men to pb13ultra tror jeg ville ha blitt litt overkill i stua mi, pluss at jeg får et plasseringsproblem. Men alt kan løses
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hadde det på feelingen at de ble stående! Grattis med nye gamle blokker Er ikke det de samme som holst har ?

Btw, når skal du komplettere kringlyden med x.1? Eller klarer du deg uten?
    jupz, samme som holst har. De er dauråe til prisen, særlig når man kan få de grisebillig brukt

Kringlys og subb ja, har som sagt veldig veldig lyst, men får et lite praktisk problem med tanke på plassering og plass, samtidig som det muligens blir litt overkilll. La oss bare si det slik at med vincentene savner jeg ikke dybass like mye som før
    -------
    Mvh
    Rune

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Er det jeg har mest lyst til; å prøve å finne potensialet i arrayene, en ting er sikkert, det er langt høyere enn hva jeg har idag. Frister veldig med en eller to subber, men to pb13ultra tror jeg ville ha blitt litt overkill i stua mi, pluss at jeg får et plasseringsproblem. Men alt kan løses
    Du kan jo prøve tubene, er vel litt lettere å plassere.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To pc13 ultra bak hver front?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Du kan jo prøve tubene, er vel litt lettere å plassere.
    hehe, jupz, men de har vel diameter på 40cm og det bak arrayene tar plass desverre. Tenker hardt på å bytte ut proj'en med en plasma, bytte ut reclinerne med en treseters vanlig sofa og dra den nærmere og få inn bakhøytalere. Lantidsprosjekt, men allikevel må alt passe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CRAAAAAAAAZY!!!!!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, skal innrømme det er galskap ja! Spesielt i en leilighetsstue!

Måtte stikke bort i hjørnet der sb'n står nå og måle litt, og jeg får plass til en ultra ihvertfall, kjekt og vite om galskapen får ta overhånd

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du blir sikkert enda mer populær hos naboene med 2 stk pc13 Ultra. Så kjør på.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Du blir sikkert enda mer populær hos naboene med 2 stk pc13 Ultra. Så kjør på.
    hehe, akkurat nå har jeg nytt at andre får skylda for spilinga mi. Når jeg hadde roguen var det ikke spesielt mye høytspiling. Og så var jeg jo uten forsterker i ei ukes tid. Den uka der hadde naboen endel kvelder hvor det enten var fest eller spillekveld, og det rista i vegga så det sang etter. Som seg hør og bør kom det noen naboer og ringte på hos meg og spurte om jeg kunne skru ned. Høflig som jeg var inviterte jeg de inn og spurte hvor all bassen kunne komme fra siden anlegget ikke var på. Og så innså de at naboen også hadde et anlegg som kunne dundre. Så, når jeg fikk vinent blokkene går alle å skylder på han, han som jobber kvelden og aldri får besvart de, så jeg tenkte jeg skulle nyte det her litt til før jeg investerer i to digre subber og river ned vegga liksom
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha, så bra.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Naboer er noe drit!:-D
    Litt lettere for meg som kan gå nedi kjelleren og dundre løs.:twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja naboer er som regel noe herk om man liker lyd og bilde, men de kan ha sine nyttedager også Dog gleder jeg meg virkelig til dagen det blir hus og det blir mulig å få seg et eget leikerom. Men, jeg får gjøre det beste ut av situasjonen frem til den dagen, og selv om bøttekottet mitt er av den mindre typen duger det til å slå seg lause med volumkontrollen
    -------
    Mvh
    Rune

Side 72 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •