Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 59

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 59 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 55 56 57 58 59 60 61 62 63 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 ... SisteSiste
Viser resultater 1,161 til 1,180 av 5026
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Noen av dem driver med himkok også. Et av norges største brennerier var så vidt jeg husker lokalisert der.......
    Ekke rart gutten har råa til Array

Neida, det var en spøk bare for å ha sagt det

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Noen av dem driver med himkok også. Et av norges største brennerier var så vidt jeg husker lokalisert der.......
    jupz, men som så mange andre norske kvalitetsbedrifter måtte også denne kaste inn håndkleet. !S N U F S!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Ekke rart gutten har råa til Array

Neida, det var en spøk bare for å ha sagt det
    Du, det å henge ut favorittleverandøren din av kvalitetshimkok er vel ike så smart eller?

Neida, men the golden era of trøxashimkok var nok desverre over når jeg begynte å få sansen for å penger og dyre hifiduppeditter. Den berømte himkoken tok slutt, alt vi nå har igjen er et fengsel, en real purkestasjon som har mista turbo-purka si og en hel drøss med wannabe-forretningsmenn som virkelig får gresset til å gro
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shait, der dreit jeg på draget gitt

Nei, du har nok rett mine, himkok dager er over ja!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva blir det nå, nå som Rogue er lagt ut? Tilbake til Oberon?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper han skal slå til på en modifisert Alto Mac med overdrevne svææære vifter

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Farlig utfordrer til neste års "rundbrenner" denne karen her ja

Hadde jeg hatt spenn nå så hadde slått til på Rogue'n din.Det ville vært prikken over i'en med 2 stereo 90 som monoblokker på mine Patos 502!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Hva blir det nå, nå som Rogue er lagt ut? Tilbake til Oberon?
    NOPE!! Til tross for at jeg er litt usikker på hva det blir, så er en ting sikkert; det blir ikke oberon igjen. Var 100% sikker når jeg solge de. Til tross for enorme krefter låter de bare ikke slik jeg er ute etter
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper han skal slå til på en modifisert Alto Mac med overdrevne svææære vifter
    også feil

dog kunne det ha vært morro å testa ut, men jeg tror nok det blir noe mer hifiaktig ja
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Farlig utfordrer til neste års "rundbrenner" denne karen her ja
    håper jo ikke det går så langt da! Koster for mye å verra rundbrenner vet du Men du verden å morro!!

Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Hadde jeg hatt spenn nå så hadde slått til på Rogue'n din.Det ville vært prikken over i'en med 2 stereo 90 som monoblokker på mine Patos 502!
    ikke helt umulig at det kunne ha fungert meget bra nei. Hørte jeg noen ringe banken og si at badekaret er lekk?
    Har ikke vært så mye respons på den enda, men håper jo at det snart tikker inn en mail
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2xEC AW400 eller AW600 (NEMO) blokker og du blir fornøyd både musikalsk og kreftemessig, selv om lommeboken går inn i fosterstilling og skriker om hjelp!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har på følelsen at det fort blir en amerikansk kraftkar...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    2xEC AW400 eller AW600 (NEMO) blokker og du blir fornøyd både musikalsk og kreftemessig, selv om lommeboken går inn i fosterstilling og skriker om hjelp!

hehe, ja, ved et kjøp av nemo går vel lommeboka i fosterstilling og fruen flytter ut Nemo er en drøm, men på det drømmenivået finner man også mcintosh 501, parasound jc1 og endel andre interresante kandidater. Et seriøst high end effektrinn er nok et stykke inn i fremtiden. Men i spørsmålet om nada kontra nemo er jeg litt nysgjerrig, mener jeg leste noe på ec sine sider om at det var mulig å koble sammen to nada'er og dermed oppnå opp til 4x effekt. Vet du noe om dette?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Har på følelsen at det fort blir en amerikansk kraftkar...
    Håpet er jo å finne en amerikansk kraftkar på bruktmarkedet ja. Men også en tysker er meget fristende! Nå får jeg først se om roguen snart går ut av døra, så får jeg leite litt rundt etter dette
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å se hva du havner opp med denne gangen!
    Tysk snacks? Nice!

Selv vurderer jeg og selge hele skiten og kjøpe meg 4x4 bil så jeg faktisk kommer meg noen plass evnt kommer hjem igjen!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, vi får se, men bare for å ha en ting på det klare: det blir ikke Burmester, sånn i tilfellet tankene dine vandret dit.

Hvis du kjøper deg en 4x4 må du iallefal bli på offroad treff!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt nok offroad for i kveld, generelt lite som har med road og gjøre i det hele tatt:evil: :evil: Møkkalandet norge sitter som et av verdens rikeste land, men å klare å levere ut nok penger til at kommunene får strødd de klarer de virkelig ikke!!! Men nok om det!

Nei Burmester hadde jeg ikke trodd, det blir liksom ikke helt rett i mine øyne av en eller annen grunn

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, ja, ved et kjøp av nemo går vel lommeboka i fosterstilling og fruen flytter ut Nemo er en drøm, men på det drømmenivået finner man også mcintosh 501, parasound jc1 og endel andre interresante kandidater. Et seriøst high end effektrinn er nok et stykke inn i fremtiden. Men i spørsmålet om nada kontra nemo er jeg litt nysgjerrig, mener jeg leste noe på ec sine sider om at det var mulig å koble sammen to nada'er og dermed oppnå opp til 4x effekt. Vet du noe om dette?
    Tja, siden NADA'ene allerede er et brokoblet design basert på 120 wattern tviler jeg på at den tåler enda en brokobling. Men at det ikke går skal jeg ikke si.

Samme gjelder også for NEMO som er brokoblet basert på 180 wattern.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha noe nytt til frontene, må du ikke glemme senteren... den krever også sitt. Så hvilke av de aktuelle kandidatene har en tilsvarende monoblokk?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt nok offroad for i kveld, generelt lite som har med road og gjøre i det hele tatt:evil: :evil: Møkkalandet norge sitter som et av verdens rikeste land, men å klare å levere ut nok penger til at kommunene får strødd de klarer de virkelig ikke!!! Men nok om det!
    kjørt ut nå eller?

Sitat Opprinnelig postet av PAHF

Nei Burmester hadde jeg ikke trodd, det blir liksom ikke helt rett i mine øyne av en eller annen grunn
    jeg har det samme synet. Men det sku ha vøri artig å ha prøvd Burmester på Array. Har pørvd å søke endel rundt på nettet etter anlegg med både B og A, men det nærmeste jeg kom var lyd&bilde sin test av den nest minste integrerte fra Burmester.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 59 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 55 56 57 58 59 60 61 62 63 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •