Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 69

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 69 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste
Viser resultater 1,361 til 1,380 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Btw, du har vel fått selgt Roguen? Trenger ikke å ha den tilsalgs da, viss du ikke har flere på lur?! :-P :-P
    hehe, du vet hvordan det er her på bøgda, skal vi først robbe et lager tar vi med oss så mange eksemplarer vi klarer neida, har nå fjernet linken i signaturen min. Har vært så opptatt av å leike basil nisse-mus idag og fjerne annonser så jeg har rett og slett glømt bort signaturen
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, du vet hvordan det er her på bøgda, skal vi først robbe et lager tar vi med oss så mange eksemplarer vi klarer neida, har nå fjernet linken i signaturen min. Har vært så opptatt av å leike basil nisse-mus idag og fjerne annonser så jeg har rett og slett glømt bort signaturen

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk denne
    HIFI4ALL.DK | Køb Salg Bytte | Parasound HALO A21

En A21 til 10.000,- danske.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kriller: Prisen var god nok, men selger mangler originalemballasje, og han sender ikke. Kan ikke si det frister å kjøre til danmark for å hente en a21; da er det nok like greit med en til 14 på brukten her i norge
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-vincentsp991-redigert-utgave-1-jpg

Da er endelig begge blokkene på plass og alt ligger til rette for extremt testing de neste kveldene. Naboklagene kommer garantert til å komme, for nå har de varmet seg opp en time og noen få låter er spilt bare for å sjekke at de fungerer. Som sagt; naboklagene er nødt til å komma!!

ps: bilet er tatt i hastverk og slettes ikke representativt for hvor industrielle disse blokkene faktisk fremstår
    -------
    Mvh
    Rune

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-vincentsp991-redigert-utgave-1-jpg

Da er endelig begge blokkene på plass og alt ligger til rette for extremt testing de neste kveldene. Naboklagene kommer garantert til å komme, for nå har de varmet seg opp en time og noen få låter er spilt bare for å sjekke at de fungerer. Som sagt; naboklagene er nødt til å komma!!

ps: bilet er tatt i hastverk og slettes ikke representativt for hvor industrielle disse blokkene faktisk fremstår
    For et vakkert syn. Disse er sinnsyke. Blir artig å høre etter en lyttetest

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faaen så pene de er da Det må jeg få si altså! Er dette en gammel modell? Finner dem ikke på noen sider, der de selger Vincent

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faaen så pene de er da Det må jeg få si altså! Er dette en gammel modell? Finner dem ikke på noen sider, der de selger Vincent
    jupz, de er faktisk ganske så pene, skal få fiksa noen ordentlige bilder en dag. De er gedigene, og de klarer å blande det industrielle med estetiske uten å bli direkte vulgare i sin fremtoning. Synd de ikke var i svart, ei sånn blokk ved siden av hver sin array1400 skriker VI MENER ALVOR, SÅ ETTE KØDDE MED TRYNET VÅRT, DA BLÅSER VI DEG TIL DUNDAS!! Kvelden ikveld går nok med til å ha venner på besøk, hele nabolaget har visst hørt at jeg har fått meg nye effektrinn, så meldingene har haglet om å komme på besøk ikveld. hehe.

Vincent sp991 er den forrige referansemodellen til vincent. Man kan fortsatt få kjøpt de hos bl.a. avhifi -vincent p991. Etterfølgeren heter avhifi - vincent sp998. Disse skal visstnok låte langt bedre og i mine øyne er de rimelig stilige med tanke på at de står på høykant. Bakdelen er at det blir vanskelig å bruke en sp998 til centeren med tanke på høykant-designet. hehe.

En annen merksnodig detalj er at sp991 er oppgitt med 100w i klasse a, mens sp998 er oppgitt med 50w i klasse a. Nå er det jo uansett ikke ekte klasse a vi snakker om, men det har sikkert noe å si

Sp991 er oppgitt til 300w pr kanal, men har blitt målt til litt over 400w. De veier jo rundt 30kg og varmer som et *******. Det først jeg gjorde var å ta ut kontaktene til varmeovna mine, nå har jeg nye, og disse er langt lekrere enn de som henger på veggene!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    For et vakkert syn. Disse er sinnsyke. Blir artig å høre etter en lyttetest
    SINNSYK er dagens ord for meg iallefall

Hvis de beholdes må du gjerne ta deg en tur på demo
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, de er faktisk ganske så pene, skal få fiksa noen ordentlige bilder en dag. De er gedigene, og de klarer å blande det industrielle med estetiske uten å bli direkte vulgare i sin fremtoning. Synd de ikke var i svart, ei sånn blokk ved siden av hver sin array1400 skriker VI MENER ALVOR, SÅ ETTE KØDDE MED TRYNET VÅRT, DA BLÅSER VI DEG TIL DUNDAS!! Kvelden ikveld går nok med til å ha venner på besøk, hele nabolaget har visst hørt at jeg har fått meg nye effektrinn, så meldingene har haglet om å komme på besøk ikveld. hehe.

Vincent sp991 er den forrige referansemodellen til vincent. Man kan fortsatt få kjøpt de hos bl.a. avhifi -vincent p991. Etterfølgeren heter avhifi - vincent sp998. Disse skal visstnok låte langt bedre og i mine øyne er de rimelig stilige med tanke på at de står på høykant. Bakdelen er at det blir vanskelig å bruke en sp998 til centeren med tanke på høykant-designet. hehe.

En annen merksnodig detalj er at sp991 er oppgitt med 100w i klasse a, mens sp998 er oppgitt med 50w i klasse a. Nå er det jo uansett ikke ekte klasse a vi snakker om, men det har sikkert noe å si

Sp991 er oppgitt til 300w pr kanal, men har blitt målt til litt over 400w. De veier jo rundt 30kg og varmer som et *******. Det først jeg gjorde var å ta ut kontaktene til varmeovna mine, nå har jeg nye, og disse er langt lekrere enn de som henger på veggene!!
    Gøy det da, å få masse folk på besøk! Kan du bare stå der som en stolt eier

Det er 998 som er etterfølgeren ja, de fant jeg. De skal låte LANGT bedre, faktisk? Hm! Jaja.. ikke vet jeg. Tror du skal være ganske fornøyd med de du har nå jeg, er nok skikkelig snadder saker dette også Men, de første wattene er blitt oppgitt i klasse A sier du, er de ikke ekta da? Hva må til for at de er EKTE klasse A watt da?!

Uansett om de er 300w eller 400w, så tror jeg det skal være duket for myyye moro med disse, masse power ute å går. Min egen Hegel er også oppgitt 2x300w, men også dette skal visst være veldig snillt oppgitt, ikke vet jeg!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SINNSYK er dagens ord for meg iallefall

Hvis de beholdes må du gjerne ta deg en tur på demo
    Det er helt klart
    Kjenner snev av misunnelse nå. Men men. Har jo tross alt panelovn fra før

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Nei da. Det er ikke en gammel modell, men anntaglivis den første av to typer. Denne som skrotnisse har bilde av er den første. Heter SP-991 50 watt klasse A. Den nye som blir produsert heter SP-991 plus. 100 watt klasse A
    De ser helt like ut.

http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=426 AV-hifi
    Vincent Eltek AS

Vincent

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock:
    Nei da. Det er ikke en gammel modell, men anntaglivis den første av to typer. Denne som skrotnisse har bilde av er den første. Heter SP-991 50 watt klasse A. Den nye som blir produsert heter SP-991 plus. 100 watt klasse A
    De ser helt like ut.

http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=426
    Vincent

Vincent
    Hm! Jassåå.. denne som Skrotnisse kommer opp med da? Sp998? Er det en helt annen modell det da, som ikke har noe med 991 å gjøre ? :shock:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

:shock:

Hm! Jassåå.. denne som Skrotnisse kommer opp med da? Sp998? Er det en helt annen modell det da, som ikke har noe med 991 å gjøre ? :shock:
    Nå er jeg ikke helt med. Regnet med at du refererte til bildene. Du skrev at du ikke fant de på nettet. Mente du SP998?
    Mulig jeg roter nå. Ja ja

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nydelig

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg ikke helt med. Regnet med at du refererte til bildene. Du skrev at du ikke fant de på nettet. Mente du SP998?
    Mulig jeg roter nå. Ja ja
    Hehe! Det er sikker jeg som roter, men prøver en gang til.

Jeg skrev først i ett innlegg:

" Faaen så pene de er da. Det må jeg få si altså! Er dette en gammel modell? Finner dem ikke på noen sider, der de selger Vincent "

Så svarer Skrotnisse:

" Vincent sp991 er den forrige referansemodellen til vincent. Man kan fortsatt få kjøpt de hos bl.a. avhifi -vincent p991. Etterfølgeren heter avhifi - vincent sp998.

En annen merksnodig detalj er at sp991 er oppgitt med 100w i klasse a, mens sp998 er oppgitt med 50w i klasse a. Nå er det jo uansett ikke ekte klasse a vi snakker om, men det har sikkert noe å si "

Så svarer jeg:

" Det er 998 som er etterfølgeren ja, de fant jeg. Men, de første wattene er blitt oppgitt i klasse A sier du, er de ikke ekta da? Hva må til for at de er EKTE klasse A watt da?! "

Så svarer du:

" Nei da. Det er ikke en gammel modell, men anntaglivis den første av to typer. Denne som skrotnisse har bilde av er den første. Heter SP-991 50 watt klasse A. Den nye som blir produsert heter SP-991 plus. 100 watt klasse A
    De ser helt like ut. "

- Jeg mente om Sp991 ( de Nissen har bilde av ) var en gammel modell. Skrotnisse sa at Sp998 var en etterfølger.. Så sier du at de ikke er en gammel modell? hehe for ett rot!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hehe! Det er sikker jeg som roter, men prøver en gang til.

Jeg skrev først i ett innlegg:

" Faaen så pene de er da. Det må jeg få si altså! Er dette en gammel modell? Finner dem ikke på noen sider, der de selger Vincent "

Så svarer Skrotnisse:

" Vincent sp991 er den forrige referansemodellen til vincent. Man kan fortsatt få kjøpt de hos bl.a. avhifi -vincent p991. Etterfølgeren heter avhifi - vincent sp998.

En annen merksnodig detalj er at sp991 er oppgitt med 100w i klasse a, mens sp998 er oppgitt med 50w i klasse a. Nå er det jo uansett ikke ekte klasse a vi snakker om, men det har sikkert noe å si "

Så svarer jeg:

" Det er 998 som er etterfølgeren ja, de fant jeg. Men, de første wattene er blitt oppgitt i klasse A sier du, er de ikke ekta da? Hva må til for at de er EKTE klasse A watt da?! "

Så svarer du:

" Nei da. Det er ikke en gammel modell, men anntaglivis den første av to typer. Denne som skrotnisse har bilde av er den første. Heter SP-991 50 watt klasse A. Den nye som blir produsert heter SP-991 plus. 100 watt klasse A
    De ser helt like ut. "

- Jeg mente om Sp991 ( de Nissen har bilde av ) var en gammel modell. Skrotnisse sa at Sp998 var en etterfølger.. Så sier du at de ikke er en gammel modell? hehe for ett rot!
    Ha ha. Her ble det virrvarr. Slik jeg har forstått dette etter en prat med Neby hifi, så er SP-991 plus den nye utgaven av SP-991. Hva som er forskjell uten om tomgangsstrømmen vet jeg ikke. 998 mener jeg er den samme som SP-991 og da ikke plus modellen. 996,997,998 er stående modeller. Tror ikke disse har noe med de andre å gjøre. Men 991 kom før 998. Det er vi enige i

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ha. Her ble det virrvarr. Slik jeg har forstått dette etter en prat med Neby hifi, så er SP-991 plus den nye utgaven av SP-991. Hva som er forskjell uten om tomgangsstrømmen vet jeg ikke. 998 mener jeg er den samme som SP-991 og da ikke plus modellen. 996,997,998 er stående modeller. Tror ikke disse har noe med de andre å gjøre. Men 991 kom før 998. Det er vi enige i
    Hahaha! Ble noe sykt me rot, beklager det! Men nå svarte du slik at jeg forsto, å fikk svar på det jeg mente å lurte på Flottings!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha! Ble noe sykt me rot, beklager det! Men nå svarte du slik at jeg forsto, å fikk svar på det jeg mente å lurte på Flottings!
    Det er bra Må vel slutte å skumlese. Er ikke rart det blir rot.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gøy det da, å få masse folk på besøk! Kan du bare stå der som en stolt eier
    stå og stå du, jeg lente meg elegant tilbake i reclineren og styrte volum og byttet plater, de andre fikk stå på tur

Det er 998 som er etterfølgeren ja, de fant jeg. De skal låte LANGT bedre, faktisk? Hm! Jaja.. ikke vet jeg. Tror du skal være ganske fornøyd med de du har nå jeg, er nok skikkelig snadder saker dette også
    Mm, selv har jeg ikke hørt sp998 og kan ikke si noe selv, men har lest noe om det. MEN, sp901 kan jeg få brukt for en ganske overkommelig pris, vil det da være verdt å betale 30k for sp998 når kreftene er de samme og sp998 låter kanskje noe (muligens marginalt?) bedre? Vel, så sår i stumpen etter å ha hatt rennadiare av tusenlapper er jeg ikke, så svaret er nei

Men, de første wattene er blitt oppgitt i klasse A sier du, er de ikke ekta da? Hva må til for at de er EKTE klasse A watt da?!
    joda, du stilte meg litt oppetter veggen der. hehe. Men to sp991 blokker, kr 24k, 100w klasse a, pluss ca 300 tel. Må innrømme at jeg ikke får alt til å stemme om man ser på andre produkter, men for å være ærlig ser jeg på dette som en gimmick; så lenge det låter bra i mine ører blåser jeg i om det er klasse a, b eller d

Uansett om de er 300w eller 400w, så tror jeg det skal være duket for myyye moro med disse, masse power ute å går. Min egen Hegel er også oppgitt 2x300w, men også dette skal visst være veldig snillt oppgitt, ikke vet jeg!
    Mm, krefter har de så absolutt. Må lære meg å sp991+array1400 å kjenne før jeg tørr å teste ut hvor mye kraft som egentlig bor i det. Dro den eminente Maria Maria av mesteren selv; Carlos Santana istad, var litt under halvveis på volumskalaen på yamahaen og da var det så høyt og så mye trøkk at det var en skremmende fryd. For om dette var litt under halvveis, hvor mye trøkk er det om man har et større og egnet rom og virkelig guffer på? Vet iallefall en ting, når den første lytterapporten kommer, så blir den ikke entydig negativ
    -------
    Mvh
    Rune

Side 69 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •